| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 514
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Ocena policije v medijih - primerjava med slovenskimi in avstrijskimi časopisi
Sebastjan Kunčnik, Vinko Gorenak, 2007, published scientific conference contribution

Keywords: policija, mediji, odnosi z javnostmi, komuniciranje
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 53; Downloads: 2
.pdf Full text (735,64 KB)

2.
Korupcija v novinarstvu : primeri podkupovanja novinarjev kot indici usmerjanja preiskave
Simona Habič, 2007, published professional conference contribution

Keywords: novinarji, mediji, odnosi z javnostmi, korupcija
Published in DKUM: 29.03.2024; Views: 41; Downloads: 0
.pdf Full text (852,66 KB)

3.
Uresničevanje ciljev pouka književnosti v svetu družbenih omrežij
Maja Kerneža, 2023, published scientific conference contribution

Abstract: V šolski prostor v zadnjih letih vedno hitreje prodira sodobna tehnologija. Učna okolja se spreminjajo v inovativna učna okolja, ki v izobraževanje vnašajo nove možnosti in priložnosti. Ena od teh je tudi uporaba družbenih omrežij pri pouku, ki se kažejo kot uspešna pri razvijanju kognitivnih spretnosti učencev, sodelovalnega okolja in podobno, nekaj študij pa je predmetno bolj specifičnih. Na podlagi poročil učiteljev, znanstvenikov, lastnih izkušenj in idej v prispevku podajamo predloge za uporabo družbenih omrežij pri pouku književnosti. Na podlagi pregleda literature zaključujemo, da je vključevanje družbenih omrežij v pouk književnosti smiselno, a le če učitelj dejavnosti načrtuje v skladu z digitalno pismenostjo učencev, upošteva njihova zanimanja in pri načrtovanju dejavnosti zagotovi varovanje zasebnosti in splošne spletne varnosti.
Keywords: družbena omrežja, družbeni mediji, inovativna učna okolja, književnost, pouk književnosti
Published in DKUM: 25.03.2024; Views: 75; Downloads: 2
URL Link to full text

4.
Medijsko poročanje o policiji
Tadeja Kolenc, 2003, published professional conference contribution

Keywords: policija, mediji
Published in DKUM: 19.03.2024; Views: 55; Downloads: 1
.pdf Full text (179,62 KB)

5.
Neobjektivno poročanje slovenskih televizij o problematiki ilegalnih migracij
Anita Leskovec Sedmak, 2002, published professional conference contribution

Keywords: begunci, Slovenija, množični mediji, vplivi, ksenofobija, novinarji
Published in DKUM: 11.03.2024; Views: 51; Downloads: 1
.pdf Full text (300,24 KB)

6.
Pogled na drugo stran - kako predstavniki medijev doživljajo policijo?
Matjaž Corel, Milan Pagon, 2002, published scientific conference contribution

Keywords: policija, mediji, javnost
Published in DKUM: 11.03.2024; Views: 48; Downloads: 1
.pdf Full text (366,22 KB)

7.
Vloga medijev pri zagotavljanju splošne varnosti v družbi
Milan Ambrož, 2002, published professional conference contribution

Keywords: množični mediji, vloga medijev, varnost
Published in DKUM: 11.03.2024; Views: 57; Downloads: 1
.pdf Full text (334,62 KB)

8.
Osebni digitalni marketing na primeru mikro podjetja za prodajo avtomobilov
Tamara Zebec, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt prikazuje osebni pristop v družbenih medijih v prodajnem procesu. V teoretičnem delu se osredotočamo na digitalni marketing ter na to, kako ga uspešno uvesti in izvajati. V okviru tega predstavim strategije digitalnega marketinga, kako jih zastaviti in kako formulirati. Družbeni mediji kot del digitalnega marketinga so predstavljeni v nadaljevanju. V praktičnem delu analiziram digitalne in družbene medije na primeru mikro podjetja Avto Profi d. o. o., in sicer marketinški proces in prisotnost družbenih medijev. Družbeni mediji imajo pomembno vlogo v digitalnem marketingu, medtem ko ostaja poudarek na razlikovanju med poslovnimi in privatnimi družbenimi omrežji zaposlenih. Ugotovitve raziskave lahko vplivajo na razvoj procesa digitalnega marketinga v mikro podjetjih in na pomen zasebnosti zaposlenih.
Keywords: družbeni mediji, digitalni marketing, Avto Profi d. o. o.
Published in DKUM: 15.01.2024; Views: 218; Downloads: 36
.pdf Full text (952,80 KB)

9.
Vpliv angleščine na konzumiranje medijskih vsebin : diplomsko delo
Zala Kruhar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli dokazati, kako velik vpliv ima angleščina na medije, katere konzumiramo vsak dan več. Slovenski mediji skrbno sledijo svetovnemu vrhu s pogosto uporabo angleščine v vsebinah, kar pripomore tujcem, a lahko se le sprašujemo kako bo izgledala uporaba slovenščine v prihodnosti. Seveda z globalizacijo najdemo prednosti in slabosti vpliva angleščine na konzumiranje medijev, zato preiskujemo, kako se Slovenci znajdejo s stalno prisotnostjo tega svetovnega jezika.
Keywords: Mediji, konzumiranje, družbena omrežja, vpliv angleščine
Published in DKUM: 21.12.2023; Views: 411; Downloads: 24
.pdf Full text (812,37 KB)

10.
Telesna samopodoba in športna aktivnost študentk : magistrsko delo
Nika Žuža, 2023, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je ugotoviti, kakšna je telesna samopodoba študentk, ali se le-ta razlikuje med skupinami bolj, srednje in manj športno aktivnimi študentkami. Prav tako smo raziskali, kako se sedeče vedenje odraža na športno aktivnost in ali imajo pri študentkah družbeni mediji velik pomen pri dojemanju telesne samopodobe ali se primerjajo z drugimi, jih mediji spodbujajo pri ukvarjanju s športno aktivnostjo ali ne. V raziskavi je sodelovalo 104 študentk Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru. Meritve so se izvajale v predavalnih prostorih Pedagoške fakultete. Podatki o telesni samopodobi so bili pridobljeni s francoskim vprašalnikom, ki je poslovenjena različica anketnega vprašalnika, za ugotavljanje telesne samopodobe mladostnikov The Physical Self-Inventory - short form. Podatki o pomenu družbenih omrežij ter uporabi interaktivnih medijev so bili pridobljeni z vprašalnikom »Interaktivni mediji in družbena omrežja«. Podatki o sedečem vedenju so bili pridobljeni z vprašalnikom »Sedeče vedenje« ter podatki o športni aktivnosti so bili pridobljeni z vprašalnikom »Gibalna/športna« dejavnost. Za ugotavljanje razlik v telesni samopodobi med skupinami športno različno dejavnih študentk je bila uporabljena analiza variance (ANOVA) kot tudi Kruskal-Wallis test (KW). S Post-Hoc Scheffe preizkusom in Mann-Whitney U testom so bile natančneje opredeljene predhodne ugotovljene statistično značilne razlike. Statistično značilne razlike so bile ugotovljene na ravni tveganja p ≤ 0,05. Rezultati raziskav kažejo, da športno bolj aktivne študentke statistično značilno višje vrednotijo telesno samopodobo v primerjavi s športno manj aktivnimi študentkami. Srednje in bolj športno aktivne študentke se gibalno/športno udejstvujejo predvsem zaradi zdravja in boljšega počutja, kar za skupino manj aktivnih študentk ne velja. Rezultati so tudi pokazali, da srednje športno aktivne študentke pripisujejo mnenju drugih statistično značilno višji pomen pri oblikovanju lastne samopodobe kot drugi dve skupini.
Keywords: samospoštovanje, telesna dejavnost, mediji, samozavest, odnosi
Published in DKUM: 14.11.2023; Views: 309; Downloads: 60
.pdf Full text (1,41 MB)

Search done in 3.24 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica