| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 52
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
DOKUMENTARNI FILM KOT ORODJE PROMOCIJE
Žiga Zavrl, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen dokumentarni film kot orodje promocije. Skozi teorijo množičnih medijev in filma, dokumentarni film opredelimo kot kategorijo vizualnega izražanja, ki temelji na prizadevanju različnih podkategorij, da »dokumentirajo« resničnost. Definicija in karakteristike dokumentarnega filma nam omogočajo, da ga lahko uporabimo kot sredstvo za promoviranje izdelkov ali storitev. Opisan je proces izdelave dokumentarnega filma z uporabo digitalne tehnologije, ki je razdeljen na tri izvedbene faze in predstavlja ključ do vsebinske in tehnične izdelave. Skozi analizo primera raziskujemo optimalne rešitve pri izdelavi dokumentarnega filma v promocijske namene, ki je nastal kot produkt tega diplomskega dela.
Keywords: Množični mediji, množično komuniciranje, film, dokumentarni film, dokumentarni film kot orodje promocije, predprodukcija, produkcija in postprodukcija
Published: 07.09.2009; Views: 11540; Downloads: 293
.pdf Full text (1,32 MB)

9.
RADIJSKE VSEBINE ZA MLAJŠE GENERACIJE
Jasmina Bauman, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Radio velja za tradicionalni medij. V diplomski nalogi se osredotočamo na generacije, stare med 16 in 29 let. Definiramo, kaj je radio in radijski program, kakšen je sodobni medijski prostor v Sloveniji ipd. Naloga obsega dve analizi: prva se nanaša na javni radijski postaji, to sta Radio Maribor in Radio Si, ki za mlajše generacije nista posebej zanimivi. Druga analiza je nastala na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 300 anketirancev. Ugotavljamo, da jih radio pogosto spremlja, predvsem, kadar so na poti. Poslušajo ga zaradi glasbe, prek avtoradia ali klasičnega radijskega sprejemnika. Raje imajo sicer lastno izbiro glasbe. Ugotavljamo tudi, da radio zaradi novejših tehnologij ne izgublja popularnosti.
Keywords: radio, radijske vsebine, množični mediji, mlajše generacije, novejše tehnologije
Published: 28.09.2009; Views: 10791; Downloads: 245
.pdf Full text (645,30 KB)

10.
Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica