1. |
2. Segmentiranje odjemalcev revije za mlade Unicat : diplomsko deloTina Lupša, 2005, undergraduate thesis Keywords: odjemalec, segmentacija, cilj, periodika, primeri, case study, komuniciranje, mladina, uporabniki, merila, mišljenje, trg, tržne raziskave, predstava Published: 28.09.2007; Views: 2248; Downloads: 168
Full text (388,06 KB) |
3. Stališče prejemnikov do nenaslovljenega oglasnega materiala : diplomsko deloMarko Kaloh, 2006, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, materiali, potrošnik, vprašalniki, ankete, vzorci, tržne raziskave, tržna analiza, reklama, merila, predstava, spremembe, zaznavanje, čustva, vedenje, uporabniki, mišljenje, psihologija potrošnika, kvalitativna analiza, pošta, vrednotenje, tisk, oblikovanje, design, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Published: 28.09.2007; Views: 2039; Downloads: 152
Full text (475,92 KB) |
4. Nakupno odločanje v družini glede letovanja : diplomsko deloHelena Murko, 2006, undergraduate thesis Keywords: družina, potovanja, počitnice, planiranje, psihologija osebnosti, odločanje, psihologija potrošnika, zadovoljstvo, okolje, ponudba, nakup, kupci, stališča, starost, skupnost, zaznavanje, Slovenija, mišljenje, potrošnik, vedenje, razlike Published: 28.09.2007; Views: 2463; Downloads: 169
Full text (571,39 KB) |
5. Dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločanje kupcev otroških čeveljčkov Ciciban : diplomsko deloManuela Croselli, 2006, undergraduate thesis Keywords: obutvena industrija, otroci, uporabniki, nakup, motiviranje, učenje, spomini, planiranje, psihologija osebnosti, odločanje, modeli, psihologija potrošnika, gospodinjstva, zadovoljstvo, stilistika, ponudba, potrebe, kupci, stališča, starost, blagovne znamke, zaznavanje, Slovenija, mišljenje, potrošnik, vedenje, razlike Published: 28.09.2007; Views: 2855; Downloads: 750
Full text (595,59 KB) |
6. Trženje lastne osebnosti : diplomsko deloMihael Černelč, 2006, undergraduate thesis Keywords: osebnost, psihologija osebnosti, pozitivizem, stališča, mišljenje, predstava, metode, podatki, družina, marketing, trženje, strategija trženja, rezultati, zaznavanje, lastnosti, čustva, strategija, informacije, segmentacija, vedenje, sposobnosti, rešitve, tržne raziskave, dejavnost Published: 28.09.2007; Views: 2660; Downloads: 341
Full text (473,42 KB) |
7. Vpliv osebnosti človeka na njegovo delovno kariero : diplomsko deloSebastjan Dobnik, 2006, undergraduate thesis Keywords: kariera, poklicna uspešnost, psihologija osebnosti, osebnost, inteligenca, mišljenje, čustva, človek, delo, zadovoljstvo, poklicna uspešnost, delovna uspešnost, teorija, uporaba človeških zmogljivosti, razvoj, motiviranje, kadri, organizacijske strukture Published: 28.09.2007; Views: 2760; Downloads: 711
Full text (645,77 KB) |
8. Tržno pozicioniranje Coca - cole, primerjava Slovenije in Hrvaške : diplomsko deloBojan Kotnik, 2006, undergraduate thesis Keywords: tržne raziskave, pozicioniranje, odjemalec, mišljenje, ankete, pijače, podjetje, Slovenija, Hrvatska, mednarodne primerjave, proizvodnja, razvoj, pospeševanje prodaje, potrošnik, cilj, prednost, metode, uporabniki, vrednotenje, planiranje, vzorci, blagovne znamke, komuniciranje, trg, tržno planiranje, dejavnost, tržna analiza, strategija trženja, poslovni rezultati, izdelki, politika izdelka, proizvodi, tržne poti Published: 28.09.2007; Views: 2947; Downloads: 568
Full text (638,97 KB) |
9. Primerjava različnih teorij osebnosti človeka : diplomsko deloNina Lugarič, 2006, undergraduate thesis Keywords: psihologija osebnosti, raziskovalne metode, osebnost, definicija, predstava, filozofska antropologija, empirične raziskave, raziskave, življenje, teorija, mišljenje, čustva, človek, primerjave, individualizem, klasifikacija, uporaba človeških zmogljivosti, razvoj Published: 28.09.2007; Views: 3649; Downloads: 1132
Full text (551,68 KB) |
10. Konceptualna osnova pridobivanja jezika s Pinkerjevega vidikaMaja Sever, 2009, undergraduate thesis Abstract: Že stoletja se jezikoslovci zanimajo za razvoj jezikov, ki jih danes govorimo. Slovnična pravila, ki so jih oblikovali strokovnjaki s področja jezikoslovja in seveda družba, omogočajo razumljivo in učinkovito medsebojno komunikacijo ljudi različnih etničnih skupin in skupnosti. Kljub temu pa se mnenja teoretikov razlikujejo oziroma si nasprotujejo.
V diplomskem delu obravnavam teorijo Stevena Pinkerja, priznanega kanadsko-ameriškega psihologa in kognitivnega znanstvenika, ki se ukvarja predvsem z razvojem jezika pri otrocih. Njegov namen je začrtati različne vidike jezika in jezikovnih pravil. Njegovo raziskovanje je usmerjeno predvsem v impulze in kalkulacije, ki se pojavljajo v človeškem mišljenju, ko le-ta poskuša razumeti in doumeti različne dogodke ter jih posredovati okolici. V skladu z njegovo teorijo se jezik pri otroku instinktivno razvije na podlagi prirojenih osnovnih konceptov, kot so materija, čas, prostor in vzročnost. Z vsakodnevno komunikacijo se besedni zaklad neprestano spontano širi. Na podlagi posploševanja in uporabe pravil so otroci sposobni tvoriti neskončno število možnih kombinacij iz omejenega števila primerov, slišanih iz okolice. Pinker metaforično predstavi jezik kot okno, ki nam omogoča raziskovanje narave človeka, ki se odraža skozenj. Keywords: jezik, mišljenje, filozofija, jezikovni instinkt, otroški govor, pridobivanje jezika Published: 07.01.2010; Views: 1785; Downloads: 91
Full text (281,68 KB) |