| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 27
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
PROCES POGAJANJ V NABAVI (NA PRIMERU PODJETJA PREVENT GROUP D.O.O.)
Tadej Polanc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je preučiti nabavo in še posebej nameniti pozornost strateški nabavi, ki je odgovorna predvsem za pogajanje. Pogajanja so kompleksen, zahteven proces, ki se ga moramo lotiti skrbno, da bi dosegli želene rezultate. V nabavi potekajo pogajanja predvsem z dobavitelji. Zaradi majhnosti Slovenije je velika verjetnost, da podjetja sodelujejo tudi z dobavitelji iz drugih državah. Prav pogajanja s tujimi kulturami so še posebej zahtevna in zahtevajo več priprav, saj je za doseganje dobrega rezultata potrebno poznati tudi kulturo in posebne lastnosti pogajalcev, s katerimi se pogajamo. V teoretičnem delu diplomskega dela sem opisal nabavo ter celotni nabavni proces. Tudi pogajanjem sem namenil poglavje v diplomskem delu, kjer sem opredelil značilnosti pogajanj ter opisal faze pogajalskega procesa. V teoretičnem delu sem se predvsem osredotočil na nabavni proces in pogajanja ter tako pridobil teoretično znanje, ki sem ga skušal potrditi v empiričnem delu diplomskega dela. Proces pogajanj v nabavi je zahteven proces, ki pa lahko prinese velike prihranke oziroma zmanjša stroške. Podjetja se tega vedno bolj zavedajo in veliko večjih podjetij že ima posebne oddelke v nabavi, ki so odgovorni predvsem za pogajanja z dobavitelji. Iz tega nabavnega oddelka so tudi moje intervjuvanke in sicer so zaposlene v strateški nabavi. Opravil sem intervju z zaposlenimi v strateški nabavi v podjetju Prevent Group. Namen intervjuja je bil spoznati, kako v praksi poteka proces pogajanj v nabavi. Prišel sem do veliko zanimivih odgovorov, ki sem jih v empiričnem delu diplomskega dela tudi analiziral.
Keywords: nabava, faze nabavnega procesa, pogajanja, proces pogajanj, medkulturna pogajanja
Published: 07.07.2011; Views: 1444; Downloads: 151
.pdf Full text (377,68 KB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica