1. Optimizacija parkirišča za Osnovno šolo Franca Lešnika-Vuka SlivnicaAlex Želj, 2018, diploma project paper Abstract: V sklopu projektne naloge je bila opravljena analiza obstoječega stanja na področju parkira-nja na območju OŠ Slivnica. Po analizi so bile ugotovljene prednosti in pomanjkljivosti. Obli-kovana so bila izhodišča, ki smo jih upoštevali pri iskanju rešitev za možno preureditev ob-stoječega parkirišča pri osnovni šoli. Oblikovali smo 6 možnih scenarijev, ki se med seboj razlikujejo po zasnovi in ureditvi parkirnega režima. Posebna pozornost je bila namenjena možnosti koriščenja ali hkratni uporabi parkirišča tudi za šolski avtobus. Preverjene so bile zavijalne krivulje, s čimer smo dokazali možnost uporabe oziroma nemotenega dostopa in izstopa s parkirišča. Variante smo s pomočjo kriterijev, kot so varnost, funkcionalnost, poseg, vpliv okolice in končni izgled ovrednotili ter tako dobili optimalno varianto. Ugotovili smo, da je najbližje optimalnemu parkirišču varianta 6, ker je edino, na katerega lahko pripelje linijski avtobus. Keywords: mestne prometne površine, parkiranje, avtobusno postajališče, načrtovanje parkirišč Published in DKUM: 25.09.2018; Views: 1491; Downloads: 154
Full text (2,13 MB) This document has many files! More... |
2. PREVERITEV VARIANTNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA NA MARKOVI IN STRESOVI ULICI V KOBARIDULuka Leiler, 2013, undergraduate thesis Abstract: V našem diplomskem delu, ki se dotika področja mestnih prometnih površin in cestnih križišč, smo poskušali rešiti problem, ki se pojavlja v kraju Kobarid, in sicer v križišču Markove in Stresove ulice. Skozi teoretični del smo predstavili problematiko križišč v urbanem okolju, v sklopu katere smo se osredotočili predvsem na problematiko daljinskega vodenja prometnic v mestnih središčih, problematiko urejanja križišč v mestnih središčih, problematiko nemotoriziranih udeležencev v prometu in na problematiko mirujočega prometa. Poglobili smo se tudi v študijo obstoječe problematike in jo analizirali.
Na osnovi tega smo v praktičnem delu pozornost namenili trem variantnim rešitvam, izmed katerih smo izbrali najbolj optimalno rešitev rekonstrukcije obstoječega križišča na Markovi in Stresovi ulici v Kobaridu. Le ta se v veliki meri navezuje na idejno arhitekturno zasnovo ureditve kobariškega trškega jedra, predvsem pa ima funkcionalno rešitev za obstoječe stanje in nudi dolgoročno rešitev. Keywords: cestna križišča, mestne prometne površine, problematika križišč v urbanem okolju, štirikrako križišče, mini krožno križišče, skupni prometni prostor Published in DKUM: 19.09.2013; Views: 1949; Downloads: 255
Full text (4,42 MB) |
3. PRIMERJALNA ANALIZA IZDELAVE KOLESARSKEGA IZPITA MED PODEŽELSKIMI IN MESTNIMI ŠOLAMI SV SLOVENIJEMelita Hrovat, 2012, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo z naslovom Primerjalna analiza izdelave kolesarskega izpita med podeželskimi in mestnimi šolami v severovzhodnem delu Slovenije je razdeljeno na teoretični in empirični del.
Teoretični del obsega varno prečkanje ceste, proceduro kolesarskega izpita; od teoretičnega, praktičnega vse do usposabljanja na javnih prometnih površinah, akcije prometne varnosti, varnega kolesa, psihološke osnove prometne varnosti ter prometne varnosti v očeh otrok.
V empiričnem delu je predstavljena raziskava učencev petih razredov, ki opravljajo kolesarski izpit. V njej nas predvsem zanima, kateri učenci so bolj pripravljeni na varno vožnjo s kolesom v prometu, kdo izmed njih se bolj srečuje s konkretnimi prometnimi situacijami ter kje so bolj urejene kolesarske steze. S pomočjo raziskave se je ugotovilo, da obstajajo razlike med mestnimi in podeželskimi šolami pri opravljanju kolesarskega izpita. Tako je v mestu gostejši promet, več semaforiziranih križišč, urejene so kolesarske steze. Tega na podeželju oz. na vasi ni ali pa je le v manjši meri. Učenci iz mestnih šol so bolj pripravljeni na vožnjo po javnih prometnih površinah kot podeželski otroci. Razlika se kaže tudi v samem teoretičnem delu kolesarskega izpita, saj je za mestne učence nekoliko zahtevnejši kot za podeželske; zajema namreč 21 vprašanj, pri katerih sta zadnji dve vezani na križišča. Keywords: kolesarski izpit, mestne šole, podeželske šole, javne prometne površine, učenci, akcije prometne varnosti. Published in DKUM: 11.10.2012; Views: 1877; Downloads: 166
Full text (2,43 MB) |
4. ANALIZA UPORABE CESTNO-PROMETNE INFRASTRUKTURE NA OBMOČJU KOROŠKIH VRAT V MARIBORUBoris Kamenik, 2011, undergraduate thesis Abstract: Predmet diplomskega dela je analiza mestne četrti Koroška vrata v Mariboru z vidika uporabe cestno-prometne infrastrukture. Podan je pregled cestnih križišč, cestnih odsekov, prometnih površin pešcev in kolesarjev ter mirujočega prometa.
Na podlagi terenskega ogleda obstoječega stanja na področju infrastrukture za različne udeležence v cestnem prometu (motorni promet, promet pešcev in kolesarjev, mirujoči promet) je opravljena analiza s poudarkom na prometni mobilnosti in varnosti.
Izpostavljene so infrastrukturne pomanjkljivosti ter podani kratkoročni oz. dolgoročni predlogi rešitev, ki bi izboljšali varnost in udobje vseh udeležencev v prometu. Keywords: mestne prometne površine, cestna križišča, mirujoči promet, pešci, kolesarji, parkirni režim Published in DKUM: 13.12.2011; Views: 2450; Downloads: 267
Full text (8,29 MB) |
5. |