| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PRIPRAVA LUTKOVNE PREDSTAVE ZA OTROKE - MAJHEN, PA KAJ
Ines Mohorko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga, na podlagi strokovne literature, knjig, revij, člankov in internetnih virov, vsebuje vse vidike priprave lutkovne predstave za otroke in opredeljuje razlike med dramsko in lutkovno igro ter med dramskim igralcem in lutko. Pojasnila bom pomen sodelovanja med člani-ustvarjalci, pripravo/izbor teksta, izdelavo scene, izdelavo ročnih in senčnih lutk ter ustvarjanje glasbe za lutkovno predstavo. V teoretičnem delu je predstavljena lutka in lutkovna igra, uprizoritev lutkovne igre za otroke ter izbor teksta, scene in lutk za lutkovno uprizoritev. Strokovni delavci se večkrat srečujemo s problemom kako pripraviti kvalitetno lutkovno predstavo za otroke z jasnim izraznim sporočilom. Tako se teoretični del prevesi v praktičnega, v katerem sem opredelila pomen projekta, namen lutkovne predstave za otroke — Majhen, pa kaj. Predstavila sem vidike praktične izdelave teksta, lutk, scene, glasbe in osvetlitve ter uporaba le-teh v sami lutkovni predstavi. Z lutkovno predstavo Majhen, pa kaj sem želela pri otrocih doseči doživljanje umetnosti kot del kulturne vzgoje, jim ponuditi nove izkušnje in jih seznaniti z različnimi lutkovnimi tehnikami.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: otrok, lutkovna predstava, animator, lutkovna umetnost, lutka terapevt, lutkovne tehnike, lutkovni oder, mizanscena, projekt
Published: 11.10.2010; Views: 4178; Downloads: 809
.pdf Full text (4,18 MB)

2.
POMEN KOMPOZICIJE, MIZANSCENE IN MONTAŽE ZA RAZUMEVANJE FILMA
Patricija Valentinuzzi, 30, bachelor thesis/paper

Abstract: Mizanscena, kompozicijski elementi in montaža so elementi filmskega jezika, ki lahko dramatično vplivajo na naše razumevanje samega filma, saj vizualno podpirajo in dopolnjujejo zgodbo. Sami po sebi ne nosijo pomena, ampak morajo biti obravnavani v kontekstu z razvojem zgodbe, likov in dialoga. Različno izkušeni gledalci imajo različne sposobnosti “branja” filmskega jezika, zato te elemente različno zaznavajo in dojemajo.
Keywords: film, mizanscena, perspektiva, kompozicija, montaža
Published: 26.09.2011; Views: 11285; Downloads: 355
.pdf Full text (12,58 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica