| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 151
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
RAZVOJ APLIKACIJE RAČUNALNIŠKEGA VIDA ZA MOBILNI TELEFON IPHONE
Miha Gaberšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je razviti zabavno aplikacijo na osnovi metod računalniškega vida, ki se bo izvajala na mobilnem telefonu (tj. mobilnik) Apple iPhone. Zastavimo si temeljno vprašanje, ali lahko s pomočjo aplikacije, ki se izvaja na mobilniku, v skoraj realnem času razpoznamo dele človeškega telesa. Razvijemo aplikacijo iDelude, ki opravi obdelovanje po naslednjem postopku. S fotoaparatom mobilnika najprej posnamemo sliko osebe. Z metodami računalniškega vida in digitalne obdelave slik nato razpoznamo telo, ga obarvamo v prevladujočo kožno barvo osebe, intimne dele pa prekrijemo z nadomestnimi oblačili. Položaje telesa in telesnih struktur določimo na osnovi razpoznanega obraza. Obraz razpoznavamo s funkcijami iz odprto kodne knjižnice za računalniški vid, in sicer knjižnice OpenCV. Te funkcije v določenih delih ustrezno prilagodimo oz. včasih tudi nadgradimo. Velikost razpoznanega obraza služi za umestitev dodatnih oblačil na sliko, razpoznana prevladujoča barva obraza pa je barva, s katero nadomestimo obstoječa oblačila osebe. V diplomskem delu tudi opišemo vsa razvojna okolja, orodja in druga potrebna znanja, ki so nujna za razvoj mobilne aplikacije za mobilnik iPhone. Na osnovi rezultatov ugotovimo, da je implementacija takšne aplikacije možna, hkrati pa pokažemo, da so današnji mobilniki že dovolj zmogljivi, da lahko z njimi v doslednem času opravimo kombinacijo zahtevnejših operacij iz področja računalniškega vida.
Keywords: obdelava slik, razpoznavanje obrazov, mobilna aplikacija, multimedija, knjižnica OpenCV, mobilni telefon iPhone
Published: 27.05.2010; Views: 2461; Downloads: 256
.pdf Full text (3,00 MB)

3.
MOBILNA APLIKACIJA ZA ZAZNAVANJE NEVARNIH PADCEV STAROSTNIKOV
David Štrakl, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga je nastala kot plod ideje pomoči pri nadzoru starejših ljudi, med katerim je tudi zaznavanje padca, kateri pogosto predstavljajo nevarnost za zdravje starejših ljudi. Najprej smo se lotili študije padca nasploh, nato pregledali že obstoječe rešitve in implementirali svojo aplikacijo, ki se od ostalih ločuje predvsem po tem, da za delovanje ne potrebuje drugega kot mobilni telefon z vgrajenim pospeškometrom, zaželjen pa je še sprejemnik GPS. Aplikacija je namenjena predvsem starejšim osebam in od njih ne zahteva niti posebnega znanja, niti interakcije z napravo. Beleženje in analiza podatkov potekata v ozadju, ob zaznanem padcu aplikacija opozori uporabnika, nato pa prek sporočila SMS še svojce, prijatelje ali druge ustrezne osebe. V diplomi so najprej opisane osnove za algoritem za zaznavo padca in že obstoječi algoritmi, nato implementacija aplikacije v Javi, algoritem za zaznavo in na koncu rezultati testiranj aplikacije.
Keywords: mobilna aplikacija, sistem globalnega določanja položaja, pospeškometer, zaznava padcev, inteligentni sistem
Published: 02.02.2012; Views: 1774; Downloads: 208
.pdf Full text (1,51 MB)

4.
CAMERA NAVI - NAVIGACIJA S PRETOČNO VSEBINO V ŽIVO
Bojan Žlahtič, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obravnava izkoriščanje naprednih zmožnosti modernih mobilnih telefonov in združevanje teh naprednih zmožnosti za uporabo v preprosti navigacijski aplikaciji. Poznavanje posameznih lastnosti teh naprednih naprav, ki jih ponujajo moderni mobilni telefoni, nam omogoča, da te lastnosti uporabimo za pridobivanje nam relevantnih informacij, ki lahko obogatijo malone vsako aplikacijo, ki te informacije pravilno izkoristi. Tako v naši aplikaciji združujemo globalno določanje položaja, zaznavanje pospeškov in koristimo kamero telefona na način, ki omogoča preprosto in intuitivno navigacijo.
Keywords: Ključne besede: navigacija, sistem globalnega določanja položaja, pospeškometer, kamera, senzor, mobilni telefon, mobilna aplikacija, Windows Mobile, knjižnica Microsoft Foundation Class.
Published: 02.02.2012; Views: 1944; Downloads: 118
.pdf Full text (1,31 MB)

5.
TETRIS NA MOBILNI PLATFORMI ANDROID
Gorazd Pšaker, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati mobilno platformo Android in razviti zabavno aplikacijo, ki se bo izvajala na mobilniku z nameščenim operacijskim sistemom Android. Razvili bomo mobilno igro Tetris, pri kateri like (tj. tetromine) obračamo z uporabo pospeškometra oziroma rotacijo mobilnika. Naša aplikacija bo tudi primerna in prilagodljiva za različne zaslonske ločljivosti. V diplomskem delu bomo tudi opisali vsa razvojna okolja, orodja in druga potrebna znanja, ki so nujna za razvoj mobilne aplikacije.
Keywords: mobilna aplikacija, mobilna platforma Android, Tetris, maskiranje
Published: 13.12.2010; Views: 2078; Downloads: 304
.pdf Full text (1,35 MB)

6.
RAZVOJ APLIKACIJE ZA SLEDENJE POTI NA MOBILNI PLATFORMI ANDROID
Bojan Šel, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo opisali stanje na trgu pametnih telefonov in njihovih operacijskih sistemov. Med operacijskimi sistemi smo podrobneje predstavili Android mobilno platformo, na kateri smo kreirali aplikacijo. Podrobneje smo predstavili razvojno okolje Eclipse in pametni telefon Motorola Milestone, ki smo ju uporabljali pri kreiranju aplikacije za sledenje poti na mobilni platformi Android preko GPS vmesnika. Implementirali smo aplikacijo, ki omogoča prikaz zemljevida z označitvijo opravljene poti uporabnika, hitrost, maksimalno hitrost, čas opravljanja poti, razdaljo poti, nadmorsko višino in maksimalno in minimalno nadmorsko višino. Po predstavitvi nastajanja aplikacije, smo v zadnjem poglavju opisali testiranje implementirane aplikacije na emulatorju in mobilni napravi Motorola Milestone. Pravilnost delovanja aplikacije smo preverili s primerjavo delovanja navigacijske naprave in ure Garmin.
Keywords: Android, mobilna platforma, mobilna aplikacija, pametni telefoni, razvoj aplikacije, operacijski sistem
Published: 06.04.2011; Views: 2783; Downloads: 299
.pdf Full text (9,14 MB)

7.
Model mobilnega vplačevanja listkov za loto
Polona Zorman, 2011, master's thesis

Abstract: Mobilne in brezžične tehnologije se razvijajo izredno hitro, visoko razviti mobilni telefoni pa postajajo cenovno dostopni. Sočasno se stopnjuje tudi sama raba mobilnih telefonov za pošiljanje kratkih sporočil, brskanje po spletu, nakupovanje ipd. Vedno bolj se uveljavljata mobilno poslovanje in mobilno plačevanje, pri slednjem je izredno pomembna hitrost, varnost in enostavnost. Na področju mobilne infrastrukture je bilo že marsikaj narejeno, saj je le-ta že vzpostavljena tako kot tudi sama tehnologija. Obenem je pri mobilnem plačevanju poskrbljeno še za varnost – identifikacija uporabnika oziroma kupca z digitalnim certifikatom, katerega že poznamo iz uporabe spletne banke. Problem, ki smo ga izpostavili, je nevzpostavljena mobilna aplikacija za izbiranje loto številk ter hkrati tudi vplačevanje loto listkov preko mobilnika. Torej bo glavnina naloge vzpostavitev m-aplikacije za vnos oziroma izbor številk ter sistema za mobilno vplačevanje loto listkov z m-računom z uporabo že obstoječe sodobne mobilne tehnologije. Pri poteku plačevanja m-računa preko mobilnega telefona je za varnost uporabljena tehnologija WPKI (Wireless Public Key Infrastructure), ki zagotavlja uporabnikom mobilnih telefonov preverjanje avtentikacije na področju bančništva, mobilnih operaterjev in mobilnih omrežij, kjer je infrastruktura javnih ključev, pomaknjena v mobilni svet.
Keywords: mobilno plačevanje, mobilni račun, mobilna aplikacija, WPKI, loto
Published: 01.08.2011; Views: 1895; Downloads: 107
.pdf Full text (1,81 MB)

8.
RAZVOJ PROGRAMSKE OPREME ZA MOBILNO PLATFORMO iOS
Borut Skok, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je raziskati potek razvoja in distribucije programskih vsebin za mobilno platformo iOS. Predstavljena so potrebna znanja, orodja ter procesi med razvojem, objavo in distribucijo mobilnih aplikacij. Prikazani so glavni elementi mobilne platforme, kot so operacijski sistem, programski jezik in ogrodja. Raziskani so distribucijski kanali, njihove specifike in omejitve ter najpogostejši poslovni modeli. Izvedena je tudi neposredna primerjava s konkurenčnimi mobilnimi platformami, delo pa zaključuje praktični prikaz izdelave mobilne aplikacije za platformo iOS.
Keywords: iPhone, iPhone OS, iOS, iPhone SDK, mobilna aplikacija
Published: 04.05.2011; Views: 2444; Downloads: 299
.pdf Full text (6,44 MB)

9.
APLIKACIJA ZA MOBILNI TELEFON: PREVAJALNIK GOVORICE TELESA
Jure Jeglič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sta s prikazom praktičnega primera predstavljeni funkcionalnost in uporaba mobilne aplikacije, ki je bila razvita v sklopu te diplomske naloge. Cilj je bil ustvariti mobilno aplikacijo, namen katere je pomoč pri razumevanju govorice telesa. Le to smo dosegli s prenosom enciklopedičnega znanja v format, ki je hitreje razumljiv človeku in s katerim mobilna naprava lahko operira. Rezultat te diplomske naloge je izvirna mobilna aplikacija, ki je preprosta za uporabo ter omogoča hiter in enostaven dostop do informacij o govorici telesa.
Keywords: Mobilna aplikacija, Windows Phone 7, Govorica telesa
Published: 15.12.2011; Views: 2026; Downloads: 171
.pdf Full text (870,53 KB)

10.
PRIMERJAVA RAZVOJA APLIKACIJ ZA WINDOWS PHONE 7 S SILVERLEIGHT IN Z XNA GAME STUDIO
Andrej Cešek, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo preučili in predstavili platformo Windows Phone 7 in tehnologiji za razvoj Windows Phone 7 aplikacij. Ti tehnologiji sta Silverlight in XNA Game Studio. V vsaki izmed njiju smo razvili eno aplikacijo na koncu podali primerjalno tabelo tehnologij.
Keywords: Windows Phone 7, Silverlight, XNA, mobilna aplikacija
Published: 23.09.2011; Views: 1746; Downloads: 168
.pdf Full text (2,30 MB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica