1.
Pomen družbenih medijev v športnem marketingu : diplomsko deloŽiga Jakomini, 2024, master's thesis
Abstract: Magistrsko delo je teoretična in empirična raziskava o pomenu družbenih medijev na področju športnega marketinga. V delu smo z analizo relevantne teorije predstavili marketing, športni marketing, marketing prek družbenih medijev, pomen družbenih medijev v športnem marketingu in marketing z uporabo znanih osebnosti. V empiričnem delu smo z namenom podrobnega razumevanja problematike izvedli anketo med širšo slovensko javnostjo. Pridobili smo informacije o navadah zajemanja in odzivnosti posameznikov v zvezi s športnim marketingom prek družbenih medijev ter o vplivu družbenih medijev na nakupno namero, kar zadeva športne izdelke. Pridobili smo tudi podatke o tem, kakšne so razlike na področju športnega marketinga med marketingom prek tradicionalnih in družbenih medijev. Raziskali smo tudi, kakšni tipi vsebin, objavljenih prek družbenih medijev, so pri športnem marketingu najbolj všeč posameznikom, in kakšen učinek ima uporaba znanih osebnosti ali športnikov v objavah na družbenih medijih na posameznike. Izvedli smo analizo objav na družbenih medijih po modelu AIDA, s katero smo pridobili informacije o tem, kako Nike, eno izmed največjih svetovnih podjetij, ki se ukvarja s športnim marketingom na družbenih medijih, opravlja učinkovit športni marketing na svojih družbenih medijih.
Keywords: Športni marketing, družbeni mediji, marketing prek družbenih medijev, marketing z uporabo znanih osebnosti.
Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 36
Full text (11,30 MB)