| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 75
First pagePrevious page12345678Next pageLast page
1.
2.
VZROKI IN POSLEDICE TRGOVINSKEGA SPORAZUMA MED EU IN ZDA (TTIP)
Matic Rošer, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Delo diplomskega projekta je bilo obravnavno s ciljem sprejemanja Transatlantskega trgovinskega in investicijskega partnerstva (TTIP) med Evropsko unijo in Združenimi državami Amerike. V njem so zajeti vsi do danes izdani podatki o sporazumu med tema ogromnima gospodarstvoma, čeprav je pogajalska stran ZDA prepovedala kakršnokoli objavo sklepov pogajanj. Tukaj sta nam bili v pomoč dve veliki organizaciji, ki delujeta na področjih iskanja in objave skrivnih sporazumov, varstvu človekovih pravic, varstvu živali in okolja ter seznanjanja javnosti s temi kršitvami. To sta mednarodni organizaciji WikiLeaks in Greenpeace. V delo diplomskega projekta so vključena najbolj pereča vprašanja glede sporazuma, ki sta jih izdali obe omenjeni organizaciji, prav tako pa zagovarjanje o resničnosti ali neresničnosti teh informacij s strani Evropske komisije.
Keywords: mednarodno politično gospodarstvo, mednarodni sporazum, Čezatlantsko trgovinsko in investicijsko partnerstvo (TTIP).
Published: 21.11.2016; Views: 752; Downloads: 117
.pdf Full text (997,24 KB)

3.
LOGISTIČNI PROCESI PRI UVOZU IZDELKOV IZ KITAJSKE NA PRIMERU PODJETJA CREO NOVA D.O.O.
Urban Bahčič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Mednarodno gospodarstvo je danes nujno za zadovoljevanje vseh naših potreb. Ne znamo si več predstavljati, da ne bi uvažali in izvažali. Tudi posamezniki vedno pogosteje uvažajo in tudi izvažajo, saj vsega ni možno kupiti v državi v kateri živimo. Podjetja uvažajo in izvažajo predvsem zaradi poslovnih priložnosti, zniževanja stroškov in povečevanja prihodkov in posledično tudi dobička. Za uvoz so zanimive predvsem države v katerih je delovna sila cenejša in lahko proizvode proizvedejo ceneje kot bi jih domača proizvodnja. Zadnja leta je med drugim dosti govora o Kitajski. Veliko podjetij se je odločilo, da bodo svojo proizvodnjo preselili na Kitajsko ali pa uvažali nekatere dele proizvedene na Kitajskem. Tudi naše podjetje CREO NOVA d.o.o., ki ga bomo imeli za primer uvoznika iz Kitajske v našem delu diplomskega seminarja. Ker so proizvodi, ki jih prodaja CREO NOVA d.o.o. najcenejše proizvedeni ravno na Kitajskem, so se odločili za to državo. Logistični procesi so iz tako oddaljene države zelo pomembni in tudi zelo kompleksni. V ta namen bomo v našem delu diplomskega seminarja predstavili, kako zgleda celoten logističen proces in tudi ugotovili zakaj je tako pomemben v današnjem mednarodnem gospodarstvu.
Keywords: logistični proces, uvoz, Kitajska, mednarodno gospodarstvo, transport, CREO NOVA d.o.o.
Published: 18.03.2016; Views: 893; Downloads: 98
.pdf Full text (525,98 KB)

4.
Izgrajevanje tržne pozicije na mednarodnih trgih kot dimenzija učinkovite strateške zasnove mednarodnega marketinga
Milan Jurše, 1998, original scientific article

Abstract: Prispevek obravnava proces sistematičnega razvoja in tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih. Na osnovi analize trženjskih problemov slovenskih podjetij v fazi tranzicije in tendenc v mednarodnem poslovnem okolju je izoblikovan koncept starteškega menedžmenta tržne pozicije podjetja na mednarodnih trgih. Podrobneje je prikazan proces strateške analize, na kateri sta nato zasnovana načrtovanje razvoja tržne pozicije na novih tujih trgih in proces krepitve tržne pozicije na obstoječih tujih trgih. Proces je obravnavan v okviru starteškega menedžmenta mednarodnega marketinga, zato je dodana še zasnova starteškega nadzora tržne pozicije na mednarodnih trgih.
Keywords: ekonomija, trženje, gospodarstvo, mednarodno trženje, trg, mednarodni trg, strateški menedžment, analiza
Published: 10.07.2015; Views: 801; Downloads: 42
URL Link to full text

5.
An international economy and e-commerce case study: eBay
Zdravko Bazdan, 2011, professional article

Abstract: This article discusses one of the most important themes of contemporary international economy: electronic commerce (i.e., e-commerce or eCommerce). The article focuses on the American company eBay, Inc., which is-without doubt-a global success story highlighting the dot-com trend. The discussion points out that, although eBay is one of the most successful companies in American economic history, this complex system has also spawned the essence of fraud in electronic commerce in the United States and the rest of the world. This article examines how eBay has not only stopped fraud, but also eliminated it from its business venture. By understanding eBay's management in markets that strongly impose emerging markets, it is possible to interpret eBay's success, as evidenced by its 135 million users worldwide. Indeed, if eBay were a nation, it would be the ninth most popular nation in the world. As such, this American company should be an inspiration and model for entrepreneurs in the former Yugoslavia.
Keywords: trg, ZDA, gospodarstvo, mednarodno gospodarstvo, elektronsko poslovanje, elektronsko trženje, študije primerov
Published: 10.07.2015; Views: 402; Downloads: 30
URL Link to full text

6.
7.
8.
9.
ZAKONSKA UREDITEV CARINSKE POLITIKE V SLOVENIJI
Aleš Kolar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena zakonska ureditev carinske politike v Republiki Sloveniji, ki se prepleta z evropskim pravnim redom, kjer osnovna carinska pravila opredeljuje Carinski zakonik Skupnosti. Naloge carinske službe opravlja Carinski urad Republike Slovenije, ki pri svojem delu uporablja tako mednarodno kot nacionalno pravo.
Keywords: zakonska ureditev, carinska politika, Republika Slovenija, Evropska Unija, Carinski zakonik Skupnosti, Carinski urad Republike Slovenije, nacionalno pravo, mednarodno pravo, schengensko območje, blagovna menjava, slovensko gospodarstvo, Republika Hrvaška.
Published: 09.04.2014; Views: 1038; Downloads: 121
.pdf Full text (741,72 KB)

10.
Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica