| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Razvoj mobilne aplikacije za pregledovanje novic
Tadej Polajnar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo razvili prototipno rešitev. Problem, ki smo ga reševali, je razdrobljenost uporabniku zanimivih novic, kar pomeni, da mora uporabnik iskati novice po različnih spletnih straneh ali aplikacijah. Cilj diplomskega dela je delujoč prototip programske opreme, ki uporabniku olajša prebiranje novic. V teoretičnem delu smo uporabili metodo raziskovanja in v razvojnem delu metodo razvoja.
Keywords: mobilni razvoj, mobilna aplikacija, ogrodje React, ogrodje Ionic
Published: 02.11.2020; Views: 96; Downloads: 28
.pdf Full text (2,55 MB)

2.
Večjezičnost in medkulturnost kot profesionalni kapital: izdelava hipotetičnega modela izobraževanja učiteljev na obmejnih osnovnih šolah
Katica Pevec Semec, 2017, doctoral dissertation

Abstract: Obmejno sodelovanje med šolami in vrtci ima v Sloveniji dolgo tradicijo. V zadnjem obdobju se uveljavlja nova oblika sodelovanja, tako imenovana čezmejna mobilnost, ki presega občasna srečanja kulturne ali športne narave. Učitelji, ki poučujejo v obmejnih šolah v Sloveniji, Avstriji, Italiji, Hrvaški in Madžarski, izvajajo strokovno pripravljene učne mobilnosti na sosednjih šolah in se občasno vključujejo v redni izobraževalni program. Te mobilnosti imajo za učence dodaten pomen, saj si razvijajo večjezične in medkulturne zmožnosti, se seznanjajo z vrstniki in učitelji iz sosednjih držav ter z novimi učnimi strategijami, hkrati si tudi izboljšujejo kasnejše zaposlitvene možnosti. Mobilni učitelji z izvajanjem večjezične in medkulturne vzgojno-izobraževalne prakse na sosednji šoli razvijajo profesionalni kapital, ki se kaže v medkulturni in večjezikovni ozaveščenosti, osebni rasti, nadgradnji metodično-didaktičnega znanja, znanju sosedskega jezika ter v spoznavanju vzgojno-izobraževalnega sistema in kurikula sosednje države. Problem, ki ga v doktorski disertaciji preučujemo v teoretičnih izhodiščih, je pojmovanje večjezičnosti in medkulturnosti v povezavi s profesionalnim razvojem učiteljev. Predstavljamo pojme, vezane na večjezičnost in medkulturnost. Slednjo opredelimo kot sociološka, pedagoška in psihološka pojma, pojasnimo, kateri modeli večjezičnega in medkulturnega izobraževanja so prisotni v teoriji ter katere so prednosti in pasti večjezičnega in medkulturnega izobraževanja. Dotaknemo se tudi ključnih teorij učenja in poučevanja, ki podpirajo večjezično in medkulturno vzgojo in izobraževanje. Predstavimo pomen profesionalnega kapitala in značilnosti učiteljevega profesionalnega razvoja. Opozorimo na ključne modele za spodbujanje profesionalnega razvoja. Izpostavimo model »spremembe, usmerjene v učitelje«, ki temelji na izkušenjskem učenju, pri katerem so učni dosežki, vedenja in odnosi učencev pomembna motivacija učiteljem. Končamo s poglavjem o analizi regionalnih večjezičnih projektnih praks na tromeji med Slovenijo, Avstrijo in Italijo. V drugem delu doktorske disertacije predstavljamo rezultate empirične raziskave, v kateri smo se osredotočili na :  Analizo okoliščin sodelovanja med obmejnimi osnovnimi šolami v Sloveniji, Avstriji, Italiji, Madžarski in Hrvaški. Zanimala sta nas učenje tujih in sosedskih jezikov na šolah ter obstoječa praksa obmejnega sodelovanja.  Nabor zmožnosti, predvidenih za mobilne učitelje.  Stališča ravnateljev do večjezičnosti in medkulturnosti.  Oblikovanje modela izobraževalnega modula za mobilne učitelje. Raziskovanja smo se metodološko lotili s kombiniranjem empirično-analitičnega in kvalitativnega raziskovanja. Menimo, da se oba raziskovalna načina dobro prepletata in dopolnjujeta. Glavna ugotovitev raziskave je, da obmejno sodelovanje med šolami najpogosteje poteka enkrat na leto, da so druge oblike redkejše in da si ne glede na to večina šol tudi v prihodnje želi tovrstnega sodelovanja, predvsem aktivnega, v katero bi bili vključeni tudi učenci. Ugotavljamo tudi, da ravnatelji šol bolje poznajo konkretno sosednjo šolo in njenega ravnatelja kot pa kurikul sosednje države. Med šolami ni razlik v pogostosti sodelovanja glede na to, koliko so oddaljene med seboj. Na šolah imajo razvito tujejezikovno učno prakso, saj se učijo različnih tujih jezikov, tudi jezik sosednje države. Obmejne šole so v širšem mednarodnem prostoru dejavnejše kot v maloobmejnem. Po vsebinah sodelovanja se države razlikujejo med seboj, prevladujejo pa vsebine, ki se nanašajo na spoznavanje šolskega sistema, jezikov sosednjih držav in kulturne posebnosti sosednje države. Izstopata kulturno-umetniško ter športno rekreativno predmetno področje. Ravnatelji od tega pripisujejo največji pomen zmožnostim, ki naj bi jih imel mobilni učitelj, poznavanju jezika soseda. Izstopa tudi element sposobnosti učinkovitega in ustreznega komuniciranja v medkulturnih situacijah in različnih kulturnih okoljih.
Keywords: večjezičnost, medkulturnost, obmejne šole, mobilni učitelji, profesionalni razvoj
Published: 21.12.2017; Views: 803; Downloads: 118
.pdf Full text (3,27 MB)

3.
Vloga izvedljivih prototipov pri razvoju mobilnih aplikacij
Marino Brnardić, 2017, master's thesis

Abstract: Prototipiranje je eden izmed ključnih aspektov razvoja in oblikovanja programske opreme, pri kateri se ideje razvijajo in testirajo. Prototipiranje zagotavlja komunikacijo med različnimi vlogami razvijalske skupine. Magistrska teza preiskuje različne metode prototipiranja in izpostavi tisto, ki je najbolj ustrezna za učinkovito in uspešno komunikacijo med oblikovalci in razvijalci. Raziskuje tudi, na kakšen način in do katere mere je oblikovalec lahko vpleten v razvojno fazo modernih uporabniških vmesnikov. Rezultati so pokazali, da je morda funkcionalno prototipiranje najboljši odgovor na ta vprašanja, saj ponuja najbolj ustrezno razmerje med vloženim časom in učinkovitostjo. Kljub temu bodo za ta pristop oblikovalci morali nadgraditi svoje znanje programskih jezikov.
Keywords: uporabniški vmesnik, hitro prototipiranje, prototipiranje uporabniških vmesnikov, razvoj uporabniških vmesnikov, mobilni razvoj, mobilni dizajn, uporabniška izkušnja, hibridne aplikacije
Published: 11.05.2017; Views: 687; Downloads: 68
.pdf Full text (2,32 MB)

4.
RAZVOJ MOBILNE REŠITVE VPRAŠAJ-ODGOVORI ZA FARMACEVTSKA PODJETJA S PRIPADAJOČIM SISTEMOM CMS
Rok Babič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Uporaba tabličnih računalnikov se je v zdravniških vrstah v zadnjih letih povečala. Farmacevtska podjetja prav tako iz dneva v dan več uporabljajo tablične računalnike pri promociji svojih izdelkov zdravnikom, saj zdravnikom laţje in bolj učinkovito predstavijo promocijska sporočila, sami zdravniki pa na tak način interaktivno sodelujejo v strokovnih razpravah. V sklopu diplomskega dela smo podrobno predstavili razvoj mobilne in spletne rešitve za predstavitvene namene. Aplikacija je namenjena interaktivni izmenjavi mnenj na strokovnih srečanjih zdravnikov. Z namenom, da bi se izognili teţavam s kvaliteto internetne povezave, smo razvili moţnost uporabe mobilne aplikacije brez internetne povezave. Podrobno smo opisali postopek razvoja aplikacije in razloge za izbiro tehnologije, ki je bila uporabljena. Prve povratne informacije zdravnikov so zelo pozitivne. Po njihovem mnenju s pomočjo našega sistema sami bolj aktivno sodelujejo na srečanjih v primerjavi s klasičnimi predstavitvami, moderator pa na tak način bolj učinkovito predstavi sporočila na strokovnih srečanjih.
Keywords: mobilne aplikacije, mobilni razvoj, iOS, Swift, AngularJS, glasovalni sistem
Published: 26.09.2016; Views: 547; Downloads: 64
.pdf Full text (2,84 MB)

5.
RAZVOJ MOBILNE REŠITVE ZA DOSTOP DO PORTALA FERI
Jernej Zorec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Pametne mobilne naprave se v zadnjih letih zelo hitro razvijajo, trend njihove uporabe narašča, z dostopnostjo naprav preko naročniških paketov pri mobilnih operaterjih pa so dostopne tudi študentskemu žepu. V sklopu diplomskega dela smo predstavili razvoj mobilne aplikacije za dostop do spletnega portala FERI. Aplikacija je namenjena študentom in obsega najbolj pogosto uporabljene sklope, s čimer nudi lažji, hitrejši, predvsem pa prijaznejši pregled vsebin spletnega portala. Podrobneje je opisan postopek razvoja, primerjava najsodobnejših načinov razvoja mobilnih aplikacij in različnih medplatformskih ogrodij. Izvorna koda je izdana pod odprtokodno licenco in tako dopušča možnost nadaljnega razvoja in izboljšav mobilne aplikacije FERI.
Keywords: mobilne rešitve, mobilne aplikacije, FERI mobilna aplikacija, mobilne naprave, medplatformski mobilni razvoj, mobilna razvojna okolja, Android, iOS, odprta koda
Published: 18.02.2013; Views: 1711; Downloads: 266
.pdf Full text (12,61 MB)

6.
RAZVOJ INFORMACIJSKIH REŠITEV ZA TABLIČNE RAČUNALNIKE IN MOBILNE TELEFONE
Dejan Štruc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v dinamičnem svetu, ki se hitro spreminja in hitre spremembe se dogajajo tudi na tehnološkem področju. Tehnologija iz dneva v dan napreduje in tukaj ni izjema niti mobilna tehnologija. Mobilna tehnologija se je v zadnjem času izjemno razširila, uporabna pa je na praktično vseh področjih, tudi na poslovnem področju. Podjetja morajo vselej spremljati svoje zunanje okolje in ravno zato so podjetja, ki proizvajajo informacijske rešitve zaznale priložnost v tem, da svoje rešitve prilagodijo delovanju na mobilnih napravah. Na ta način je tudi ostalim podjetjem omogočeno, da pridejo do boljših, bolje razvitih informacijskih rešitev. Danes imajo podjetja, ki uporabljajo informacijske rešitve, ki delujejo tudi na mobilnih napravah, oziroma na tabličnih računalnikih in pa na mobilnih telefonih tudi več konkurenčnih prednost, saj so zaposleni bolj produktivni in pa bolj učinkoviti. S pomočjo sledenja konkurenci pozitivne učinke uporabe informacijskih rešitev za mobilne naprave vidijo tudi druga podjetja in na ta način se tovrstna uporaba naglo širi. Tudi v prihodnosti lahko napovemo svetlo prihodnost mobilnim napravam, prav tako pa tudi informacijskim rešitvam, ki delujejo na mobilnih napravah, saj se uporaba tovrstnih rešitev izjemno hitro širi.
Keywords: Informacijske rešitve, mobilne naprave, tablični računalniki, mobilni telefoni, informacijski sistemi, razvoj mobilne tehnologije, razvoj informacijskih rešitev
Published: 13.12.2012; Views: 1389; Downloads: 142
.pdf Full text (856,18 KB)

7.
ZAJEMANJE PODATKOV GIBANJA NA NAPRAVAH iOS IN NJIHOVA UPORABA PRI RAZVOJU IGER
Damir Štuhec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Podatki gibanja prinašajo brezmejne možnosti v svet razvijanja mobilnih iger ter močno povečujejo faktor realnosti interakcije med uporabnikom in napravo oziroma aplikacijo. Diplomska naloga se osredotoča na raziskovanje zajemanja podatkov gibanja na napravah iOS ter njihovo uporabnost pri razvoju iger. Zanima nas, na kakšen način strojna oprema zajema podatke ter kakšne so možnosti in oblike uporabe zajetih podatkov pri razvoju aplikacij. Na koncu naloge raziskovanje podpremo s konkretnimi primeri oziroma prototipi 2D iger, ki nakazujejo zmožnosti in področja uporabe zajetih podatkov gibanja naprave.
Keywords: Podatki gibanja naprave, sistemsko programsko ogrodje Core Motion, mobilni operacijski sistem iOS, razvojno okolje Xcode, razvoj mobilnih iger.
Published: 27.11.2012; Views: 1332; Downloads: 93
.pdf Full text (2,13 MB)

8.
RAZVOJ PRENOSLJIVIH APLIKACIJ ZA MOBILNE NAPRAVE V OKOLJU Qt
Miha Lesjak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi okolje za razvoj prenosljivih aplikacij Qt. Nalogo pričnemo s predstavitvijo okolja, njegove arhitekture, priloženih orodij ter s preučitvijo posebnosti, ki jih uvaja. Nadalje naloga razišče procese, potrebne za načrtovanje mobilnih aplikacij ter analizira principe modernih uporabniških vmesnikov za le — te. V zadnjem delu naloge povežemo obe tematiki ter razvijemo aplikacijo »bralnik novic«, ki združuje bogato grafiko, animacije ter upravljanje preko kretenj.
Keywords: okolje Qt, Qt Creator, Qt Graphics View, razvoj mobilnih aplikacij, razvoj prenosljivih aplikacij, mobilni uporabniški vmesniki, Symbian, mobilne naprave, mobilni telefoni, kretnje
Published: 26.07.2010; Views: 2313; Downloads: 178
.pdf Full text (3,56 MB)

Search done in 0.22 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica