| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 35
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Model uporabe mobilnega telefona pri pouku v osnovni šoli
Tjaša Novak, 2021, master's thesis

Abstract: Za vnos sprememb v pouk, način in dinamiko dela ima učitelj na voljo različne didaktične strategije, ki so se razvijale skozi zgodovino razvoja pedagogike. Uporaba le-teh znotraj pouka učencem nudi razvoj sposobnosti in spretnosti, ki jih učenci dosegajo preko lastne miselne aktivnosti in dela. Z vključitvijo mobilnega telefona k didaktičnim strategijam se motivacija, splošno zanimanje in načini za odkrivanje novega znanja še dodatno povečajo. Namen magistrske naloge je bil izdelati model uporabe mobilnega telefona pri pouku, ki smo ga naredili na podlagi teoretičnih izhodišč in rezultatov anketnega vprašalnika. V teoretičnem delu naloge smo se osredotočili na didaktične strategije, ki jih učitelji lahko uporabljajo pri pouku, pri čemer smo vključili tudi uporabo mobilnega telefona in navedli njegove prednosti pri delu v šoli. V raziskavi, ki smo jo naredili z anketnim vprašalnikom, je sodelovalo 21 predmetnih učiteljev iz različnih osnovnih šol. V raziskavi nas je zanimalo, ali učitelji v pouk vključujejo mobilni telefon in katere didaktične strategije znotraj pouka uporabljajo. Rezultati so pokazali, da uporaba mobilnega telefona pri učiteljih še ni tako razširjena, pri tistih, ki ga pa uporabljajo, pa je uporaba omejena na posamezne teme, ki jih učitelji izberejo. Pri pouku učitelji najpogosteje uporabljajo timski, projektni in problemski pouk, v okviru katerih mobilni telefon vključujejo občasno, in sicer le ob določenih temah.
Keywords: mobilni telefon, didaktična strategija, mobilno izobraževanje, mobilna aplikacija, pouk
Published: 22.07.2021; Views: 126; Downloads: 13
.pdf Full text (1,14 MB)

2.
Zaznava in prepričanja staršev o uporabi mobilnega telefona pri njihovih predšolskih otrocih
Klavdija Kovač, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene prednosti in slabosti uporabe mobilnega telefona pri predšolskih otrocih, starih od 2 do 5 let. Raziskovali smo, v kolikšni meri starši zaznavajo doživljanje abstinenčnega odziva na odvzem mobilnega telefona in spremembe vedenja ob uporabi mobilnega telefona pri njihovih predšolskih otrocih ter vpliv uporabe mobilnega telefona na socialni razvoj. V teoretičnem delu predstavljamo, kaj je mobilni telefon, njegove začetke ter zmogljivosti, prednosti in slabosti njegove uporabe ter smo se še posebno posvetili navezanosti na predmete in nekemični zasvojenosti. V empiričnem delu diplomskega dela smo z uporabo kvantitativne metode raziskovanja ugotavljali, ali starši pri otroku, ko mu odvzamejo mobilni telefon, opažajo abstinenčno krizo, ali zaznavajo spremembe na področju govornega razvoja zaradi uporabe mobilnega telefona in njihovo prepričanje, da sta vedenje in socialni odnosi njihovih predšolskih otrok pogojena z uporabo mobilnega telefona. Na podlagi podatkov, pridobljenih z uporabo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnili starši otrok, starih od 2 do 5 let (n = 118), smo ugotovili, da četrtina anketirancev opaža, da se njihov otrok odzove z nemirom, ko mu odvzamejo mobilni telefon, medtem ko se večina otrok še vedno zamoti z drugim delom. Starši na področju govora zaradi vpliva uporabe mobilnega telefona ne zaznavajo bistvenih sprememb, prav tako ne zaznavajo sprememb pri razumevanju in učenju tujega jezika. Prepričani so, da uporaba mobilnega telefona ne vpliva na vedenje njihovih predšolskih otrok. Prav tako menijo, da uporaba mobilnega telefona ne vpliva na socialne odnose njihovih predšolskih otrok, saj otroci nimajo ne manj in ne več stikov z vrstniki.
Keywords: mobilni telefon, navezanost, nekemična odvisnost, predšolski otrok, vzgoja, zasvojenost
Published: 20.11.2020; Views: 198; Downloads: 41
.pdf Full text (1,54 MB)

3.
Mobilno oglaševanje
Laura Horvat, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Mobilna telefonija je v današnjem, hitro razvijajočem svetu postala edinstven medij še tako zahtevnih potrošnikov. Kljub temu da ima medij veliko pozitivnih lastnosti, ne smemo spregledati težav z zasebnostjo in zaupanjem. Prav zaradi tega smo se odločili, da v diplomskem projektu podrobneje raziščemo mnenje ljudi o oglaševanju v tem mediju, in tudi kateremu operaterju najbolj zaupajo.
Keywords: oglaševanje, operaterji, mobilni telefon, telefonija, medij.
Published: 17.12.2019; Views: 332; Downloads: 57
.pdf Full text (1,27 MB)

4.
Primerjava zaznane vrednosti mobilnega telefona med študenti iz Slovenije in Španije
Nina Lebar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja se v sodobnem tehnološkem svetu, ob lansiranju novega izdelka na trg, vse bolj osredotočajo na ustvarjanje posebnih izkušenj, ne le na ponudbo izdelkov in z njimi povezanih osnovnih storitev. Izdelek v širšem pomenu ne predstavlja le neke fizične oblike, marveč tudi storitveno. Na področju mobilne tehnologije, natančneje mobilnih telefonov, je iskanje konkurenčnih prednosti izredno pomembno. Podjetja se za dobro načrtovanje strategije razvoja in ponudbe mobilnega telefona morajo zavedati osnovnih lastnosti le-tega, zajemati morajo njegove ravni, življenjski cikel, pedvsem pa njegove sestavine. Uporaba pametne mobilne telefonije se veča, le-ta pa predstavlja center našega življenja. Z vrsto njenih prednosti in slabosti je naslednji korak tisti, ki vodi k zadovoljevanju potreb na boljši način kot konkurenca in poznavanje ciljne skupine. Eden izmed načinov prepoznavanja svojih odjemalcev je merjenje zaznane vrednosti. Zaznana vrednost je razlika oziroma kompromis med zaznanimi koristmi, ki jih posplošeno delimo na funkcionalne, čustvene ter socialne, in zaznanimi žrtvami, ki predstavljajo časovne, denarne in fizične žrtve kot tudi tveganja. Omenjen koncept je močno povezan s konceptom zadovoljstva kot njegove posledice. S pomočjo raziskave, ki se je osredotočala na proučevanje ter primerjanje razlik v zaznani vrednosti med študenti iz Slovenije in Španije smo ugotovili, katere dejavnike odjemalci zaznavajo kot največje koristi, katere kot največje žrtve in obratno. Raziskava je pokazala, da med študenti različnih držav in spolov prihaja do statistično značilnih razlik v omenjenima komponentama in posledično tudi v celotni zaznani vrednosti. Spremenljivki zaznane koristi in zaznana vrednost sta med seboj premo sorazmerni. Kljub temu med študenti oziroma posamezniki znotraj držav ni prihajalo do večjih odstopanj. Na splošno so anketiranci obeh držav in spolov z mobilnim telefonom, ki ga trenutno uporabljajo, zadovoljni. S potrditvijo vseh šestih hipotez smo dosegli naš namen in zastavljene cilje.
Keywords: izdelek, mobilni telefon, zaznana vrednost, zaznane koristi, zaznane žrtve, zadovoljstvo, primerjava, Slovenija, Španija
Published: 26.11.2018; Views: 469; Downloads: 51
.pdf Full text (1,44 MB)

5.
Stabilizacija in vplivi pri zajemanju panoramske fotografije
Domen Robič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Zajemanje fotografij je danes mogoče na vsakem koraku. Za zajemanje panoramske fotografije ne potrebujemo več posebnega fotoaparata in programske opreme temveč le mobilni telefon. Ker lahko vsak zajema te fotografije brez predhodnega znanja pogosto prihaja do anomalij. Naloga se osredotoča na vplive zajemanja panoramske fotografije ter preučevanje razlik med njimi. Osredotoča se na dva vpliva; hitrost zajemanja fotografije in svetilnost in kako vplivata na končano panoramo. Opravljen je bil raziskovalni del, ki prikazuje razlike med različnimi mobilnimi napravami in razlika med programsko opremo na mobilnih napravah in računalniku. Ugotavljamo, da najboljše rezultate dobimo z uporabo programske opreme na računalniku.
Keywords: panoramska fotografija, mobilni telefon, stabilizacija slike, post-produkcija fotografij
Published: 26.11.2018; Views: 851; Downloads: 82
.pdf Full text (3,77 MB)

6.
Primerjava mobilnih aplikacij za zdravje
Ana Kovačič Miklavec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem svetu raste pomen mobilnih naprav in s tem tudi mobilnih aplikacij, saj si brez njih življenja sploh več ne predstavljamo. Namenjene so, da nam olajšajo življenje zato jih uporabljamo dnevno za različne dejavnosti, kot naprimer za izvajanje vsakodnevnih opravkov, komunikacijo z ljudmi in med drugim tudi za spremljanje našega življenskega sloga. Zavedanje za zdravo življenje prav tako dan danes zelo narašča. Obstaja veliko pogledov na to kaj sploh zdravi življenski slog je, vendar je vsem skupno, da se vse začne pri prehrani in športu. S tem, ko imamo svoje mobilne naprave povsod s seboj, lahko z uporabo določenih mobilnih aplikacij za zdravje, svoj življenski slog preprosto spremljamo in ga tudi izboljšamo. V prvem delu, ki zavzema teoretični del, je predstavljena definicija zdravja, ki se deli na fizično in duševno. Prav tako so predstavljene mobilne aplikacije in njihova zgodovina ter nekaj statističnih podatkov o njihovi uporabi. Omenjena pa je tudi zgodovina pametnega telefona in mobilni operacijski sistemi. V drugem delu, ki predstavlja praktični del, pa so predstavljene tri mobilne aplikacije za zdravje, in sicer Samsung Health, Apple Health in 24alife. Nato še sledi primerjava na podlagi raznih funkcionalnosti aplikacij in načina prodaje izdelkov za zdravo življenje.
Keywords: mobilna aplikacija, zdravje, mobilni operacijski sistem, pametni telefon
Published: 26.10.2018; Views: 931; Downloads: 154
.pdf Full text (1,29 MB)

7.
Izdelava mobilne računalniške igre z vključitvijo različnih senzorjev telefona
Klemen Kac, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskovali različne senzorje, ki jih vsebuje mobilni telefon in jih vključili v mobilno računalniško igro. Namen diplomske naloge je predstaviti lastniku pametnega telefona čim več senzorjev, ki jih vsebuje pametni telefon. Ker je učenje najbolj uspešno skozi igro, smo izdelali mobilno računalniško igro za operacijski sistem Android, kjer mora igralec uporabiti različne senzorje mobilnega telefona, da konča stopnjo.
Keywords: mobilna igra, mobilni telefon, senzorji telefona, android
Published: 28.08.2018; Views: 840; Downloads: 93
.pdf Full text (1,95 MB)

8.
Sodobne mobilne aplikacije za motoriste
Klemen Hudobreznik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bila raziskava področja o sodobnih mobilnih aplikacijah za motoriste. Opravili smo analizo že obstoječih aplikacij. Analizirali smo le tiste, ki so bile na trgu najbolj uporabljene. Ker so vse aplikacije v angleščini, smo se odločili implementirati svojo mobilno aplikacijo za operacijski sistem Windows Phone. Najprej smo naredili zasnovo ter na podlagi te zasnove implementirali aplikacijo. Poudarek v aplikaciji je bila funkcionalnost beleženja poti ter funkcionalnost CrashAlert. Na koncu smo podali še možne izboljšave za prihodnji razvoj.
Keywords: mobilna aplikacija, motocikel, pametni mobilni telefon, Windows Phone
Published: 17.07.2018; Views: 1108; Downloads: 155
.pdf Full text (2,72 MB)

9.
ANALIZA KUPCEV ZA IZBIRO KANALOV PRODAJE PRI PRODAJI OPREME ZA MOBILNE TELEFONE
Matija Zaviršek, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali problem slabega odziva potrošnikov na prodajne akcije oziroma nakupne priložnosti podjetja X. V teoretičnem delu nas zanima vpliv različnih dejavnikov na nakup ter proces nakupnega odločanja. Osredotočili smo se na potrošnika, opisali različne vrste le teh ter njihovo vedenje. Nadaljevali smo z analizo trženja, ki smo jo razdelili na tržne koncepte in tržno komuniciranje. V empiričnem delu diplomskega dela smo s pomočjo raziskave pridobili pomembne podatke o dejavnikih, ki vplivajo na nakupno odločitev, ter o prodajnih pristopih pri prodaji dodatkov za mobilni telefon. Postavili smo sedem hipotez, ki smo jih analizirali s pomočjo programa SPSS, ter jih na podlagi pridobljenih rezultatov sprejeli oziroma zavrnili. S pomočjo raziskave smo podjetju X predlagali, kako izboljšati proces prodaje, jim predstavili ustrezne prodajne pristope ter pomembne dejavnike, ki vplivajo na nakup dodatkov za mobilne telefone. Predlagali smo, da pričnejo kupce nagrajevati za njihovo zvestobo (kartica ugodnosti), s tem si pridobijo tudi novo bazo podatkov, ki naj jo uporabijo za oglaševanje preko elektronske pošte. Svojo spletno trgovino naj nadgradijo, dodajo izdelkom podrobnejše opise in slikovni material, svojo maloprodajno trgovino pa uporabijo kot »show room« za prikaz in predstavitev izdelkov kupcem.
Keywords: - nakupno odločanje - potrošnik - trženje - oprema ali dodatki za mobilni telefon
Published: 11.11.2016; Views: 597; Downloads: 70
.pdf Full text (1,24 MB)

10.
NEKATERE ZNAČILNOSTI JEZIKA VSAKDANJEGA KOMUNICIRANJA NAJSTNIKOV
Jožica Metličar, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava nekatere značilnosti vsakdanjega komuniciranja najstnikov, pri čemer je glavni del obravnave osredotočen na značilnosti pogovorov in SMS-ov med sovrstniki. Teoretični del magistrskega dela zajema značilnosti jezika samega, ki ga govorimo v vsakdanjem življenju. Kot socialna zvrst jezika je izpostavljen sleng, saj ga najstniki uporabljajo v pogovorih. Za analizo pogovorov je potrebno raziskati same okoliščine komuniciranja, ki nam natančneje opredelijo značilnosti pogovorov in zapisanih SMS-ov. Temeljni princip komuniciranja je dvogovor, v katerega sta vključena vsaj dva udeleženca. Gradnja dvogovora poteka na več ravneh hkrati, in sicer na ravni tematske ureditve, nanašanjske zgradbe in prevzemanja replik. V pogovorih se izraža tvorčeva namera na posreden ali neposreden način. Pokaže nam namere govorca oziroma tvorca SMS-a, kako želi ta vplivati na sogovorca oziroma prejemnika SMS-a, kaj mu želi z besedami povedati oziroma sporočiti oziroma kaj želi pri njem doseči. V pogovorih in SMS-ih prevladujejo enostavne enostavčne in tudi večstavčne povedi, kar nam nakazuje na preprostost komuniciranja. Magistrsko delo vključuje tudi pomen in uporabo mobilnega telefona, ki je od vseh tehnologij najbolj integriran v vsakdanje življenje. Velika večina najstnikov si življenja brez mobilnega telefona ne predstavlja več. Ena od možnosti uporabe telefona so SMS-i, ki prenašajo podatke hitro in kakovostno, v njih najdemo veliko značilnosti govornega jezika. Vsakdanje komuniciranje najstnikov je pestro, zanimivo in razgibano, saj vključuje udeležence, ki znajo uživati večinoma še brezskrbno življenje.
Keywords: komunikacija, sleng, pogovor, okoliščine komuniciranja, tvorčeve namere, mobilni telefon.
Published: 04.10.2016; Views: 596; Downloads: 81
.pdf Full text (666,62 KB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica