| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Digitalni marketing kulturno-turistične institucije s poudarkom na podkastih: primer Slovenske filharmonije
Tea Gorič, 2024, master's thesis

Abstract: Naloga obravnava upadanje števila obiskovalcev koncertov klasične glasbe, kar je problem, s katerim se soočajo simfonični orkestri po vsem svetu, vključno s Slovensko filharmonijo (SF). Problem je še posebej izrazit med mlajšimi generacijami, saj večina obiskovalcev koncertov spada v starejšo starostno skupino. Glavni izziv je, kako privabiti nove segmente obiskovalcev, zlasti mlajše, in obrniti dolgotrajni trend upadanja števila abonentov. Namen je razviti priporočila za povečanje obiskanosti koncertov SF. Naloga vključuje analizo trenutne situacije, iskanje vzrokov za upadanje števila abonentov ter raziskovanje interesov in potreb mladih glede obiska koncertov klasične glasbe. Cilj je identificirati učinkovite marketinške, izobraževalne in programske strategije, zlasti tiste, povezane z digitalnim marketingom in podkasti, ki bi SF omogočile privabljanje mlajšega občinstva. V nalogi smo uporabili različne raziskovalne metode, vključno s kompilacijo literature, deskripcijo, klasifikacijo, analizo podatkov z družbenih omrežij, komparativno analizo pojavnosti na družbenih omrežjih izbranih mednarodnih orkestrov in sintezo teoretičnih spoznanj s praktičnimi ugotovitvami, pri čemer je bila glavna pozornost namenjena analizi digitalnega marketinga SF in vplivu uvedbe podkasta na obiskanost koncertov. Cilj je podati celovit vpogled v trenutno stanje in predlagati izboljšave, ki bi SF pomagale privabiti mlajše obiskovalce in turiste ter povečati obiskanost koncertov.
Keywords: kulturni turizem, marketing v kulturi, digitalni marketing, vsebinski marketing, družbeni mediji, kratki videoposnetki, podkast
Published in DKUM: 12.03.2025; Views: 0; Downloads: 23
.pdf Full text (4,80 MB)

2.
MARKETING V KULTURI
Jasmina Skurjeni, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem najprej pojasnila pojma kultura in marketing. Marketing v kulturnih ustanovah postaja vse pomembnejši, saj je tudi v kulturni dejavnosti konkurenca in vsaka ustanova se mora boriti za svoj obstoj. Prisotnost marketinške dejavnosti sem proučila v Pokrajinskem muzeju Ptuj-Ormož in Mestnem gledališču Ptuj. Ugotovila sem, da je marketing v obeh ustanovah do neke mere prisoten. Nikjer sicer nimajo zaposlenega, ki bi bil odgovoren posebej za marketinške aktivnosti, saj v obeh za marketing skrbijo uslužbenci sami. Menim, da se marketing bolj razvija v gledališču, saj imajo moderno oblikovano in redno posodobljeno spletno stran in tudi profil na socialnem omrežju Facebook. Kot kažeta raziskava in statistika, je prav to prihodnost marketinga in našega življenja nasploh. Želela sem tudi ugotoviti, kakšno je zanimanje za kulturo med mladimi. Anketne vprašalnike sem razdelila petdesetim ptujskim srednješolcem. Po rezultatih ankete lahko sklepam, da je zanimanje za kulturo med ptujskimi srednješolci zelo slabo. Redko obiskujejo kulturne ustanove in dejavnosti, svoj prosti čas raje preživijo v lokalih, diskotekah in nakupovalnih centrih. S programom Web- hipre sem ugotavljala, kateri način oglaševanja muzeja in gledališča bi bil najprimernejši, če se osredotočimo na ciljno skupino srednješolci. Izbirala sem med različnimi alternativami in ugotovila, da je za to ciljno skupino najprimernejši način oglaševanje na Facebooku.
Keywords: marketing v kulturi, mesto Ptuj, Pokrajinski muzej Ptuj-Ormož, Mestno gledališče Ptuj, večkriterijsko dločanje, program Web-HIPRE
Published in DKUM: 21.06.2012; Views: 2802; Downloads: 224
.pdf Full text (9,75 MB)

3.
MARKETING V KULTURI
Špela Fanedl, 2010, final seminar paper

Abstract: Diplomsko delo obsega področje marketinga v NPO na področju kulture. Teoretičen del obravnava, kaj sploh NPO so, njihove značilnosti, delitev in razliko med NPO in profitnimi organizacijami. Naslednje poglavje se nanaša na marketing NPO; kaj sploh marketing je, značilnosti marketinga NPO, problemi, ki se pojavljajo pri izvajanju marketinga v NPO ter pogoste kritike uporabe tega koncepta. Nato je predstavljen koncept marketing miksa naravni 4P na primeru NPO v kulturi. Empirične del zajema obravnavo štirih NPO na področju kulture v Mariboru, s pomočjo metode globinskega intervjuja. Obravnava posameznih organizacij zajema vse aktivnosti, ki se v teh organizacijah izvajajo in so vezane na njihove marketinške aktivnosti. Od preteklega delovanja, sedanjega delovanja, vizije za prihodnost, ki se nanaša predvsem na leto 2012, ko bo Maribor evropska prestolnica kulture.
Keywords: neprofitne organizacije, zasebne in javne neprofitne organizacije, kultura, marketing, marketing v neprofitnih organizacijah, strateški marketing, prednosti in kritike marketinga v kulturi, marketinški splet.
Published in DKUM: 06.12.2010; Views: 2452; Downloads: 293
.pdf Full text (846,71 KB)

Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica