| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pomen neverbalne komunikacije v medosebnem komuniciranju v času omejenega gibanja zaradi epidemije
Erna Kovačević, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo proučili neverbalno komunikacijo v računalniško posredovani komunikaciji pri medosebnih odnosih v času, ko je gibanje omejeno. Izvedli smo natančen pregled in razlago osnovnih pojmov, kot so neverbalna, medosebna in računalniško posredovana komunikacija. V drugem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika raziskali, ali obstaja razlika v pripisovanju pomena neverbalni komunikaciji pred in po času omejenega gibanja zaradi bolezni COVID-19, ter proučili pogostost uporabe posameznih komunikacijskih medijev in neverbalnih sredstev pred in v času epidemije. Ugotovili smo, da so se uporabniki začeli bolj zavedati pomena neverbalne komunikacije v času omejenega gibanja in se hkrati začeli bolj posluževati video klepeta in takojšnjega sporočanja, medtem ko je komuniciranje prek e-pošte ostalo skoraj nespremenjeno. Pogostost uporabe najbolj razširjenih neverbalnih nadomestkov v računalniško posredovani komunikaciji pa se ni spremenila.
Keywords: neverbalna komunikacija, medosebna komunikacija, računalniško posredovana komunikacija, omejitev gibanja
Published: 04.11.2020; Views: 296; Downloads: 105
.pdf Full text (2,53 MB)

2.
VLOGA METODIČNEGA RAVNANJA PRI MOTIVIRANJU UČENCEV ZA POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI
Alenka Lenna Bertoncelj, 2016, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomska naloga z naslovom Vloga metodičnega ravnanja pri motiviranju učencev za pouk zgodovine obravnava sodobne metodične pristope, ravnanja učitelja, s katerimi spodbuja interes oziroma motivacijo učencev za pouk zgodovine. Z ustreznimi sodobnimi strategijami oziroma metodičnim ravnanjem, z ustrezno didaktično komunikacijo, sodobnimi učnimi metodami pri učencih vzbudimo interes, povečamo motivacijo in jim približamo pouk zgodovine. S tem jih spodbudimo k sodelovanju in zanimanju za zgodovino ter poskušamo pri učencih utrditi spoznanja in znanja o zgodovini, ki bi se jih spominjali še leta po končanem šolanju. V diplomski nalogi so predstavljene sodobne učne metode, ki jih učitelj uporabi v svojem metodičnem ravnanju za motiviranje učencev za pouk zgodovine. Predstavljene so sodobne metode prikazovanja slikovnega in pisnega gradiva, metoda igranja vlog, metoda dela z internetom, videom, interaktivno tablo, metoda dela z računalniškimi programi in zgoščenkami kot tudi metoda dela na terenu (obisk arhiva, muzeja in ekskurzije). V nalogi so prikazani konkretni prikazi primerov uporabe metode dela s slikovnim in pisnim gradivom, metoda igranja vlog, uporaba računalnika in metoda dela v muzeju.
Keywords: metodično ravnanje, motivacija, medosebna komunikacija, medosebni odnosi, učne metode, metode prikazovanja in demonstracije, slikovno gradivo, pisno gradivo, internet, igra vlog, delo na terenu, muzej, arhiv, ekskurzije.
Published: 19.07.2016; Views: 817; Downloads: 131
.pdf Full text (3,60 MB)

3.
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI KOMUNIKACIJE PRI ŠOLSKEM POUKU
Jelena Megovec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Komunikacija je verbalni ali neverbalni proces izmenjave informacij ali sporočil, z namenom okrepiti ali posredovati svoje mnenje, znanje, želje ali samo posredovati svoje namere. V šoli prevladuje medosebna komunikacija, kjer je prisotna neposredna povratna informacija, pri kateri je v ospredju posredovanje sporočil, katerih namen je razumevanje in zapomnitev, ali pa instrumentalni pomen, ki omogoča določeno delovanje oziroma uporabo znanja. Poudarja se torej vsebina komunikacije. S tega vidika je pogosta vrsta komunikacije v odnosu učitelj – učenec enosmerna komunikacija. V okviru sodobnega, dinamičnega pouka pa takšen način komunikacije ne pride več v poštev. V sodobnem pedagoškem procesu je potrebno razvijati komunikacijo, ki jo poleg vsebinske strani označuje celostnost odnosov, ki jih v procesu komuniciranja sproži medsebojno sovplivanje učne vsebine, učencev in učiteljev. Ti odnosi so v komunikacijskem procesu prav toliko pomembni kot vsebina sama. Šele takšno komunikacijo lahko označimo za »interakcijo« v njenem pravem pomenu. V diplomskem delu je predstavljeno, zakaj je komunikacija osnovni pogoj za izvajanje pouka in kakšen vpliv ima na sociološki razvoj otroka ter kakšne so didaktične značilnosti komunikacije. Empirični del pa je prikazan s kratko analizo, v kateri je predstavljeno trenutno stanje komunikacije pri šolskem pouku ter orisana interakcija med učenci in učitelji ter metodami, ki jih le-ti uporabljajo, ter kako ta "odnos" vpliva na razvoj komunikacije. Za izdelavno teoretičnega dela diplomske naloge je bila uporabljena deskriptivna metoda s preučevanjem ter aplikacijo tuje in slovenske literature. V empiričnem delu diplomske naloge pa so na podlagi žepne študije in opazovanja pouka na osnovnošolskem ravni predstavljeni podatki in ugotovitve komuniciranja pri osnovnošolskem pouku.
Keywords: medosebna komunikacija, komunikacija v osnovni šoli, didaktični pogledi na komunikacijo, didaktične metode v komunikaciji, didaktična sredstva v komunikaciji
Published: 28.05.2013; Views: 2900; Downloads: 654
.pdf Full text (664,48 KB)

4.
PRIMERJAVA MED PRIČAKOVANIMI IN UGOTOVLJENIMI ZNAČILNOSTMI UČITELJA
Petra Markuš, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava pričakovane in ugotovljene značilnosti učitelja. Zanimalo nas je, kako različni avtorji opredeljujejo učitelja in katere so tiste lastnostni, ki bi jih naj učitelj imel. Tako so v teoretičnem delu predstavljena temeljna teoretična pojmovanja učitelja, posebno pozornost pa smo namenili tudi učiteljevi komunikaciji, saj v pedagoškem procesu ni mogoče, da učitelj in učenec ne bi komunicirala. V empiričnem delu so predstavljene ugotovitve raziskave, ki je bila izvedena med učenci dveh osnovnih in dveh srednjih šol. Rezultati so statistično obdelani in prikazujejo mnenje učencev o pomembnosti nekaterih učiteljevih lastnosti in o učiteljevem delovanju v pedagoškem procesu. Raziskavi sledi sklep, ki obsega razpravo o značilnostih učitelja in zaključek, kjer so navedeni predlogi za izboljšanje.
Keywords: učitelj, značilnosti učitelja, učiteljeve kompetence, komunikacija, medosebna komunikacija
Published: 13.09.2012; Views: 1701; Downloads: 216
.pdf Full text (4,94 MB)

5.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica