| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Dejavniki uspešnega prenosa nasledstva družinskega podjetja
Ines Agić, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo predstavili oziroma proučili dejavnike uspešnega prenosa nasledstva družinskega podjetja in na podlagi opravljene ankete z lastnico proučevanega družinskega podjetja ugotovili, kakšni so njihovi nameni in pogledi na prenos podjetja iz prve generacije na drugo ter kateri so dejavniki uspešnega prenosa. V prvem delu diplomskega projekta so opredeljeni pojmi podjetništvo, oblike podjetništva, družinsko podjetje in njegove značilnosti, njegove prednosti in slabosti, opredeljeno je nasledstvo, nasledstvene možnosti in planiranje nasledstva na strateški ravni. V drugem delu sledi predstavitev izbranega družinskega podjetja, predstavitev družine, predstavljene so možnosti nasledstva v proučevanem družinskem podjetju in dejavniki uspešnega prenosa nasledstva. V aplikativnem delu diplomskega projekta smo na primeru anketnega vprašalnika ugotovili, da lastnica izbranega družinskega podjetja aktivno še ne razmišlja o nasledstvu družinskega podjetja, čeprav verjame, da se bo podjetje ohranilo v lasti družine in da sta možna naslednika sin/hči. Veliko podjetij propade oz. ne nadaljuje s poslovanjem ravno takrat, ko je podjetje v fazi prehajanja iz prve generacije na drugo. Do težav velikokrat pride zaradi odnosov med družinskimi člani. Prva generacija ima drugačne poglede na podjetje kot generacija, ki podjetje prevzema. Želijo si sprememb, drugačnosti. Ravno zaradi tega pogosto prihaja do sporov med člani, ker ni skupnega interesa in dogovora, posledično pa podjetje propade ali ne posluje uspešno. Ugotovili smo, da je za lastnico izbranega družinskega podjetja zelo pomemben dejavnik za uspešen prenos podjetja ocena sposobnosti potencialnih družinskih naslednikov podjetja, saj meni, da naslednik mora biti motiviran, sposoben, inovativen, predvsem pa mora verjeti vase in imeti željo za delo. Prav tako meni, da je zelo pomemben dejavnik tudi zagotovitev kontinuitete v poslovanju.
Keywords: Podjetništvo, družinsko podjetje, nasledstvo, nasledstvene možnosti, dejavniki prenosa nasledstva, planiranje nasledstva na strateški ravni.
Published in DKUM: 08.08.2017; Views: 903; Downloads: 192
.pdf Full text (639,99 KB)

2.
Planiranje politike in nasledstva v mikro družinskih podjetjih
Urška Kranjec, 2017, master's thesis

Abstract: Družinska podjetja so gonilna sila svetovnega gospodarstva. Večina podjetij, tako v svetu kot doma, je v družinskih rokah. Samo v Sloveniji prispevajo družinska podjetja več kot 67 odstotkov vse dodane vrednosti slovenskih podjetij. Skoraj 95 odstotkov je mikro in malih podjetij z manj kot 50 zaposlenimi, ki delo nudijo skoraj 70 odstotkom delovno aktivnim prebivalcem. Njihov uspeh je pogojen z uspešnim upravljanjem podjetja, s fleksibilnostjo poslovanja, s pravočasnim in uspešnim planiranjem politike podjetja ter uspešnim prehodom na naslednjo generacijo. Ravno vprašanje nasledstva pa je tista kritična točka, na kateri večina podjetij preneha s poslovanjem. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in aplikativni del raziskovanja. Znotraj teoretičnega dela smo najprej začeli z opredelitvijo pojma družinskega podjetja vključno z značilnostmi in posebnostmi, ki jih najdemo pri družinskih podjetjih. V nadaljevanju smo pozornost usmerili še na posebnosti in razvojne možnosti mikro podjetij kot pogoste pojavne oblike družinskega podjetja. S proučitvijo MER – ovega modela smo lahko opredelili politiko podjetja na splošno, kot tudi politiko družinskega podjetja s pripadajočimi posebnostmi. Na tej točki smo spoznali, da družina s skladnostjo vrednot in interesov udeležencev lahko odločilno vpliva na snovanje, oblikovanje in izbiro politike podjetja. Ker gre za družinska podjetja smo se pri raziskovanju ustavili še pri vprašanju nasledstva, ki bega marsikatero družino. Z aplikativnim delom naloge smo pridobljena znanja in spoznanja iz teoretičnega dela prenesli na primer izbranega družinskega podjetja Slikopleskarstvo Čopič s.p. Po celoviti predstavitvi podjetja in ugotovljenih spremembah v razvoju, smo se osredotočili predvsem na politiko podjetja s pripadajočim poslanstvom, smotri in temeljnimi cilji. Do sedaj je imelo podjetje zapisano le vizijo družinskega podjetja, ni pa imelo zastavljene, niti zapisane celovite politike podjetja. V nadaljevanju smo v sklopu raziskovalno prognostičnih procesov podrobneje proučili vrednote in interese udeležencev proučevanega podjetja, prednosti in slabosti podjetja ter iz okolja izhajajočih nevarnosti in priložnosti za podjetje. S problemom nasledstva smo se soočili z ugotavljanjem nasledstvenih možnosti izbranega podjetja in razdelanim profilom družinskih članov, v našem primeru očeta in hčerke ter sina, ki sta potencialna naslednika družinskega podjetja Slikopleskarstvo Čopič s.p. Na podlagi raziskovalno–prognostičnih izhodišč smo oblikovali predlog politike družinskega podjetja Slikopleskarstvo Čopič s.p., vključno z možno obliko formalnega zapisa politike podjetja. S pomočjo navedenih nasledstvenih možnosti in proučitvijo članov družine pa smo ob koncu podali še predlog planiranja nasledstva v družinskem podjetju Slikopleskarstvo Čopič s.p.
Keywords: družinsko podjetje, mikro podjetje, politika podjetja, nasledstvo, nasledstvene možnosti, planiranje nasledstva, družinsko podjetje Slikopleskarstvo Čopič s.p.
Published in DKUM: 14.07.2017; Views: 863; Downloads: 107
.pdf Full text (1,49 MB)

3.
Planiranje nasledstva v lastništvu in vodenju v izbranem družinskem podjetju prve generacije
Iza Vele, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo proučevali družinska podjetja, ki so pomemben del slovenskega in svetovnega gospodarstva, saj predstavljajo velik delež v strukturi vseh podjetij. Predstavljajo posebno vrsto podjetij, ki se od drugih razlikujejo po prepletanju družinskega in poslovnega sveta. V nalogi pa smo se najbolj osredotočili na problematiko nasledstva, saj smo v številnih raziskavah zasledili, da le trideset odstotkov družinskih podjetij preživi prehod v drugo generacijo in le še dvanajst odstotkov prehod v tretjo generacijo. Proces nasledstva je prepleten z lastniškimi, finančnimi, organizacijskimi in pravnimi vidiki ter čustveno vpetostjo družinskih članov, ki ga dela še dodatno zapletenega. Pravočasno načrtovanje nasledstva, izbira in izobraževanje naslednika pa so ključni dejavniki, ki vplivajo na uspešen prenos podjetja. Naša teoretična izhodišča smo uporabili v empiričnem delu, kjer smo proučevali družinsko podjetje X, d. o. o. O podjetju smo zbrali temeljne podatke in na njihovi podlagi proučili družino ustanovitelja, nasledstvene možnosti in načrtovali nasledstvo v vodenju in lastništvu. Prav tako smo izdelali program naslednikov za naslednjih pet let.
Keywords: družinsko podjetje, nasledstvo, načrtovanje nasledstva v vodenju in lastništvu, nasledstvene možnosti.
Published in DKUM: 12.01.2017; Views: 955; Downloads: 134
.pdf Full text (3,38 MB)

4.
NASLEDSTVENE MOŽNOSTI V RAČUNOVODSKEM DRUŽINSKEM PODJETJU
Uroš Čoderl, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V posameznih državah v Evropi na podlagi zbranih podatkov o družinskih podjetjih ocenjujejo, da je med vsemi podjetji od 70 do 80 % prav družinskih, zato lahko brez dvoma rečemo, da so družinska podjetja najbolj razširjena oblika podjetij na svetu. Družinska podjetja se mnogokrat enačijo z malimi in srednje velikimi podjetji, saj številni ob prvem srečanju z besedno zvezo "družinsko podjetje" najprej pomislijo na majhno podjetje z nekaj zaposlenimi, kot so na primer pekarne ali gostilne, vendar je takšno prepričanje napačno. To dokazujejo zelo uspešna velika družinska podjetja, kot so Barilla S.p.A., BMW AG, Lego A/S, Ferrero S.p.A., Benetton S.r.l., L'Oréal S.A. in druga podjetja, ki so v lasti izjemno bogatih družin in so v svoji panogi ena izmed najuspešnejših podjetij na svetu. Družinska podjetja po svetu se pri svojem delovanju srečujejo z različnimi ovirami, ki jih morajo uspešno rešiti. Eden izmed prelomnih trenutkov za vsako družinsko podjetje je prav gotovo prenos podjetja na naslednjo generacijo. Mnoga podjetja tovrstnega prenosa sploh ne dočakajo, saj že prej propadejo. Številna družinska podjetja, ki uspejo preživeti pred-ustanovitveno in ustanovitveno fazo ter se preko rasti prebijejo vse do tja, ko je podjetje potrebno predati naslednikom, pa so na prenos izjemno slabo pripravljena ali še huje, sploh niso. To potrjujejo tudi rezultati raziskav, ki kažejo, da je le 30 % družinskih podjetij takšnih, ki preživi prenos podjetja na drugo generacijo, prehod na tretjo generacijo pa jih preživi zgolj 10 %. V diplomskem projektu smo najprej podrobno proučili družinska podjetja, njihove značilnosti, prednosti in slabosti. V nadaljevanju smo spoznali vlogo družinskih članov v družinskem podjetju, njihove medsebojne odnose ter možne konflikte. Ker družinskim podjetjem po svetu največ težav povzroča planiranje nasledstva, je poudarek diplomskega projekta temeljil prav na tem. Najprej smo opredelili, kaj je to nasledstvo, kasneje pa smo podrobno proučili nasledstvene možnosti v družinskih podjetjih, torej, kdo vse je lahko naslednik družinskega podjetja. Diplomski projekt smo nadaljevali z raziskavo, kako naj bi proces nasledstva potekal ter navedli možne dejavnike, ki vplivajo na proces nasledstva. Vse našteto smo v empiričnem delu diplomskega projekta podkrepili še s praktičnim primerom – družinskim podjetjem, ki v resnici obstaja in uspešno deluje na območju Koroške. To je podjetje, v katerem je avtor dela diplomskega projekta v času študija opravljal obvezno praktično usposabljanje. Podrobneje smo predstavili ustanovitev in začetke tega družinskega podjetja, izpostavili njihove prednosti in slabosti, predstavili družinske člane, opisali njihove medsebojne odnose ter prikazali, kakšno vlogo imajo v podjetju. Osrednje poglavje praktičnega dela diplomskega projekta pa predstavlja predlagani plan nasledstva za to izbrano družinsko podjetje, ki ga bo lahko ustanovitelj uporabil in mu bo lahko v veliko pomoč, ko bo podjetje želel prenesti na naslednjo generacijo. Namen diplomskega projekta je bil pridobiti čim več znanja na temo družinskih podjetij, spoznati, v čem so njihove posebnosti, prednosti in slabosti v primerjavi z drugimi podjetji, hkrati pa tudi podrobneje proučiti, kako se tovrstna podjetja spopadajo z eno izmed največjih težav, ki jih doleti pri razvoju podjetja, to je prenos podjetja na naslednjo generacijo.
Keywords: Družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja, družina v družinskem podjetju, nasledstvene možnosti, planiranje nasledstva
Published in DKUM: 01.12.2016; Views: 999; Downloads: 87
.pdf Full text (484,81 KB)

5.
ANALIZA NASLEDSTVA V DRUŽINSKEM PODJETJU ZLATARSTVO TOFANT S. P.
Jasna Klep, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Družinska podjetja predstavljajo pomemben del v gospodarstvu tako pri nas kot tudi v drugih državah po svetu. Družinska podjetja so posebna oblika podjetij, katera upravljajo in vodijo običajno, sploh kadar so manjša, le družinski člani. Pogosto družinska podjetja enačimo z malimi in srednje velikimi podjetji, kar pa nikakor ne drži. V svetu namreč obstajajo tudi velika družinska podjetja, ki uspešno poslujejo na trgu ter nudijo mnoge možnosti zaposlovanja. V Sloveniji imamo predvsem mala in mlada družinska podjetja. Družinska podjetja v Sloveniji so pričeli natančneje preučevati šele pred približno tridesetimi leti. Največji problem pri družinskih podjetjih vsekakor predstavlja nasledstvo. Menjavo generacije od ustanovitelja do naslednika jih preživi le tretjina, nadaljne menjave še manj. Ko se v podjetju odločijo za menjavo generacije oziroma nasledstvo, morajo najprej izbrati primernega naslednika, ki bo pripravljen in zmožen uspešno upravljati in voditi družinsko podjetje še naprej. Spodobnosti naslednika je potrebno dobro proučiti. Pri izbiri naslednika se lahko pojavijo različni problemi, kadar otrok v družini ni ali pa je v družini več otrok. Kadar je v družini več otrok, lahko med otroki začne vladati rivalstvo in tekmovalnost, saj se vsak želi izkazati po svojih najboljših močeh in prevzeti nasledstvo v družinskem podjetju. Rivalstvo med otroci in tekmovalnost lahko privede do konfliktnih situacij med vsemi družinskimi člani, kar pa še dodatno otežuje situacijo glede nasledstva in izbire naslednika v podjetju. Zaradi takšnih in drugačnih razlogov v družinskih podjetjih nasledstva pogosto ne planirajo. Ne planiranje nasledstva v družinskih podjetjih prav tako prinaša veliko težav, hkrati pa je lahko ne planiranje nasledstva v družinskem podjetju tudi glavni razlog, da se podjetje zapre. Če v družini ni otrok, se prav tako pojavijo težave. Ustanovitelj ima možnost poiskati naslednika izven družine, lahko se odloči za prodajo podjetja ali likvidacijo ali pa preprosto ne naredi ničesar in samo čaka. Ukvarjanje z vprašanjem o nasledstvu v družinskem podjetju predstavlja veliko težav, zato je še toliko bolj pomembno. V diplomskem projektu želimo podrobneje spoznati družinsko podjetje Zlatarstvo Tofant, s.p. ,njihove prednosti in slabosti, kakšne vloge imajo družinski člani v podjetju, odnose med družinskimi člani, vzroke za nastajanje konfliktov med njimi ter načine za reševanje teh konfliktov. Proučiti pa želimo tudi, kakšne so možnosti za nasledstvo v družinskem podjetju Zlatarstvo Tofant, s. p.
Keywords: Družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja, vloge članov v družinskem podjetju, odnosi v družinskem podjetju, nasledstvo, možnosti nasledstva.
Published in DKUM: 20.10.2015; Views: 939; Downloads: 117
.pdf Full text (1,44 MB)

6.
PLANIRANJE NASLEDSTVA V DRUŽINSKIH PODJETJIH V GORIŠKI REGIJI
Sara Kokot, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu bomo predstavili opredelitve družinskih podjetij, zbrane po različnih tujih in domačih avtorjih. Prav tako bomo družinskim podjetjem pripisali značilnosti ter prednosti in slabosti. Ker je v družinskih podjetjih glavni problem planiranje nasledstva, se bomo poglobili predvsem v to temo. S pomočjo raziskave med družinskimi podjetji v goriški regiji bomo preverjali njihovo mnenje o planiranju nasledstva. Povprašali in spodbudili jih bomo k razmišljanju o nasledniku in planih za prihodnost podjetja. Raziskavo bomo analizirali in podrobno obrazložili, ter na podlagi ugotovitev podali lastno mnenje in predloge za prakso.
Keywords: družinsko podjetje, prednosti in slabosti družinskega podjetja, življenjski cikel podjetja, življenjski cikel družine, nasledstvo v družinskem podjetju, planiranje nasledstva, nasledstvene možnosti
Published in DKUM: 04.11.2014; Views: 1128; Downloads: 153
.pdf Full text (982,71 KB)

7.
NASLEDSTVO V DRUŽINSKEM PODJETJU LTIP d.o.o.
Nastja Koštomaj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Družinsko podjetje nima enotne definicije. Gre za podjetje, ki je v večinski lasti družine. Upravljajo in vodijo ga družinski člani, ki so lahko v družinsko podjetje vključeni, nekateri izmed njih pa v družinsko podjetje niso vključeni. Družinska podjetja se zelo razlikujejo od nedružinskih podjetij, saj imajo v družinskih pomembno vlogo sorodstvene vezi. Želja družinskih članov je, da družinsko podjetje ostane v družinski lasti. Nasledstvo je zaradi tega potrebno planirati. Največjo težavo lastniku/managerju večkrat predstavlja odločitev o tem, koga postaviti za naslednika, v kakšni meri in na kakšen način ga izbrati. To predstavlja še posebej težavo tistim lastnikom/managerjem, ki imajo več otrok. Vsak starš namreč želi zapustiti zapuščino svojim otrokom, težko pa je določiti, komu pripada. Lastnik/manager ima možnost zapusti družinsko podjetje več otrokom hkrati, ki si kasneje delijo lastništvo nad družinskim podjetjem. Zaradi nasledstva se lahko hitro razvijejo konflikti. Zato je zelo pomembno, da lastnik/manager prične s planiranjem nasledstva dovolj zgodaj, da ima čas določiti potencialnega naslednika in/ali več potencialnih naslednikov. Družinsko podjetje LTIP d.o.o. je na trgu dela od leta 1970. Lastnik/manager je Vladimir, ki se bo kmalu upokojil. V družinskem podjetju LTIP d.o.o. je pričel z vzrejo kokoši, nato je nadaljeval z lesno proizvodnjo (okna, vrata, palete idr.), ki predstavlja tudi obstoječo dejavnost. Družinsko podjetje LTIP d.o.o. bo predal svojemu mlajšemu sinu Petru, ki je že od osnovne šole vključen v družinsko podjetje LTIP d.o.o. Starejši sin Simon nikoli ni hotel vstopiti v družinsko podjetje LTIP d.o.o. Žena lastnika/managerja, Ivanka, je bila vključena v družinsko podjetje le na začetku ustanovitve le-tega (6 let). Med seboj so zelo povezana družina, zato pri procesu nasledstva do sedaj ni prihajalo do večjih konfliktov. Nikoli niso imeli kriznega plana, zato smo zanje pripravili predlog le-tega.
Keywords: družinsko podjetje, nasledstvo, proces nasledstva, udeleženci družinskega podjetja, prednosti in slabosti, možnosti nasledstva, krizni plan.
Published in DKUM: 30.10.2014; Views: 1528; Downloads: 261
.pdf Full text (807,69 KB)

8.
PRENOS VODENJA V DRUŽINSKEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETIJ OBČINE DRAVOGRAD
Vanja Lužnic, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Družinska podjetja so izrednega pomena za gospodarstvo tako v Sloveniji kot tudi drugod po svetu. Prevladujejo med malimi in srednje velikimi podjetji, najdemo pa jih lahko v vseh panoga. Nekatere družine obvladujejo tudi velike koncerne z dolgoletno tradicijo in svetovno priznanimi blagovnimi znamkami. Prevladujoče raziskovalno področje družinskega podjetja je prenos nasledstva iz ene generacije na drugo. Gre za kompleksno nalogo katere neuspeh lahko povzroči propad podjetja, ki bi v primeru uspešnega prenosa bilo sposobno preživeti na trgu. Z raziskavo v okviru diplomskega projekta bomo opisali potek prenosa nasledstva in najpogostejše dileme, ki se pojavljajo ob tranziciji – prehodu iz ene generacije družinskega podjetja v drugo. V praktičnem delu diplomskega projekta smo izvedli empirično raziskavo (anketo) v okviru katere smo proučevali družinska podjetja v občini Dravograd. Med večjim številom podjetnikov smo raziskali, kako poteka planiranje nasledstva in pripravili priporočila, ki bi lahko omilila težave, s katerimi se družinska podjetja soočajo pri prenosu nasledstva.
Keywords: družinsko podjetje, značilnosti družinskega podjetja, posebnosti družinskega podjetja, nasledstvo v družinskem podjetju, planiranje prenosa nasledstva, nasledstvene možnosti
Published in DKUM: 22.10.2014; Views: 1364; Downloads: 118
.pdf Full text (1,88 MB)

9.
PRENOS VODENJA V DRUŽINSKEM PODJETJU OB TRANZICIJI - PREHODU IZ GENERACIJE V GENERACIJO
Ervin Stojnšek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Apostolsko nasledstvo pravi, da ima 12 apostolov naslednike, na katere je oblast prenesel sam Bog. V rimskokatoliški cerkvi veljajo vsi škofje za apostolske naslednike, papež pa velja za Petrovega naslednika. Pravijo, da so rimski papeži Petrovi neposredni nasledniki, da imajo njegov položaj in funkcijo ter da jim je Kristus dal najvišjo oblast nad celotno cerkvijo. Nauk ni biblijski (Internetska biblioteka Watchtower 2010). Nasledstvo kot proces je tako prisotno že skozi vso človeško civilizacijo. Njegov osnovni namen pa je nadaljevanje ustvarjene vrednosti in njena nadaljnja rast. V današnji družbeni ureditvi predstavlja podjetništvo temelj zasebnega profitnega sektorja. Številni raziskovalci v Evropi in ZDA ugotavljajo, da družinska podjetja predstavljajo pomemben delež v strukturi vseh podjetij ali pa celo prevladujejo (Duh 2003, 13). Z raziskavo, opravljeno v okviru diplomskega seminarja, opisujemo najpogostejše dileme na vprašanje, kdaj, kako in ob kakšnih pogojih so se nosilci vodstvenih funkcij v družinskih podjetjih pripravljeni umakniti ter odločanje v podjetju celostno zaupati mlajši generaciji. Opisano je namreč eno izmed ključnih vprašanj, na katerega ni enoznačnega odgovora. Ob zgoraj navedenem v diplomskem seminarju opisujemo še ključne osebe, ki v besedni zvezi družinsko podjetje predstavljajo, t. i. stebre poslovanja in imajo zaradi krvnega ali razširjenega sorodstva vpliv na potek tranzicije – prehoda iz generacije v generacijo v družinskih podjetjih. V praktičnem delu diplomskega seminarja analiziramo trenutno stanje tranzicije v obsoteljskih slovenskih podjetjih. Predstavljamo rezultate raziskave opravljene med večjim številom podjetnikov – nosilcev vodenja družinskih podjetji, ki so tranzicijo že izpeljali oziroma so na tem, da jo bodo izpeljali v prihodnosti.
Keywords: družinsko podjetje, nasledstvo v družinskem podjetju, planiranje nasledstva v vodenju in lastništvu, prenos vodenja in lastništva na naslednjo generacijo, nasledstvene možnosti.
Published in DKUM: 10.07.2014; Views: 1438; Downloads: 158
.pdf Full text (1,31 MB)

10.
NASLEDSTVENE MOŽNOSTI V DRUŽINSKEM PODJETJU
Nina Strnad, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju smo v začetnih poglavjih predstavili in opredelili družinsko podjetje. Opisali smo njegove prednosti in slabosti, razlike med družinskim in nedružinskim podjetjem ter prepletanje družinskega in poslovnega sistema. Nato smo pozornost namenili družini v družinskem podjetju, ki je srce podjetja. Opisali smo njihove medsebojne odnose, predstavili možne konflikte med njimi in rešitve za njihovo odpravljanje. V nadaljevanju smo predstavili še nasledstvo in nasledstvene možnosti ter probleme, ki nastanejo, če ustanovitelji nasledstva ne planirajo. V zadnjih poglavjih diplomskega seminarja smo predstavili tudi resnično podjetje, opisali družino in njihove odnose. Za podjetje smo pripravili tudi predlog nasledstvenega plana, ki bo lahko v pomoč ustanovitelju ob njegovi predaji podjetja na drugo generacijo.
Keywords: Družinsko podjetje, družina, nasledstvene možnosti, nasledstvo, planiranje nasledstva, družinski odnosi, rivalstvo, ustanovitelj.
Published in DKUM: 03.12.2010; Views: 1971; Downloads: 265
.pdf Full text (385,85 KB)

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica