| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OGLAŠEVANJE IN MANIPULACIJA: ŠTUDIJA PRIMERA
Alja Lazar, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga se začne z definicijo oglaševanja. Na splošno povemo kaj je, opišemo zgodovino ter načine oglaševanja. Ker pa oglaševanje pogosto vsebuje manipulativni način, smo se osredotočili še na manipulacijo. Povedali kaj je, kakšne so njene pojavne oblike in kako vpliva na ljudi. Osredotočimo se na manipulacijo, kot ključni element oglaševanja, ugotavljamo razsežnost manipuliranja, ter kako manipulativno oglaševanje deluje na ljudi. Manipulativno oglaševanje moralno ovrednotimo, ter povemo, kaj je na splošno narobe z manipulacijo in takšnim oglaševanjem, in kakšne so njegove moralne zagate. Diplomska naloga se zaključi s študijo primera, ki je sestavljena iz teoretičnega in empiričnega dela.
Keywords: oglaševanje, manipulacija, manipulativno oglaševanje, nezavedno, podzavest
Published: 14.10.2015; Views: 1027; Downloads: 195
.pdf Full text (1,42 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica