| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 968
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Keywords: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 69; Downloads: 5
.pdf Full text (1,80 MB)

2.
MERJENJE POZICIJE BLAGOVNE ZNAMKE UNISTARPRO PODJETJA UNISTAR LC D. O. O., LJUBLJANA
Maša Zidanšek, 2023, master's thesis

Abstract: Informacijska tehnologija je v vsakem podjetju postala ena izmed ključnih strategij podjetja, brez nje podjetje na trgu ni konkurenčno in ne more kakovostno ter učinkovito delovati. V današnjem času že zelo težko ločimo informacijsko tehnologijo in poslovanje samega podjetja. Informacije so postale največja konkurenčna prednost podjetja. Pričakovanja odjemalcev so vedno večja in bolj zahtevna, ker se informacijska tehnologija hitro razvija. Podjetja v IT panogi se morajo usmerjati v svojo konkurenčno prednost pred ostalimi ponudniki na trgu, kar je kakovost, storitve, cena in odzivni čas. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka UnistarPRO podjetja Unistar LC d. o. o., Ljubljana pozicionira na slovenskem B2B trgu. Podjetje Unistar LC d. o. o., Ljubljana in podjetja X, Y, Z smo primerjali po različnih kriterijih; primerjali smo kakovost, ceno, odzivne čase in izkušnjo odjemalca. Anketiranci ocenjujejo, da ima UNISTAR LC d. o. o. v primerjavi z ostalimi tremi podjetji najvišjo kakovost storitve, najvišjo ceno, skoraj najvišjo hitrost odziva, z njimi imajo anketiranci najboljšo izkušnjo, prav tako pa menijo, da je ugled znamke najvišji. Ker se IT razvija zelo hitro, se morajo podjetja v IT panogi hitro prilagajati tem spremembam, da obdržijo svojo konkurenčnost na trgu. Te prednosti se kažejo v kakovosti storitev, ceni in odzivnem času.
Keywords: Blagovna znamka, pozicioniranje, marketing, informacijska tehnologija, odjemalec.
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 56; Downloads: 2
.pdf Full text (4,13 MB)

3.
Commercial aquaponics : a long road ahead
Maja Turnšek, Rolf Morgenstern, Iris Schröter, Marcus Mergenthaler, Silke Hüttel, Michael Leyer, 2019, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Aquaponic systems are often designated as sustainable food production systems that are still facing various challenges, especially when they are considered as a commercial endeavour that needs to compete on the market. The early stages of the aquaponics industry have witnessed a number of unrealistic statements about the economic advantageousness of aquaponics. This chapter deals with these topics and discusses them critically. The latest scientific literature and current personal experiences of European commercial aquaponics farmers are taken into account on three levels: The horticulture side of production, the aquaculture side of production and the early data on the market response to aquaponics, emphasising the marketing issues and public acceptance of aquaponics. In summary, the chapter does not provide an “off-the-peg” solution to evaluate the economic performance of a particular aquaponics system. Instead it provides a broad database that enables an estimation of the efficiency of a planned system more realistically, pointing to challenges that the commercial aquaponics early adopters faced that are important lessons for future aquaponic endeavours, particularly in Europe.
Keywords: commercial aquaponics, Aquaponics economic myths, marketing of aquaponics
Published in DKUM: 30.01.2024; Views: 49; Downloads: 2
.pdf Full text (16,57 MB)
This document has many files! More...

4.
Koncept turistične destinacije in model razvoja
Mihaela Franjić, Elizabeta Strunjak, Luka Stanić, Fran Pokasić, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 26.01.2024; Views: 43; Downloads: 3
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

5.
Uvod v trženjsko komuniciranje Banove domačije
Maja Turnšek, Tjaša Alegro, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 59; Downloads: 9
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

6.
Konceptualni model turistične destinacije in njeni ključni deležniki
Aleš Semeja, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 48; Downloads: 6
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

7.
Artiče : snovanje turistične destinacije
Barbara Pavlakovič, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: turizem, študija izvedljivosti, turistična ponudba in povpraševanje, Artiče, marketing destinacije, Posavje
Published in DKUM: 25.01.2024; Views: 52; Downloads: 6
.pdf Full text (17,78 MB)
This document has many files! More...

8.
The role of performance and environmental sustainability indicators in hotel competitiveness
Zorica Đurić, Jasna Potočnik Topler, 2021, original scientific article

Abstract: Environmental protection and environmental sustainability are becoming increasingly important factors in the hotel business and their competitiveness, in a market that brings numerous benefits. Environmental sustainability is, increasingly, considered one of the most important functions of the hotel business, as well as communication and marketing, which attracts a larger number of guests. Some of the key aspects of hotel environmental sustainability are performance and environmental sustainability indicators, as well as hotel management of environmental performance in order to establish efficiency in that process. The principal question arising is how environmentally sustainable business affects hotel performance, and what are the most important indicators of the environmental hotel business. The aim of this article is to offer an insight into, and analysis of, performance and indicators of the environmental sustainability of hotels through the relevant literature. A case study from Serbia is used to point out the complexity and the significance of these indicators in the hotel business, as well as to emphasise the importance of environmental reports in the case of Serbia. The findings of our study are significant because they help hotel managers identify new opportunities for employing more sustainable processes for saving resources.
Keywords: sustainable business, tourism, performance, indicators, hotels, communication, marketing
Published in DKUM: 23.01.2024; Views: 54; Downloads: 8
.pdf Full text (2,19 MB)
This document has many files! More...

9.
Sinteza znanstvenih raziskav in nadgradnja model "Izvorno slovensko"
Tanja Lešnik Štuhec, 2021, independent professional component part or a chapter in a monograph

Keywords: teritorialne kolektivne blagovne znamke, model 'Izvorno slovensko', kratke lokalne verige, destinacijske management, marketing organizacije, lokalno dodana vrednost
Published in DKUM: 22.01.2024; Views: 85; Downloads: 7
.pdf Full text (4,08 MB)
This document has many files! More...

10.
Teritorialne kolektivne blagovne znamke, vzpostavljene po modelu 'Izvorno slovensko'
Tanja Lešnik Štuhec, 2021, independent scientific component part or a chapter in a monograph

Abstract: Teritorialne kolektivne blagovne znamke so vedno pogosteje orodje razvoja in trženja podeželskih upravljanih destinacij z jasno vizijo prihodnosti, podkrepljeno s strateškimi razvojnimi in trženjskimi cilji, ukrepi in aktivnostmi. Celovito povezani deležniki z namenom ustvarjanja visokokakovostne ponudbe območja gradijo prepoznavno lokalno dodano vrednost gastronomije destinacije. Mnogi avtorji izpostavljajo, da ciljne skupine domačih in mednarodnih obiskovalcev, predvsem sodobni ljubitelji hrane, tako imenovani foodies, vedno bolj iščejo in cenijo tovrstna prizadevanja. Centri kakovosti z organiziranimi kratkimi lokalnimi dobavnimi verigami, usposabljanji in svetovanji strokovnih institucij ter z digitalno trženjsko-prodajno-logistično tehnologijo prinašajo sinergične učinke vsem vključenim deležnikom destinacije. Pomembno je, da se vsak deležnik na poti od njive do krožnika in še dlje, vse do vodenega gastronomskega doživetja in prireditve ter doživetega bivanja v avtentičnih nastanitvenih kapacitetah, posveča le delu celovitega doživetja % lastnemu prispevku v verigi destinacijske zgodbe % in prispeva k visoki kakovosti lokalno dodane vrednosti končnemu gastronomskemu doživetju. Več kot deset teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk, vzpostavljenih po modelu 'Izvorno slovensko', sledi opisanemu pristopu in s tem prispeva k vedno večji prepoznavnosti Slovenije kot zelene, aktivne in zdrave destinacije, ki pritegne z raznovrstno gastronomsko ponudbo tudi zahtevne raziskovalce gastronomije.
Keywords: teritorialne kolektivne blagovne znamke, model 'Izvorno slovensko', kratke lokalne verige, destinacijske management, marketing organizacije, lokalno dodana vrednost
Published in DKUM: 22.01.2024; Views: 101; Downloads: 10
.pdf Full text (625,57 KB)
This document has many files! More...

Search done in 2.36 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica