| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MANAGER IN VODENJE PODJETJA
Matej Pfifer, 2011, final seminar paper

Abstract: Uspešnost podjetja je odvisna od številnih dejavnikov. Vsekakor pa lahko z gotovostjo trdimo, da je ključnega pomena manager, vodenje podjetja in kultura. V diplomskem seminarju smo prikazali vlogo managerja pri vodenju podjetja, ženske v managementu in vodenje podjetja. Management danes ni enak managementu v preteklosti, kar je posledica gospodarskega razvoja. Danes mora biti podjetje učeča se organizacija. To pomeni, da je organizacija sposobna pridobivati in uporabljati znanje. Takšna oblika organizacije je tudi edina perspektivna za prihodnost. Manager ima pri vodenju podjetja zelo zahtevno nalogo, saj mora s svojim znanjem in odločitvami vplivati na razvoj in uspešnost podjetja.
Keywords: Management, vodenje, manager, managerka, kultura
Published: 04.11.2011; Views: 1006; Downloads: 89
.pdf Full text (267,64 KB)

2.
Položaj žensk v managementu
Melita Novačan, 2017, master's thesis

Abstract: Obstaja pregovor, da za vsakim uspešnim moškim stoji močna ženska – in prav takšna ženska danes zaseda vodilne položaje v politiki in podjetjih. Managerke na vodilnih položajih so zelo zanimiva tema za raziskavo, saj mnoge raziskovalce zanima, kako same kompetence ženskega spola vplivajo na vodenje in ali se pri tem razlikujejo od moških vodij. Kljub temu da je danes vedno večje število managerk na vodilnih položajih, pa se vedno še najdejo mnenja, ki govorijo o tem, da ženske v družbi nimajo enakovrednih vlog, statusa, moči, niti možnosti za socialno mobilnost kot moški. Kot vse se razvija tudi management in razvoj tega do nedavnega ni vključeval analize položaja žensk v managementu. Nove teorije danes to že vključujejo in temeljijo tudi na raziskovanju managementa za oba spola, čeprav so rezultati o udeležbi žensk v managementu prihodnosti precej optimistični. Prvi del magistrskega dela zajema predvsem teoretične prvine, kot je definiranje managementa na podlagi različnih avtorjev. Rdeča nit osrednjega dela je namenjena ženskam v managementu, ki zavzemajo vodstvene položaje. Na tem mestu smo posebej izpostavili ovire, s katerimi se srečujejo ženske na poti do vrha, in predstavili dejavnike, ki njihov položaj izboljšajo.
Keywords: management, managerka, vodenje, ovire do vrha
Published: 08.12.2017; Views: 507; Downloads: 52
.pdf Full text (1,03 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica