| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 298
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Analiza povpraševanja po govejem mesu v koroški regiji in model trženjskega spleta na primeru kkgz : magistrsko delo
Rok Brajnik, 2022, master's thesis

Abstract: Meso kot del prehrane je bolj ali manj nepogrešljiv del naših življenj. Glede na to, da se kmetije na Koroškem v veliki meri ukvarjajo s prirejo bikov pitancev, smo nalogo osnovali na ugotavljanju, kakšno je povpraševanje po govejem mesu na tem območju. Predvsem nas je zanimalo, kako pogosto ljudje uživajo meso in konkretno govedino ter kateri so dejavniki, ki najpomembneje vplivajo, da se potrošniki odločijo za nakup dotičnega izdelka. V prvem delu naloge je navedenih nekaj statističnih podatkov v povezavi s samooskrbo v Sloveniji ter porabo mesa na posameznika. Sledi nekaj o marketinškem spletu, ki je kasneje osnova za pripravo točno določenega modela na primeru Koroške kmetijsko-gozdarske zadruge. Gre za organizacijo, ki deluje na Koroškem na področju odkupa mesa, mleka in lesa. Pred kratkim so ustanovili skupino proizvajalcev, ki bo oziroma že nudi kakovostno meso znanega porekla, saj je proizvedeno lokalno. Drugi del naloge je namenjen analizi rezultatov, primerjavi z našimi predpostavkami in ugotavljanju, kateri so tisti dejavniki, ki so bistvenega pomena pri nakupni odločitvi. V zadnjem delu pa je predstavljena uporaba naših rezultatov v konkretnem modelu, in sicer smo glede na potrošniške zahteve pripravili trženjski splet, v katerem smo okvirno zastavili posamezne komponente, kakšna naj bo torej cena, kje naj se meso prodaja, kako naj se promovira in kakšne tipe izdelkov bi bilo sploh primerno ponuditi na trgu.
Keywords: povpraševanje, govedina, marketinški splet, anketa, analiza
Published in DKUM: 06.06.2022; Views: 194; Downloads: 36
.pdf Full text (1,29 MB)

2.
Trajnostni razvoj in družbena odgovornost v skupini Domel, d. d.
Darija Meolic, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu preučujemo trajnostni razvoj in družbeno odgovornost ter matriko marketinškega spleta v soodvisnosti le-teh skozi tri dimenzije trajnostnega razvoja oz. koncepta trojnega izida (angl. Triple Bottom Line). V teoretičnem delu se osredotočimo predvsem na opredelitve trajnostnega razvoja in naštejemo ter opišemo njegove globalne cilje, ki so bili sprejeti leta 2015 kot Agenda 2030. Kot pomemben del trajnostnega razvoja, predstavimo vse tri dimenzije koncepta trojnega izida. Ker sta trajnostni razvoj in družbena odgovornost povezana in enega brez drugega ni, se osredotočimo na opredelitve družbene odgovornosti, na njene koristi in konkurenčne prednosti ter opišemo na kakšne načine je lahko podjetje družbeno odgovorno v vseh treh dimenzijah koncepta trojnega izida, torej do družbe, okolja in gospodarstva. V teoretičnem delu magistrskega dela preučujemo opredelitve marketinga in marketinškega spleta 7 marketinških P-jev, katerega prikažemo tudi v obliki matrike. Teoretični del magistrskega dela nadgradimo ob primeru skupine Domel, d. d., ki je znana po tem, da stremi k trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Najpomembnejše vrednote skupine so ustvarjalnost in ambicioznost, odgovornost in gospodarnost, spoštovanje in sodelovanje, skrb za stranke in zaposlene ter pripadnost. V skupini Domel, d. d., te vrednote oživijo v vsakdanjem poslovanju in se izražajo v močni povezanosti z okolico, v skrbi za njene najšibkejše člane in v spoštovanju naravne dediščine. Poskušamo ugotoviti, na kakšne načine in s katerimi aktivnostmi skupina Domel, d. d. stremi k trajnostnemu razvoju, na kakšne načine izkazuje svojo druženo odgovornost in skrb do družbe, okolja ter gospodarstva. Oblikujemo marketinški splet 7 marketinških P-jev skupine Domel, d. d., in raziščemo kako skupina uporablja trajnostni razvoj in družbeno odgovornost kot marketinški pristop na svojem Facebook profilu. V magistrskem delu predstavimo zadrugo Mondragon kot primer dobre prakse in jo primerjamo s skupino Domel, d. d. Poskušamo ugotoviti katerim globalnim ciljem trajnostnega razvoja izbrana skupina sledi in kakšne koristi oz. konkurenčne prednosti prinaša družbena odgovornost podjetij.
Keywords: trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, dimenzije trajnostnega razvoja, družbena odgovornost, marketing, marketinški splet
Published in DKUM: 26.10.2021; Views: 631; Downloads: 157
.pdf Full text (4,26 MB)

3.
Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju : Praktikum
Matjaž Iršič, Domen Malc, Borut Milfelner, Aleksandra Selinšek, 2021

Abstract: Praktikum je namenjen študentom prvega letnika dodiplomskega študija na Ekonomsko-poslovni fakulteti za delo pri vajah predmeta Osnove marketinga in se uporablja kot dopolnilo k drugi izdaji monografije Marketing – Temeljni koncepti in njihova uporaba v digitalnem okolju. Praktikum zajema 10 poglavij in zajema naslednja osnovna področja marketinga: opredelitev marketinga, marketinško okolje, temeljni marketinški koncepti, spoznavanje odjemalcev, raziskave za potrebe marketinga, načrtovanje strategij marketinga, izdelek, cena, marketinške poti in marketinško komuniciranje. Vsako poglavje sledi enaki strukturi: študijski primer, vprašanja iz primera, vprašanja za utrjevanje in vaje za utrjevanje, ki so namenjene poglobljenemu razmisleku o obravnavni temi.
Keywords: osnove marketinga, temeljni koncepti, marketinški splet, digitalno okolje, marketinške strategije
Published in DKUM: 22.03.2021; Views: 462; Downloads: 72
URL Link to file

4.
Analiza nakupnih dejavnikov na primeru obiska nogometne tekme
Andraž Velkavrh, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Številne obveznosti in dolžnosti krojijo naš način življenja, zato je sprostitev za vsakega izmed nas izrednega pomena. Eden od načinov sprostitve je zagotovo šport. Veliko ljudi se z njim ukvarja aktivno, bodisi rekreativno bodisi profesionalno, mnogi pa ga spremljajo pasivno, na primer prek televizijskih zaslonov ali v živo. Nogomet je prvovrstni primer športa, ki je popularen povsod po svetu, ter medijsko in ekonomsko odlično podprt. Obiskovanje nogometnih tekem predstavlja za nogometne navdušence strast, radost, zadovoljstvo in nepozabne spomine. Kljub temu ni vse tako idealno, saj nogometni funkcionarji opažajo, da primanjkuje ljudi na nogometnih stadionih. Nakupnih dejavnikov, ki vplivajo na ogled nogometnih tekem, je ogromno, na primer cene, kvaliteta nogometnih tekem, infrastruktura, vreme, lokacija, rezultati ter pripadnost določenemu klubu. V prvem delu diplomskega projekta (tj. teoretični del) se bomo osredotočali predvsem na marketinško teorijo. Najprej bomo spoznali marketinški splet (4P), in sicer izdelek, ceno, marketinško komuniciranje ter marketinške poti. Spoznali bomo tudi nakupni proces ter njegovih 6 faz – od prepoznavanja potreb do ponakupnega vedenja. Odjemalčevo vedenje bomo podrobneje predstavili kasneje, ko bomo govorili o psiholoških, osebnih, kulturnih in družbenih dejavnikih, ki nanj vplivajo. V praktičnem delu bomo spoznali vprašalnik, ki smo ga uporabili za našo raziskavo. Odkrivali smo tiste dejavnike, ki vplivajo na obiskovanje nogometne tekme. Kaj je tisto, kar ljudi privabi na tekmo, ter obratno, kaj jih odbija od le-te. Izkazalo se je, da je najpomembnejši dejavnik sama vsebina tekme, kvaliteta tekme, nenazadnje je pomembno tudi, ali gre za derbi ali ne. V zaključku bomo pregledali zastavljene hipoteze, jih potrdili oziroma zavrgli ter predlagali, kako zmanjšati problem nizke udeležbe na nogometnih prizoriščih.
Keywords: nogomet, marketinški splet, nakupni proces, odjemalčevo vedenje, vprašalnik, nakupni dejavniki
Published in DKUM: 07.01.2021; Views: 464; Downloads: 57
.pdf Full text (1,21 MB)

5.
Primerjalna analiza strategij storitvenih znamk
Katja Košti, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Tema ter problem diplomske naloge je bilo analizirati in razčleniti strategije ponudnikov mobilnih storitev najprej po raziskovalnih metodah in nato še glavna razčlenitev po razširjenem marketinškem spletu. Cilji naloge so bili ugotoviti ali je opaziti velike razlike med ponudniki ali so njihove strategije med seboj različne ali zelo podobne in s katerimi strategijami želijo pritegniti kupce.
Keywords: Primerjalna strategija, storitve, blagovna znamka, razširjen marketinški splet, strateški management, marketinške strategije in mobilne storitve.
Published in DKUM: 30.11.2020; Views: 414; Downloads: 38
.pdf Full text (600,92 KB)

6.
Preference potencialnih odjemalcev do papirne embalaže z logotipom I Feel Slovenia
Mojca Zidarič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu obravnavamo problematiko sestavin marketinškega spleta na primeru izida nove linije izdelkov z logotipom I Feel Slovenia v podjetju Papirol d.o.o. V projektu na kratko predstavimo teorijo marketinškega spleta, ki nam pomaga pri analizi njegovih komponent (izdelka, cene in prostora) na konkretnem primeru izdelkov podjetja Papirol d.o.o. Za potrebe analize preferenc odjemalcev do embalaže z logotipom I Feel Slovenia smo sestavili krajši vprašalnik in ga poslali skupini potencialnih odjemalcev, ki sedaj v podjetju Papirol d.o.o. kupujejo embalažo brez logotipa. Analiza odgovorov je pokazala, da potencialni odjemalci v pričakovani meri kažejo zanimanje za nove izdelke in prav tako, da je podjetje dobro načrtovalo dimenzije ter pakiranje izdelkov in njihovo distribucijo.
Keywords: marketinški splet, papirna embalaža, nova linija izdelkov, preference odjemalcev, študija primera
Published in DKUM: 13.11.2020; Views: 362; Downloads: 0
.pdf Full text (1,13 MB)

7.
Oglaševanje aplikacije mobilne banke na primeru banke x
Vasja Petrovič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Da lahko banke sodobne storitve približajo svojim odjemalcem, morajo za to poseči po določenih instrumentih marketinškega spleta, saj bodo le na ta način dosegle zastavljene cilje poslovanja. V diplomskem seminarju se tako posvečamo prav področju marketinškega komuniciranja s posebnim poudarkom na oglaševanju in marketingu bančnih storitev. Zapisano teoretično podlago zrcalimo oz. primerjamo s predstavitvijo oglaševanja mobilne banke na primeru izbrane banke X in zaključimo s kritično diskusijo in predvidevanji za prihodnost. Digitalizacija in spremembe na trgu, kot so npr. sprejetje GDPR direktive, pojav novih tehnologij, velike gospodarske in družbene spremembe ipd., ne vplivajo zgolj na ponujene izdelke oz. storitve bank, ampak se odražajo tudi v uporabi drugih, novih medijev oglaševanja, kot so npr. socialne platforme, video kanali itd. Torej se spremembam poleg ponujenih izdelkov prilagaja tudi marketing organizacij. V našem delu na primeru oglaševanja mobilne banke izbrane banke X ugotavljamo, da ima obravnavana organizacija več različnih zastavljenih ciljev komuniciranja, ki so prilagojeni različnim opredeljenim ciljnim skupinam. Temu primerno so oblikovana tudi sporočila, ki so večinoma razumske narave. Proračun oglaševanja mobilne banke je opredeljen znotraj letnega proračuna za vse marketinške aktivnosti banke X, medtem ko se učinkovitost izvedenih oglaševalskih aktivnosti preverja z marketinškimi raziskavami.
Keywords: marketinški splet, bančne storitve, mobilna banka, oglaševanje, marketinško komuniciranje
Published in DKUM: 14.10.2020; Views: 473; Downloads: 53
.pdf Full text (651,12 KB)

8.
Raziskava pred uvedbo novega prehrambnega proizvoda na trg
Urška Mikelj, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga postavlja temelje marketinškega načrta in smernic postavitve novega prehrambnega proizvoda na trg. Vse večji interes slovenskih potrošnikov je, da bi kupovali lokalne izdelke, zato smo raziskali, kako na trgu predstaviti nov lokalni prehrambni produkt. V nalogi raziskujemo, kateri so ključni elementi naše strategije pozicioniranja, kakšne so želje in navade naših kupcev in ciljnih skupin in kakšna je optimalna cenovna in distribucijska politika. S kratkim pregledom teorije smo postavili teoretične okvirje za našo raziskavo. Analizirali smo panogo in prepoznali rastoči trend v segmentu lokalno pridelanih prehrambnih proizvodov. Naredili smo hiter pregled zakonodaje prehrambnega področja, ki nas definira in omejuje. Definirali smo svoje tržišče in ocenili naše potencialne konkurente na trgu. Z analizo smo določili njihove prednosti in slabosti. S SWOT analizo smo pregledali naše prednosti, slabosti, nevarnosti in priložnosti. Glavne prednosti, ki jih imamo, so prav v posebnem okusu, kakovostnih in naravnih sestavinah, lastni blagovni znamki in izkušeni ekipi. V glavnem delu raziskave smo s pomočjo odgovorov, ki smo jih dobili z anketo, analizirali mnenje potrošnikov. V nalogi smo tudi podrobneje analizirali rezultate anket in naredili tudi nekaj navzkrižnih analiz. Definirali smo ciljni trg. Opredelili smo dve največji skupini kupcev in določili tipičnega potrošnika svojih izdelkov. Preučili smo tudi marketinško pot svojega produkta - marmelade Ugotovili smo, da naša ciljna skupina marmelado kupuje v trgovinah z domačimi izdelki in eko/bio trgovinah. Opredelili smo marketinški splet po definiciji 4P in nestandardni okus proizvoda postavili kot del strategije pozicioniranja. Socialna omrežja smo določili kot glavno orodje marketinškega komuniciranja. Kljub priložnostim na tržišču raste tudi številčna konkurenca, zato je ključno dobro poznavanje naših kupcev, našega proizvoda in vzpostavitev pravilnega pozicioniranja na pravi način, skratka oblikovanje dobrega marketinškega načrta. Tako bosta blagovna znamka marmelad in prodaja uspešnejši.
Keywords: - marketinška raziskava - lansiranje novega proizvoda - blagovna znamka - marketinški splet - pozicioniranje proizvoda - prehrambni izdelek
Published in DKUM: 02.12.2019; Views: 722; Downloads: 60
.pdf Full text (1,51 MB)

9.
Sistem nabave z raziskavo marketinškega spleta v podjetju Fortis Maribor, d.o.o. : diplomsko delo
Jernej Kozic, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu sem predstavil nabavno poslovanje in marketinški splet. Praktični del diplomske naloge sem opravil v sodelovanju s podjetjem Fortis Maribor, d. o. o. V praktičnem delu sem opisal sistem nabave v podjetju ter opravil ABC analizo in XYZ analizo za nabavljene materiale v preteklem letu. Dobljene rezultate sem ovrednotil in predlagal možne rešitve. Z opisanim marketinškim spletom podjetja sem opozoril na prednosti in slabosti, ki jih ima podjetje na tem področju.
Keywords: nabava, marketinški splet, ABC analiza, XYZ analiza, izdelek, cena, marketinške poti, marketinško komuniciranje, Fortis Maribor, d. o. o.
Published in DKUM: 03.09.2019; Views: 683; Downloads: 55
.pdf Full text (1,82 MB)

10.
Analiza Term Tuhelj z vidika dostopnega turizma in smernice za nadaljnje poslovanje
Tanja Hlebec, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: Dostopni turizem je del turistične ponudbe, ki omogoča, da lahko vsak človek uporablja turistične storitve neodvisno in dostojanstveno. V Evropski uniji ljudje s posebnimi potrebami predstavljajo rastoči trg. Pričakuje se, da bo število še raslo. Problem nastaja pri tem, da se invalidi in ljudje s posebnimi potrebami ne odločajo za preživljanje prostega časa na turističnih destinacijah zaradi prevelikih razlik in ovir v ravni dostopa. Da bi preprečili, da se takšna vrsta diskriminacije dogaja, je pomembno, da se osredotočamo na ovire za dostop na turističnih destinacijah, ne pa na posameznikove oslabitve. Pomembno je, da se zavedamo, da je potovanje kot del človekovega preživljanja prostega časa pravica vsakega človeka in da bi izboljšana dostopnost prinesla koristi posamezniku in pripomogla k družbeni integraciji.
Keywords: dostopni turizem, certifikat »invalidom prijazno«, marketinški splet, Terme Tuhelj
Published in DKUM: 29.11.2018; Views: 875; Downloads: 215
.pdf Full text (1,05 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica