SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZNANJE KOT OSNOVA ANALIZI VREDNOSTI PRI RAZVOJU INOVATIVNIH IZDELKOV
Katja Kopše, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v obdobju, ki ga obeležuje znanje. Znanje postaja osnovni konkurenčni vir, tako za posameznika kot za družbo, zato vse večji pomen v podjetjih predstavlja indentificiranje znanja, pridobivanje znanja, prenos znanja in uporaba ter varovanje znanja, oziroma menedžment znanja. Diplomsko delo prikazuje, kakšno je dejansko stanje in kakšno je želeno stanje uporabe menedžmenta znanja in zavedanja se pomembnosti znanja v izbranih malih, srednjih in velikih slovenskih podjetjih. Pri raziskavi smo za obdelavo podatkov uporabili programa kSCAN® in statistični program SPSS. Pri tem smo ugotovili, da se večina podjetij zaveda, kako pomembno je znanje in uporaba menedžmenta znanja za njihovo uspešno delovanje in obstoj na trgu, venar pa želene ocene podjetij kažejo na to, da si podjetja želijo uporabo menedžmenta znanja še izboljšati in izpopolniti.
Keywords: znanje, menedžment znanja, vrednostna analiza, inovativnost, statistični kazalniki
Published: 05.07.2010; Views: 1842; Downloads: 201
.pdf Full text (3,61 MB)

2.
Vplivi okoliščin prehranjevalnih navad učencev prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja.
Nuša Levart, 2015, master's thesis

Abstract: Pogosto opažamo, da je znanje o zdravih prehranjevalnih navadah velikokrat zapostavljeno pri načrtovanju zdravih in varovalnih obrokov hrane, hkrati pa seveda tudi pri privzgojevanju ustreznih prehranjevalnih navad v obdobju prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole. Še vedno je torej premajhen poudarek na znanju in njegovi uporabi za spreminjanje zatečenega stanja. Za zdravje otrok pa je odgovorna tako družina kot tudi vrsta institucij: od države, zdravstvenega, vzgojno-izobraževalnega in socialnega sistema ter drugih. V okviru omenjenih sistemov je mogoče ustvariti pogoje za zdrav in vsestranski razvoj otrok, ki vključuje tudi dobro zdravje in (še posebej) zdrave prehranjevalne navade. Učenci prvega vzgojno-izobraževalnega obdobja so populacija, na katero je najlažje vplivati in so v tem kontekstu ena izmed najbolj ranljivih skupin. Starši otrok imajo tukaj odločilno vlogo, največjo seveda pri prenosu svojega znanja in prehranjevalnih navad na otroke. V svetu in tudi v Sloveniji namreč opažamo naraščanje prekomerne telesne teže in debelosti; tako v splošni populaciji kot tudi pri otrocih, kar vzbuja skrb, saj predstavlja veliko tveganje za povečanje števila kroničnih bolezni v odrasli dobi. Skratka, vse skupaj je posledica nezdravih prehranjevalnih navad. Nanje pa vplivajo različni dejavniki: družina, šola, vrstniki, množični mediji idr.
Keywords: menedžment znanja, zdrave prehranjevalne navade, prvo vzgojno-izobraževalno obdobje, vpliv družine
Published: 01.06.2015; Views: 715; Downloads: 133
.pdf Full text (1,15 MB)

3.
UVAJANJE KONCEPTA MENEDŽMENTA ZNANJA V ZDRAVSTVENI ZAVOD
Jelka Kotar, 2012, master's thesis

Abstract: 21. stoletje zaznamuje prehod iz industrijske dobe v informacijsko oziroma dobo znanja. Znanje je postalo tržno blago, kar vpliva na vlogo znanja v ekonomiji in v družbi nasploh. Z znanjem je potrebno pravilno upravljati, kar je naloga menedžmenta znanja. Cilj. V zdravstvenem zavodu smo z analizo strukturne, procesne in kulturne razsežnosti organizacije ter raziskavo med zaposlenimi v zdravstveni negi preverjali hipotezo o začetni fazi razvoja koncepta menedžmenta znanja na področju izobraževanja. Ugotavljali smo tudi, ali so sodelujoči pozitivno naravnani k permanentnemu izobraževanju in k prenosu novo pridobljenih znanj v prakso. Namen. Nadaljnji razvoj procesov menedžmenta znanja, kar prinaša korist tako zdravstvenemu zavodu kot uporabnikom zdravstvenih storitev in zaposlenim na področju zdravstvene nege. Rezultati. Rezultati analize in raziskave kažejo, da je menedžment znanja na področju izobraževanja v zdravstveni negi v začetni fazi razvoja. Sodelujoči imajo pozitiven odnos do permanentnega izobraževanja in nova pridobljena znanja uporabljajo pri vsakodnevnem delu. Zaključek. Podani so predlogi za nadaljnji razvoj procesov menedžmenta znanja, uresničevanje le-teh pa bo verjetno upočasnila neugodna gospodarska situacija.
Keywords: znanje, učenje, menedžment znanja
Published: 09.01.2013; Views: 804; Downloads: 108
.pdf Full text (1,25 MB)

4.
5.
Učinek socialnega kapitala na družbeno odgovorno izmenjavo znanja v razvojnih ekipah novih izdelkov ob voditeljstvu na osnovi znanja in vrednot
Andrej Blagotinšek, 2016, master's thesis

Abstract: Socialni kapital je prepoznan kot pomemben za družbo na splošno in tudi v poslovnem svetu. Vendar pa so njegove razsežnosti dokaj raznolike, merila pa kot kaže odvisna od same družbe, v kateri ga merimo, saj je že dojemanje zaupanja po svetu zelo različno. Kar zaenkrat onemogoča dovolj natančno merjenje socialnega kapitala, zato ga tudi formalno (še ne) vključujejo med intelektualni kapital. Člani razvojnih ekip novih izdelkov lahko, če so njihova dejanja družbeno odgovorna v skladu s strategijo organizacije, v kateri so zaposleni, pozitivno vplivajo na trajnostni razvoj, ob pogoju, da so njihove vrednote ustrezne in znajo učinkovito izmenjevati znanje v procesu inoviranja. Družbeno odgovorna podjetja, ki delujejo trajnostno glede svojih vplivov na okolje, prepoznavajo svoje deležnike, in če je to v skladu z vizijo in s strategijo podjetja, z njimi pregledno in redno komunicirajo. Takšna podjetja se zavedajo, da s proaktivnim pristopom do družbene odgovornosti povečujejo tudi socialni kapital podjetja in s tem zagotavljajo trajno uspešno poslovanje brez obremenjevanja okolja.
Keywords: socialni kapital, razvoj novih izdelkov, sodelovalno voditeljstvo, ekipno voditeljstvo, družbena odgovornost, menedžment znanja, izmenjava znanja
Published: 09.09.2016; Views: 322; Downloads: 1
.pdf Full text (5,10 MB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica