| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MARKETING ŠPORTNIH ORGANIZACIJ
Jure Fideršek, 2010, final seminar paper

Abstract: V diplomskem seminarju sem se najprej osredotočil na predstavitev teorije marketinga in športnih organizacij. Poleg športnega trga, menjalnega procesa v športu in ciljnih skupin športnih organizacij, sem se podrobneje osredotočil na marketinški splet v športu ter marketinško komuniciranje kot del tega. V nadaljevanju sem pridobljeno znanje uporabil še na praktičnem primeru in prikazal delovanje marketinga v rokometnem klubu Celje Pivovarna Laško. Zdravo življenje pridobiva na pomenu, z njim pa dobiva šport pomembno vlogo v družbi. Za zadovoljitev potreb po športu so nastali številni izdelki in storitve, ki nam omogočajo aktivno sodelovanje v njem. Zaradi teh potreb, pa so nastale številne nove organizacije, ki so v športu videle možnost dobrega zaslužka. Športne organizacije, kot so klubi, društva, so z željo po dobrem zaslužku razvile številne marketinške metode in tehnike. Dobro načrtovani cilji in metode jim omogočajo pridobitev različnih finančnih sredstev. Zavedajo se namreč, da bi brez njih le s težavo normalno delovale. Večino finančnih sredstev dobijo od sponzoriranja in oglaševanja drugih organizacij. Vse to, pa je odvisno od uspešnosti športne organizacije in njenih rezultatov. Ob dobri igri bodo deležni velike pozornosti gledalcev (preko televizije, s tribun) pri tem pa bo vedno več sponzorjev pripravljeno sponzorirati klub, saj želijo z oglasi pritegniti določeno ciljno skupino. Odjemalci športne organizacije (gledalci, navijači, kupci) so dandanes že zelo zahtevni in imajo različne želje. Pri tem jih je zelo težko zadovoljiti in popolno ugoditi njihovim željam, saj je na trgu prisotnih že zelo veliko različnih izdelkov in ponudb. Tako je potrebno skrbno analizirati in raziskati ciljne trge, ciljne skupine, analizirati okolje organizacije, da bomo lahko zadovoljili njihove potrebe. Odjemalci od športnih organizacij ne pričakujejo zgolj tekmo kot tekmo, ampak si želijo doživetja. Le tako se bodo radi vračali nazaj in si z veseljem ogledali tekmo. Rokometni klub Celje Pivovarna Laško je slovensko in evropsko poznan klub. Njegovi izdelki in storitve so primerljivi z ostalimi slovenskimi klubi. Z dobro igro in vzdušjem privablja na svoje tekme številne gledalce. K dodani vrednosti kluba pomembno vpliva mesto Celje, kjer se klub tudi nahaja. Poleg športnega vzdušja je pomembno regijsko, zgodovinsko, kulturno, sejemsko in izobraževalno središče. Klub ima dobro načrtovano marketinško komuniciranje, obenem pa je aktiven na vzgojno-izobraževalnem in sociokulturnem področju.
Keywords: Ključne besede: šport, športna organizacija, rokometni klub, sponzoriranje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, izdelek, cena, ciljne skupine, marketing v športu, marketinško komuniciranje, marketinški splet, konkurenca, okolje, ponudba, povpraševanje.
Published: 21.12.2010; Views: 1855; Downloads: 283
.pdf Full text (895,71 KB)

2.
SKLADNOST BLAGOVNIH ZNAMK UNITUR IN PETRA MAJDIČ
Tamara Peršuh, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja skladnost blagovnih znamk Unitur in Petra Majdič. Vsebino diplomskega dela smo razdelili na dva dela. Prvi del zajema teoretična izhodišča na področju marketinga v športu in blagovnih znamk. Drugi, praktični del predstavlja predhodno opredeljene teoretične osnove in podatke, pridobljene na podlagi raziskave. Drugi del najprej predstavlja Petro Majdič kot blagovno znamko, nato sledi še predstavitev blagovne znamke Unitur. Po posameznih predstavitvah se diplomsko delo osredotoča na predstavitev skupnega sodelovanja in skladnosti med znamkama. Raziskavo o skladnosti med blagovnima znamkama smo opravili z metodo osebnega spraševanja s strukturiranim vprašalnikom med petdesetimi naključno izbranimi študenti Univerze v Mariboru. Analiza v praktičnem delu je pokazala, da sodelovanje med Petro Majdič in Uniturjem temelji na medsebojni skladnosti. Ugotovili smo, da obstaja tako vsebinska skladnost kot tudi usklajenost podob med Majdičevo in Uniturjem.
Keywords: blagovna znamka, marketing v športu, sponzoriranje, športnik kot blagovna znamka
Published: 28.01.2011; Views: 1454; Downloads: 173
.pdf Full text (1,76 MB)

3.
MARKETING V ŠPORTU NA PRIMERU HOKEJSKEGA DRUŠTVA MLADI JESENICE
Rok Kalan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketing v športu je specifična veja marketinga, ki je v Sloveniji še dokaj neizkoriščena. Društva in klubi za enkrat še preveč zanemarjajo pomembnost pravilnega marketinga in zato se trenutno gospodarsko stanje, ki ne ponuja prav veliko sredstev za razne manjše športne prireditve in tekmovanja, še toliko bolj odraža na njihovem proračunu. V tem diplomskem delu smo predstavili teoretične temelje marketinga in dodatno predstavili posebnosti marketinga v športu. Za praktični primer smo vzeli Hokejsko društvo mladi Jesenice, ki je bilo do sedaj vedno v senci Hokejskega kluba Acroni Jesenice, zaradi potreb po dodatnih sredstvih pa se mora društvo marketinško postaviti na lastne noge. Naredili smo posnetek trenutnega stanja njihovih storitev in predstavili ponudbo, ki jo trenutno uporabljajo za trženje. Za namen izboljšanja ponudbe smo se osredotočili na iskanje vsega, kar društvo lahko ponudi v zameno za finančna sredstva in tako oblikovali predloge za izboljšanje trenutnega stanja. Izvedli smo tudi raziskavo, s katero smo pridobili splošne informacije o priljubljenosti hokeja, prepoznavnosti znamke Hokejsko društvo mladi Jesenice in trenutno zadovoljstvo s ponudbo. Na podlagi raziskave smo oblikovali tudi nekaj smernic za izboljšanje splošne prepoznavnosti društva.
Keywords: marketing v športu, hokejsko društvo, anketna raziskava
Published: 25.10.2012; Views: 1777; Downloads: 236
.pdf Full text (1,40 MB)

4.
MARKETINŠKI SPLET NOGOMETNIH KLUBOV V SLOVENIJI
Petra Babič, 2013, master's thesis

Abstract: Šport po svetu dobiva vedno večjo veljavo. Ni pomemben samo za promocijo držav, ampak združuje veselje, zabavo, povezanost ter evforijo ob navijanju. Slovenski nogomet se še razvija, ampak je na zelo dobri poti. Dvomilijonska država ima vedno več igralcev v tujini. Slovenija se je leta 2010 uvrstila na svetovno prvenstvo v JAR-u. Že dve leti zapored se je NK Maribor uvrstil v evropsko tekmovanje Liga Europa in v kvalifikacije za Ligo prvakov. Trenutno je stanje tako, da po svetu vsepovsod vlada kriza, tako je tudi v Sloveniji in s financami v nogometu. Ko se bo vzpostavilo ravnovesje, bo Slovenija lahko naredila še korak dalje. Sama se že nekaj let navdušujem nad nogometom. S svojim znanjem, pridobljenim tekom študija, sem želela raziskati, kakšen marketinški splet imajo nogometni klubi v slovenski prvi ligi. V današnjem času je konkurenca na trgu vedno večja in ostrejša. Zato ni samo pomembno, kakšen izdelek prodajamo, ampak tudi kako ga prodajamo. To je zelo pomembno tudi pri nogometnih klubih. In čeprav se ne zavedamo, je marketing zelo prisoten tudi v nogometnih klubih v vseh sferah organizacije. Zato je potrebno vedno več časa pa tudi finančnih sredstev posvetiti marketingu. Nehote smo izpostavljeni tudi oglaševanju, ki ga organizacije izvajajo z namenom vplivati na naše odjemalske navade in način življenja. Trenutno je oglaševalska dejavnost tako obsežna in vpeta v naš vsakdanjik, da je po večini sploh ne zaznamo več. Zato iz vsega tega sledi, da je najpomembnejši odjemalec, ki kupuje naš izdelek. Tudi gledalec kot odjemalec je pomemben, saj se vse te marketinške aktivnosti nanašajo nanj. Zato želimo v magistrskem delu predstaviti marketinški koncept in tržno naravnanost ter zakaj je pomembna v samem nogometnem klubu. Želeli smo raziskati, kaj je pomembno za sam marketing ter zakaj je marketing tako pomemben za organizacijo. S tržno naravnanostjo lahko organizacija dosega višjo stopnjo uspešnosti ter konkurenčno prednost. Ker je čedalje večji obseg ponudbe na trgu in je zaradi tega posledično konkurenca vedno ostrejša, imajo odjemalci večje in različne preference, trg je vedno bolj heterogen, vse to pa daje vedno večjo in pomembnejšo vlogo informacijam v zvezi z odjemalci in konkurenti. V prvem poglavju so opisani problem, namen, cilji in trditve magistrskega dela. Prav tako so omenjene predpostavke in omejitve ter uporabljene metode raziskovanja. V drugem in tretjem poglavju se bomo osredotočili na osnovne značilnosti marketinškega koncepta in tržne naravnanosti ter se posvetili pojmom v zvezi s tem. Definirali bomo, kaj sploh je marketing. V petem poglavju pa bomo definirali tudi, kdo so odjemalci, konkurenti … V četrtem poglavju bomo definirali, kaj zajemajo marketinške aktivnosti. Za nogomet je to poglavje zelo pomembno, saj morajo nogometni klubi veliko pozornosti posvečati marketinškim aktivnostim, ki zajemajo izdelek, ceno, distribucijo, marketinško komuniciranje, ljudi, izvajanje ter fizične dokaze. Šesto ter sedmo poglavje zajema marketing v športu, odzivanje odjemalcev na sestavine trženjskega spleta, nakupne navade in vedenje ter finančno stabilnost nogometnih klubov v Sloveniji. Od osmega do trinajstega poglavja bomo predstavili empirični del ter bistvo magistrske naloge. Predstavili bomo štiri slovenske klube, ki igrajo v prvi slovenski ligi. To so NK Aluminij, NK Maribor, ND Mura 05 ter NK Olimpija Ljubljana. Ta poglavja zajemajo predstavitve samih klubov in njihovih marketinških spletov. Opravili smo tudi intervjuje s pristojnimi v klubih za marketing. Razložili so, koga imajo zaposlenega za marketing, koliko pozornosti namenjajo temu področju, kaj vse v samem klubu zajemajo pod marketinški splet. Intervjuje smo primerjali ter napisali opažanja, kaj bi še lahko posamezen klub izboljšal glede marketinškega spleta ter njihove prednosti in pomanjkljivosti. Opravili smo tudi ankete. Zanimal nas je pogled navijačev na sam marketinški splet ter povezavo s klubom. Omejitve pri sestavi magistrske
Keywords: 4P in 7P, marketing v športu, marketinški splet, marketinške aktivnosti, nogomet, odjemalci, ugled, šport
Published: 06.09.2013; Views: 911; Downloads: 171
.pdf Full text (2,60 MB)

5.
MEDIJSKA TEHNOLOGIJA KOT KOMUNIKACIJSKO ORODJE V PROMOCIJI ŠPORTA - PRIMER AKADEMSKI SABLJAŠKI KLUB MARIBOR
Melisa Žilić, 2015, master's thesis

Abstract: Ko pomislimo na šport, ga ne moremo več enačiti samo z obliko rekreacije, temveč ga danes povezujemo s celotno industrijo ter marketinškimi komponentami za razvoj le-te. Seveda društva in klubi ta del večkrat zanemarijo prav zaradi lastne finančne zmožnosti, a se vedno bolj zavedajo, da so ti instrumenti esencialnega pomena za njihov obstoj. V magistrskem delu smo za ta namen predstavili in raziskali marketing na področju športa, ter katera promocijska orodja in medijske tehnologije je potrebno uporabiti, da bi dosegli ključne javnosti. Teoretičnemu delu sledi empirični del, ki je osredotočen na novonastali Akademski sabljaški klub Maribor. Vsebuje poglobljeno analizo stanja športnega kluba, na podlagi katere smo sestavili promocijski načrt, ki vsebuje ustrezne marketinške instrumente in predlagane tehnologije za namen večje prepoznavnosti in promocije Akademskega sabljaškega kluba Maribor. Na koncu smo posneli tudi kratek promocijski video, ki klubu služi kot predstavitveni oglas za dosego širše javnosti.
Keywords: marketing v športu, sabljaški klub, promocijska orodja, medijske tehnologije
Published: 27.05.2015; Views: 918; Downloads: 92
.pdf Full text (3,09 MB)

6.
Marketing v športu na primeru Rokometnega kluba Slovenj Gradec 2011
Tatjana Potočnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem športu je marketing izjemnega pomena, ne glede na to, ali govorimo o marketingu športne panoge, ekipe/posameznika ali o marketingu športnih produktov. Dobra marketinška strategija je dejansko pokazatelj urejenega delovanja in ambicij športnega subjekta, v našem primeru rokometnega kluba. Od marketinških aktivnosti je namreč odvisno finančno stanje v klubu, s tem pa tudi zagotavljanje optimalnih pogojev za trening, brez katerega ni rezultatov. Predmet tega diplomskega dela je marketing v športu, pri čemer se naloga osredotoča na primer Rokometnega kluba Slovenj Gradec 2011. V nalogi izhajamo iz predpostavke, da marketinška strategija kluba temelji na aktivnostih preko sodobnih elektronskih medijev, ne pa tudi preko tradicionalnih marketinških orodij. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v okviru katerega obravnavamo opredelitve pojma marketing, športno organizacijo ter pojma marketinško komuniciranje. V praktičnem delu naloge pa najprej na kratko spoznamo Rokometni klub Slovenj Gradec 2011, nato pa v analitičnem delu analiziramo marketinške aktivnosti preko sodobnih elektronskih medijev, kasneje pa še preko tradicionalnih marketinških orodij. Na podlagi izvedene analize lahko ugotovimo, da se klub v svoji marketinški strategiji poslužuje obeh načinov, drži pa, da bistveni del marketinške strategije kluba temelji na aktivnostih preko Facebooka.
Keywords: marketing, marketing v športu, rokomet, Rokometni klub Slovenj Gradec 2011
Published: 03.08.2016; Views: 416; Downloads: 43
.pdf Full text (572,42 KB)

7.
Marketing hokejskega kluba Triglav Kranj
Žan Zupan, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Marketing v športu je relativno mlada disciplina, ki je v slovenskem športu dokaj neizkoriščena. Poročanje o stanju športnih društev in organizacij, ki se v današnjih časih soočajo s problemom pridobivanja potrebnih (finančnih) sredstev za izvajanje športnih programov in splošnega transparentnega poslovanja, lahko zasledimo v večini medijev. Pomanjkanje (finančnih) sredstev je v Kranju v zadnjih letih privedlo delovanje večine lokalnih športnih panog na polprofesionalno oziroma amatersko raven, posledično pa sta se zmanjšala interes potencialnih sponzorjev in pokritost medijske pozornosti. V prvem delu smo predstavili teoretične trženjske temelje ter posebnosti marketinga v športu, ki se v tujini uporablja že vrsto let. Za praktični primer smo vzeli Hokejski klub Triglav Kranj, v nadaljevanju HK Triglav, kjer se prav tako srečujejo s težavo izvajanja učinkovitega marketinga. V nadaljevanju smo na kratko predstavili trenutno delovanje oziroma aktivnosti Hokejskega kluba Triglav Kranj ter izpostavili probleme s katerimi se v klubu trenutno soočajo kot so, na primer, težavnost pridobivanja potencialnih sponzorjev, nezadostna medijska pokritost in nezanimanje za kranjski hokej. V drugem delu smo na podlagi raziskave oblikovali predlogo, ki bi lahko pripomogla k izvajanju učinkovitejšega marketinga v hokejskem klubu Triglav Kranj. Pri oblikovanju predloge smo se osredotočili predvsem na oblikovanje dodatne ponudbe na športnih dogodkih kot so tekme, oglaševalsko aktivnost in oblikovanje predloge za potencialne poslovne partnerje. S pomočjo raziskave smo ugotovili pomanjkanje aktivnosti na področju oglaševanja, predvsem slabo izkoriščenost na socialnih omrežjih. Poleg oglaševanja smo ugotovili tudi, da si obiskovalci hokejskih tekem v Kranju želijo dodatno ponudbo – v tem primeru ponudbo hrane in pijače v času tekem. Na podlagi ugotovitev smo oblikovali predlogo, ki bo pripomogla k odpravljanju teh pomanjkljivosti.
Keywords: Hokejski klub, Marketing v športu, Sponzorstvo, Raziskava
Published: 13.09.2018; Views: 184; Downloads: 42
.pdf Full text (1,27 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica