| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 151
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja Mik celje
Manuel Šibila, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je del marketinga in je bistvenega pomena za organizacije. Pravzaprav je način, s katerim se organizacije oblikujejo v očeh odjemalcev, informirajo, in jih nagovarjajo. Opišemo ga lahko tudi kot način, s katerim organizacije prihajajo v stik z zunanjo javnostjo. Brez marketinškega komuniciranja organizacija preprosto ne bo preživela in njen uspeh je močno odvisen od kakovosti ukrepov marketinškega komuniciranja. Zaradi globalizacije, zelo velikega konkuriranja in nasičenosti večine trgov je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vse organizacije in zato danes ni dovolj le izvajati marketinško komuniciranje, ampak je to treba tudi dobro načrtovati, usklajevati ter izvajati na metodičen in inovativen način. V ospredju morajo biti odjemalci in zadovoljevanje njihov potreb, ker to omogoča dolgoročni uspeh. V diplomskem delu sem v prvi fazi opredelil teoretična izhodišča, v drugi pa podal praktični primer na primeru podjetja MIK Celje. V teoretičnih izhodiščih sem najprej opisal vse, kar je potrebno, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje in nato še samo področje. V praktičnem delu sem predstavil podjetje MIK Celje ter na podlagi teoretičnih izhodišč pripravil program marketinškega komuniciranja.
Keywords: marketing, marketinško komuniciranje, program marketinškega komuniciranja, instrumenti marketinškega komuniciranja.
Published: 18.10.2021; Views: 11; Downloads: 5
.pdf Full text (1,13 MB)

2.
Interaktivno marketinško komuniciranje v ruskem podjetju GK Galaktika
Polina Avfukova, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomi smo analizirali sodobna orodja in trende interaktivnega marketinškega komuniciranja. V sklopu marketinškega komuniciranja smo preučili ruskega proizvajalca mlečnih izdelkov GK Galaktika. Grafično oblikovanje strani predstavlja načela gestalt teorije vizualnega oblikovanja, ki ob pravilni uporabi vplivajo na dojemanje informacij. Izdelke tega podjetja proizvajajo pod različnimi blagovnimi znamkami, ki imajo svojo podobo in podstran. Ciljna skupina podjetja so ljudje z nizkim do srednjim dohodkom in otroci. Podjetje skuša s pomočjo različnih vizualnih elementov, efektov in ekskluzivnih informacij na strani obdržati obstoječe in privabljati nove kupce. Podjetje uporablja tudi interaktivna orodja, kot so akcije in prireditve za doseganje ciljev marketinškega komuniciranja.
Keywords: Interaktivno marketinško komuniciranje, podoba podjetja, blagovna znamka, oglaševanje na spletu
Published: 18.10.2021; Views: 12; Downloads: 4
.pdf Full text (749,41 KB)

3.
Vpliv instrumentov marketinškega komuniciranja na zadovoljstvo uporabnikov
Maja Bohak, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje ter njegovo vlogo v podjetju Loterija Slovenije, d. d. Ker se zavedamo, da je marketinško komuniciranje veliko več kot samo prenos sporočila od podjetja do potrošnika, smo raziskali, kakšen vpliv ima na zadovoljstvo njegovih odjemalcev. V teoretičnem delu smo najprej opredelili glavne instrumente marketinškega komuniciranja ter predstavili pojme zadovoljstva potrošnikov. Podrobneje smo predstavili Loterijo Slovenije, d. d., njeno ponudbo storitev, orodja za pospeševanje prodaje in oglaševanje. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz vzorca 100 anketirancev raziskali, kakšno je marketinško komuniciranje izbranega podjetja ter kakšno je zadovoljstvo v izbranem vzorcu ljudi. Zbrane podatke smo analizirali s pomočjo statističnega programa ter jih tudi grafično prikazali. Izvedli smo faktorsko analizo, s pomočjo katere smo iskali razlike v zadovoljstvu s posameznimi vidiki storitev glede na starost ter mesečni dohodek. Ugotovili smo, da je pomemben del marketinškega komuniciranja oglaševanje, ki anketirance velikokrat spodbudi k nakupu ali jih vsaj opomni na aktualno ponudbo. Prav tako so nam izsledki raziskave pokazali, da ima marketinško komuniciranje pomembno vlogo pri nakupu storitev.
Keywords: Marketinško komuniciranje, zadovoljstvo, Loterija Slovenije, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Published: 01.09.2021; Views: 61; Downloads: 14
.pdf Full text (1,39 MB)

4.
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
Tina Krajnc, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu raziskujemo vlogo in pomen marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih za mikro podjetja. Delo smo razdelili na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem delu bomo opredelili pojma marketing in marketinško komuniciranje. Razložili bomo, kaj so mikro podjetja, našteli njihove značilnosti in tudi družbena omrežja. Zanimala nas bo njihova opredelitev in marketinško komuniciranje na družbenih omrežjih za mikro podjetja ter kakšne so prednosti in slabosti uporabe družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja. Težko si predstavljamo dan, preživet brez mobilnega telefona, računalnika ali katere koli druge pametne naprave, ki nam omogoča hitro povezavo do interneta. Spletna orodja ponujajo podjetjem, da na lahek in cenovno ugoden način zadovoljujejo svoje potencialne in obstoječe stranke. V drugem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Zbrane podatke smo obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Ena od njih je ta, da mikro podjetja večinoma nimajo posebej zaposlenega, ki bi se ukvarjal samo z marketinškim komuniciranjem na družbenih omrežjih. To komuniciranje največkrat opravlja kar direktor/direktorica oziroma lastnik/lastnica podjetja, ki velikokrat nima ustrezne strokovne izobrazbe na tem področju. Več kot polovica vprašanih mikro podjetij za marketinško komuniciranje na spletu še vedno najpogosteje uporablja družbeno omrežje Facebook in ne Instagram ali katero od ostalih.
Keywords: mikro podjetja, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Facebook
Published: 01.09.2021; Views: 66; Downloads: 14
.pdf Full text (3,46 MB)

5.
Seznanjenost komitentov finančnih institucij s Splošno uredbo EU o varstvu podatkov
Ana Šimenko, 2021, master's thesis

Abstract: Živimo v tehnološko hitro razvijajočem se svetu, kjer so naši osebni podatki postali zelo ogroženi. Zaradi te problematike je Evropska unija sprejela Uredbo (EU) 2016/679, bolje poznano pod imenom Splošna uredba. Vsakodnevno prihaja do različnih zlorab osebnih podatkov, kar pa lahko izboljšamo na način, da se z zakonodajo in s svojimi pravicami dobro seznanimo. To lahko dosežemo predvsem s pomočjo informiranja in marketinškega komuniciranja na to temo. Boljša informiranost in posledično seznanjenost lahko privedeta tudi do večjega zaupanja podjetju, s katerim poslujemo. Kljub pomembnosti tematike veliko ljudi ne pozna vsebine Uredbe in posledično tudi svojih pravic. Naloga je razdeljena na dva dela, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu smo najprej predstavili ključne pojme za našo nalogo, nato smo iz teoretičnega vidika obravnavali področja Splošne uredbe ter Zakon o varstvu osebnih podatkov. V nadaljevanju smo predstavili še informiranje in z njim tesno povezano marketinško komuniciranje. Po pregledu strokovne literature s področja raziskovanja in zaključenemu prvemu delu naloge, smo se lotili še empiričnega dela. V tem delu smo se osredotočili predvsem na lastno raziskavo z zbiranjem primarnih podatkov, kjer nas je zanimalo, kako dobro so komitenti finančnih institucij v slovenskem prostoru seznanjeni s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov. Raziskavo smo izvedli s pomočjo spletnega vprašalnika, ki smo ga delili na družbenih omrežjih. Vključenih je bilo 146 polnoletnih posameznikov iz različnih starostnih skupin. Z nalogo smo želeli preveriti, ali je bilo dovolj informiranja in marketinškega komuniciranja na področju Splošne uredbe ter kakšno mnenje imajo komitenti o svojem znanju na tem področju. Zanimalo pa nas je tudi, ali bi želeli biti še bolje obveščeni o obravnavani tematiki ter na kakšen način.
Keywords: Splošna uredba, informiranje, marketinško komuniciranje, finančna institucija, osebni podatek
Published: 14.04.2021; Views: 149; Downloads: 22
.pdf Full text (1,26 MB)

6.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Jakob Korbar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Keywords: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega komuniciranja
Published: 30.03.2021; Views: 206; Downloads: 59
.pdf Full text (1023,14 KB)

7.
NAČRT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA RESTAVRACIJE MAK
Vesna Horvat, 2013, master's thesis

Abstract: Podjetje, ki želi ohraniti ali celo povečati svoj tržni delež, mora z okolico uspešno komunicirati. Zato je ključnega pomena, da si zastavi uresničljiv načrt marketinškega komuniciranja. S potrošniki je namreč potrebno vzpostaviti dialog, ki mora biti učinkovit in dolgotrajen, ki temelji na zaupanju med obema stranema in prinaša zadovoljstvo tako potrošniku kot ponudniku. Magistrsko delo je posvečeno preučevanju marketinškega komuniciranja restavracije Mak v Mariboru. Sama naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. Prvi del zajema teorijo s področja marketinškega komuniciranja, predstavljene so osnove marketinškega komuniciranja, poseben poudarek pa je na njegovih orodjih. Na kratko je orisana tudi gostinska dejavnost. V raziskovalnem delu so navedeni rezultati anketnega vprašalnika in predstavljen je načrt marketinškega komuniciranja restavracije Mak.
Keywords: marketinško komuniciranje, orodja marketinškega komuniciranja, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostmi, neposredno trženje, osebna prodaja, restavracija Mak, gostinska dejavnost
Published: 16.03.2021; Views: 216; Downloads: 28
.pdf Full text (921,82 KB)

8.
Marketinško komuniciranje v volilni kampanji na lokalnih volitvah
Klavdija Hötzl, 2020, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je pomemben del volilne kampanje. Z njegovo pomočjo namreč politiki in njihova ekipa kreirajo volilno kampanjo, njene strategije in načine, kako bodo prepričali volivce, da se odločijo za njih. Pomembno je, kako politik z volivci komunicira, saj jim na ta način sporoča svoje namene in cilje za prihodnost, zakaj je prav on njihova najboljša izbira in katere spremembe želi vnesti. Zadnje čase igrajo pri tem veliko vlogo družbena omrežja, na katere se praktično seli velik del kampanje in komuniciranje z volivci. Tovrstne aktivnosti namreč politikom omogočajo neposredno komunikacijo z ljudmi, ki jim tudi takoj dajo povratne informacije. Sama podoba kandidata v očeh volivcev namreč zelo vpliva na njihovo odločitev. In prav zaradi tega je treba veliko pozornosti namenjati kandidatovemu vedenju – kaj s svojimi besedami in kretnjami sporoča volivcem ter kako verodostojen in resen deluje v njihovih očeh. Volilna kampanja ima torej velik vpliv na odločitev volivcev, ni pa edini dejavnik, ki vpliva nanje. Veliko je odvisno tudi od gospodarske situacije ter družbenega in političnega okolja, zaradi česar pride do določenega izida. Študija, ki sem jo izvedla v okviru magistrskega dela, se nanaša na lokalne volitve v Mariboru leta 2018 in na kampanjo kandidata in takratnega župana dr. Andreja Fištravca. Slednji v začetku volilne kampanje ni imel veliko podpore, saj je po javnomnenjski raziskavi velik odstotek vprašanih povedal, da ga zagotovo ne bi ponovno volili. Kljub temu mu je z različnimi pristopi in aktivnostmi v času volilne kampanje uspelo dvigniti podporo med volivci in se jim prikazati v pozitivni podobi ter kot povsem dostopna oseba.
Keywords: volilna kampanja, marketinško komuniciranje, dr. Andrej Fištravec, volitve, družbena omrežja
Published: 11.12.2020; Views: 286; Downloads: 67
.pdf Full text (1,19 MB)

9.
Marketinško komuniciranje s podporo digitalnih medijev na primeru znamke Čas za kavo
Anita Tomić, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je izjemno pomembna marketinška aktivnost, saj s pomočjo nje vzpostavljamo stik z odjemalci in ostalimi podjetji. Vse bolj pa je razširjena komunikacija s pomočjo digitalnih medijev in uporabo raznih digitalnih kanalov, česar se poslužuje praktično že vsako podjetje. Uporaba družbenih omrežji je postala neizbežna in nujno potrebna za odjemalce. Obravnavana znamka Čas za kavo je digitalnega marketinškega komuniciranja vešča in večinoma uporablja za komunikacijo družbena omrežja. Glavno omrežje, ki ga uporabljajo, je Instagram, ki je kot omrežje pri uporabi med odjemalci v porastu. Znamka redno vzdržuje kontakt s svojimi odjemalci in se od marketinških orodij najbolj poslužuje oglaševanja in pospeševanja prodaje. Izdelke in samo prodajo prilagajajo glede na željo odjemalcev in jih vključujejo v gradnjo znamke od samega začetka. Glavni obraz znamke in mnenjski vodja je ustanoviteljica Nina Štefe, ki je znamko bazirala in ustvarila na bazi Instagram profila.
Keywords: Marketinško komuniciranje, digitalni mediji, družbena omrežja, Instagram, Čas za kavo.
Published: 01.12.2020; Views: 372; Downloads: 89
.pdf Full text (968,26 KB)

10.
Vpliv vplivnežev na družbenih omrežjih na nakup izdelka
Patricija Kostanjšek, 2020, master's thesis

Abstract: Danes se z oglaševanjem srečamo vsak dan in vsepovsod. Svet je nakopičen z oglasi. Podjetja te izvajajo na najrazličnejše načine. Tako več ni težava narediti oglas, težava je narediti dober oglas. Takšen, ki bo pritegnil več zvestih odjemalcev hkrati. Družbena omrežja so postala pomembno orodje oglaševanja, s tem pa so se pojavili tudi vplivneži, ki imajo s svojo komunikacijo, resničnostjo in podobnostjo s svojimi sledilci večjo nakupno funkcijo kot nekateri tradicionalni načini oglaševanja. Namen magistrskega dela je raziskati, kako vplivneži vplivajo na družbenih omrežjih na nakup izdelka. Pri delu skušamo ugotoviti, kaj je tisto, kar vpliva na nakupne odločitve posameznikov in kaj ne. Želimo ugotoviti, kako pomemben je odnos, ki ga imajo vplivneži s svojim sledilci, da ta pripomore k nakupu nekega izdelka. V teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je marketinško komuniciranje ter katera orodja marketinškega komuniciranja poznamo, kdo je vplivnež, v kakšne skupine jih delimo, kakšna družbena omrežja poznamo in kako vplivneži vplivajo na nakup. V praktičnem delu pa smo želeli raziskati, kaj je tisto, kar je odjemalcem pomembno oziroma kaj jih prepriča, ko se odločijo za nakup izdelka na podlagi slovenskega vplivneža. V ta namen smo oblikovali vprašalnik, ki smo ga delili na družbenih omrežjih, kot so Facebook, Instagram ter LinkedIn. V študijo je bila vključena 201 oseba ‒ vsi so odgovorili pravilno na celotno anketo. Raziskava je pokazala, da so odjemalcem pomembni iskrenost, zaupanje, preprostost ter sposobnost vplivneža. Prav tako pa smo ugotovili, da če je odjemalec zadovoljen z izdelkom, ki ga je kupil na podlagi slovenskega vplivneža, bo v bodoče še opravil takšen nakup.
Keywords: vplivnež, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, vpliv na nakup.
Published: 10.11.2020; Views: 502; Downloads: 175
.pdf Full text (1,30 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica