| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
UGOTAVLJANJE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV S STORITVAMI TERM VIVAT
Mitja Perš, 2015, master's thesis

Abstract: Podjetja se vedno bolj zavedajo, da je zadovoljni odjemalec eden izmed najpomembnejših dejavnikov uspešnega podjetja. Bolj kot je trg konkurenčen, pomembnejša je raven zadovoljstva odjemalcev. Zadovoljen odjemalec aktivno sodeluje pri marketingu podjetja, torej podjetju pomaga pri doseganju njegovih ciljev, redno spremljanje zadovoljstva odjemalcev pa pomeni način, kako dosegati vedno boljše poslovne rezultate. Zadovoljstvo odjemalcev z izdelki ali storitvami podjetja je ključnega pomena za uspešno sodelovanje med prodajalci in odjemalci, brez katerega ni možnosti za razvoj oz. napredek. Storitev je neotipljiva in spremenljiva, kar je povezano s tveganjem tako pri odjemalcih (gostih), kot tudi za poslovanje turističnih objektov. Storitev in njena kakovostna izvedba je osnova za diferenciacijo, ki vodi k zadovoljstvu odjemalca in posledično v zagotavljanje konkurenčne prednosti. Temelj za oceno kakovosti opravljene storitve je soočanje s storitvijo, pri čemer je najpomembnejši kontakt in odnos zaposlenega do odjemalca, ki neposredno vpliva na raven kakovosti storitve ter končno na zadovoljstvo odjemalca s celotno storitvijo oziroma izdelkom. Dejstvo je da, odjemalci različno ocenjujejo zadovoljstvo, saj so njihova pričakovanja različna, zato je pomembno prepoznati želje in zadovoljiti njihova pričakovanja. Zadovoljen odjemalec se vrača in postaja zvest podjetju, kar pozitivno vpliva na obseg zasedenosti kapacitet oziroma povečanje poslovanja, posledično pa tudi na marketing podjetja. Najboljša reklama za podjetje je prav zadovoljen odjemalec. Zavedati se moramo, da podjetje, ki nima odjemalcev, ne more dlje časa obstajati. Podjetja obstajajo zaradi odjemalcev, njihovih želja in potreb in ne obratno. Prepričan sem, da bo vsak posameznik v magistrski nalogi našel vsaj nekaj koristnih nasvetov in idej, ki mu bodo prišle prav in mu olajšale vsakdanje delo z odjemalci ter dvignile raven zadovoljstva odjemalcev na višjo raven.
Keywords: odjemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, zvestoba odjemalcev, koncept kakovosti odjemalcev
Published in DKUM: 23.12.2015; Views: 1809; Downloads: 297
.pdf Full text (1,97 MB)

2.
RAZISKAVE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV Z NOVIM TRGOVSKIM CENTROM MERCATOR V MARIBORU NA TABORU
Jan Rihtarič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje ne more biti uspešno v današnjem času, če njegovi odjemalci niso zadovoljni, saj so postali tako izbirčni in zahtevni s svojimi željami in potrebami, da jim podjetja komajda dohajajo s svojo ponudbo. Trgi so postali tako nasičeni s konkurenco, da je spremljanje želja odjemalcev edini način, da lahko podjetje na trgu obstoji. Izdelki in storitve se po navadi med podjetji bistveno ne razlikujejo, zato je potrebno ponuditi odjemalcem nekaj drugega, nekaj edinstvenega, to so tako imenovane dodatne storitve, ki prepričajo odjemalca, da pride nakupovat k vam in ne k vašem konkurentu. Podjetja se morajo začeti zavedati, da so nakupno odvisna od svojih odjemalcev in da če se ne bodo prilagajala njihovim potrebam in željam ne bodo obstala na trgu. Samo če podjetje pozna želje in potrebe svojih odjemalcev, lahko prepozna tudi svoje prednosti in slabosti in tako izboljša svoje poslovanje in obdrži odjemalce. Prav tako pa na ta način pridobi nove, saj poveča njihovo zadovoljstvo. Podjetje se mora zavedati, da na zadovoljstvo odjemalcev ne vpliva le cena in ponudba izdelkov, ampak nanj vpliva večja skupina dejavnikov. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in da jih upošteva pri grajenju pristopa do odjemalcev. Le tako si bodo zagotovili zadostno mero njihovega zadovoljstva, posledično pa bodo odjemalci ostali zvesti ponudniku. Z diplomsko nalogo sem želel ugotoviti, kako so odjemalci zadovoljni z Trgovskim centom Mercator na Taboru, saj je zelo nova prodajalna. Z raziskavo sem ugotovil, da so odjemalci na splošno zadovoljni s prodajalno Mercator na Taboru.
Keywords: Ključne besede:odjemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, podjetje Mercator.
Published in DKUM: 20.12.2012; Views: 1904; Downloads: 177
.pdf Full text (665,69 KB)

3.
ANALIZA ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV V TURISTIČNI AGENCIJI AŽ
Metka Muhič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev je vse pomembnejši faktor uspešnih podjetij. Na zadovoljstvo vplivajo različni dejavniki, katere lahko podjetje razišče in izvede merjenje zadovoljstva odjemalcev. Pomaga si lahko z različnimi sistemi merjenja ter tako najde razloge za svojo uspešnost ali neuspešnost. Neuspešnost se vidi predvsem v številu reklamacij, pritožb, v zmanjšanju števila odjemalcev. Pri turističnih storitvah je v ospredju predvsem kakovost opravljene storitve. To je lahko posamezna storitev ali cel sklop storitev, ki jo lahko odjemalci kupijo pri turističnem ponudniku. Kakovost storitve lahko merimo z različnimi modeli. Veliko časa smo namenili raziskovalnemu delu, kjer smo se osredotočili na odjemalce Turistične agencija AŽ. Najprej smo vsem odjemalcem, ki so zbrani v bazi podatkov Turistične agencije AŽ, poslali po elektronskem naslovu prošnjo za sodelovanje v anketnem vprašalniku. V primeru strinjanja smo poslali anketni vprašalnik, katerega so nam izpolnjenega vrnili. Pri tem smo bili zelo zadovoljni, saj si je večina odjemalcev vzela čas ter vestno izpolnila anketni vprašalnik. Izmed vrnjenimi vprašalniki smo dobili različne in zanimive odgovore, nad kateri smo bili presenečeni, saj smo, kot neizkušeni odjemalci turistične agencije, imeli povsem drugačno mnenje o možnih odgovorih anketnega vprašalnika. Z velikim zanimanjem smo analizirali odgovore ter jih primerjali. Pri tem smo upoštevali hipoteze, katere smo si zastavili na začetku diplomske naloge. Iz analize smo ugotovili, da nismo vseh hipotez predvidevali pravilno, zato smo morali nekaj hipotez zavrniti.
Keywords: zadovoljstvo odjemalcev, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, storitev, merjenje kakovosti storitev
Published in DKUM: 27.11.2012; Views: 2034; Downloads: 192
.pdf Full text (944,60 KB)

4.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V PODJETJU VALJI GROUP D.O.O.
Irena Ribič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V času, ko nas pesti tako gospodarska kot politična kriza, je še toliko pomembneje, da motivacija zadovoljstva ne upada, temveč jo poskušamo stopnjevati oziroma vsaj zadržati na obstoječi ravni. Splošno zadovoljstvo, tako posameznika kot podjetja, je ključnega pomena za uspešno krmiljenje skozi osebno in poslovno življenje. Podjetje mora v danem trenutku še posebej opazovati dogajanje na trgu in se pravočasno odzvati na reakcije odjemalcev. S tem podjetje zaznava potrebe, pričakovanja in želje svojih odjemalcev in lahko s pomočjo analize raziskav vpliva na zadovoljstvo odjemalcev. Za vsako podjetje bi zadovoljstvo odjemalca moralo biti eden najpomembnejših motivov za uspešno poslovanje. V teoretičnem delu smo se dotaknili vedenja in dejavnikov odjemalcev, pričakovanj in potreb, opredelitve ter metode zadovoljstva in vrednote odjemalcev. V nadaljevanju smo preučevali pomen zadovoljstva odjemalcev za podjetje ter spremljanje in merjenje zadovoljstva le teh s pomočjo sistema pritožb in predlogov, ankete o zadovoljstvu odjemalcev, analize izgubljenih odjemalcev in namišljenega nakupovanja. V praktičnem delu smo želeli raziskati zadovoljstvo odjemalcev z anketo in si pred tem zastavili trditve, katere smo v nadaljevanju ovrgli oziroma potrdili. S pomočjo raziskave smo lahko ocenili splošno zadovoljstvo v poslovanju in zadovoljstvo odjemalcev s posameznimi kriteriji v zvezi z izdelki oziroma storitvami podjetja Valji Group d.o.o.
Keywords: vedenje in dejavniki odjemalcev, pričakovanja in potrebe odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, spremljanje in merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Published in DKUM: 14.11.2012; Views: 1773; Downloads: 153
.pdf Full text (777,71 KB)

5.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV Z IZDELKI PODJETJA MLEKARNA CELEIA, d.o.o.
Nataša Štefančič, 2011, master's thesis/paper

Abstract: Živimo v času, ko postaja konkurenca med podjetji vse ostrejša, odjemalci pa postajajo vse bolj zahtevni in želijo za svoj denar dobiti vsaj toliko kot pričakujejo. Pogosto se ponudba izdelkov in storitev med podjetji skoraj ne razlikuje, zato imajo podjetja vedno težjo nalogo kako pritegniti odjemalce in biti boljši od konkurence. Podjetja se morajo zavedati, da so odvisna od odjemalcev in da morajo vso pozornost usmeriti k njim ter odkriti njihove nakupne navade ter se na podlagi tega prilagoditi njihovim željam in potrebam. Le na ta način bodo lažje izpolnili odjemalčeva pričakovanja in s tem dosegli njihovo zadovoljstvo. Na zadovoljstvo odjemalcev vpliva skupina dejavnikov in ne le sama kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko odjemalcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. V teoretičnem delu sem opredelila značilnosti odjemalcev, vrste odjemalcev ter dejavnike, ki vplivajo na njihovo vedenje. Nato sem predstavila teorije in modele zadovoljstva ter pojasnila, kaj zadovoljstvo pomeni odjemalcem. V zadnjem teoretičnem delu pa sem predstavila metode merjenja zadovoljstva odjemalcev. V praktičnem delu sem najprej predstavila podjetje Mlekarna Celeia, d.o.o. Nato sem opredelila problem, namen in cilje raziskave. Oblikovala sem anketni vprašalnik, na podlagi katerega sem analizirala zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. Ugotovila sem, da so odjemalci z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o. večinoma zadovoljni, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti.
Keywords: odjemalci, vedenje odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, teorije in modeli zadovoljstva, merjenje zadovoljstva odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev z izdelki podjetja Mlekarna Celeia, d.o.o.
Published in DKUM: 26.10.2011; Views: 3317; Downloads: 551
.pdf Full text (1,95 MB)

6.
RAZISKAVA ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV VOZIL PEUGEOT
Aleksander Velkoski, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Na avtomobilskem trgu vlada zelo ostra konkurenca, zato morajo proizvajalci vozil nenehno spremljati in razvijati inovacije na področju avtomobilske industrije in slediti potrebam kupcev, da zadovoljijo njihove potrebe. Zadovoljni uporabniki se bodo najverjetneje ponovno odločili za nakup iste blagovne znamke in svoje zadovoljstvo prenesli tudi na druge. Diplomsko delo sem razdelil na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavil zadovoljstvo odjemalcev in pa merjenje zadovoljstva odjemalcev. V drugem delu pa sem teorijo prenesel v prakso in naredil raziskavo o zadovoljstvu uporabnikov vozil Peugeot. Na kratko sem predstavil razvojno pot podjetja Peugeot in dobljene rezultate raziskave grafično predstavil ter jih ustrezno argumentiral. Rezultati raziskave so skoraj v celoti potrdile trditve katere sem si zastavil pred izvedbo raziskave. Ugotovil sem, da je povprečna ocena zadovoljstva uporabnikov vozil Peugeot z njihovimi vozili 1,95 na 5-stopenjski lestvici (1-zelo zadovoljen, 5-zelo nezadovoljen), kar pomeni, da so uporabniki s svojimi vozili zadovoljni. Prav tako so zadovoljni tudi s samim delovanjem vozila in njegovimi posameznimi dejavniki še posebej z varnostjo, dizajnom in zanesljivostjo. Svoje zadovoljstvo so pripravljeni prenesti tudi na druge, v bodočnosti pa bodo najverjetneje ostali zvesti tej avtomobilski znamki.
Keywords: marketinški koncept, zadovoljstvo odjemalcev, odjemalci, stopnje zadovoljstva, zvestoba odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva, napake pri merjenju zadovoljstva, Peugeot
Published in DKUM: 29.06.2011; Views: 2250; Downloads: 233
.pdf Full text (597,08 KB)

7.
ZADOVOLJSTVO IN ZVESTOBA ODJEMALCEV V PLESNI ŠOLI PINGI
Daniela Pekič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko nalogo sem razdelila na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje predstavila različne definicije zadovoljstva odjemalcev kot tudi dejavnike, ki najbolj vplivajo na njihovo zadovoljstvo in zvestobo. Če storitev ali izdelek zadovolji odjemalčeva pričakovanja, je ta zadovoljen. Če je zadovoljen s ponudbo podjetja, se tja raje vrača, saj si na ta način prihrani nekaj časa ter zmanjša možnosti nezadovoljstva, saj mu ni treba iskati novega ponudnika. Odjemalci se med seboj razlikujejo tako po starosti kot spolu, izobrazbi, čemu dajejo prednosti, zato mora podjetje svoje odjemalce najprej dobro spoznati, da bi lahko zadovoljilo njihove potrebe. Seveda ni enostavnega »recepta«, kako zadovoljiti odjemalce niti kako jih pridobiti oz. obdržati. V teoretičnem delu sem tudi predstavila Plesno šolo Pingi in njene glavne dejavnosti. Zanimale so me aktivnosti plesne šole za ohranjanje obstoječih odjemalcev kot tudi načini, kako pridobivajo novince. V praktičnem delu sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Prvotne trditve sem preverjala z zastavljenimi vprašanji. Potrdila sem lahko vse štiri trditve. V veliko pomoč mi je bilo dobro poznavanje razmer na trgu plesnih storitev, še posebno delovanje Plesne šole Pingi, v kateri tudi sama poučujem. Z raziskavo sem ugotovila, da je vsesplošna stopnja zadovoljstva s ponudbo Plesne šole Pingi zelo visoka. Na zadovoljstvo in zvestobo odjemalcev najbolj vplivata plesni pedagog in prijetno vzdušje. Glede na rezultate raziskave lahko rečem, da ima Plesna šola Pingi zadovoljne in zveste odjemalce, kar kaže na dobro delo znotraj podjetja. Plesna šola Pingi s svojimi zastavljenimi cilji in vizijami je tako upravičila naziv »Dobra plesna šola«.
Keywords: Ključne besede: Zadovoljstvo, zvestoba, odjemalci, dolgoročni odnos z odjemalci, programi zvestobe, CRM, merjenje zadovoljstva odjemalcev.
Published in DKUM: 08.03.2011; Views: 2395; Downloads: 281
.pdf Full text (434,58 KB)

8.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV V WELLNESSU ORHIDELIA
Maja Ošlak, 2010, final seminar paper

Abstract: Wellness Orhidelia je nov svet termalnih užitkov in najprestižnejši del Term Olimia, kjer boste med popolnim razvajanjem vašega telesa in duha doživeli prebujenje ljubezni. Wellness Orhidelia ponuja storitve, ki so v vse hitrejšem in stresnem življenju postale zelo pomembne. Ravno iz teh razlogov smo se odločili za raziskavo, v kateri smo se osredotočili na zadovoljstvo odjemalcev. V teoretičnem delu smo povzeli spoznanja slovenskih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu smo postavili hipoteze, izbrali ustrezno metodologijo in izvedli raziskavo. S pomočjo raziskave smo ugotovili trenutno stanje zadovoljstva odjemalcev v Wellnessu Orhidelia. Ugotovili smo, da so odjemalci v splošnem zelo zadovoljni vendar pri posameznih vprašanjih prihaja do odstopanj od pričakovanj zato tudi vse postavljene hipoteze niso bile potrjene. Zaradi vse večje zahtevnosti odjemalcev in vse večjih pričakovanj in konkurence na trgu bodo zaposleni morali izboljšati, kar odjemalcem povzroča nezadovoljstvo, da se bodo le ti vračali in postali zvesti odjemalci. Pomembno je, da podjetje prisluhne svojim odjemalcem, njihovim pričakovanjem, predlogom in pritožbam, saj bodo le tako lahko oblikovali ponudbo, ki bo konkurenčna na trgu in bo zadovoljevala potrebe. Zelo pomembno je, da ponudba Wellessa Orhidelia ustreza pričakovanjem njihovih odjemalcev.
Keywords: Odjemalec, zadovoljstvo, storitev, stopnje zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, metode merjenja, anketni vprašalnik, Wellness Orhidelia.
Published in DKUM: 27.01.2011; Views: 3279; Downloads: 435
.pdf Full text (1013,03 KB)

9.
METODE DOLOČANJA STANJA NAPOLNJENOSTI BATERIJ
Simon Vučko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Uvodoma so predstavljene polnilne baterije s poudarkom na litij-ionski LiFePO4 bateriji in najbolj pogoste metode določanja stanja napolnjenosti baterij. Prikazana in izdelana je eksperimentalna shema za določanje karakteristik baterij pri različnih pogojih delovanja. Izdelano je bilo eksperimentalno polnilno-praznilno vezje in eksperimentalna mini temperaturna komora za simuliranje obratovanja baterije pri različnih temperaturah. Prikazani so tudi rezultati meritev s programom LabVIEW, iz katerih je mogoče določati napolnjenost baterij in uspešnost delovanja algoritma. V teoretičnem delu ekonomskega dela diplomskega dela smo se na kratko posvetili tematiki vedenja in zadovoljstva odjemalcev. V empiričnem delu je bila s pomočjo spletne ankete izvedena raziskava vedenja in zadovoljstva odjemalcev baterijsko napajanih naprav, katero smo zaključili z analizo dobljenih rezultatov.
Keywords: : določanje stanja napolnjenosti baterij, litij-ionska LiFePO4 baterija, galvanostatsko prekinitvena titracijska tehnika, napetost odprtih sponk, gonilnik LabVIEW, vedenje odjemalcev, raziskovanje vedenja odjemalcev, zadovoljstvo odjemalcev, pričakovanja odjemalcev, merjenje zadovoljstva, uporaba in opustitev izdelka.
Published in DKUM: 05.01.2011; Views: 2710; Downloads: 431
.pdf Full text (8,72 MB)

10.
MERJENJE ZADOVOLJSTVA UPORABNIKOV V TRGOVINI ZARA
Boris Zavec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega dela sodi na področje marketinga, natančneje na področje zadovoljstva odjemalcev. V diplomskem delu so podrobneje prikazani rezultati raziskave, ki se nanašajo na merjenje zadovoljstva odjemalcev v prodajalni ZARA. Pri izvedbi raziskave so bila v pomoč teoretična znanja, povzeta iz dostopne literature domačih in tujih avtorjev s področja zadovoljstva odjemalcev in merjenja odjemalcev. Teoretični del je podrobneje predstavljen v prvem delu diplomske naloge, drugi del diplomske naloge pa se nanaša na predstavitev prodajalne ZARA in na predstavitev rezultatov raziskave, na podlagi katerih je bilo ugotovljeno zadovoljstvo odjemalcev prodajalne ZARA. Zadovoljstvo odjemalcev se je ugotavljalo na podlagi dejavnikov prodajalne (lokacija, prodajni prostor, vzdušje oziroma atmosfera prodajalne, ponudba blaga, cene blaga in prodajno osebje). Rezultati raziskave so pokazali, da so odjemalci prodajalne ZARA na splošno zadovoljni, vendar obstajajo določena odstopanja od njihovih pričakovanj, zato so bili podani predlogi, kako ta pričakovanja odjemalcev doseči. Ker na trgu vlada velika konkurenca in odjemalci postajajo vse zahtevnejši, bodo organizacije dosegle konkurenčno prednost takrat, kadar bodo v največji meri zadovoljili potrebe, želje in pričakovanja odjemalcev. Da pa bodo organizacije zadovoljile odjemalce, morajo v prvi vrsti ugotoviti kaj sploh so njihove želje, potrebe in pričakovanja. Zato morajo organizacije konstantno in celovito meriti zadovoljstvo svojih odjemalcev.
Keywords: Ključne besede: zadovoljstva odjemalcev, nezadovoljstvo odjemalcev, dejavniki nakupnega zadovoljstva, stopnja zadovoljstva odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, metode merjenja zadovoljstva odjemalcev, prodajalna ZARA.
Published in DKUM: 11.06.2010; Views: 3760; Downloads: 636
.pdf Full text (350,48 KB)

Search done in 8.36 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica