| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
TRŽENJE STORITEV MLADINSKEGA CENTRA IN HOTELA TRBOVLJE
Katarina Nučič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V nalogi smo podali teoretične osnove storitev, turizma ter posebej mladinskega turizma, kot dela, ki nosi v sebi še ogromno neizkoriščenega potenciala. Skozi nalogo smo bili osredotočeni na trženje nove infrastrukture Mladinskega centra Trbovlje. Skozi pregled trenutnega trženjskega stanja in analizo stanja nočitev v regiji Zasavje ter skozi pregled turističnih potencialov od športa, pohodništva, kulturne, industrijske in naravne dediščine ter festivalov in prireditev do zanimivega poslovnega turizma smo ugotovili, da v regiji Zasavje obstaja še dovolj prostora za uspešno orientacijo na trgu turistične ponudbe. Vsaka nova dejavnost prinaša določene priložnosti pa tudi nevarnosti. Zato smo s SWOT analizo analizirali notranje prednosti in morebitne slabosti Mladinskega centra Trbovlje glede turistične dejavnosti ter ocenili tudi priložnosti ter nevarnosti, ki po našem mnenju obstajajo v lokalnem okolju. V nalogi smo predstavili tudi marketinški splet 7 X P. V raziskavi smo povprašali eno izmed ciljnih skupin o tem, v kolikšni meri potrebujejo nastanitvene kapacitete v Trbovljah in delno širše v Zasavju, glede na ugotovljeno dejstvo, da v regiji po zaprtju edinega še delujočega hotela v regiji kronično primanjkuje tovrstnih storitev. Ob koncu naloge smo podali tudi grob načrt tržnih aktivnosti za začetno obdobje delovanja Mladinskega centra in hotela Trbovlje.
Keywords: Storitve, turizem in turizem v Zasavju, mladinski turizem, trženje, marketinški splet 7 X P, SWOT analiza
Published: 13.02.2012; Views: 1214; Downloads: 155
.pdf Full text (799,59 KB)

2.
PREDSTAVITEV PRILOŽNOSTI ZA DRUGAČEN TURIZEM: COUCHSURFING
Petra Muraus, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V drugem poglavju smo spoznali cenovno ugodne možnosti prenočevanja mladih in predstavili mladinski turizem. Ker se je vsaka zvrst prenočevanja razvijala iz nekega koncepta smo predstavili koncept mladinskih hotelov in nahrbtnikarjev (an. Backpackers). Posledice iskanja cenovno ugodnih možnosti prenočevanja in pristnega stika z lokalnim prebivalstvo, pa so privedle, do ustanovitve organizacij, ki preko svojih spletnih strani omogočajo izmenjavo prenočišč, zato smo v tretjem poglavju predstavili organizacijo Couchsurfing. Predstavili smo vizijo, poslanstvo in zgodovino organizacije. Analizirali smo delovanje organizacije in ključne dejavnike, ki vplivajo na delovanje (varnost, statistika, ambasadorji,..). Preko intervjujev, smo v sklepnem delu poglavja spoznali, da ima organizacija CS potencial in je privlačna priložnost za drugačen turizem. V četrtem poglavju smo predstavili pričakovani razvoj na področju tehnologije, logistike in socialnih omrežij. Razvoj na zgoraj naštetih področji bo vsekakor neposredno vplival na razvoj organizacije. Opravili smo SWOT analizo, na podlagi lastni spoznanj in ugotovitev, ter pripravili sklop predlogov za nadaljni uspešni razvoj organizacije.
Keywords: mladinski turizem, cenovno ugodno prenočevanje, nahrbtnikarji, mladinski hoteli, Couchsurfing, socialna omrežja
Published: 21.11.2012; Views: 1009; Downloads: 156
.pdf Full text (742,19 KB)

3.
Predlog načrta trženja za Mladinski hotel in Hotel Bistra
Barbara Markovič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Za manjše kraje, kot je Vrhnika, je turizem ena izmed razvojnih priložnosti za večjo prepoznavnost med ponudniki. Mladinski hotel in Hotel Bistra, ki je odprl svoja vrata v drugi polovici leta 2014 in se trži tudi pod imenom Gostišče s prenočitvami. Zaradi hitre menjave lastništva nastanitveni objekt še vedno nima načrta trženja, ki predstavlja sicer ključen sestavni del razvojnega in operativnega načrta delujočega podjetja. Brez prave strategije in skrbno določenih ciljev podjetje nima zagotovljenega dolgoročnega uspeha. Zato smo opravili intervju z gosti hotela, katerega rezultati bodo osnova vodstvu za nadaljnje poslovanje in izdelavo načrta trženja. Z analizo intervjuja smo prišli do zaključka, da so ključni kupci njihove storitve poslovneži in posamezniki, ki iščejo sproščujoč oddih ali so v mimohodu in iščejo le prenočitev. Predlagamo jim ugoden paket večerje z nočitvijo in zajtrkom. Največ gostov, ki so jih obiskali v času intervjuvanja, pripada aktivni populaciji prebivalstva, stari med 31 in 45 let. Iz tega sklepamo, da morajo razširiti ponudbo, ki bo prijazna parom, družinam z otroki, ki lahko tam aktivno preživijo svoj prosti čas in imajo pri tem tudi možnost kosila. Glede na kapaciteto ležišč mladinskega hotela lahko pripravijo tudi različne pakete »gradnje skupine« in izkoristijo naravno bogastvo v okolici z bogato kulinarično ponudbo in prenočiščem za manjše skupine udeležencev. Na področju promocije lahko prodrejo z bogato ponudbo kulinarike ter s ponudbo prenočišč. So mlad kolektiv, ki jim lahko uspe, da izstopajo v »poplavi« turističnih ponudb.  
Keywords: hotel, mladinski hotel, Vrhnika, načrt trženja, turizem.
Published: 04.10.2016; Views: 657; Downloads: 88
.pdf Full text (1,16 MB)

4.
NAMESTITVENE ZMOGLJIVOSTI ZA MLADE V SLOVENIJI NA PRIMERU INTERNATIONAL HOSTELLING FEDERATION (IHF)
Zoran Kačičnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali namestitvene zmogljivosti za mlade v mreži Hostelling International Slovenia. Namen naloge je bil opisati nočitvene zmogljivosti za mlade, opraviti celostni pregled in opis hostlov znotraj mreže HIS ter pripraviti analizo gibanja števila namestitvenih zmogljivosti in opravljenih nočitev za obdobje desetih let za hostle v mreži HIS in Slovenijo. Poleg tega smo predstavili mladinski turizem, International Youth Hostel Federation in Popotniško združenje Slovenije v okviru IYHF. Z metodo deskripcije, kompilacije, komparacije, klasifikacije, analize, sinteze in generalizacije smo na koncu podali trende in perspektive na področju mladinskih prenočišč ter ovrednotili pomen mladinskih prenočišč za slovenski turizem. Prišli smo do ugotovitve, da se je v Sloveniji v zadnjih desetih letih povečalo število mladinskih nočitvenih zmogljivosti kakor tudi število opravljenih nočitev v mladinskih prenočiščih. Ugotovili smo tudi, da mladinska prenočišča predstavljajo pomembno vlogo v sistemu nočitvenih zmogljivosti v Sloveniji. Vsi pridobljeni podatki kažejo na nadaljnjo rast namestitvenih zmogljivosti in opravljenih nočitev v hostlih v Sloveniji ter nadaljnjo rast mladinskega turizma
Keywords: mladinsko prenočišče, hostel, mladinski turizem, International Youth Hostel Federation (IYHF), Hostelling International Slovenia (HIS), Popotniško združenje Slovenije (PZS)
Published: 27.07.2016; Views: 524; Downloads: 88
.pdf Full text (1,50 MB)

5.
UVEDBA IN OBLIKOVANJE NOVEGA TURISTIČNEGA PROIZVODA: POČITNIŠKI TEDEN V POSAVJU ZA MLADOSTNIKE IZ ZAMEJSTVA
Nina Požun, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je oblikovan nov turistični proizvod, mladinska izmenjava za avtohtono slovensko manjšino – zamejske Slovence iz držav Avstrije, Hrvaške, Italije in Madžarske. Mladinske izmenjave štejemo med mladinski turizem, ki pa je v Sloveniji manj razvit, še posebej na turistični destinaciji Posavje. S pomočjo virov in literature so predstavljena poglavja, ki se dotikajo tem turističnega proizvoda in mladinskega turizma ter povezovalni členi med temami. Opisana so tudi področja programa Evropske unije Erasmus+, ki sofinancira projekte s področij izobraževanja in poklicnega usposabljanja, mladine in športa. Cilj diplomskega dela je oblikovanje programa mladinske izmenjave v Posavju in njegov prikaz s turističnega vidika. Prikazani so še rezultati in ugotovitve ankete, izvedene med mladostniki iz zamejstva. Zaključni del kaže na to, da so mladinske izmenjave doprinos h koriščenju in trženju turistične ponudbe v Posavju.
Keywords: turistični proizvod, mladinski turizem, mladinska izmenjava, Posavje.
Published: 23.09.2016; Views: 761; Downloads: 142
.pdf Full text (1,11 MB)

6.
Changes brought about by the Ultra Europe festival to the destination management and marketing of the city of Split
Leo Bartolec, 2019, master's thesis

Abstract: Nowadays, youth and event tourism are new specific types of tourism that have been given more attention in the academic literature. They are gaining in importance in the tourism industry in Croatia. This thesis aims to analyse the importance and impact that is brought by the Ultra Europe music festival to the city of Split, Croatia. The impact that is brought to a destination by a music festival is observed through three areas of analysis; (a) destination image, (b) creation of new products and services in a destination and (c) segmentation of visitors. Through these three dimensions, this thesis aims to see whether the “festivalisation” phenomena happened to the city of Split and how destination management and marketing stakeholders observe changes and use them for their business activities for the tourism market.
Keywords: podoba turistične destinacije, mladinski turizem, dogodkovni turizem, oglaševanje, menedžment, festivalizacija
Published: 17.10.2019; Views: 31; Downloads: 2
.pdf Full text (1,05 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica