| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OGLAŠEVANJE V FUNKCIJI IZOBRAŽEVANJA V PODJETJU TELEKOM SLOVENIJE D.D.
Nina Jeraj, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi bomo predstavili podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja. Osredotočili se bomo na oglaševanje različnih ponudnikov mobilnih aparatov, skozi izobraževanje zaposlenih v prodaji. Zanima nas, kako izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov vplivajo na prodajalca v odnosu do kupca. Telekom Slovenije smo izbrali zaradi večletnih delovnih izkušenj na področju mobilne telefonije. Vsakodnevno se srečujemo s strankami, izobraževanji in napredno tehnologijo. Diplomska naloga je sestavljena iz osmih poglavij. V prvem teoretičnem delu bomo predstavili teorijo trženja, trženjski splet in tržno komuniciranje. Omenili smo tudi zadovoljstvo kupca in oglaševanje na splošno. V drugem teoretičnem delu, pa smo predstavili izobraževanje, cilje izobraževanja, motivacijo za izobraževanje, kakovost in uspešnost izobraževanja. V šestem poglavju smo opisali podjetje Telekom Slovenije, d.d. kot mobilnega operaterja, njegovo zgodovino, poslanstvo in vizijo, organiziranost izobraževanja v podjetju in se dotaknili tudi izobraževanja ponudnikov mobilnih aparatov, ki poteka v Telekomovih centrih. Diplomsko nalogo smo zaključili z ugotovitvami, ki smo jih pridobili s pomočjo ankete o izobraževanju ponudnikov mobilnih aparatov. Anketo smo poslali zaposlenim v Telekomovih centrih po Sloveniji. Z raziskavo smo ugotovili, da izobraževanje vpliva na prodajalca, povedali smo, kako dobro so tovrstna izobraževanja pripravljena in kako koristna so za podjetje. V diplomski nalogi smo ugotovili, da so izobraževanja koristna in da vplivajo na boljše oglaševanje izdelkov. Zaposleni so prisotni na večini izobraževanj, saj se tudi sami zavedajo, da so le-ta koristna in menijo, da so izobraževanja dobro pripravljena. Ugotovili smo, da se odnos do kupca po izobraževanju spremeni, tako postajajo prodajalci bolj zanesljivi, prijazni in bolje predstavljajo nove produkte.
Keywords: Telekom Slovenije, d.d., ponudniki mobilnih aparatov, izobraževanje, oglaševanje, prodaja, mobilni aparati.
Published in DKUM: 01.07.2013; Views: 2234; Downloads: 251
.pdf Full text (5,06 MB)

2.
ŽIVLJENJSKI CIKLUS IZDELKA - MOBILNI APARATI V SLOVENIJI
Jasna Sajevec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Od začetka človeštva pa vse do danes so se spremembe na trgu dogajale neverjetno hitro in bliskovito. Še pred nekaj desetletji ljudje niso poznali tehnologije, prav tako trg še ni bil tako razvit kot je danes. Sčasoma se je na trgu pojavilo vedno več izdelkov, kateri so nam skrajšali dodatna opravila in nam lajšali delo. Nastajalo je vedno več podjetij, ki so ponujala iz dneva v dan več raznolikih izdelkov in storitev. Danes pa je trg že prenasičen z novonastalimi podjetji in vedno večjo izbiro izdelkov. Izdelki so nekoč imeli dolgo življenjsko dobo, prav tako so za napredek potrebovali veliko več časa kot je zanj potrebno danes. Življenjske dobe izdelkov v modernejših časih so vse krajše, k čemur je pripomogel predvsem rekordno hiter tehnološki razvoj in nenehne spremembe na področju tehnologij in razvoja. Za izdelke v današnjem času je za uspeh pomembno predvsem, da so tehnološko napredni in razviti, izjemno zmogljivi in uporabni ter da nam ponujajo čim več funkcij. Ker je konkurenca na trgu vse bolj pestra, se morajo proizvajalci neverjetno truditi za obstoj in uspeh svojih izdelkov, ter vanje nenehno vlagati dodatne raziskave in izboljšave. Tudi mobilni aparati so vse bolj napredni, zmogljivejši in tehnološko razviti. Na trgu se pojavlja vedno več proizvajalcev mobilnikov, ki želijo prepričati svoje potrošnike z izbiro in vsebino. Vedno več pa se na trgu pojavlja tudi različnih znamk aparatov. Mobilne aparate izpred nekaj let izpodrivajo s trga vse bolj priljubljeni pametni aparati, ki so neverjetno izpopolnjeni in nadgrajeni in kateri bodo zaznamovali celotno človeštvo.
Keywords: življenjski ciklus izdelka, izdelek, mobilni aparati, znamke mobilnih aparatov, mobilna telefonija, trg mobilnih aparatov
Published in DKUM: 06.12.2012; Views: 1787; Downloads: 136
.pdf Full text (1,47 MB)

Search done in 0.38 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica