| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 56
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Uporabniška vsebina kot orodje marketinških odnosov z javnostmi na spletu
Jakob Šuster, 2019, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga preučuje uporabniško vsebino na YouTube-u z vidika marketinških odnosov z javnostmi. Ugotovili smo, da video blog ali vlog, kot izrazit primer te vsebine, omogoča blagovnim znamkam in podjetjem številne priložnosti za oblikovanje mnenj njihovih ciljnih skupin. Izjemna gledanost in priljubljenost ustvarjalcev vlogov, t.i. vlogerjev, predstavljata njihovo izhodišče moči vplivanja. Plasiranje taktično usmerjenih sporočil skozi vloge je tako postalo del vsake gledalčeve izkušnje na YouTube-u, kar smo dokazali z analizo umeščanja izdelkov. Hkrati nas je zanimalo, ali obstaja podobnost v načinu ustvarjanja tovrstne vsebine in umeščanja izdelkov pri različnih vlogerjih. Odgovore in spoznanja na to smo našli v široki paleti preučenih sorodnih študij, ki smo jih povezali v splošen komunikacijski model vlogerja. Gre tudi za najpomembnejši rezultat našega raziskovanja, saj predstavlja osnovo za analizo vsakega vlogerja.
Keywords: družbeni mediji, marketinški odnosi z javnostmi, marketing, uporabniška vsebina, user-generated-content, YouTube, vlog, vloger, umeščanje izdelkov
Published: 21.11.2019; Views: 451; Downloads: 73
.pdf Full text (4,72 MB)

2.
Analiza učinkovitosti različnih komunikacijskih orodij v podjetju s.Oliver
Tadeja Leskovar, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pomen komunikacije med podjetjem in odjemalci je ohranjanje blagovne znamke oziroma podjetja v odjemalčevi zavesti. Vendar se pojavljajo bistvene razlike med posameznimi komunikacijskimi orodji, preko katerih je možna tovrstna komunikacija, kar je izpostavljeno v diplomski nalogi Klasični instrumenti komuniciranja ne omogočajo interakcije z odjemalci in merjenja učinkov v realnem času, tako kot digitalna orodja. Diplomski projekt definira pojem marketinškega komuniciranja in opiše njegove značilnosti pri posameznih tradicionalnih in digitalnih orodjih marketinškega komuniciranja. Tako kot odjemalci, tudi oglaševalci vse več časa posvečajo digitalnim orodjem. Le-ta predstavljajo prednosti za obojne. Da se podjetja prepričajo v pravilnost izbire pravega komunikacijskega orodja za svoje odjemalce, pa morajo meriti učinkovitost svojih akcij. Rezultati raziskave, narejene na podlagi podjetja s.Oliver, razkrivajo razlike med posameznimi digitalnimi komunikacijskimi orodji. Največje razlike se kažejo med posrednim oglaševanjem (Facebook) in neposrednima oblikama (sms-sporočilo in e-pošta). Na podlagi rezultatov pridemo do informacij, da je bilo najučinkovitejše digitalno orodje sms-sporočilo. Največ nakupov so opravili kupci, ki so za ugodnost izvedeli na prodajnem mestu. Marketinško komuniciranje je dvignilo prodajo glede na vrednost in število prodanih izdelkov.
Keywords: marketinško komuniciranje, marketinški odnosi, interaktivnost, digitalna tehnologija, merjenje učinkovitosti
Published: 14.11.2016; Views: 799; Downloads: 60
.pdf Full text (53,27 MB)

3.
ZAUPANJE NAROČNIKOV NA PRIMERU PODJETJA PRESS CLIPPING D.O.O.
Mateja Rošer, 2012, master's thesis

Abstract: Osrednja tema magistrskega dela je koncept zaupanja, ki ga avtorji pogosto opredelijo kot najpomembnejšo sestavino marketinških odnosov. Ideja po razvoju in opredelitvi marketinških odnosov se je razvila iz marketinga storitev in se nato razširila na področje medorganizacijskega marketinga. Velik pomen v odnosu se pripisuje zaupanju, ki je temelj vsakega dolgoročnega partnerskega odnosa. V teoretičnem delu magistrske naloge najprej opredelimo marketinške odnose, njihove značilnosti, klasifikacije ter sestavine. V literaturi zasledimo različne izraze za marketinške odnose, kot so trženjski odnosi, trženje na podlagi odnosov, v magistrskem delu pa uporabljamo izraz marketinški odnosi. V nadaljevanju teoretičnega dela predstavimo zaupanje. Poglavje o zaupanju zajema različne definicije zaupanja, ki so jih opredelili avtorji v zadnjih desetletjih, predstavimo vrste zaupanja ter merjenje zaupanja. Na zaupanje vpliva tudi veliko dejavnikov, ki jih v našem delu opredelimo kot predhodnike zaupanja in jih podrobno predstavimo v četrtem poglavju. Osredotočimo se le na tri predhodnike zaupanja, in sicer konflikt, komunikacija ter oportunistično obnašanje, ki smo jih izbrali iz preverjenega modela Morgana in Hunta (1994). Pri definiciji konflikta opredelimo funkcionalni konflikt, ki ga vpleteni strani sprejmeta na prijateljski način in ga znata rešiti s primernim obnašanjem. Na podlagi teoretičnih prispevkov in dosedanjih raziskav postavimo tri hipoteze, ki jih bomo preverjali v empiričnem delu raziskave. Te so: H1: Uspešnost reševanja konfliktov med poslovnima partnerjema utrjuje zaupanje med njima. H2: Oportunistično obnašanje med poslovnima partnerja negativno vpliva na zaupanje med njima. H3: Odprta komunikacija pozitivno vpliva na zaupanje med poslovnima partnerjema. Empirični del raziskave začenjamo s predstavitvijo podjetja Press Clipping. Press Clipping je manjše podjetje iz Maribora, ki se ukvarja s spremljanjem medijev. Njihovo poslovanje temelji na zaupanju naročnikov v njihove storitve, zaradi česar smo se odločili za to temo magistrskega dela. Sledi predstavitev modela Morgana in Hunta (1994), ki je tudi podlaga našemu teoretskemu modelu. Nato definiramo spremenljivke ter hipoteze in predstavimo operacionaliziran model naše raziskave. Primarne podatke v empiričnem delu raziskave smo zbrali na vzorcu petdesetih naročnikov podjetja Press Clipping, ki smo jim poslali anketne vprašalnike po elektronski pošti. Delo končujemo s predstavitvijo rezultatov, ki smo jih obdelali s statističnim programom SPSS in na podlagi dobljenih rezultatov na koncu preverimo še hipoteze. Hipotezo H1 – uspešnost reševanja konfliktov med poslovnima partnerjema utrjuje zaupanje med njima in hipotezo H3 – odprta komunikacija pozitivno vpliva na zaupanje med poslovnima partnerjema, na podlagi dobljenih rezultatov regresijske analize lahko potrdimo. Hipotezo H2 – oportunistično obnašanje med poslovnima partnerja negativno vpliva na zaupanje med njima pa zavrnemo, ker dobljeni rezultati niso statistično značilni. Z magistrskim delom želimo prispevati k dosedanjim raziskavam koncepta zaupanja in marketinških odnosov. Opozoriti želimo na pomembnost marketinških odnosov in pomembnosti grajenja zaupanja med podjetji in poslovnimi partnerji.
Keywords: marketinški odnosi, zaupanje, predhodniki zaupanja, konflikt, oportunistično obnašanje, komunikacija
Published: 06.02.2013; Views: 2750; Downloads: 235
.pdf Full text (657,07 KB)

4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.3 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica