| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
AKTIVNOST UČENCEV PRI POUKU Z VIDIKA NOVEJŠIH DIDAKTIČNIH POGLEDOV NA POUČEVANJE
Vesna Reihss, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava problem aktivnosti učencev pri pouku z vidika novejših didaktičnih pogledov na poučevanje in njegovo utemeljenost v današnjem času ter osvetljuje, kako je aktivnost učencev usklajena s sodobnim konceptom pouka. V teoretičnem delu so predstavljena temeljna teoretična pojmovanja, opredeljena je učna aktivnost v funkciji učenčevega razvoja, opisana je vloga učitelja in učenca v vzgojno-izobraževalnem procesu ter pomen, pristopi in vrste aktivnosti, ki se pojavljajo v izobraževalnem procesu. Težišče teoretičnega dela je na obravnavi aktivnosti učencev, gledano skozi analizo didaktičnih značilnosti pouka. V empiričnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave, ki je bila izvedena med osnovnošolskimi učenci. Dobljeni rezultati so statistično obdelani. Le ti osvetljujejo pogostost, način in vrsto aktivnosti, ki se pojavlja med poukom. Raziskavi sledi sklep, ki obsega razpravo o aktivnosti učencev in zaključek, kjer so navedeni predlogi za izboljšanje.
Keywords: aktivnost, didaktika, didaktični modeli pouka, vloga učitelja, vloga učenca, motivacija, miselna aktivnost, zahteve sodobnega pouka
Published: 19.04.2011; Views: 4574; Downloads: 786
.pdf Full text (26,21 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica