1. Digitalna marketinška strategija za podjetje ključarstvo BMKatja Maselj, 2022, undergraduate thesis Abstract: V zadnjem času smo priča izjemno hitremu razvoju digitalnih tehnologij, zato je dobra digitalna marketinška strategija v podjetju vse pomembnejša. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za podjetje Ključarstvo BM.
V teoretičnem delu smo na temelju pregleda domače in tuje literature opredelili digitalni marketing z njegovimi prednostmi in slabostmi ter predstavili posamezne strategije. Nato smo se dotaknili še socialnih omrežij, kjer smo se osredotočili predvsem na Facebook, Instagram in TikTok. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ključarstvo BM ter izvedli dve metodi spraševanja – najprej anketo in nato še intervju z direktorjem podjetja Ključarstvo BM. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali s pomočjo raziskovalnih vprašanj.
Podjetju Ključarstvo BM smo predlagali, naj čim prej vzpostavi spletno stran in socialna omrežja, poleg tega pa smo podali tudi predloge videza spletne strani in socialnih omrežij. Naša ugotovitev je bila, da bi digitalni marketing podjetju Ključarstvo BM lahko pomagal pri iskanju novih potencialnih strank in nasploh pri pozicioniranju na trgu. Keywords: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, socialna omrežja, podjetje Ključarstvo BM Published in DKUM: 19.09.2022; Views: 188; Downloads: 46
Full text (13,22 MB) |
2. Uvedba orodij digitalnega marketinga na primeru družabnega omrežja FacebookNika Perger, 2021, undergraduate thesis Abstract: Spreminjajoče se okolje in tehnološki razvoj sta v zadnjih desetletjih popolnoma preusmerila potrošnjo, načine poslovanja in promocije. Marketing je z izumom interneta dosegel povsem nov obseg, kar je vodilo do pojava digitalnega marketinga. Na vedno bolj nasičenem trgu je digitalna prisotnost postala ključen del tako uspeha kot obstoja podjetja. Prizadevanje za pridobitev konkurenčnih prednosti je spodbudilo vključevanje različnih komponent marketinškega komuniciranja v organizacijo. Vendar preklop od tradicionalnega na digitalni marketing za veliko podjetij ni lahek, saj se na poti skriva ogromno izzivov glede uvedbe novih platform v komunikacijske kanale podjetja.
V nalogi bomo predstavili širok pojem digitalnega marketinga, katere kanale obsega ter njegove prednosti in slabosti v primerjavi s tradicionalnim marketingom. V nadaljevanju bomo govorili o petih ključnih korakih pri uvedbi digitalnega marketinga v podjetje in kaj točno le-ti vključujejo. Predstavili bomo družabno omrežje in podjetje Facebook ter njegovo vlogo v poslovnem svetu, kar vključuje storitve, ki jih nudijo izključno podjetjem. V praktičnem delu bomo podrobneje analizirali digitalni marketing podjetja Nike. V ospredju bo njihova marketinška strategija, prav tako pa tudi oglasi na družabnem omrežju Facebook. Keywords: digitalni marketing, družabna omrežja, uvedba digitalnega marketinga, marketinška strategija, Facebook marketing Published in DKUM: 09.11.2021; Views: 549; Downloads: 99
Full text (1,05 MB) |
3. Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja : diplomsko deloAnita Grgić, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu Učinkovita strategija digitalnega marketinga na primeru gostinskega podjetja smo obravnavali teorijo digitalnega marketinga in digitalno marketinško strategijo na praktičnem primeru. Preučevali smo že opravljene raziskave s področja marketinga ter uporabo inovativnih metod in tehnik v praksi. Analizirali smo digitalni marketing podjetja LH-G, d. o. o., in pripravili strategijo digitalnega marketinga z namenom, da podjetje optimizira prepoznavnost svoje znamke ter izboljša prodajo. V prvem delu smo predstavili osnove digitalnega marketinga, njegove elemente in prednosti. V drugem delu smo analizirali marketing na družbenih omrežjih ter spletni strani, pripravili predlog marketinške strategije, ki zajema družbena omrežja, spletno stran in e-mail marketing, in analizirali rezultate lastne raziskave. Podali smo predloge za nadaljnje raziskovanje uporabnosti digitalnega marketinga za gostinsko podjetje. Keywords: digitalni marketing, družbena omrežja, digitalna marketinška strategija Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 489; Downloads: 121
Full text (1,80 MB) |
4. Digitalna marketinška strategija družinskega podjetja Boltez d.o.o.Petra Boltez, 2021, undergraduate thesis Abstract: V sodobnem svetu je vloga digitalne marketinške strategije vse bolj pomembna, saj je na trgu vse več podjetij. Tako v večjih organizacijah kot tudi v družinskih podjetjih digitalizacija marketinških procesov prinaša mnogo koristi. Naš namen je bil prikazati ustrezno digitalno marketinško strategijo za družinsko podjetje Boltez d.o.o.
V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature domačih in tujih avtorjev prikazali osnove digitalnega marketinga in strategij ter marketinga v družinskih podjetjih. V raziskovalnem delu smo podrobno predstavili družinsko podjetje Boltez d.o.o in naredili posnetek obstoječega stanja digitalnega marketinga. Za potrebe raziskave smo zbrali podatke s pomočjo kvantitativne analize in jih uporabili pri nadaljnjem intervjuju z direktorjem in odgovornim za marketing v podjetju. Dobljene rezultate smo med seboj primerjali in analizirali. Želeli smo pridobiti čim več podatkov za podajanje ustrezne digitalne marketinške strategije.
Družinskemu podjetju Boltez d.o.o. smo svetovali, da začne z aktivno promocijo na spletu in na socialnih omrežjih, hkrati smo zapisali tudi nekaj predlogov. Ugotovili smo, da bi jim digitalni marketing pomagal pri sami prepoznavnosti blagovne znamke, pozicioniranju na trgu in pri iskanju novih potencialnih strank. Keywords: digitalna marketinška strategija, digitalni marketing, družinsko podjetje, Boltez d.o.o. Published in DKUM: 21.07.2021; Views: 749; Downloads: 199
Full text (1,62 MB) |
5. Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovinNina Lipovšek, 2021, master's thesis Abstract: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar.
Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim.
V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart. Keywords: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina. Published in DKUM: 29.06.2021; Views: 772; Downloads: 206
Full text (3,49 MB) |
6. Prodajni potencial trgovine KidooBojana Bašelj, 2017, bachelor thesis/paper Abstract: Zagotovitev uspešnosti trgovskega poslovanja je odvisna od več različnih faktorjev in dobro načrtovanih procesov delovanja, ki jih spremlja ta dejavnost. Glede na današnjo nasičenost trgovin z oblačili je za uspeh potreben čim bolj inovativen pristop pri prodaji kot tudi pri samem marketingu. V tej diplomski nalogi smo ugotavljali, kakšne vrste trgovin poznamo v današnjem času, ter jih podrobno opisali. Prav tako smo podobno grafično in opisno prikazali procese, ki spremljajo trgovinsko dejavnost, kot je na primer t. i. menjalni proces. Prav tako smo opisali tudi neposredno odvisne partnerje s trgovino na drobno. To so seveda veletrgovci oziroma imenovana trgovina na debelo, ki skrbi za posredništvo med proizvodnjo in maloprodajno trgovino. Koledarsko leto je v sektorju trgovine na drobno razdeljeno na več časovnih terminov, ki smo jih v diplomski nalogi opisali kot sezonsko delitev. Podrobno smo predstavili nabavno-prodajno organizacijo, vezano na te sezonske delitve. Za zagotovitev ustreznih prodajnih kapacitet, ki so vezane na določene terminske časovne okvirje in prihajajoče trženjske strategije, skrbi nabavna služba, zato je v nadaljevanju naloge opisan celotni nabavni proces, ki ga, deljenega na več faz, prikažemo tudi v obliki sheme. Eden od odvisnih dejavnikov nabave je časovni okvir, drugi pa predstavlja načrtovana trženjska strategija za določeno obdobje. Le to smo podrobneje opredelili v sami odvisnosti s časovnim okvirjem in podrobneje prikazali v shemi, ki prikazuje potrebno medsebojno usklajevanje. Na naslednjih straneh je opisana tudi delitev akcijskih kampanij, ki je uporabljena v podjetju in je predmet nadaljnje raziskave.
V raziskavi je vključen določen časovni okvir, in sicer december in januar z vzporedno izpeljano trženjsko kampanjo, za katero se je podjetje odločilo. Cilj raziskovanja teh dveh časovnih obdobij je bilo ugotoviti učinkovitost trženjske strategije, vezane na izbrano časovno obdobje. Z analizo pridobljenih rezultatov je prikazana primerjava medsebojne uspešnosti teh dveh trženjskih strategij. Tako je v raziskavi ugotovljena tudi medsebojna primerjava potencialnih in dejanskih strank v primerjanih mesecih. Za potrebe nadaljnjih specifičnih in individualnih trženjskih strategij, ki jih podjetje pričakuje, je bilo ugotovljeno tudi, za katero starost in spol otroka kupci največ kupujejo. Na koncu je opredeljen natančen odgovor, vezan na rezultate raziskovanja glede na predpostavljene hipoteze. S tem je diplomska naloga pripeljana do zaključka, ki nakaže še možnosti za nadaljnja raziskovanja, predvsem na področju individualne in ciljno usmerjene trženjske strategije. Keywords: Trgovina, marketinška strategija, trženje, akcijska kampanija, trženjska strategija Published in DKUM: 14.09.2017; Views: 1181; Downloads: 86
Full text (1,68 MB) |
7. Marketinške strategije razvoja zagonskih podjetijAleš Ivkovič, 2016, master's thesis Abstract: V pričujoči magistrski nalogi smo raziskovali vpliv izbora marketinške strategije na poslovne rezultate zagonskega podjetja na področju razvoja mobilnih aplikacij. Vrednosti, ki smo jih pri raziskavi opazovali, so obseg prodaje opazovane kategorije izdelkov, število prodanih kosov aplikacij in vrednost prodaje v USD.
V prvem delu naloge smo opredelili marketing kot poslovno funkcijo, posebnosti tržnega okolja zagonskih podjetij, posebnosti trga mobilnih aplikacij in predstavili marketinške strategije zagonskih podjetij na trgu mobilnih aplikacij ter jih primerjali med seboj.
Ugotovili smo, da moderni koncepti poslovanja marketing opredeljujejo kot bistveno razlikovalno in edinstveno poslovno funkcijo podjetja. Marketing je v svoji zgodovini prešel iz enodimenzionalne v večdimenzionalno poslovno aktivnost, ki jo lahko delimo najmanj na korporativno raven, poslovno raven in funkcionalno raven. V nadaljevanju smo se usmerili na opredelitev strateškega marketinga, njegove vloge in mesta v procesu marketinga in opredelili proces strateškega marketinga.
Poglobili smo se tudi v tržno okolje zagonskih podjetij, katerega posebnosti so dinamičnost in negotovost trga ter omejenost finančnih virov. Opredelili smo tudi življenski cikel izdelka, ki je lahko ključni dejavnik konkurenčnosti zagonskega podjetja.
Ugotavljali smo tudi posebnost trga mobilnih aplikacij in težave, ki jih povzroča hitro spreminjanje tehnologije in neenotnost tehnoloških standardov. Preučili smo tudi ponudbo in povpraševanje na trgu mobilnih aplikacij, ki še naprej raste z nezmanjšano močjo.
Preden smo pričeli s empiričnim delom smo, preučili posebnosti najbolj pogosto uporabljenih strategij, to so strategija "free", "paid", "freemium" in strategija "paymium".
Nadaljevali smo z empiričnim delom naloge, v katerem smo primerjali dva modela marketinške strategije zagonskih podjetij na področju razvoja mobilnih aplikacij, in sicer "freemium" in "paymium". Spremljali in beležili smo podatke o nakupih in dobičku v časovnem obdobju od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "freemium" in od 1. 7. 2015 do 31. 12. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "paymium".
Z raziskavo smo pokazali, da je za izbrano kategorijo izdelkov na področju mobilnih aplikacij primernejša uporaba marketinške strategije "freemium". Keywords: zagonsko podjetje, marketinška strategija, "freemium", "Paymium" Published in DKUM: 13.12.2016; Views: 886; Downloads: 98
Full text (6,36 MB) |
8. UČINKI INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJ V VIRALNEM MARKETINGUŽiga Magjar, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: Naloga obravnava učinke informacijskih tehnologij v viralnem marketingu, predvsem skozi prizmo različnih tehnologij, ki so na voljo tako malim kot velikim podjetjem. V prvem delu diplomskega dela je narejen splošen popis vloge in pomena takšnega načina marketinških aktivnosti skozi zgodovino in vse do danes. Posebno pozornost smo posvetili glavnim tehnološkim platformam, ki danes služijo kot najbolj uporabljene za namen doseganja viralnosti marketinških sporočil. V nadaljevanju smo ocenili in predstavili zakonitosti dobre izvedbe viralnega projekta, katerega cilj je povečan tržni delež blagovne znamke. Nadaljevali smo z opisom procesov planiranja in izvedbe viralnih projektov skupaj s primerjavo, s čimer smo želeli zainteresiranim približati način vodenja projektov in pridobivanja elektronskih naslovov znotraj podjetja. S podatki, pridobljenimi iz izvedenih viralnih projektov, smo v nadaljevanju primerjali glavne kazalnike uspešnosti. Ugotovili smo, da je poleg visoke interaktivnosti, kjer mora tehnološka rešitev skupaj z vsebino kampanje že sama po sebi pospeševati viralni učinek širjenja/priporočanja, predvsem pomembna izbira medija, na katerem bomo ta viralni projekt izvedli. Raziskava rezultatov in študij literature kažeta na to, da če bomo v prihodnje želeli ostati v stiku z našimi kupci, moramo kampanje peljati predvsem na tistih platformah in medijih, kjer se največ zadržujejo, ter seveda na način, ki je njim najbližji. Keywords: viralni marketing, generiranje stikov, spletni marketing, marketinška strategija, uporabne tehnologije, viralni projekt, viralna sporočila, internetne tehnologij Published in DKUM: 12.10.2016; Views: 740; Downloads: 73
Full text (5,71 MB) |
9. DRUŽBENA OMREŽJA V MARKETINŠKI STRATEGIJI PODJETJAŠpela Frešer, 2016, undergraduate thesis Abstract: Pojav družbenih omrežij je spremenil način potrošnikovega zbiranja informacij in nakupovanja, spremenil pa se je tudi način marketinškega komuniciranja. V diplomskem delu je predstavljena vloga družbenih omrežij v okviru digitalnega komuniciranja. S pomočjo metod deskripcije, komparacije, analize in sinteze ter na podlagi praktičnega primera je prikazano, kako lahko podjetje z ustrezno strategijo na družbenih omrežjih pripomore k svoji prepoznavnosti, zgradi lasten medij za ciljno nagovarjanje potrošnikov, dobi vpogled v njihove navade in vedenjske vzorce ter na podlagi rezultatov, ki jih pridobi s pomočjo orodij, ki jih omogočajo družbena omrežja, prilagaja marketinške strategije. Keywords: družbena omrežja, marketinška strategija, potrošnik, komunikacija Published in DKUM: 08.09.2016; Views: 984; Downloads: 66
Full text (2,21 MB) |
10. Primerjava marketinških strategij vodilnih plesno izobraževalnih institucij v EUTina Fröhlich, 2016, master's thesis/paper Abstract: Akademija za ples je mlada akademija, ki v slovenskem in tudi mednarodnem prostoru nima direktne konkurence. Ima edinstven študijski program 1. bolonjske stopnje, »Ples, koreografija«, katerega diplomanti pridobijo naziv diplomirani plesalec koreograf (VS) / diplomirana plesalka koreografinja (VS), raven VI/2.
Akademija se od svoje ustanovitve leta 2008 sooča s premajhnim vpisom študentov kljub temu, da ima atraktiven program, strokovne predavatelje in sodelavce, veliko praktičnega dela in tudi mednarodnega udejstvovanja.
V magistrskem delu smo ugotavljali kje so ključni razlogi za premajhno povpraševanje po pridobitvi formalne izobrazbe s plesnega področja v Sloveniji oz. za premajhen vpis potencialnih študentov. Zato smo v teoretičnem delu proučili področja izobraževanja, marketinga v izobraževanju in marketinških strategij, v raziskovalnem delu pa opravili raziskavo trga in analizo okolja. Raziskava trga je pokazala, da je zavedanje pomembnosti formalnega izobraževanja na področju plesa v slovenski plesni javnosti dobro, da ve kje lahko pridobi formalno plesno izobrazbo in kakšne so s pridobitvijo le-te možnosti za zaposlitev. Vendar pa smo ugotovili, da Akademija za ples nima zapisane marketinške strategije, ki bi ji lahko sledila in s tem povečala svojo prepoznavnost v širši javnosti. To potrjujejo tudi rezultati raziskave, ki kažejo na to, da je Akademija za ples premalo poznana širši slovenski javnosti, njene prednosti pa premalo izpostavljene.
Kot rešitev smo v poglavju Predlagane rešitve zapisali predlog marketinške strategije, ki bi Akademiji za ples prinesla večjo prepoznavnost, predvsem pa ji omogočila, da razvije svoj potencial. Keywords: - izobraževanje
- marketing v izobraževanju
- marketinška strategija Published in DKUM: 03.06.2016; Views: 1051; Downloads: 100
Full text (3,27 MB) |