1. Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije Wolt za dostavo hraneStaša Zabukošek, 2023, master's thesis Abstract: Mobilne aplikacije za dostavo hrane so v zadnjih nekaj letih postale vse bolj priljubljene, njihov uspeh pa je v veliki meri odvisen od uporabniške izkušnje, ki jo zagotavljajo uporabnikom. Uporabniška izkušnja zajema vse vidike uporabnikove interakcije z aplikacijo, vključno z oblikovanjem, funkcionalnostjo in splošnim zadovoljstvom. Pozitivna uporabniška izkušnja lahko privede do večje angažiranosti uporabnika in njegove zvestobe, medtem ko lahko negativna izkušnja uporabnike odžene.
Merjenje uporabniških izkušenj izdelkov ali storitev je dandanes posebej pomembno predvsem zaradi visoke konkurence na trgu. Uporabniki imajo namreč na voljo ogromno možnosti, izdelkov in storitev, zato lahko že najmanjša težava pri uporabi ali funkcionalnosti nekega izdelka ali storitve, ki ima veliko konkurence, predstavlja izgubo uporabnika. To še posebej velja za aplikacije za dostavo hrane, zato je pomembno, da zagotavljajo visoko uporabniško izkušnjo.
Merjenje uporabniške izkušnje aplikacij za dostavo hrane zagotavlja pomemben vpogled v to, kako stranke uporabljajo aplikacijo, z njo komunicirajo in jo dojemajo. Te informacije se lahko nato uporabijo za izboljšanje zasnove aplikacije, funkcionalnosti in splošnega zadovoljstva strank, kar bo posledično privedlo do večje uporabe aplikacije in izboljšanega prihodka za podjetje. Poleg tega lahko spremljanje uporabniške izkušnje pomaga prepoznati morebitna problematična področja, kjer nastajajo ali lahko nastanejo težave, ki jih je mogoče nato obravnavati in odpraviti za izboljšanje uporabniške izkušnje. Merjenje uporabniške izkušnje se lahko izvaja tako s kvalitativnimi kot kvantitativnimi metodami, vključuje pa zbiranje in analiziranje podatkov, povezanih z različnimi vidiki uporabniške izkušnje.
V magistrski nalogi smo za merjenje uporabniške izkušnje mobilne aplikacije Wolt uporabili standardizirani vprašalnik uporabniške izkušnje UEQ. Vprašalnik uporabniške izkušnje meri šest kategorij uporabniške izkušnje, in sicer privlačnost, preglednost, učinkovitost, zanesljivost, stimulativnost in inovativnost. Mobilna aplikacija Wolt je pri vseh kategorijah dosegla pozitivne rezultate, samo v kategoriji stimulativnost je dosegla nevtralne. Uporabniki torej uporabniško izkušnjo mobilne aplikacije Wolt ocenjujejo kot privlačno, pregledno, učinkovito, zanesljivo in inovativno, pri čemer so glede stimulativnosti malce zadržani, ne ocenjujejo pa je kot negativno. Keywords: uporabniška izkušnja, spletna dostava hrane, mobilna aplikacija, vprašalnik uporabniške izkušnje, merjenje uporabniške izkušnje Published in DKUM: 17.04.2023; Views: 155; Downloads: 49
Full text (3,42 MB) |
2. Zasnova mobilne aplikacije za pomoč tujim študentom Univerze v Mariboru : magistrsko deloBranislava Đurić, 2023, master's thesis Abstract: Na Univerzi v Mariboru število tujih študentov raste. Ob prihodu na študij se srečajo z administrativnimi postopki, ki so pogosto kompleksni, informacije o njih pa razpršene ali nejasne, zato smo jim z raziskavo želeli pomagati pri reševanju težav. Za identifikacijo težav smo tujim študentom razdelili anketni vprašalnik. Na podlagi rezultatov vprašalnika in intervjuja z Mednarodno pisarno UM smo ugotovili, da bi bila mobilna aplikacija ustrezna rešitev za najbolj bistvene težave. Na podlagi tega smo zasnovali mobilno aplikacijo ter s pomočjo uporabniškega testiranja prototipa ocenili njeno uporabnost. Za zbiranje podatkov o uporabnosti smo uporabili USE vprašalnik. Rezultati so pokazali, da je zasnovana aplikacija uporabna pri odpravi identificiranih težav tujih študentov. Keywords: tuji študenti, težave, pomoč, mobilna aplikacija, administrativne zadeve Published in DKUM: 13.04.2023; Views: 91; Downloads: 32
Full text (4,48 MB) |
3. Simulacija rasti dreves in interaktivna manipulacija dreves znotraj sistema za navidezno resničnost z uporabo mobilne aplikacije : diplomsko deloAleksander Krajnik, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je opisan prenos 3D simulatorja rasti in manipulacije dreves v aplikacijo navidezne resničnosti za mobilne naprave Android. V delu so najprej iz teoretičnega vidika predstavljena ter opisana uporabljena orodja in tehnologije. Nato sledi opis posameznih korakov implementacije, kot so povezava aplikacije s simulatorjem, prikaz drevesne strukture in manipulacija nad drevesom. Zatem so opravljene meritve delovanja aplikacije: hitrost izrisa drevesa, čas prenosa podatkov preko mrežne povezave in čas obrezovanja dreves. Analiza testiranj prikaže, da je glavni namen dela uspel. Na koncu so povzeti napotki za nadaljnje delo. Keywords: navidezna resničnost, obrezovanje, simulacija rasti dreves, mobilna aplikacija Published in DKUM: 13.03.2023; Views: 300; Downloads: 46
Full text (1,79 MB) |
4. Uvedba avtomatiziranega testiranja za platformo Android : diplomsko deloJan Ferčec, 2022, undergraduate thesis Abstract: Podjetje HRC, d. o. o., se ukvarja s produkcijo bančnih sistemov. Na oddelku mobilnega bančništva se je pojavila potreba po avtomatiziranem testiranju. V diplomskem delu je predstavljen postopek razvoja mobilne aplikacije za platformo Android, ki je zasnovana po bančni aplikaciji podjetja in razvita po principu čiste arhitekture. V nadaljevanju je opisano testiranje programske opreme in zakaj je pomembno. Predstavljen je postopek ustvarjanja avtomatiziranih testov za prej narejeno aplikacijo in katerih smernic se je treba držati. Ti testi bodo v prihodnosti služili kot vzorec za testiranje dejanske mobilne aplikacije podjetja. Keywords: mobilna aplikacija, Android, čista arhitektura, avtomatizirano testiranje Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 229; Downloads: 44
Full text (1,76 MB) |
5. Razvoj platformno neodvisne aplikacije LeagueManager z ogrodjem Kivy : diplomsko deloBlaž Novak, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu je predstavljen razvoj aplikacije LeagueManager, ki uporabnikom omogoča ustvarjanje, urejanje in spremljanje nogometnih tekmovanj. Opisano je ogrodje Kivy, s katerim smo razvili aplikacijo in omogoča razvoj platformno neodvisne aplikacije. Predstavljene so tudi ostale tehnologije, ki smo jih uporabili ob ogrodju Kivy, kot so: Python, MongoDB in Node.js. Razložene so naše ugotovitve o ustreznosti uporabe ogrodja Kivy za razvoj platformno neodvisne aplikacije. Keywords: Kivy, programsko ogrodje, Python, platformno neodvisen razvoj, mobilna aplikacija Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 204; Downloads: 31
Full text (2,85 MB) |
6. Mobilna aplikacija za spremljanje uživanja alkoholnih pijač pri mladostnikih : diplomsko deloNik Jeromel, 2022, undergraduate thesis Abstract: Velik del nezdravega načina življenja pri mladostnikih je čezmerno uživanje alkoholnih pijač. Iz tega razloga je bila izdelana mobilna aplikacija PlanBooze na operacijskem sistemu iOS za spremljanje količine zaužitega alkohola, s pomočjo katere lahko uporabnik na podlagi lastnih vnosov preveri svoje stanje vinjenosti ter čas, ki mora preteči, preden bo ponovno sposoben varne vožnje. Ena izmed funkcij je tudi koledar, na katerem so označeni dnevi, ko je uporabnik vnesel pijačo, ter štetje zaporednih treznih dni. Hkrati mu omogoča hiter pregled škodljivih posledic alkoholnih pijač, s katerimi želimo uporabnika odvrniti od čezmerne rabe alkohola in mu nuditi pomoč v primeru odvisnosti. Keywords: mobilna aplikacija, iOS, alkohol, nezdravi način življenja pri mladostnikih Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 173; Downloads: 41
Full text (1,32 MB) This document has many files! More... |
7. Razvoj hibridne mobilne aplikacije za prikaz zemljevida z ogrodjem framework7 : diplomsko deloEvald Vrbančič, 2022, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo razvili hibridno mobilno aplikacijo z ogrodjem Framework7, jo opisali in predstavili njene posebnosti. Izdelali smo aplikacijo za prikaz zemljevida, ki posamezniku omogoča, da vidi svojo geolokacijo, ustvarja točke na zemljevidu in klepeta z drugimi uporabniki, hkrati pa mu prikaže tudi vreme na lokaciji, kjer se nahaja. Ocenili smo primernost izbranih tehnologij za izdelavo platformno neodvisnih aplikacij. Keywords: ogrodje Framework7, zemljevid, platformno neodvisen razvoj aplikacij, hibridna mobilna aplikacija Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 153; Downloads: 20
Full text (2,72 MB) |
8. Analiza in primerjava dokumentnih podatkovnih baz : diplomsko deloJure Turk, 2022, undergraduate thesis Abstract: Glavni cilj diplomskega dela, je bilo raziskati ter medsebojno analizirati dokumentne podatkovne baze. V teoretičnem delu smo te predstavili, ter podrobneje analizirali štiri izmed njih. Nato smo določili več dejavnikov, s pomočjo katerih smo dokumentne podatkovne baze tudi primerjali ter jih analizirali.
V praktičnem delu smo razvili mobilno aplikacijo, katera nam omogoča interakcijo z izbranimi podatkovnimi bazami ter uporabniku prikaže potreben čas za izvedbo različnih poizvedb. Keywords: Dokumentne podatkovne baze, NoSQL, analiza in primerjava, mobilna aplikacija Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 157; Downloads: 29
Full text (2,02 MB) |
9. |
10. Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije kriptodenarnice : magistrsko deloMirjeta Zogaj, 2022, master's thesis Abstract: V zadnjih letih beležimo skokovito rast uporabe mobilnih tehnologij. Ključni del njihovega delovanja so mobilne aplikacije, ki so iz dneva v dan bolj prilagojene uporabnikovim željam. Zato se povečuje potreba po razvoju mobilnih aplikacij, ki temeljijo na izdelavi s pametnimi, prenosljivimi in personaliziranimi grafičnimi uporabniškimi vmesniki z upoštevanjem vidikov za kar najboljšo uporabniško izkušnjo. V magistrski nalogi obravnavamo fizično kriptodenarnico BC Vault, ki sovpada s problemom manka mobilne aplikacije. V procesu zbiranja podatkov, testiranja A/B in študija literature izdelamo končno zasnovo uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo kriptodenarnice, katere uporabniško izkušnjo preverimo z vprašalnikom UEQ. Cilj magistrskega dela je po več stopnjah oblikovanja in testiranja uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo kriptodenarnice izdelati uporabniško čim bolj intuitiven, vizualni in interaktivni sistem, ki zagotavlja enostavno komuniciranje med uporabnikom in aplikacijo. Keywords: uporabniška izkušnja, mobilna aplikacija, prototip, kriptodenarnica, BC Vault Published in DKUM: 20.10.2022; Views: 182; Downloads: 27
Full text (4,66 MB) |