| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 130
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vloga medicinske sestre v kardiološkem kabinetu : diplomska naloga
Iris Gradišnik-Farasin, 2008, undergraduate thesis

Abstract:
Keywords: srčni bolniki, preiskave, negovalne diagnoze, zdravstvena vzgoja, medicinske sestre
Published: 27.11.2008; Views: 5782; Downloads: 1870
.pdf Full text (750,40 KB)

2.
3.
4.
5.
Zdravstvena nega pacienta z meningitisom : (diplomsko delo)
Janja Krajnc, 2008, undergraduate thesis

Keywords: meningitis, pacienti, zdravstvena nega, medicinske sestre, lumbalna punkcija
Published: 05.12.2008; Views: 3772; Downloads: 690
.pdf Full text (728,47 KB)

6.
Vloga medicinske sestre pri preprečevanju nastanka osteoporoze : (diplomsko delo)
Teja Lesjak, 2008, undergraduate thesis

Keywords: osteoporoza, ženske, zdravstvena vzgoja, medicinske sestre
Published: 10.12.2008; Views: 4767; Downloads: 836
.pdf Full text (490,75 KB)

7.
8.
9.
10.
Komuniciranje medicinske sestre s pacientom po telefonu : (diplomsko delo)
Katja Volmajer, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Pomen komuniciranja v osebnem in poklicnem življenju je vedno bolj v ospredju. Uspešna komunikacija je še posebej pomembna v določenih poklicih, kamor lahko prištevamo tudi poklic medicinske sestre. Uspešna komunikacija vodi do boljših in višje postavljenih standardov nudenja zdravstvene oskrbe ter večjemu zadovoljstvu bolnikov in zdravstvenih delavcev. Namen diplomskega dela je obravnavanje osnov komuniciranja in komunikacijskega procesa v zdravstveni negi, komuniciranja po telefonu in etične dileme v procesu komuniciranja. V drugem delu je prikazana analiza telefonskih klicev v Ambulanti dr. Lovše. Analiza telefonskih klicev je pokazala, da od vseh klicev, ki jih bilo 68, je kar 48 ali 70,5% klicev namenjenih medicinski sestri. Največkrat pacienti kličejo v ambulanto zato, da bi se naročili na pregled pri zdravniku. Največ klicev v ambulanto je med 8.00 – 8.30 uro. V tretjem delu diplomske naloge so na osnovi analize zbranih podatkov priporočila za spremembe in za izboljšanje kakovosti komuniciranja s pacientom.
Keywords: medicinske sestre, komuniciranje, telefon, pacienti, zdravstvena nega
Published: 10.02.2009; Views: 3756; Downloads: 703
.pdf Full text (335,31 KB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica