| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Pospeševanje prodaje v Biotermah Mala Nedelja
Lara Belšak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Trg postaja vedno bolj nasičen s konkurenčnimi izdelki, zato morajo podjetja iskati načine, da prepričajo obstoječe ter možne stranke za nakup njihovega izdelka ali storitve. Odjemalcem je na voljo velika ponudba konkurenčnih izdelkov, povpraševanje po njih pa je vedno manjše. Glavni cilj vsakega podjetja je, da privabi nove kupce in obdrži obstoječe ter da s prodajo izdelkov ali storitev ustvari dobiček. Zato se podjetja odločajo za pospeševanje prodaje, saj s tem lažje preživijo na trgu in prepričajo kupce, da izberejo njihov izdelek ali storitev namesto konkurenčnega. To lahko dosegajo z različnimi metodami pospeševanja prodaje, in sicer s kuponi, s popusti, z darili, garancijami, degustacijami. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo predstavili osnovni problem, namen, cilje ter zastavljene hipoteze, ki jih bomo v diplomskem projektu preverili. V drugem poglavju bomo predstavili, kaj pravzaprav pospeševanje prodaje je, kakšni so nameni in cilji pospeševanja prodaje ter kakšne načine ločujemo. Pojasnili bomo tudi prednosti in slabosti pospeševanje prodaje v podjetju ter načine, s katerimi lahko podjetja vrednotijo rezultate. V tretjem poglavju bomo opisali tri skupine metod pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju bomo predstavili podjetje Bioterme Mala Nedelja. V petem poglavju bomo pojasnili, kako v Biotermah Mala Nedelja pospešujejo prodajo. V zadnjem poglavju pa bomo opravili intervju, s katerim bomo pridobili podatke za zastavljene hipoteze, ki jih bomo v sklepnem delu potrdili ali ovrgli.
Keywords: Pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredno pospeševanje prodaje, neposredno pospeševanje prodaje, Bioterme Mala Nedelja
Published: 17.06.2021; Views: 282; Downloads: 137
.pdf Full text (2,31 MB)

2.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU ALTERNA DISTRIBUCIJA D.O.O.
Boštjan Jurca, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pospeševanje prodaje kot pomemben instrument tržnega komuniciranja lahko odločilno prispeva k uresničevanju zastavljenih ciljev podjetja. Podjetja bi brez tega danes težko preživela. Še posebej na trgu, kjer je ponudba konkurenčnih izdelkov ogromna, povpraševanje pa se je opazno skrčilo. Kupci so dnevno soočeni s številnimi informacijami, ki jih dobivajo s strani ponudnikov. Vendar se na njih odzivajo različno. Cilj vsakega podjetja je prodati svoj izdelek in ustvariti dobiček. Poleg tega, da želi obdržati obstoječe kupce, je obenem pomembno tudi pridobivanje vedno novih kupcev. Dejstvo je, da mora podjetje ves čas aktivno razmišljati o tem, kako pritegniti pozornost svoje ciljne skupine in kako vzdrževati komunikacijo z njimi. Pravilno načrtovanje tržnega komuniciranja in v okviru tega tudi pravilna izbira metod pospeševanja prodaje lahko prineseta želene rezultate. Metode pospeševanja prodaje, ki sem jih obravnaval v diplomskem delu, so usmerjene na tri ciljne skupine: – metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na trgovske posrednike – metode pospeševanja prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje Ključno pri načrtovanju pospeševanja prodaje pa je: izbira ciljne skupine, določitev ciljev pospeševanja prodaje, določitev sredstev in izbira metod za pospeševanje prodaje. Na koncu je potrebno tudi vrednotenje rezultatov, ki smo jih dosegli s pospeševanjem prodaje
Keywords: Tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, ciljne skupine, metode pospeševanja prodaje, konkurenca, Alterna Distribucija.
Published: 05.09.2016; Views: 726; Downloads: 73
.pdf Full text (1,06 MB)

3.
IZDELAVA PROMOCIJSKEGA SPLETA ZA SPLETNO PRODAJALNO ZELENA TRGOVINA
Aleksandra Klemenc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje, ki želi uspeti na zelo konkurenčnem trgu, potrebuje dobro strategijo, ki bo tako zanimiva, da bo lahko zadovoljila razvajenega kupca. Premik k okolju prijazni proizvodnji, ki je v mnogih severnih državah že postala standard, zahteva čas in denar. A rezultati poleg enostavno merljivih dolgoročno nižjih stroškov delovanja zaradi okolju prijazne proizvodnje prinašajo še nešteto neopredmetenih koristi. Prinesejo boljšo podobo podjetja, srečnejše in bolj zadovoljne zaposlene. V tujini in tudi pri nas postajajo vedno bolj cenjena podjetja, ki se namesto z mastnimi zaslužki lahko pohvalijo s skrbnim in odgovornim odnosom do narave, živali in ljudi v procesu proizvodnje. Mnogi ugledni strokovnjaki menijo, da si podjetje, ki želi biti uspešno v prihodnosti, ne more privoščiti, da se ne bi obnašalo okolju prijazno. Zaradi izpostavljanja prednosti naših izdelkov, ki jih v svojih sporočilih vedno bolj uporabljajo tudi določena konkurenčna podjetja s precej večjimi finančnimi zmožnostmi za oglaševanje, se moramo nenehno truditi in iskati vedno nove informacije ter predstavljati zanimive, napredne, okoljevarstvene ter človekoljubne ideje, ki bodo v kupcu vzbudile zanimanje za nakup naših izdelkov.
Keywords: marketinško komuniciranje, načrtovanje oglaševanja, oglaševanje na internetu, orodja in metode pospeševanja prodaje, gradnja blagovne znamke, potrošnik oziroma kupec
Published: 26.07.2016; Views: 775; Downloads: 70
.pdf Full text (2,68 MB)

4.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V SPORTINI BLED D.O.O.
Marijana Krajinović, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Nekoč se je blago na trgovinskih policah prodajalo samo. Izbirali smo kvečjemu le lahko med nekaj izdelki. V današnjem času je konkurenca zelo velika, zato morajo podjetja dosegati konkurenčno prednost. Kupci morajo zaupati izdelkom, izdelki pa morajo biti boljši od povprečja. Potrošnikom oz. kupcem je potrebno prisluhniti in s pomočjo pravih orodij komuniciranja in oglaševanja spoznati njihove želje in potrebe. Podjetje s pospeševanjem prodaje dosežejo hitrejši odziv kupcev za nakup izdelka, s tem se poveča prodaja in s tem tudi dobiček. V prvem delu dela diplomske naloge sem predstavila s čim se podjetje poslužuje pospeševanja prodaje in metode pospeševanja prodaje. V drugem delu diplomske naloge sem predstavila podjetje Sportina Bled d.o.o kako je začelo z razvojem in prodajo artiklov ter njihovo zgodovino samega začetka podjetja. V zadnjem delu diplomske naloge so predstavljeni načini pospeševanja prodaje, ki so usmerjeni tako kot na potrošnike in tudi zaposlene v samem podjetju. Velik poudarek namenja podjetje metodam pospeševanje prodaje usmerjene na lastno prodajno osebje. Sportina Group ni le zaupanja vreden franšizni zastopnik tujih blagovnih znamk, ki jih prodajajo, temveč v zadnjih letih uspešno uveljavlja lastne razvojne ( multibrand ) prodajne koncepte. Gre za trgovini XYZ (www.xyz-stores.com) in Sportina, ki ju bogati cela paleta edinstvenih prodajnih zamisli
Keywords: Tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, promocije
Published: 21.07.2016; Views: 788; Downloads: 68
.pdf Full text (805,81 KB)

5.
POSPEŠEVANJE PRODAJE PREHRANSKIH DOPOLNIL PODJETJA X
Nadja Krajnc, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Biti opažen, vzbuditi zanimanje za izdelek ali storitev, se približati in prepričati potencialne odjemalce, da je izdelek ali storitev boljša od konkurenčne, spodbuditi k nakupu ali ponovnemu nakupu so težke naloge vsakega podjetja. Vsako podjetje si po svojih močeh prizadeva rešiti te naloge čim bolj uspešno oziroma uspešnejše od konkurence. Pri tem si pomaga z različnimi aktivnostmi tržnega komuniciranja. Skozi diplomsko delo bom v teoretičnem delu opredelila tržno komuniciranje ter se podrobneje osredotočila na pospeševanju prodaje, ki je vedno bolj pogosto orodje tržnega komuniciranja zaradi več dejavnikov, ki jih bom podrobneje opisala v nadaljevanju. Opisala bom prehranska dopolnila, ki so osrednji del diplomskega dela ter izpostavila problematiko oglaševanja in pospeševanja prodaje prehranskih dopolnil. V praktičnem delu bom opisala kako se s pospeševanjem prodaje spopada podjetje X, ki trži prehranska dopolnila, katere metode pospeševanja prodaje uporablja ter zakonske omejitve pri oglaševanju prehranskih dopolnil. Opisala bom, kako je po analizi dosedanjih rezultatov raznih raziskav o prehranskih dopolnilih v Sloveniji in vseh zakonskih omejitvah začelo podjetje X več pozornosti posvečati pospeševanju prodaje in uvedlo nove metode pospeševanja prodaje. Predstavila bom metode in orodja za pospeševanje prodaje prehranskega dopolnila v podjetju X, nato pa predstavila še dosedanje rezultate pospeševanja prodaje prehranskega dopolnila.
Keywords: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, prehranska dopolnila, internet
Published: 20.06.2016; Views: 852; Downloads: 140
.pdf Full text (1,05 MB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MATJAŽ, D.O.O.
Ana Cukjati, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes je zaradi hude konkurence na vseh področjih zelo pomembno poznavanje svojih ciljnih skupin in na podlagi tega ustvarjanje takšne ponudbe, ki je boljša od konkurentov. Na trgu je boj za kupca vedno ostrejši, konkurentov pa je vedno več, saj ponudba raste hitreje kot povpraševanje. Prisotnost konkurence ponudnike spodbuja, da iščejo nove možnosti in ideje, kako obdržati obstoječe kupce in pridobiti nove. Sodobni porabniki oz. kupci so vedno bolj ozaveščeni o ponudbi na trgu in postajajo vse zahtevnejši, zato potrebujejo veliko več informacij, na podlagi katerih se odločijo za nakupe in zadostijo svojim potrebam. Prav tako so postali bolj občutljivi na cene in vse manj je zvestih eni blagovni znamki. Če želijo podjetja preživeti, morajo čim bolj uspešno prodajati svoje izdelke in storitve. Podjetje mora poleg izpostavljenih objektivnih in funkcionalnih prednosti izdelka oziroma storitve ponuditi tudi ustrezno marketinško komuniciranje, s katerim predstavlja svoje izdelke kupcem. Uporablja lahko različne instrumente tržnega komuniciranja: osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, oglaševanje in pospeševanje prodaje. Zadnji omenjen instrument v zadnjih letih pridobiva vse večji pomen pri nas, saj lahko mnoge aktivnosti pospeševanja prodaje dnevno zasledimo v trgovinah. Diplomsko delo obravnava pospeševanje prodaje v podjetju Matjaž, d. o. o., ki je generalni zastopnik za podjetje Hörmann. Diplomsko delo zajema pet poglavij in je razdeljeno na teoretični in praktični del. Pri teoretičnem delu sem si pomagala z razpoložljivo domačo in tujo literaturo. V uvodnem delu sem opisala področje in opredelila problem, namen in cilje. Sledijo opredelitve tržnega komuniciranja, njegovega procesa, dejavnikov in ciljev, ki jih navajajo različni avtorji. V nadaljevanju je predstavljeno pospeševanje prodaje, njegove naloge in cilji, metode in samo načrtovanje in vrednotenje, ter prednosti in slabosti pospeševanja prodaje. V praktičnem delu sledi predstavitev podjetja Matjaž, d. o. o., njegove vizije in poslanstva. Ker je podjetje generalni zastopnik podjetja Hörmann, sem na kratko predstavila tudi matično podjetje. Sledijo organiziranost podjetja in prodajne službe, cilji podjetja, prodajni in storitveni program ter marketinško komuniciranje v podjetju. V zadnjem delu diplomskega dela sem se osredotočila na pospeševanje prodaje v podjetju.
Keywords: tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, metode pospeševanja prodaje
Published: 17.06.2016; Views: 1114; Downloads: 146
.pdf Full text (1,63 MB)

7.
Oglaševanje in pospeševanje prodaje v podjetju Pikapoka d.o.o.
Natalija Bratuša, 2015, master's thesis

Abstract: Vsako podjetje mora biti karseda konkurenčno na trgu. Za doseganje čim večjih dobičkov mora podjetju uspevati zadovoljiti potrebe kupcev. Na različne načine je potrebno izdelke približati potrošnikom ter jih prepričati v dobre koristi izdelka in posledično spodbuditi k samemu nakupu. Glavni cilj magistrske naloge je seznaniti se, kako in na kakšen način deluje oglaševanje in pospeševanje prodaje v podjetju Pikapoka d.o.o.. Skozi magistrsko nalogo smo poskušali s teoretičnega vidika opredeliti oglaševanje, kakšni so cilji oglaševanja, preko katerih medijev oglašujemo, kakšna je določitev proračuna za oglaševanje. Prav tako nas je zanimalo, kako teorija opisuje pospeševanje prodaje, kakšne so naloge le – tega, katera orodja in metode poznamo za pospeševanje prodaje, kateri so posredni in kateri neposredni načini pospeševanja prodaje ter nenazadnje tudi kakšne so prednosti in slabosti pri pospeševanju prodaje in kateri so razlogi za rast pospeševanja prodaje. V praktičnem delu smo ugotavljali, kako se z oglaševanjem spopada podjetje Pikapoka, kateri so tisti mediji, ki jih podjetje uporablja primarno za oglaševanje. Prav tako smo ugotavljali, na kakšen način podjetje pospešuje prodajo. Uporablja pa veliko različnih načinov za pospeševanje prodaje (od raznih letakov, znižanja cen izdelkov, akcije zvestobe, dan nosečniških trebuščkov, nakupi 2 + 1 gratis, vikend akcije, darilo ob otrokovem rojstnem dnevu, …). V podjetju Pikapoka se zelo dobro zavedajo pomena oglaševanja in pospeševanja prodaje. Podjetje je prepoznavno po izdelkih za otroke, ki se oglašujejo preko vseh kanalov oglaševanja. Velik obseg oglaševanja in različni načini pospeševanja prodaje so zelo pomembni in bistveno prispevajo k poslovnim rezultatom.
Keywords: podjetje Pikapoka, oglaševanje, cilji oglaševanja, mediji, pospeševanje prodaje, naloge pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredni in neposredni načini pospeševanja prodaje, prednosti in slabosti pospeševanja prodaje
Published: 03.03.2016; Views: 931; Downloads: 304
.pdf Full text (1,53 MB)

8.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE NOVEGA KOZMETIČNEGA IZDELKA V PODJETJU X
Barbara Krampač, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zadnja leta pospeševanje prodaje beleži precej strmo rast, katere primarna dejavnost je spodbujanje potrošnika k nakupu. Uporablja jo velika večina proizvajalcev, trgovcev na debelo in drobno ter ostale organizacije. Pravilna uporaba lahko privede do boljše prepoznavnosti posamezne blagovne znamke in zadovoljitev kupčevih potreb. V Podjetju X izvajamo različne aktivnosti, katere s pomočjo proizvajalca organiziramo izključno sami. Uporabljamo metodo znižanih cen, preizkušanj, daril, predstavitev in poudarjamo ugodnosti, tako za trgovskega posrednika kot tudi za potencialnega končnega kupca. V diplomskem delu je prikazano planiranje, uspešnost in analiza pospeševanja prodaje novega kozmetičnega izdelka. Najboljše rezultate beležimo v obdobju metode znižanih cen in preizkušanja izdelka na prodajnih mestih, za katere je Podjetje X namenilo največ sredstev. Podjetje X želi ostati eden vodilnih in cenjenih ponudnikov kozmetičnih izdelkov v regiji, zato v prihodnje načrtuje širitev asortimenta in bogatitev ponudbe prestižnih, kakor tudi kozmetičnih izdelkov široke potrošnje.
Keywords: Marketinško komuniciranje, metode pospeševanja prodaje, pospeševanje prodaje, Podjetje X
Published: 14.11.2012; Views: 1118; Downloads: 124
.pdf Full text (2,00 MB)

9.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU BIROS D.O.O.
Mateja Sivec, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava trženjski splet malega družinskega podjetja Biros d. o. o., katero se ukvarja z malo- in veleprodajo lovske in ribiške opreme. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov in sicer iz teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo s pomočjo domačih in tujih avtorjev predstavili marketinški splet in orodja, ki jih vključuje, s poudarkom na pospeševanju prodaje. Opisali smo različne metode pospeševanja prodaje, prav tako pa smo predstavili tudi zakonske omejitve le-te. Empirični del je sestavljen iz predstavitve podjetja Biros d. o. o., kjer je opisana tudi vizija nadaljnjega razvoja podjetja. Predstavili smo obstoječe stanje trženjskega komuniciranja in različne metode pospeševanja prodaje, katere so v podjetju že uvedene. Opisali smo tudi uvedbo spletne trgovine v podjetje Biros d. o. o. V sklopu pospeševanje prodaje pa smo se osredotočili na končne porabnike in trgovske potnike. Na podlagi rezultatov raziskave opravljene med kupci trgovine Medošport smo naredili analizo in grafično predstavitev. Z rezultati in analizo le-teh smo pridobili pomembne informacije o pospeševanju prodaje v podjetju Biros d. o. o. Dobljeni rezultati so nas pripeljali do ugotovitev, katere smo na koncu tudi bolj podrobno opisali in na podlagi le-teh podali predloge za še uspešnejše poslovanje.
Keywords: marketing, pospeševanje prodaje, tržna raziskava, metode pospeševanja prodaje
Published: 25.10.2012; Views: 1433; Downloads: 114
.pdf Full text (2,91 MB)

10.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE V TRGOVINI C&A MODA KOPER
Timoteja Vučković, 2011, final seminar paper

Abstract: Tržno komuniciranje je komunikacija podjetja s kupcem o izdelkih in dejavnostih, z njimi lahko podjetje dosega svoje zastavljene cilje. Med orodja tržnega komuniciranja sodi pospeševanje prodaje. Podjetja se zavedajo vse večje konkurence, zato pospeševanju prodaje dajejo vse večji pomen. Osnovni namen pospeševanja prodaje je dosegati hitrejši in močnejši odziv porabnikov za nakup izdelka, s tem podjetje lažje doseže prodajne cilje in s tem tudi dobiček. V teoretičnem delu seminarja sem predstavila pomen in proces tržnega komuniciranja, opisala sem komunikacijski proces ter orodja tržnega komuniciranja. Eno izmed orodij je tudi pospeševanje prodaje. Predstavila sem pospeševanje prodaje, namene in cilje ter metode katere srečujemo na tržišču. V praktičnem delu so predstavljene metode pospeševanja prodaje v podjetju C&A Moda d.o.o.. Podjetje izvaja metode pospeševanja prodaje usmerjene na potrošnike in orodja usmerjena na prodajno osebje. Analizirala sem nekaj akcij pospeševanja prodaje ter opisala njihove prednosti in slabosti, predlagala sem tudi ukrepe.
Keywords: Tržno komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje
Published: 07.11.2011; Views: 2982; Downloads: 302
.pdf Full text (350,93 KB)

Search done in 0.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica