| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 445
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Igra s simetrijo v vrtcu
Valentina šebjan, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Igra s simetrijo v vrtcu teoretično, praktično in empirično predstavlja področje simetrije v vrtcu oz. sistematično vpeljevanje simetrije v vrtec. Namen diplomskega dela je bil raziskati pridobivanje pojma simetrija in pripraviti gradiva in model oz. metodične postopke za razvijanje pojma v vrtcu ter izmeriti učinkovitost pridobljenih spoznanj o simetriji pri predšolskih otrocih. V teoretičnem delu je bila uporabljena metoda študija pisnih virov. Slednja pa je bila o
Keywords: matematika, geometrija, simetrija, somernost, skladnost, predšolska vzgoja
Published: 17.02.2009; Views: 7739; Downloads: 2153
.pdf Full text (2,42 MB)

2.
3.
Uvod v teorijo grup : diplomsko delo
Matej Kovačec, 2008, undergraduate thesis

Keywords: matematika, teorija grup, Abelova grupa, podgrupe, red grupe, odseki, Lagrangeov izrek, homomorfizem, permutacija, diplomska dela
Published: 22.01.2009; Views: 4214; Downloads: 778
.pdf Full text (870,90 KB)

4.
5.
6.
MATEMATIČNI PROBLEMI V KNJIGI SKRIVNOSTNI PRIMER ALI KDO JE UMORIL PSA
Tanja Sekalo, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Z uvedbo devetletnega šolskega sistema se je tudi pri pouku matematike v osnovni šoli marsikaj spremenilo. Naloga učiteljev ni več le podajanje informacij, temveč usposobiti učenca, da si bo znal informacije poiskati sam ter jih nato uporabiti za uspešno reševanje problemov. Reševanje problemov je spretnost, ki jo, kot vsako drugo, usvojimo s posnemanjem in vajo. Zato pa potrebujemo dobre probleme. Poznati je potrebno pojme, kot npr. reševanje problemov, reševanje problemov kot oblika učenja, kako najti dobre matematične probleme ter kako jih rešujemo. Knjiga Marka Haddona Skrivnostni primer ali kdo je umoril psa vsebuje veliko matematičnih problemov, ki jih lahko uporabimo pri poučevanju matematike. Aspergerjev sindrom je razvojna motnja, zaradi katere je glavni junak Christopher matematični genij. Diplomska naloga je lahko pomoč učiteljem, ki so pripravljeni vložiti malo več časa v pripravo na pouk matematike ter med drugim tudi z vključevanjem otroške literature v pouk matematike in z reševanjem matematičnih problemov narediti učne ure zanimivejše, znanje pa trajnejše in uporabnejše.
Keywords: matematika, matematični problemi, avtizem, Aspergerjev sindrom
Published: 09.03.2009; Views: 4628; Downloads: 544
.pdf Full text (922,95 KB)

7.
CUISENAIROVE PALIČICE V VRTCU
Romana Šepul, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Cuisenairove paličice v vrtcu je namenjeno vsem tistim, ki imajo pri vsakodnevnem delu stik z otrokom v predšolskem obdobju in jih zanima razvoj matematičnih sposobnosti predšolskega otroka. Z uporabo didaktičnih pripomočkov in igrač pri predšolskem otroku razvijamo matematično znanje, ki temelji na razumevanju. Cuisenairove paličice so didaktični pripomoček, ki omogočajo otroku samostojno raziskovanje in ga prepričajo, da matematika v vsakdanjem življenju res deluje. V svetu se že več desetletij uporabljajo za poučevanje na področju matematike, pa tudi na drugih področjih. Pri nas se uporabljajo zelo redko, vendar ne za namene poučevanja, ampak zgolj kot konstrukcijski material pri prosti igri otrok. Namen diplomske naloge je prikazati poznavanje in uporabo Cuisenairovih paličic kot didaktičnega pripomočka za področje matematike v vrtcu. Kot je bilo pričakovano vzgojiteljice Cuisenairovih paličic niso poznale po imenu, nekatere pa so jih le vizualno prepoznale. Ker ni gradiv za njihovo uporabo, so v praktičnem delu podane aktivnosti za uporabo Cuisenairovih paličic s ciljem, da bi jih vzgojiteljice uporabile in preizkusile pri usmerjenih aktivnostih iz področja matematike v vrtcu. Aktivnosti omogočajo, da otroka vpeljemo v svet matematike na način, ki bo prilagojen njegovim kognitivnim zmožnostim.
Keywords: Cuisenairove paličice, matematika, vrtec, didaktični pripomoček, aritmetika.
Published: 31.03.2009; Views: 5661; Downloads: 1176
.pdf Full text (7,18 MB)

8.
RAZVOJNI POUK IN ULOMKI
Natalija Krajnc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na dele celote, kasneje ulomke, glede na posodobitveni učni načrt. Izsledki tuje literature kot model poučevanja predlagajo na učenca osredotočen razvojni pouk. Prav zato smo ugotavljali, kakšno je trenutno znanje učencev četrtega razreda na področju ulomkov in ali je razvojni pouk učinkovit. V eksperimentalni skupini smo ugotovili, da je znanje učencev na področju ulomkov po dveh urah izvajanja različnih konkretnih in slikovnih aktivnosti razdeljevanja uspešnejše, kot je bilo prej. V empiričnem delu so prikazani rezultati tega pedagoškega eksperimenta. V praktičnem delu diplomske naloge smo pripravili gradiva za področje ulomkov, za katera upamo, da bodo v pomoč tako sestavljavcem novih učbeniških kompletov kot tudi učiteljem in učencem. V nadaljevanju so tabelarično predstavljene analize učbeniških kompletov, osredotočili smo se na pokrivanje ciljev posodobitvenega učnega načrta.
Keywords: matematika, pouk, deli celote, ulomki, četrti razred, učbenik, pedagoški eksperiment
Published: 04.06.2009; Views: 2801; Downloads: 464
.pdf Full text (1,53 MB)

9.
FIBONACCIJEVA ŠTEVILA
Stanislava Toplak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zaporedje Fibonaccijevih števil je definirano z F0 = 0, F1 = 1 in za n≥2, Fn=F(n-1)+ F(n-2). Fibonaccijeva števila imajo dolgo in bogato zgodovino. Poznamo jih odkar je v začetku 13. stol. Leonardo Fibonacci postavil svoje znamenito vprašanje o razmnoževanju zajčkov. V tem diplomskem delu predstavljamo kombinatorični pristop k dokazovanju izrekov vezanih na Fibonaccijeva, Lucasova in Gibonaccijeva števila. Predstavljenih pa je tudi nekaj povezav med filotakso in zlatim rezom s Fibonaccijevimi števili.
Keywords: matematika, Fibonaccijeva števila, Lucasova števila, Gibonaccijeva števila, kombinatorika, filotaksa, zlati rez.
Published: 22.05.2009; Views: 2969; Downloads: 246
.pdf Full text (743,06 KB)

10.
LEIBNIZ-NEWTONOVA FORMULA
Brigita Polanec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavimo Leibniz-Newtonovo formulo. V prvem delu so definirani osnovni pojmi, ki jih potrebujemo za nadaljno razlago. V nadaljevanju so predstavljeni izreki integralskega računa. V zadnjem delu diplomskega dela je podan življenjepis obeh matematikov in zgodovinski opis odkritja Leibniz-Newtonove formule, kakor tudi razlike in podobnosti v razvoju. Zaključimo lahko, da sta Leibniz in Newton razvila pomemben matematičen rezultat, s katerim nam je omogočeno, da hitreje in enostavneje izračunamo vrednost določenega integrala. Njuno odkritje pa je pripomoglo tudi k nadaljnim, novim rezultatom v matematiki.
Keywords: Matematika, Leibniz-Newtonova formula, nedoločeni integral, določeni integral, osnovni izrek analize.
Published: 17.06.2009; Views: 2960; Downloads: 213
.pdf Full text (364,32 KB)

Search done in 0.25 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica