| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA PREDSTAVITVENE ODZIVNE SPLETNE STRANI Z UPORABO MODERNIH SPLETNIH TEHNOLOGIJ
Sašo Kokol, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Vsak dan se vse več majhnih in velikih podjetij odloči, da bodo svojo podjetje predstavljali tudi na spletu. Njihova rešitev za to je predstavitvena spletna stran, pri kateri je pomembna uporabniška izkušnja in prilagodljivost spletnih strani glede na zaslon. V diplomskem delu bomo predstavili načine, kako izdelati predstavitveno odzivno spletno stran. Predstavili bomo tudi moderne spletne tehnologije, ki izboljšajo uporabniško izkušnjo na spletni strani, njihovo delovanje in kako uporabniku izboljšajo izkušnjo brskanja po spletu.
Keywords: HTML, CSS, HTML5, odzivnost, medijske poizvedbe, spletne tehnologije
Published: 06.09.2016; Views: 1098; Downloads: 162
.pdf Full text (5,14 MB)

2.
TEHNOLOGIJE ZA RAZVOJ SPLETNIH REŠITEV NA OSNOVI PARADIGME ODZIVNEGA SPLETA
Luka Podlesnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je proučen koncept odzivnih spletnih strani kot odgovor na veliko število različnih naprav, s katerimi lahko dostopamo do spleta. Primerjan je tudi z drugimi alternativnimi rešitvami za prikaz odzivnih spletnih strani na mobilnih napravah. Proučeni so pristopi k izdelavi posameznih delov odzivnih spletnih strani, pri čemer je bilo ugotovljeno, da je veliko različnih možnih pristopov in da nekatere rešitve še niso podprte v vseh brskalnikih, zato je potrebna dodatna koda, da zagotovimo ustrezno delovanje. Na voljo je več ogrodij za izdelavo odzivnih spletnih strani, s katerimi se lahko pospeši proces izdelave, a pri izbiri moramo biti pazljivi, saj nekatera ogrodja vsebujejo veliko komponent, ki lahko spletni strani dodajo nepotreben balast, če jih ne potrebujemo. Slabost odzivnih spletnih strani je njihova velikost, kar je še posebej opazno pri napravah s slabšo zmogljivostjo in počasnejšo internetno povezavo, zato je treba veliko pozornosti posvetiti optimizaciji in izbiri pravih pristopov k izdelavi. Pri analizi spletnih strani je bilo ugotovljeno, da je prav optimizacija šibka točka analiziranih strani.
Keywords: odzivne spletne strani, mobilne naprave, optimizacija, medijske poizvedbe, HTML, CSS, Javascript, RESS
Published: 04.12.2015; Views: 802; Downloads: 72
.pdf Full text (1,53 MB)

3.
ODZIVNI NAČIN OBLIKOVANJA SPLETNIH STRANI S POMOČJO CSS
Tina Kojc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Odzivno oblikovanje postaja s porastom uporabe naprav različnih dimenzij za dostop do spleta vedno pomembnejši del snovanja spletnih strani. Z odzivno spletno stranjo se lahko prepričamo, da imajo tako uporabniki pametnih telefonov kot računalnikov najboljšo uporabniško izkušnjo. V diplomskem delu so opisane vse lastnosti, ki jih mora odzivna spletna stran nujno imeti, ter prednosti in slabosti, ki jih tak način snovanja prinaša. Opisano je tudi načrtovanje lastne odzivne spletne strani ter ugotovitve in težave, do katerih smo prišli med izdelavo.
Keywords: HTML, CSS, odzivno oblikovanje, medijske poizvedbe
Published: 14.10.2015; Views: 934; Downloads: 126
.pdf Full text (1,09 MB)

4.
MEDIJSKE POIZVEDBE CSS 3
Klemen Olaj, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je raziskati in predstaviti uporabo stilnih predlog (angl. Cascading Style Sheets 3 – CSS3) medijskih poizvedb, tako teoretično kot tudi praktično. Glavni namen pa je predstavitev same zasnove delovanja in uporabnosti, ki se uporablja s sedanjo sodobno tehnologijo, širšemu občinstvu. S CSS2 smo dobili podporo za medijske tipe, kot so “screen”, ”print”, “handheld” itd., kar pomeni, da smo lahko določili videz posameznih elementov naše spletne strani na različnih medijih. CSS3 medijske poizvedbe pa razširijo to uporabnost, saj lahko za vsak medijski tip postavimo neki pogoj (na primer @media only screen and (max-width: 1024px)). Medijska poizvedba je logični izraz, ki je bodisi pravilen (true) ali nepravilen (false), in se izvede, če je tip, ki smo ga določili, enak tipu izhodne naprave, in če se vsi izrazi ovrednotijo kot pravilni (angl. TRUE). Teorijo bom podprl s praktičnim primerom naše spletne strani Armdesign (url: http://arm-design.com).
Keywords: CSS, CSS3, mobilne naprave, medijske poizvedbe, podpora brskalnikov, HTML, HTML5.
Published: 18.02.2013; Views: 4982; Downloads: 122
.pdf Full text (1,94 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica