| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
FILMSKA VZOJA V 2. TRILETJU
Amanda Škrabar, 2016, master's thesis

Abstract: Pomembno didaktično sredstvo pri pouku v osnovni šoli je lahko tudi film. Stari rek pravi, da slika pove več kot tisoč besed. Pouk je tako bolj dinamičen in zanimiv. Omogoča doseganje različnih vrst ciljev in izvajanje različnih aktivnosti. Prikazuje preteklost, sedanjost in celo pogled naprej. V nalogi sem opredelila pomen filmske vzgoje v drugem triletju, vpliv filma na otroke, predstavila sem različne metode dela pri filmski vzgoji, od metode prikazovanja, pogovora do metode pisanja in risanja. Posebno pozornost sem namenila animiranemu filmu in procesu njegovega nastajanja. Izpostavila sem tudi najpomembnejše komponente animiranega filma, način vrednotenja, različne tehnike animacije … Vsaka uporaba filma pri pouku zahteva čim boljše usposabljanje učiteljev za filmsko vzgojo oz. uporabo filma pri pouku, tako način predvajanja kakor tudi vsebinsko razlago. Tudi pri nas poteka letno več filmskih festivalov animiranega filma za otroke. Uporaba tega učnega medija zahteva tudi potrebno tehnično opremo šol, kar je v današnjem času velikokrat nedosegljivo zaradi pomanjkanja finančnih sredstev. Menim, da bi bilo potrebno to vrsto medija čim prej uvrstiti v vzgojno-izobraževalni proces, saj omogoča hkratno razvijanje različnih sposobnosti ter spodbuja miselne procese ter predstave. Ravno zaradi premajhnega poznavanja filma, sem se tudi sama odločila, da se z njim bolje seznanim. Zato sem v svojem magistrskem delu raziskala, kakšno je poznavanje animiranega filma ter njegovega nastajanja med učenci drugega triletja izbrane OŠ. Raziskavo sem izvedla na osnovi primerjave polstrukturiranih intervjujev, pred in po PMUAF (produktivna metoda ustvarjanja animiranega filma).
Keywords: animirani film, ustvarjanje animiranega filma, animacija, tehnike animacije, metode filmske vzgoje
Published: 23.02.2016; Views: 750; Downloads: 159
.pdf Full text (2,31 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica