| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MNENJSKO VODITELJSTVO KOT POJAV NA SOCIALNEM OMREŽJU TWITTER
Gregor Kontestabile, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pričujoča diplomska naloga se loteva raziskave pojava mnenjskih voditeljev v spletnem socialnem omrežju Twitter. Sam koncept mnenjskega voditeljstva se je sicer izoblikoval skozi raziskave javnega mnenja sredi dvajsetega stoletja, se nato utrdil v Teoriji difuzije inovacij in je danes, zaradi popularnosti uporabe spletnih socialnih omrežij, reaktualiziran in v središču zanimanja različnih znanosti. Mnenjski voditelji naj bi bili v splošnem posamezniki, ki so si s pomočjo znanja in drugih kompetenc, pridobili zaupanje twin vpliv nad ožjimi ali širšimi družbenimi okolji. Namen naloge je raziskati pojav mnenjskega voditeljstva na Twitterju ter razumeti vlogo, ki jo imajo mnenjski voditelji kot artikulirani in kritični posamezniki v tem spletnem socialnem omrežju. Namen je tudi natančneje definirati osnovne pojme mnenjskega voditeljstva in kontekstov, v katere je ta neločljivo vpet. Naloga temelji na primerjavi med definicijo mnenjskega voditelja, kot jo je v znameniti Teoriji difuzije inovacij zapisal Everett Rogers, in ugotovitvah ter mnenjih šestih kompetentnih intervjuvancev. Osrednja cilja naloge sta: pokazati, da lahko uveljavljen komunikološki koncept mnenjskega voditeljstva apliciramo na določene uporabnike spletnega omrežja Twitter ter s pomočjo interpretacije intervjujev poglobiti razumevanje omenjenega področja raziskave.
Keywords: mnenjsko voditeljstvo, difuzija inovacij, socialna omrežja, Twitter
Published: 15.01.2014; Views: 823; Downloads: 171
.pdf Full text (3,04 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica