| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 32
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
Mobilno marketinško komuniciranje na primeru spletne trgovine Okay.si
Špela Šilak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Mobilne naprave so vsekakor postale nepogrešljiv del našega vsakdana. Uporabljamo jih že na vseh ravnem našega življenja – torej tudi v marketingu. S pomočjo mobilnih telefonov povečujemo raven digitalizacije, razpon katere pa nam omogoča boljše in lažje življenje. V marketinških vodah pa nam mobilne naprave pomenijo relativno nov komunikacijski medij, ki sicer obstaja že nekaj desetletij, vendar ne v takšni obliki, ki ga poznamo danes. Ta se je skozi leta nadgrajeval in izboljševal. Sedaj sam mobilni telefon ni samo komunikacijski medij, preko njega imamo uporabniki dostop do še več komunikacijskih medijev kot so družbena omrežja, mobilne aplikacije, znamčene mobilne igre itd. Mobilno marketinško komunikacijo smo opredelili in analizirali pri spletni trgovini Okay.si in pri odjemalcih preverili morebitne novosti na tem področju s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati slednjega so nam dali vpogled do mnenj in preferenc poznavalcev in odjemalcev spletne trgovine do še večje digitalizacije – torej do večje vpeljave mobilnega telefona v marketinško komuniciranje.
Keywords: mobilna naprava, marketing, komuniciranje, interaktivni medij
Published: 08.11.2021; Views: 66; Downloads: 6
.pdf Full text (1,22 MB)

2.
Nove metode pospeševanja prodaje
Katja Medved, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je pomembna dejavnost vsakega podjetja, ki na tak način skuša vplivati na vedenje potencialnih odjemalcev. S pomočjo marketinškega komuniciranja podjetja neposredno ali posredno informirajo, prepričujejo in spominjajo odjemalce o svojih izdelkih ali storitvah. Znotraj marketinškega komuniciranja so zajete štiri osnovne dejavnosti, ki so podjetjem v pomoč pri prenosu sporočila do ciljnega odjemalca. Te dejavnosti so oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja in pospeševanje prodaje. Medtem ko so oglaševanje, odnosi z javnostmi in osebna prodaja namenjeni predvsem grajenju imidža blagovne znamke, pa ima pospeševanje prodaje takojšen učinek. Pospeševanje prodaje je torej namenjeno takojšnjemu odzivu odjemalcev, ki se najpogosteje odrazi pri nakupu samega izdelka ali uporabi storitve. Razmere na trgu se zaradi zasičenosti z izdelki precej zaostrujejo, zato morajo podjetja predvsem najti nove načine, s katerimi bodo pospešila prodajo svojih izdelkov in s tem ohranila konkurenčno prednost. Nove metode pospeševanja prodaje se tako nanašajo predvsem na razvoj telekomunikacijske tehnologije in premika dejavnosti na splet. Ta premik pa podjetjem omogoča neposredno pridobivanje povratnih informacij odjemalcev, s čimer prispeva k večji učinkovitosti in uspešnosti podjetja.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, odjemalec, komunikacijska tehnologija, medij
Published: 05.11.2021; Views: 68; Downloads: 10
.pdf Full text (1,31 MB)

3.
KONVERGENCA LOKALNIH MEDIJEV. PRIMER MEDIJSKEGA PODJETJA NOVICE D.O.O. IN CELJSKEGA UREDNIŠTVA ČZP VEČER D.D.
Alen Obrez, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Teoretični del diplomskega dela govori o konvergenci in medijih. Izraz konvergenca pomeni združevanje oziroma stapljanje. Kadar govorimo o medijski konvergenci, ugotovimo, da se mediji konvergirajo na več različnih nivojih: prevzemajo nove oblike (formate), kot na primer spletno poročanje in spletni video, ki ju pri svojem delu s pridom uporabljajo tudi novinarji. Prav tako medijske hiše uvajajo nove medije, predvsem spletne, uredniki pa vse medije (radio, tisk, splet) urejajo. Praktični del diplomske naloge daje vpogled v dve lokalni slovenski medijski hiši oziroma uredništvi, in sicer Novice d.o.o. in celjsko uredništvo ČZP Večer d.d., da se ugotovi, kako konvergenca vpliva nanju, njune vsebine in zaposlene.
Keywords: medij, konvergenca, splet, formati
Published: 22.03.2021; Views: 162; Downloads: 10
.pdf Full text (1,21 MB)

4.
Kofein kot inhibitor korozijskih procesov v agresivnem mediju
Klara Laura Konda, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen kofein kot zeleni inhibitor korozije. Zeleni inhibitorji korozije ali t. i. okolju prijazni inhibitorji korozije so netoksične spojine, ki imajo sposobnost upočasnjevati degradacijo kovin v procesu korozije. Vpliv kofeina na inhibicijo korozije smo preučevali na vzorcih nerjavnega avstenitnega jekla z oznako AISI 304/W.Nr.1.4301, ki so bili izpostavljeni korozijskemu okolju raztopin HCl in H2SO4 različnih koncentracij za različna časovna obdobja (štiri, osem in 24 ur). Pri eksperimentalnem delu smo na vzorcih nerjavnega avstenitnega jekla uporabili naslednje metode: brušenje z vodo brusnim papirjem različnih granulacij, ultrazvočno čiščenje, metodo gravimetrije, mikroskopiranje in analizo z infrardečo spektroskopijo s Fourierjevo transformacijo na oslabljeni totalni odboj (ATR-FTIR). Ugotovljeno je bilo, da 8,5 % raztopina HCl predstavlja ustrezen, še dovolj agresiven medij. V slednjem smo analizirali inhibicijsko učinkovitost kofeina ƞ (%) ob dodatku 1 %, 2 %, 5 % in 10 % masnega deleža kofeina (wk). Izračunali smo korozijsko hitrost r (mm/leto) brez dodanega inhibitorja in z dodanim inhibitorjem. V 8,5 % raztopini HCl smo dosegli najnižjo inhibicijsko učinkovitost kofeina 36,3 % z 1 % dodanega kofeina v času štirih ur in najvišjo inhibicijsko učinkovitost kofeina 69,2 %, z 10 % dodanega kofeina v času osmih ur. Korozijska hitrost v 8,5 % raztopini HCl v primeru dodanega inhibitorja je najvišja pri 1 % dodanega kofeina in znaša 0,80 mm/leto ter najnižja pri 10 % dodanega kofeina in znaša 0,42 mm/leto. Obe hitrosti sta pridobljeni v času osmih ur. Osem ur tako predstavlja prelomen čas, medtem ko 5 % dodanega kofeina predstavlja mejno koncentracijo dodanega inhibitorja.
Keywords: kofein, inhibitor, korozija, agresivni medij, nerjavno jeklo
Published: 08.10.2020; Views: 211; Downloads: 35
.pdf Full text (2,06 MB)

5.
Mobilno oglaševanje
Laura Horvat, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Mobilna telefonija je v današnjem, hitro razvijajočem svetu postala edinstven medij še tako zahtevnih potrošnikov. Kljub temu da ima medij veliko pozitivnih lastnosti, ne smemo spregledati težav z zasebnostjo in zaupanjem. Prav zaradi tega smo se odločili, da v diplomskem projektu podrobneje raziščemo mnenje ljudi o oglaševanju v tem mediju, in tudi kateremu operaterju najbolj zaupajo.
Keywords: oglaševanje, operaterji, mobilni telefon, telefonija, medij.
Published: 17.12.2019; Views: 384; Downloads: 62
.pdf Full text (1,27 MB)

6.
Ključni elementi spletne trgovine z vidika uporabnika
Urška Repas, 2017, master's thesis

Abstract: Splet je danes prisoten že skoraj v vsakem gospodinjstvu, zato nam tudi nakupovanje preko slednjega ni več tako tuje, kot nam je bilo še nekaj let nazaj. Preko spleta lahko danes kupimo praktično že skoraj vse. Spletni trgovci se na vso moč trudijo, da bi odpravili vse zadržke, ki jih imajo uporabniki pri nakupovanju preko spleta, ter jim približali spletno trgovino tako dobro, da bi na neki točki lahko nadomestila klasično (fizično) trgovino. Seveda se med poplavo slovenskih in tujih spletnih trgovin uporabniki težko odločijo, kje bodo opravili svoj nakup, tukaj pa gre za ključne elemente spletne trgovine, ki smo jih v nadaljevanju tudi raziskali, tako s teoretičnega vidika kot tudi z vidika spletnih trgovin in njihovih uporabnikov. Opravili smo intervju z direktorjem prodaje in nabave v spletni trgovini gizzmo.si ter anketirali 81 aktivnih uporabnikov spletnih trgovin. Z intervjujem smo dobili vpogled, kako se spletna trgovina spopada z vedno zahtevnejšimi uporabniki ter raziskali ključne elemente z njihovega vidika. Medtem smo pri anketi raziskali ključne elementi s strani uporabnikov ter pomembnost podpore med in po spletnem nakupu.
Keywords: Spletna trgovina, ključni elementi, zadovoljstvo uporabnika, spletno oglaševanje, družbeni medij.
Published: 30.10.2017; Views: 711; Downloads: 159
.pdf Full text (1,39 MB)

7.
Korozijska obstojnost nanosa aerosolnega razpršilnika "Plasti Dip" v agresivnem mediju
Teo Ivančič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo prikazuje študijo obstojnosti različnih nanosev aerosolnih sprejev »plasti dip« in preučevati korozijsko obstojnost v kloridnem mediju. Vzorce smo potapljali v 3% raztopini NaCl in merili izgubo mas v določenih časovnih obdobjih. Vzporedne meritve smo opravljali z vzorci potopljenimi v vodi ter tako primerjali rezultate. Meritve so pokazale, da je zelo pomemno kako smo plasti nanesli. Ker smo »plasti dip« nanašali na podložke, je bilo težje nanesti enkomerno na celotno površino. Ravno neenakomeren nanos je v kasnejših preiskusih pokazal mesta, kjer je material bolj dovzeten za korozijo in reakcijo. V raztopini NaCl je nanos reagiral z raztopino. Pri vzorcih potopljenih v vodi teh opazk ni bilo vidnih. Rezultati kažejo, da je sprej v raztopini NaCl reagiral na mestih neenakomernega nanosa. Reakcija je vidna z odstopanjem nanosa ter tvorbo mehurčkov. Z večanjem številom plasti nanosa se tudi veča obstojnost plastidipa ter zaščite našega predmeta.
Keywords: aerosolni razpršilnik, korozijska odpornost, agresivni medij
Published: 26.10.2016; Views: 961; Downloads: 56
.pdf Full text (2,54 MB)

8.
VPLIV Br IN I IONOV NA INHIBICIJSKO UČINKOVITOST NEIONSKEGA TIPA PAS V KISLEM MEDIJU
Sabina Jurak, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil raziskati vpliv mešanice neionskega surfaktanta oktilfenol etilenoksida (inhibitor) z in brez dodatka 1 mM KBr ali 1 mM KI v vodni raztopini 15 - odstotne HCl na inhibicijo korozije kislinsko neodpornega jekla AISI 304. V nalogi smo potemtakem proučevali inhibicijske lastnosti neionskega surfaktanta v močno agresivnem mediju kadar je v vlogi korozijskega inhibitorja sam in kakšen je odziv kadar so v raztopino dodani še halogenidni ioni. Kot korodirni medij smo uporabili mešanice 15% HCl + x M oktilfenol etilenoksid, v nadaljevanju še mešanice 15% HCl + x M oktilfenol etilenoksid + 1mM KBr, ter mešanice 15% HCl + x M oktilfenol etilenoksid + 1mM KI. Koncentracije oktilfenol etilenoksida so bile naslednje: c = (10˗3, 5∙10˗4, 10˗4, 5∙10˗4, 10˗5) mol L-1. Eksperimente smo izvajali pri sobni temperaturi in normalnem zračnem tlaku v dveh časovnih potopitvenih intervalih (5 in 24 ur). S pomočjo gravimetrične metode smo določali izgubo mase jeklenih vzorčkov. Spremembe na površini vzorca smo spremljali z optičnim mikroskopom. Za določanje/analizo prisotnosti pričakovanih funkcionalnih skupin na površini kovinskega vzorca smo Fourierjevo transformacijsko infrardečo spektroskopijo – FTIR Dobljeni rezultati nakazujejo, da je inhibicijska učinkovitost ob dodatku halogenidnih ionov veliko boljša. Dodatek bromidnih ionov poveča inhibicijsko učinkovitost predvsem pri nizkih koncentracijah. Višjo inhibicijsko učinkovitost smo dosegli z dodatkom jodidnih ionov. Pri koncentraciji c = 10˗3 mol L-1 po 24 urah je bila le-ta celo do 97 % in več. Na osnovi dobljenih rezultatov lahko trdimo, da dlje časa kot je vzorec potopljen v korozivni medij, večja je adsorpcija na kovino. Potrdimo lahko tudi, da učinkovitost inhibitorja s koncentracijo narašča.
Keywords: oktilfenol etilenoksid, halogenidni ioni, inhibicijska učinkovitost, korodirni medij, gravimetrična metoda
Published: 04.10.2016; Views: 795; Downloads: 52
.pdf Full text (2,17 MB)

9.
Aktivnost in stabilnost proteinov v gelih za kozmetične in medicinske aplikacije
Alain Kerhe, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Glavni namen diplomskega dela je shranjevanje in imobilizacija encima transglutaminaze na gelne nosilce ter študij aktivnosti in stabilnosti dobljenih preparatov, da bi povečali njegovo obstojnost, stabilnost ter večkratno uporabo . Uporabili smo različne metode shranjevanja in preverili njihovo učinkovitost. Prav tako smo preverjali stabilnost shranjenega encima v primerjavi z aktivnostjo prostega encima. Preučili smo vpliv večkratne uporabe shranjenega encima. Encim smo zato zmešali z vodno raztopino aloe vere, ga imobilizirali na alginatne kroglice in alginatne kroglice hranili v aloe vera gelu. Proučevali smo tudi vpliv temperature za shranjen transglutaminaze. Največjo aktivnost encima TGM smo dosegli pri shranjevanju encima transglutaminaze v vodni raztopini aloe vere gela. Največjo učinkovitost imobilizacije in preostanek aktivnosti dosegli z imobilizacijo transglutaminaze na alginatne kroglice, ki so bile hranjene pri T = 4°C v aloe vera gelu.
Keywords: transglutaminaza, aktivnostni test za transglutaminazo, imobilizacija transglutaminaze, imobilizacija v alginatni medij
Published: 04.10.2016; Views: 754; Downloads: 132
.pdf Full text (1,76 MB)

10.
ELEKTROKEMIJSKA ANALIZA ALUMINIJEVE ZLITINE 6082 V KLORIDNEM MEDIJU
Alenka Baklan, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je preučiti vpliv različnih koncentracij NaCl in temperature na korozijsko obstojnost aluminijeve zlitine 6082. Pri tem smo uporabili 1-odstotno in 5-odstotno raztopino NaCl pri 25 in 50 °C. Za izračun korozijske hitrosti smo uporabili rezultate meritev spremembe mase po potopitvenem preskusu. Pokazalo se je, da potopitveni preskus za izbran sistem ni najbolj primern, zato smo v nadaljevanju uporabili še elektrokemijsko analizo, pri kateri smo uporabili naslednje metode: kronopotenciometrijo, merjenje polarizacijske upornosti in ciklično polarizacijo. Rezultati potopitvenih preskusov kažejo, da najhitreje korodira aluminijeva zlitina pri 25 °C v 5-odstotni raztopini NaCl. Masa vzorcev zlitine, ki so bili izpostavljeni 50 °C, se je po potopitvenih preizkusih povečala zaradi nastalih korozijskih produktov. Pri kronopotenciometrični metodi, pri kateri merimo spremembo potenciala s časom, dobimo rezultat za korozijski potencial, ki je bil pri najbolj negativnih vrednostih v 5-odstotni raztopini NaCl pri 50 °C. Rezultati polarizacijske upornosti kažejo, da enakomerna korozija najmanj prizadene aluminijevo zlitino 6082, ko je izpostavljena 1-odstotni raztopini NaCl pri 25 °C. Oblika ciklične zanke, pove, da se aluminij aktivno raztaplja v kloridnem mediju.
Keywords: aluminijeva zlitina 6082, kloridni medij, potopitveni preskusi, elektrokemijska analiza
Published: 29.09.2016; Views: 1045; Downloads: 111
.pdf Full text (1,83 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica