| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DOKUMENTARNI FILM KOT ORODJE PROMOCIJE
Žiga Zavrl, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen dokumentarni film kot orodje promocije. Skozi teorijo množičnih medijev in filma, dokumentarni film opredelimo kot kategorijo vizualnega izražanja, ki temelji na prizadevanju različnih podkategorij, da »dokumentirajo« resničnost. Definicija in karakteristike dokumentarnega filma nam omogočajo, da ga lahko uporabimo kot sredstvo za promoviranje izdelkov ali storitev. Opisan je proces izdelave dokumentarnega filma z uporabo digitalne tehnologije, ki je razdeljen na tri izvedbene faze in predstavlja ključ do vsebinske in tehnične izdelave. Skozi analizo primera raziskujemo optimalne rešitve pri izdelavi dokumentarnega filma v promocijske namene, ki je nastal kot produkt tega diplomskega dela.
Keywords: Množični mediji, množično komuniciranje, film, dokumentarni film, dokumentarni film kot orodje promocije, predprodukcija, produkcija in postprodukcija
Published: 07.09.2009; Views: 11701; Downloads: 299
.pdf Full text (1,32 MB)

2.
VLOGA BLOGOV V MNOŽIČNEM KOMUNICIRANJU
Tamara Juhnov, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Bloganje se je razvilo v prevladujočo spletno kulturo komuniciranja in pridobilo pomembno vlogo v množičnem komuniciranju. V diplomskem delu to vlogo natančneje analiziramo in jo predstavimo kot večplasten koncept, kombinacijo razvoja virtualne skupnosti, medijskega orodja za posredovanje in pridobivanje informacij ter novega načina zadovoljevanja potreb. Blog definiramo, označimo njegovo mesto v medijski pokrajini, raziščemo blogarsko skupnost, ga predstavimo v odnosu do tradicionalnih medijev in raziščemo funkcije, ki se skozi blog uresničujejo. Na podlagi ustreznega teoretičnega ogrodja definiramo motive za bloganje in skozi lastno raziskavo ugotavljamo, kakšne so blogarske navade aktivnih blogarjev ter kako se vloga blogov uresničuje skozi bloganje.
Keywords: blog, bloganje, blogosfera, splet 2.0, množični mediji, množično komuniciranje.
Published: 14.05.2010; Views: 11906; Downloads: 270
.pdf Full text (1,10 MB)

3.
VLOGA GRAFIČNIH ELEMENTOV PRI IZDELAVI KONCEPTA REVIJE
Sabina Male, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem predstavila oblikovanje periodične publikacije tako s komunikološkega vidika kakor tudi z vidika grafičnega oblikovanja, oboje pa sem prenesla tudi v prakso.V sklopu komunikološkega dela sem se osredotočila na teorije množičnega komuniciranja ter vizualnih komunikacij. Opredelila pa sem tudi revijo kot specializirano periodično publikacijo ter oblikovalca kot pomemben člen ustvarjanja revije. V teoretičnem delu o grafičnem oblikovanju sem opredelila nekatere pomembne grafične elemente, tipografijo, naslovnico, kompozicijo in barve. V sklopu raziskovalnega dela sem naredila pregled oblikovanja vseh trenutno obstoječih plačljivih slovenskih revij o živalih. Na podlagi izsledkov sem nato v soavtorstvu izdelala koncept revije o živalih Animal.
Keywords: množično komuniciranje, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, periodika, revije o živalih
Published: 15.07.2010; Views: 10962; Downloads: 295
.pdf Full text (10,25 MB)

4.
PROSTORSKI ZVOK V RAČUNALNIŠKI ANIMACIJI
Stanko Perko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Prostorski zvok je sredstvo, s katerim lahko obogatimo računalniško animacijo in s tem izboljšamo njeno sporočilno vrednost. V diplomskem delu spoznamo osnove zvoka, osnove psihoakustike, lastnosti in namen sistemov za reprodukcijo prostorskega zvoka ter najznamenitejšega med tovrstnimi sistemi, 5.1 surround. Obravnavamo govor, glasbo in posebne efekte, ki skupaj tvorijo zvočni zapis, pri čemer nas zanima predvsem, kako omenjene komponente zvoka postaviti na posamezne kanale in zvočnike, da bo sprejem za gledalca/poslušalca karseda kakovosten. Raziščemo tudi, kako na splošno poteka ustvarjanje zvoka skozi glavne faze produkcije računalniške animacije. Pridobljeno teoretično znanje nato uporabimo pri izdelavi praktičnega primera prostorskega zvočnega zapisa za računalniško animirano sceno. Primer nato še analiziramo in ovrednotimo izsledke.
Keywords: množično komuniciranje, množični mediji, prostorski zvok, zvočni zapis, računalniška animacija, 5.1. surround
Published: 06.04.2011; Views: 10504; Downloads: 166
.pdf Full text (1,66 MB)

5.
OBLIKOVANJE KNJIG ZA PREDŠOLSKE OTROKE
Polona Veršec, 2015, master's thesis

Abstract: Knjige nam pomagajo pri spoznavanju osebnosti, odnosov med ljudmi in sami razlagi sveta, v katerem živimo. Zato je potrebno, da otroke že v zgodnjem otroštvu seznanimo s knjigami, saj te prispevajo k temu, da se naučijo izražati svoje občutke z besedami, pojmi in mislimi. Prav tako jih knjige spodbujajo k domišljijski igri, jim predstavljajo zabavo in z njihovo pomočjo odkrivajo nove ideje. Knjige morajo biti takšne, da bodo otroci, v našem primeru predšolski otroci, po njih z veseljem posegali. Naloga grafičnega oblikovalca je, da bo knjigo − njeno vsebino in vizualno podobo − oblikoval v logično celoto. Da bi mu to uspelo, mora najprej dobro poznati vse sestavine grafičnega oblikovanja in ciljno občinstvo, kateremu je izdelek namenjen. Zato smo se v teoretičnem delu seznanili s področjem razvoja otrok, zaznavanjem in predšolsko vzgojo otrok. Prav tako smo predstavili teoretični vidik grafičnega oblikovanja. Na podlagi tega smo se v empiričnem delu lotili raziskave, skozi katero smo ugotovili, na kaj morajo biti grafični oblikovalci pri oblikovanju knjig za predšolske otroke pozorni. Grafični oblikovalci so tisti, ki morajo znati vsebino knjige povezati v smiselno celoto, saj prav grafično oblikovanje vpliva na to, kako bodo predšolski otroci dojeli samo vsebino knjige. Pomembna je tako izbira slikovnega materiala kot tudi izbira formata in sama vezava knjige. Prav tako so predšolski otroci navdušeni, kadar grafični oblikovalci v oblikovanje vključijo različna čutila in s tem naredijo knjigo dosti bolj privlačno in zanimivo za bralca.
Keywords: vizualna komunikacija, množično komuniciranje, grafično oblikovanje, predšolski otroci, knjige, zaznavanje, čutila
Published: 22.05.2015; Views: 981; Downloads: 129
.pdf Full text (1,91 MB)

6.
VZGOJA ZA MEDIJE NA RAZREDNI STOPNJI
Nikita Niki Vrbnjak, 2015, master's thesis

Abstract: Vzgoja za medije je področje, ki je v današnjem času, ko živimo v medijski družbi, izredno pomembno. Pri tem gre za vzgajanje in učenje za delo z mediji, ki nam bodo koristili pri izobraževanju in pomagali pri določenih opravilih. Mediji so sporočila, ki potujejo od oddajnika k prejemniku. Prenašajo torej določene vsebine od ustvarjalcev oziroma avtorjev sporočil do bralcev, poslušalcev ali gledalcev (Potočkar in Tavčar Krajnc, 2011). V mnogih državah imajo po osnovnih šolah Vzgojo za medije za obvezni predmet, v Sloveniji pa se pojavlja kot interesna dejavnost, od leta 1997 pa tudi kot izbirni predmet (Dragan, 1998). Vzgoja za medije je za današnjo mladino izrednega pomena, saj predvsem novejša tehnologija prinaša tako pozitivne kot tudi negativne vplive. Prav je, da mladi po novejših medijih posegajo, vendar jih moramo naučiti pravilne uporabe le-teh. Glede na to, da mladina hitro sprejema novosti na tem področju, z ustrezno medijsko vzgojo ne bi smelo biti večjih težav. Zato sem v magistrskem delu raziskala, kakšen vpliv ima na otrokovo pravilno uporabo medijev medijsko spodbudno družinsko okolje, medijsko nespodbudno družinsko okolje, šolsko okolje ter v kolikšni meri so učenci 4. razreda (kjer sem raziskavo tudi izvajala) seznanjeni z varno uporabo spleta.
Keywords: mediji, vzgoja za medije, medijska družba, informacijska tehnologija, množično komuniciranje
Published: 27.10.2015; Views: 932; Downloads: 161
.pdf Full text (1,92 MB)

7.
Uporaba globalne platforme za množično financiranje Kickstarter za lansiranje izdelka za športne aktivnosti v vodi imenovanega Skippy
Martin Hostnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bo predstavljeno množično financiranje kot optimalna alternativa zbiranja denarnih sredstev za posameznika na začetku podjetniške poti. Opisano bo delovanje najpopularnejše globalne platforme za množično financiranje Kickstarter ter pomen skupnosti in komunikacije za izvedbo uspešne kampanje. Prav tako bo predstavljena lastna izkušnja uporabe globalne platforme Kickstarter za lansiranje izdelka za športne aktivnosti v vodi, imenovanega Skippy, ter potrditev zanimivo postavljene teorije o delovanju globalne platforme.
Keywords: množično financiranje, globalna platforma Kickstarter, Skippy, komuniciranje, skupnost
Published: 23.09.2019; Views: 82; Downloads: 11
.pdf Full text (3,02 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica