| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 15
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
NAČRT TRŽENJA ROMANTIČNEGA HOTELA RENESANSE KOT DEL POSLOVNEGA NAČRTA
Tanja Božič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo oblikovali marketinški načrt romantičnega hotela Renesanse. V prvem delu diplomskega dela proučujemo teoretična izhodišča v povezavi z marketinškim načrtom. Pojasnili smo integralno vlogo marketinškega načrta v poslovnem načrtu podjetja. Opredelili smo ga kot pot, načine, možnosti za doseganje načrtovane prodaje podjetniških učinkov (izdelkov in/ali storitev). V drugem, praktičnem delu diplomskega dela predstavljamo celostno marketinško strategijo hotela Renesanse. Opredelili smo vizijo in poslanstvo podjetja, smotre, cilje podjetja, opravili smo raziskavo okolja in ugotavljali naše prednosti in slabosti (notranje okolje) ter priložnosti in nevarnosti (zunanje okolje).Določili smo celostno ponudbo hotela Renesanse in se osredotočili na nočitvene kapacitete, restavracijo, vinsko klet, wellness ter glavne in dopolnilne turistične programe. Cenovno politiko smo zasnovali z odločitvijo o določanju cene na podlagi razmerja kakovost ter dojemanju le-te s strani potencialnih ciljnih skupin, konkurence ter upoštevanju naše pozicije na trgu, krivulje povpraševanja in stroškov. Odločili smo se za politiko razlikovalnih in promocijskih cen. Distribucija se bo izvajala v okviru lastne prodajne službe ter preko posrednikov v turističnem gospodarstvu; predvsem turistične agencije, turistični operaterji (oboje selektivno), rezervacijski sistemi. Pri promociji in oglaševanju smo določili nosilce, mesta (lastna spletna stran, sejmi, tiskani mediji, radio in televizija) na katere bomo razporedili marketinška finančna sredstva. Procesiranju turistične storitve bomo namenili veliko pozornost saj odločilno vpliva na stopnjo zadovoljstva (pri udeležencih v turistični storitvi) in je lahko edinstvena konkurenčna prednost. Enako velja za »fizične dokaze«. V zadnjem delu diplomske naloge smo določili skupni marketinški proračun. V njem smo po nosilcih določili potrebna finančna sredstva, ki so nujna za uspešno udejanjanje marketinškega načrta hotela Renesanse. Na podlagi marketinškega načrta za hotel Renesanse bomo dosegali zastavljene cilje in tako posledično vplivali na visoko zadovoljstvo uporabnikov in zato na uspešno rast in razvoj v sodobnem spremenljivem poslovnem okolju.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: marketinški načrt, celostna marketinška strategija, marketinški splet (7P), ponudba, cenovna politika, distribucija, oglaševanje in promocija, ljudje, fizični dokazi, procesiranje.
Published: 20.09.2010; Views: 4025; Downloads: 963
.pdf Full text (1,17 MB)

3.
MARKETINŠKA STRATEGIJA PODJETJA
Simon Babič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga obravnava marketinško strategijo podjetja, na primeru podjetja De-Long d.o.o. Pri marketinški strategiji je pomembno, da jo podjetje ima ter, da je narejena na podlagi analize. Predpostavka, da veliko malih Slovenskih podjetij nima marketinške strategije, je bila velik motivator za izdelavo diplomske naloge. V začetnem delu je predstavljeno podjetje in problem s katerim se ukvarja. Kasneje pa je povzet teoretični del marketinške strategije z vsemi elementi, ki so pomembni za uspeh podjetja. Preko analize anketnega vprašalnika so bili pridobljeni odgovori na hipoteze. Skozi hipoteze pa smo lahko ugotovili, kje so težave in jih v ciljih skušali odpraviti. Analiza je predstavljena v tretjem poglavju, kjer je skozi tabele razvidno prepoznavanje izdelkov Yankee candle na Slovenskem trgu ter poznavanju konkurenčnih znamk. Na koncu pa so predstavljeni zaključki ter predlogi za izdelavo marketinškega načrta za malo podjetje.
Keywords: prodaja na drobno, prodaja ne debelo, marketinški splet, marketinška strategija, marketinški načrt
Published: 08.03.2011; Views: 4562; Downloads: 1072
.pdf Full text (1,15 MB)

4.
CELOVITA KAKOVOST ORGANIZACIJE
Mateja Zadravec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Pomen kakovosti v organizaciji je danes ključen za pridobivanje konkurenčne prednosti na trgu. Pojdeta ne smejo zanemarjati velikega pomena kakovosti za organizacijo, predvsem pa jo ne smejo zavračati, češ da je kakovost le strošek za organizacijo. Kakovost predstavlja za vsako organizacijo le napredek v pravo smer in ji prinaša mnogo pozitivnih lastnosti. Celovita kakovost organizacije, pomeni kakovost na vseh ravneh sistema, s vsemi potrebnimi ukrepi za njegovo zagotavljanje. Zajema pa različne pristope med katere spadata management celovite kakovosti (TQM) in model poslovne odličnosti (EFQM). Marketing je bistvenega pomena pri zagotavljanju kakovosti, tako strateško marketinško načrtovanje skrbi za dolgoročno uspešnost organizacije. V diplomskem seminarju sem teoretično prikazala kako naj bi izgledala celovita kakovost organizacije.
Keywords: celovita kakovost organizacije, managemet celovite kakovosti, model poslovne odličnosti, marketing, strateški marketinški načrt.
Published: 13.12.2011; Views: 1835; Downloads: 533
.pdf Full text (647,02 KB)

5.
INTELIGENTNO POVEZOVANJE GOSPODINJSKIH APARATOV ZA ZMANJŠEVANJE STROŠKOV OBRATOVANJA
David Janota, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Živimo v času, kjer nas na vsakem koraku spremljajo okoljevarstvene omejitve in opozorila za zmanjšanje porabe električne energije tako v industriji kot tudi v gospodinjstvih. Današnja tehnologija nam omogoča, da na različne načine pripomoremo k zmanjšanju porabe električne energije in tako neposredno pripomoremo k zmanjšanju emisij toplogrednih plinov. V diplomski nalogi je predstavljeno električno omrežje prihodnosti Smart Grid, katerega glavna značilnost je pridobivanje energije iz obnovljivih virov in v okviru te tehnologije smo za podjetje Gorenje d.d. tudi izdelali komunikacijski modul, ki omogoča dostop in komunikacijo z gospodinjskimi aparati preko brezžičnega mobilnega omrežja. Predstavljeno je podjetje E.ON in rešitve, ki jih ponujajo za zmanjšanje porabe energije. V okviru ekonomskega dela je bil predstavljen marketinški načrt za trženje izdelka, ki smo ga naredili in storitve obenem.
Keywords: ZigBee, GSM, GPRS, mikrokrmilnik LPC1768, Smart Grid, marketinški načrt, nov izdelek
Published: 14.09.2011; Views: 1504; Downloads: 138
.pdf Full text (2,32 MB)

6.
PREDLOG MARKETINŠKEGA NAČRTA ZA UIP D.O.O.
Marjana Ćumurdžić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketing je nepogrešljiva funkcija vsake organizacije, saj je nujno potreben pri premagovanju konkurence in obstoju na trgu. V preteklosti se je najbolj razširil v poslovnem sektorju, danes pa se pomembnosti marketinga v organizaciji vse bolj zavedajo tudi neprofitne organizacije. Zaradi vse večje konkurence pri pridobivanju sredstev in načina financiranja so tudi neprofitne organizacije prisiljenje poseči po podobnih orodjih, kot jih uporabljajo profitne organizacije, saj se zavedajo, da si brez ustrezne strategije marketinga ne moremo zamišljati dobrega poslovanja. Skozi diplomsko delo smo želeli predstaviti pomembnost marketinga v neprofitni organizaciji, ugotoviti, kakšno vrednost marketinški vložek predstavlja za organizacijo UIP - Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske d.o.o. ter izdelati predlog marketinškega načrta. Delo je razdeljeno na tri dele. V prvem delu je teoretični del, ki opisuje pomembnost marketinga in marketinška načrtovanja v neprofitni organizaciji. Opredeljen je pojem marketing in marketinški načrt ter predstavljen marketing v neprofitni organizaciji. V drugem delu je podrobneje prikazan teoretični model marketinškega načrta, na podlagi katerega smo na koncu diplomskega dela podali predlog marketinškega načrta za podjetje UIP d.o.o. Problem, ki je predstavljen v uvodu, je s pomočjo teorije in analize raziskave razrešen ob koncu diplomskega dela. Pridobili smo podatke o prepoznavnosti in učnkovitosti marketinških aktivnosti UIP d.o.o. ter nekaj koristnih informacij za izdelavo marketinškega načrta.
Keywords: trženje, neprofitna organizacija, marketinški načrt
Published: 29.05.2012; Views: 1059; Downloads: 165
.pdf Full text (582,96 KB)

7.
MARKETINŠKI NAČRT KAMP LIPA
Marko Padar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Marketinški načrt nas vodi skozi celotno poslovanje, je kot zemljevid, ki nam kaže pot kako doseči zastavljene cilje. Cilj marketinškega načrta kamp Lipa je uspešno in učinkovito trženje. Terme Lendava s tem marketinškim načrtom ni zaključilo. Vsako leto bodo dodajali nove vsebine, nadgrajevali dosedanjo ponudbo, ki bo zagotavljala dodano vrednost in dobiček. V začetnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili samo podjetje Terme Lendava, analiziral njihove konkurente ter trg. V nadaljevanju smo predstavili njihove prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti v primerjavi s konkurenco. Pri razvoju produkta kamp sem raziskal, kateri so razlogi, da se gosti tako pogosto vračajo v kamp Lipa ter s čim so zadovoljni oziroma nezadovoljni v kampu. Da bi dobil čim boljše ter kvalitetnejše podatke, sem sestavil anketni vprašalnik in opravil anketo med gosti kampa. Rezultate raziskave sem prikazal s pomočjo grafov ter naredil analizo pridobljenih rezultatov. Po raziskavi sem opisal vlogo trženja, opredelil tržne cilje in strategije, njihove ciljne skupine ter prodajne poti. V zaključku diplomskega dela sem opredelil kritična tveganja in probleme ter način kako so se lotili zmanjševanja vpliva tveganj in reševanja morebitnih problemov.
Keywords: marketinški načrt, trg, konkurenca, SWOT analiza, kamp Lipa, trženje, ciljne skupine, tržišče
Published: 15.11.2012; Views: 1501; Downloads: 698
.pdf Full text (1,15 MB)

8.
MARKETINŠKI NAČRT MIKRO PODJETJA
Mojca Rojko, 2013, master's thesis

Abstract: Odkar je svet pretresla finančna kriza, se je treba podjetjem še veliko bolj truditi za svoj obstoj. Predvsem mala podjetja morajo veliko več vlagati v marketinško komuniciranje, ki pa predstavlja velik del njihovih stroškov. Za storitvene organizacije je zelo pomembno, da vlagajo svoj trud in denar v kadre; v njihovo znanje in izobraževanje. Prav tako jih je potrebno za njihov trud tudi primerno nagrajevati. V svojem magistrskem delu sem predstavila majhno storitveno podjetje, ki se ukvarja s strežbo pijač. Pripravila marketinški načrt podjetja in analizirala njihov splet marketinškega komuniciranja. Ugotovila sem predvsem, kako pomembno je, da ima podjetje pripravljen marketinški načrt, da si izbere svojo ciljno skupino, h kateri usmerja svojo marketinško pozornost. S tem prihrani veliko nepotrebnega truda in vlaganj v neprave odločitve. V magistrskem delu sem si zastavila štiri hipoteze, od tega sem tri ovrgla in samo eno potrdila. Predvsem me je presenetilo zavrnitev hipoteze, ki pravi, da so na začetku poslovanja najbolj potrebni prijatelji in znanci, sploh v podjetju, ki se ukvarja s strežbo pijač. Pomagala sem si z izvedbo anketnega vprašalnika, ki sem ga opravila v Mariboru, v analiziranem lokalu. Tako sem dobila vpogled, kaj je anketiranim ljudem pomembno, da sploh zahajajo v lokal in kaj je tisto, kar jih je prvič pritegnilo, da so se odločili obiskati lokal. Menim, da si bo podjetje Atlantis bar lahko pomagalo z mojim magistrskim delom. Predvsem sem jim veliko svetovala; zelo pomemben pa je tudi marketinški načrt, s katerim sem podjetju pomagala poiskati pravo pot do uspeha.
Keywords: Storitve, marketinško komuniciranje, pozicioniranje, marketinški načrt, SWOT analiza
Published: 23.08.2013; Views: 3458; Downloads: 667
.pdf Full text (1,19 MB)

9.
OGLAŠEVANJE TRGOVSKEGA CENTRA X
Sabrina Dautović, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali s problematiko uspešnega oglaševanja trgovskega centra X. V teoretičnem delu smo opisali cilje oglaševanja, predstavili pet odločitev o oglaševanju, podali temeljne strategije trženja, opisali, na podlagi česa se kupci odločijo za izbiro prodajalne in kakšni so njihovi motivi za nakup. Opredelili smo pojem trgovski center in analizirali konkurente. V praktičnem delu smo opisali izvedbo ankete, analizirali odgovore in s pomočjo dobljenih odgovorov ovrgli ali potrdili hipoteze. Anketa je bila zasnovana na podlagi hipotez. V končnem delu diplomskega dela smo izdelali marketinški načrt in predloge za povečanje prednostnega deleža pri potencialnih kupcih. Ugotavljamo, da je najpomembneje, da se trgovski center X drži naslednjih postopkov: še vnaprejšnje izvajanje marketinških dogodkov, ki so na podlagi raziskave pokazali nekoliko večji obisk; še vedno ustrezno usposabljati zaposlene, ker so ključni element za zadovoljstvo strank; ohranjati enak asortiment izdelkov, saj so odjemalci zadovoljni s ponudbo.
Keywords: oglaševanje, trgovski center, trženje, marketinški načrt
Published: 20.09.2013; Views: 879; Downloads: 100
.pdf Full text (1,32 MB)

10.
PROMOCIJA POSLOVNEGA MODELA INVENTUR ZA GOSTINSKE LOKALE V SLOVENIJI
Klemen Košmrlj, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomaska naloga zajema raziskavo trga s področja opravljanja neodvisnih inventur za gostinska podjetja v Sloveniji. V diplomsekm delu je predstavljena problematika poslovanja, s posebnim povdarkom na metode dela, raziskovalna vprašanja, ter cilje, ki jih želimo doseči z diplomsko nalogo. Temu sledijo teoretične osnove s področja marketinga in računovodstva, ki nakratko predstavijo splošno o trženju storitev, kaj storitev sploh je. Prav tako se v teoretičnih osnovah dotaknemo pravnih podalg s področja računovodstva, gostinstva, davkov in zalog. Teoriji sledi poglavje raziskava, kjer v opisu okolja predstavimo poslovni model, ki se uporablja v Sloveniji. V diplomski nalogi imamo razdelane prednosti in slabosti, ki se nanašajo na uporabo tovrstne storitve za gostince. V zadnjem sklopu diplomskega dela je opravljena analiza tržišča oziroma posnetek stanja. Na poglagi opravljenih analiz ugotavljamo, da storitev ni primerna za množično prodajo, kajti ni pretiranega zanimanja. Storitev kot taka, je primerna za učinkovito poslovanje nočnih klubov.
Keywords: Inventura, storitev, trženje, marketinški načrt.
Published: 04.06.2014; Views: 523; Downloads: 98
.pdf Full text (2,05 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica