| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SCHIEDEL D.O.O., PREBOLD
Nataša Vogrinc, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je del marketinškega spleta, ki je v današnjih časih postaja vse bolj pomembno. Poleg odločitev o cenah, kvaliteti izdelkov in dosegljivosti izdelkov kupcu je potrebno razmisliti, kako te izdelke promovirati na čim bolj optimalen način. Tudi segment dimniških sistemov ne izostaja od tega, saj konkurenca postaja vse močnejša in kupci zahtevnejši. Potreben je učinkovit program marketinškega komuniciranja s ciljno javnostjo. V podjetju Schiedel d.o.o., Prebold se dobro zavedajo pomena marketinškega komuniciranja in v te namene skrbno načrtujejo svoje aktivnosti marketinškega komuniciranja ter se trudijo ohranjati dober odnos s ciljnimi javnostmi. Pretežen del marketinških aktivnosti namenjajo osebni prodaji, to kot najpomembnejši. V zadnjem času skrbijo tudi za povečano pospeševanje prodaje svojih izdelkov. S tem je usklajen tudi proračun, ki ga namenjajo osebni prodaji. Kar dve tretjini celotnega proračuna je namenjenega temu. Posebej pozorno gradijo in usposabljajo svojo prodajno ekipo. Prodajni zastopniki so stimulativno nagrajevani in izjemno motivirani za delo, ki ga opravljajo. Podoba podjetja v javnosti je na visokem nivoju in blagovna znamka Schiedel dobro prepoznavna, tudi na račun oglaševanja, ki je v podjetju prav tako zelo pomembno. Največ rezerv ima podjetje v neposrednem trženju, ki bi ga bilo v prihodnosti vredno bolje izkoristiti.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, ciljno občinstvo, cilji marketinškega komuniciranja, proračun, mediji, inštrumenti marketinškega komuniciranja, osebna prodaja, prodajno osebje, oglaševanje, odnosi z javnostmi, pospeševanje prodaje, neposredno trženje, merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja, dimniki, podjetje Schiedel d.o.o., Prebold, koncern Schiedel.
Published: 14.10.2009; Views: 2495; Downloads: 455
.pdf Full text (4,50 MB)

2.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU DANA
Marko Hren, 2010, master's thesis/paper

Abstract: POVZETEK Komuniciranje je ena temeljnih dejavnosti človeka, ki mu omogoča obstoj in razvoj v družbi in organizacijah, formalnih in neformalnih, v katere je vključen. Ljudje ves čas komuniciramo, bodisi z besedami bodisi nebesedno s kretnjami, pogledom, svojim premikanjem. Komunikacije so prisotne od nastanka človeka, vendar se skozi čas spreminjajo, razvijajo, usklajujejo in dopolnjujejo. Vsekakor pa vseskozi obstajajo. V želji, da bi bilo podjetje uspešno na trgu in v prednostmi pred drugimi mora imeti dobro postavljeno politiko komuniciranja. Proces marketinškega komuniciranja nam pomaga zgraditi dobro blagovno znamko izdelka ali podjetje. Vendar blagovna znamka ohranja svojo moč le toliko časa, dokler ohranja zveste uporabnike. Dobro poznavanje in razumevanje uporabnikov je zato temelj za grajenje zvestobe in s tem moči blagovne znamke. V teoretičnem delu smo najprej opredelili komuniciranje. Nadalje smo razdelali vrste, namen, elemente in oblike komuniciranja. Komuniciranje postaja vse bolj pomemben proces, ki nas spremlja vse življenje in nas spremlja vsak trenutek. Komunikacijo tvorijo poleg izrečenih besed še vse naše kretnje, pogledi, nasmehi,… Sledi bolj natančna opredelitev marketinškega komuniciranja, ki je tudi glavna tema magistrske naloge. Podrobno smo pogledali proces, strategije, organiziranje in instrumente marketinškega komuniciranja. Pridobiti lojalnost in zaupanje je eden izmed pomembnih ciljev marketinškega komuniciranja. Marketinško komuniciranje obravnavamo kot pomemben proces, ki ob dobro organiziranih akcijah pomembno pripomore k prodaji izdelkov. Podjetje Dana je na trgu prisotno že 58 let in je v svojem obstoju preživljalo lepa in manj lepa obdobja. Svoje ime oziroma svojo blagovno znamko je uspešno gradilo skozi vsa obdobja svojega obstoja. V svojih začetkih kot blagovna znamka žganih alkoholnih pijač se je kasneje preoblikovala v brezalkoholne pijače, danes pa je predvsem poznana kot vodilna blagovna znamka za negazirane vode. Predstavili smo proces marketinškega komuniciranja v zadnjih letih in tudi opravili raziskavo, s katero smo potrdili, da je proces marketinškega komuniciranja dobro voden.
Keywords: Komuniciranje, Marketing, Marketinško komuniciranje, Blagovna znamka, Oglaševanje, Pospeševanje prodaje, Odnosi z javnostmi, Osebna prodaja, Neposredno trženje
Published: 29.10.2010; Views: 3848; Downloads: 1060
.pdf Full text (2,26 MB)

3.
INSTRUMENTI MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU TERME OLIMIA D.D.
Martina Terner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je zelo pomembna sestavina procesa trženja, saj le z dobro sestavljenim programom komuniciranja podjetje lahko doseže svoje zastavljene cilje. V Sloveniji imamo zelo dobro razvit zdraviliški turizem in zato tudi zelo močno konkurenco. Če hoče biti podjetje konkurenčno oz. če hoče biti korak pred drugimi, mora odjamalcem ponuditi nekaj drugačnega, inovativnega, novega - skratka nekaj česar drugi nimajo. V diplomskem delu smo se osredotočili na instrumente marketinškega komuniciranja v Termah Olimia, ki so zelo uspešno podjetje, zelo prepoznavni na trgu in kljub nekoliko višjim cenam v primerjavi s konkurenti vedno znova presenečajo svoje odjemalce, gostom ponujajo nekaj več in žanjejo vedno nove uspehe. Predstaviti smo želeli kako podjetje z uspešnim kombiniranjem različnih instrumentov dosega tako zelo dobre rezultate. V nadaljevanju pa smo nekaj pozornosti posvetili tudi načinu določanja proračuna za marketinško komuniciranje, razporeditvi znotraj posameznih instrumentov in nenazadnje tudi merjenju uspešnosti določenih instrumentov.
Keywords: marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, neposredno trženje, odnosi z javnostmi, določanje proračuna za marketinško komuniciranje, Terme Olimia d.d.
Published: 19.10.2010; Views: 2561; Downloads: 337
.pdf Full text (1,24 MB)

4.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU PODJETJA TERME 3000
Edita Bunderla, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem turizmu zgolj atraktivna in kakovostna ponudba podjetju še ne zagotavlja uspeha. Ob vse večji konkurenci med ponudniki turističnih storitev in zahtevnosti turistov je vse bolj pomembna ustrezna marketinška usmerjenost in organiziranost podjetja. Dober tržni položaj in prepoznavnost v evropskem merilu bodo podjetja lahko dosegla le s sodobno zasnovanim komuniciranjem s številnimi ciljnimi skupinami. Osnova za uspešno izvajanje tržnih aktivnosti je dobro zasnovana strategija nastopa na trgu. Strategija marketinškega komuniciranja mora biti skrbno načrtovana; podjetje mora na podlagi vseh zbranih podatkov v skladu z zastavljenimi cilji komuniciranja izbrati ustrezne komunikacijske aktivnosti in zagotoviti ustrezna sredstva za njihovo izvedbo. Terme 3000 so eno vodilnih slovenskih turističnih podjetij, ki je uspešno in uveljavljeno tudi na evropskem turističnem trgu. V skladu s sodobnimi turističnimi trendi so v podjetju razvili ključne turistične produkte, na katerih so zasnovali svoj nadaljnji razvoj. Bogato dediščino Panonskega morja, tradicijo, znanje in vrhunske turistične storitve so v Termah 3000 združili s strokovnostjo zaposlenih, prijaznostjo tamkajšnjih ljudi in urejenim okoljem ter tako ustvarili priljubljeno turistično destinacijo zdravja, lepote in bogatih doživetij. Vendar pa glede na poznavanje razmer v podjetju in ugotovitve raziskave menimo, da bi z učinkovitejšim komuniciranjem svojo uspešnost lahko še povečalo. Tako bodo morali še več naporov usmeriti predvsem v pridobivanje aktualnih informacij s tržišča in prilagajanje sodobnim turističnim trendom. Kljub nekaterim pomanjkljivostim lahko glede na uspešnost podjetja in njegove poslovne rezultate zaključimo, da je komuniciranje v marketingu Term 3000 dovolj uspešno in da je podjetje na dobri poti; ob nekaterih manjših spremembah in posodobitvah ter ob upoštevanju rezultatov tržnih raziskav bo podjetje tudi v prihodnje, na velikem evropskem trgu, lahko ohranjalo in še krepilo svoj tržni položaj. V diplomski nalogi smo preučili komuniciranje v turističnem marketingu in izpostavili pomen oblikovanja ustrezne strategije, ki je v današnjih tržnih razmerah ključnega pomena za doseganje ciljev marketinga in zagotavljanje ustreznega tržnega položaja ter uspešnosti turističnega podjetja. Pri tem smo analizirali dejavnike, ki v največji meri vplivajo na oblikovanje strategije in predstavili to dejavnost v podjetju Terme 3000. Ob primerjavi s teoretičnimi izhodišči in ugotovitvami analize smo želeli ugotoviti pomen in vlogo komuniciranja v marketingu omenjenega podjetja ter način uporabe posameznih elementov promocijskega spleta v okviru izbrane strategije komuniciranja. Z uporabo analitičnih raziskovalnih metod smo dosegli cilj, ki smo so ga zastavili in hkrati potrdili osnovno hipotezo o pomanjkljivostih na področju komuniciranja, ki bi jih ob upoštevanju danih predlogov lahko odpravili in tako še povečali poslovno uspešnost.
Keywords: turizem, marketing, zdraviliški turizem, wellness, marketinško komuniciranje, strategija komuniciranja, promocijski splet, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, elektronsko trženje.
Published: 12.11.2010; Views: 2732; Downloads: 504
.pdf Full text (999,67 KB)

5.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE ZA NOVI LASTNI PROGRAM V PODJETJU STILLES D.O.O.
Marko Groboljšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Proces marketinškega komuniciranja zajema vse aktivnosti, ki jih podjetje izvaja z namenom vzpostavitve komunikacije z obstoječimi in potencialnimi strankami, udeleženci v poslu. S tržnim ali marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih posameznih storitev, s čimer želi kupce prepričati za nakup. Tržno komuniciranje je v poenostavljeni obliki torej informiranje, vplivanje in prepričevanje ciljne javnosti. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati proces, kdo komu kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Vsak izdelek potrebuje učinkovit program marketinškega komuniciranja, ki zajema naslednjih šest stopenj: določitev ciljnega občinstva, določitev ciljev, oblikovanje sporočila, določitev proračuna, izbiranje promocijskega spleta in merjenje učinkovitosti marketinškega komuniciranja. Med promocijski splet pa štejemo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodaja ter neposredno trženje. V podjetju Stilles d. o. o., se zavedajo pomembnosti marketinškega komuniciranja, zato se za novi lastni program poslužujejo vseh petih orodij promocijskega spleta, daleč največ poudarka pa dajejo pospeševanju prodaje, in sicer oglaševanju na sejmih. Poleg tega dajejo čedalje večji pomen oglaševanju in odnosom z javnostmi. Pri slednjih se to opazi, saj je podoba podjetja v javnosti na visokem nivoju, blagovna znamka pa dobro prepoznavna.
Keywords: marketinško komuniciranje, inštrumenti marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, stilno pohištvo, Stilles, novi lastni program Memento.
Published: 24.08.2011; Views: 1435; Downloads: 160
.pdf Full text (5,45 MB)

6.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V TRGOVINI NA DROBNO
Maja Kocuvan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Vsako podjetje se zaveda, da bo na trgu uspešno, če bo ponudilo izdelke, ki bodo zadovoljevali potrebe in želje kupcev. Poleg tega je potrebno ustvariti zavedanje o izdelku¸ kupce in javnost kar najbolje informirati o izdelkih oziroma storitvah in komunicirati z njimi. Marketinško komuniciranje zajema vse dejavnosti, ki so usmerjene v komuniciranje z obstoječimi in potencialnimi kupci in javnostjo. Podjetja z marketinškim komuniciranjem posredujejo informacije o značilnostih izdelkov, da bi se lahko porabniki lažje odločili za nakup. Učinkovitost podjetja dosežejo s pravilno izbiro instrumentov marketinškega komuniciranja, ki so: oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi ter neposredna prodaja. Podjetja izberejo instrumente marketinškega komuniciranja glede na zastavljene cilje in glede na to kateri instrument je najprimernejši za njih. V diplomskem seminarju sem prvo poglavje namenila marketinškemu komuniciranju, kjer sem s teoretičnega vidika opredelila pojem, proces, program, instrumente in strategije marketinškega komuniciranja. V naslednjem poglavju se seznanimo s pojmom trgovine na drobno, pomenom in vlogo, cikli v trgovini na drobno, značilnostmi poslovanja in organizacijskimi oblikami trgovine na drobno. V praktičnem delu diplomskega seminarja sem obravnavala marketinško komuniciranje v trgovini Tuš. Pri trženju Tuš uporablja orodja marketinškega komuniciranja oglaševanja, pospeševanja prodaje in odnose z javnostmi. Z uporabo teh instrumentov želijo v trgovinah Tuš povečati zavedanje o svojih izdelkih in povečati prodajo.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, osebna prodaja, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, trgovina na drobno, Tuš
Published: 05.12.2012; Views: 1669; Downloads: 214
.pdf Full text (743,46 KB)

7.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V IZOBRAŽEVALNIH INSTITUCIJAH
Nina Pirih, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Obravnavamo področje se nanaša na marketinško komuniciranje izobraževalnih storitev. Marketinško komuniciranje je sestavni del splošnega procesa komuniciranja, skozi katerega organizacija vstopi v dialog z različnimi ciljnimi skupinami. V sloveniji se pojavlja kar nekaj neprofitnih organizacij, katerih cilj je zadovoljiti potrebe različnih interesnih skupin s svojimi proizvodi in storitvami. Ena izmed vej neprofitnih organizacij je tudi izobraževanje. Izobraževalne institucije zadovoljujejo potrebo po izobraževanju. V Sloveniji deluje več izobraževalnih ustanov, kot so na primer univerze, samostoji visokošolski zavodi, ljudske univerze, izobraževalni centri in druge. Vsaka izobraževalna ustanova si skuša pridobiti čim večji ugled, pri čemer si pomaga tudi z marketinškim komuniciranjem. Zelo pomembno je, da pri marketinškem komuniciranju določimo program komuniciranja, pri katerem je zelo pomemben člen izbira marketinškega komunikacijskega orodja. Med orodja komuniciranja uvrščamo oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnose z javnostmi, osebno prodajo in neposredno trženje. V izobraževalnih institucijah uporabljajo prav vsa orodja komuniciranja. Z oglaševanjem informirajo potencialne uporabnike o svojih storitvah, na primer z katalogi, brošurami, plakati, letaki. Z pospeševanje prodaje skušajo pridobiti nove potencialne uporabnike z raznimi predstavitvami, sejmi, razstavami. Odnose z javnostjo uporabljajo predvsem za odnose z mediji, kateri jim pomagajo obveščati vse potencialne uporabnike z različnimi članki in objavami. Osebno prodajo izkoristijo za takojšen neposreden odziv, kar je za izobraževanje zelo pomembno. Prav tako komunicirajo z uporabniki preko neposrednega trženja, torej preko elektronske pošte, telefona, katalogov in naslovjene pošte, kar jim omogoča da prilagodijo vsebino sporočila posamezniku.
Keywords: • Marketinško komuniciranje, • Neprofitne organizacije, • Izobraževalne institucije, • Marketinško komuniciranje izobraževalnih institucij, • Oglaševanje, • Pospeševanje prodaje, • Odnosi z javnostmi, • Osebna prodaja, • Neposredno trženje.
Published: 28.11.2012; Views: 1078; Downloads: 118
.pdf Full text (719,45 KB)

8.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE PRIREDITEV
Nina Uršič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo prireditev je njihovo načrtovanje in uporaba ustreznih instrumentov marketinškega komuniciranja. Posledica pravilne izbire instrumentov predstavlja obisk oziroma ne obisk prireditve. Instrumenti morajo biti takšni, da pritegnejo pozornost ciljnih skupin in vsebujejo vse potrebne informacije o dogodku. Prireditev mora biti oblikovana tako, da bo zadovoljila obiskovalce, da bo čim večji obisk in s tem čim večji prihodki.
Keywords: marketinško komuniciranje oglaševanje pospeševanje prodaje osebna prodaja odnosi z javnostmi neposredno trženje prireditev načrtovanje prireditve
Published: 06.12.2012; Views: 1171; Downloads: 128
.pdf Full text (2,77 MB)

9.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA BLAGOVNE ZNAMKE LUMPI
Alen Hutinski, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Komuniciranje z notranjim in zunanjim okoljem je eno ključnih vlog v podjetju. Tako podjetja ustvarjajo organizacijske oddelke kot so marketing in odnosi z javnostmi, v katerih zaposleni svoj delovni čas posvečajo raziskovanju in odkrivanju vedno boljše komunikacije z okolico z namenom ohranitve tržnega deleža in ohranitve ter pridobitve potrošnikov. V ta namen sem diplomski seminar posvetil izdelavi načrta trženjskega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, katere lastnik je naš »najboljši sosed«, t.j. trgovsko podjetje Mercator. S pomočjo preučene literature o marketinškem komuniciranju sem v seminarju predstavil namen in cilje mojega dela ter podal teoretična izhodišča s področja marketinškega komuniciranja. V osrednjem delu seminarja sem predstavil svoj načrt marketinškega komuniciranja za blagovno znamko Lumpi, v katerem sem vključil glavna orodja komuniciranja. Čeprav se načrt razlikuje od načrtov podjetja Mercator, pa je le-ta izvedljiv v realnem času in prostoru. Načrt trženjskega komuniciranja ima poudarek tudi na finančnem načrtu oglaševanja, za katerega vemo, da je najdražji del komuniciranja. V sklepu sem podal svoje ugotovitve glede načrta, kako bi ga lahko še izboljšal in ne bi predstavljal veliko breme podjetju.
Keywords: marketinško komuniciranje, cilji, strategija, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, finančni načrt
Published: 25.11.2013; Views: 1258; Downloads: 106
.pdf Full text (908,37 KB)

10.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU HENKEL
Tamara Furjan, 2014, master's thesis

Abstract: Dandanes je največji izziv za novodobna podjetja imeti dobro marketinško komuniciranje. Vsako podjetje se zaveda, da bo na konkurenčnem trgu uspešno le, če mu bo uspelo zadovoljiti potrebe kupcev in doseči čim večji dobiček. Potrebno je približati izdelke potrošnikom, jih prepričati v najboljšo kvaliteto in korist izdelka na trgu ter jih spodbuditi k samemu nakupu. V magistrski nalogi smo se osredotočili na marketinško komuniciranje v podjetju Henkel. Danes ni več le oglaševanje tisto, ki bi prinašalo informacije za porabnike, saj se sami odločajo o nakupu izdelka. Zato je še posebej pomembno, da podjetje sestavi dober načrt marketinškega komuniciranja, saj bo le tako lahko uspešno komuniciralo z ciljnim občinstvom in pridobilo lojalnost porabnikov.
Keywords: komuniciranje, marketinško komuniciranje, komunikacijski program, ciljno občinstvo, komunikacijski kanal, določitev marketinškega proračuna, mediji, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, neposredno trženje, promocijski splet, podjetje Henkel
Published: 08.10.2014; Views: 1131; Downloads: 338
.pdf Full text (2,02 MB)

Search done in 0.46 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica