1.
CELOVITA KAKOVOST ORGANIZACIJEMateja Zadravec, 2011, undergraduate thesis
Abstract: Pomen kakovosti v organizaciji je danes ključen za pridobivanje konkurenčne prednosti na trgu. Pojdeta ne smejo zanemarjati velikega pomena kakovosti za organizacijo, predvsem pa jo ne smejo zavračati, češ da je kakovost le strošek za organizacijo. Kakovost predstavlja za vsako organizacijo le napredek v pravo smer in ji prinaša mnogo pozitivnih lastnosti.
Celovita kakovost organizacije, pomeni kakovost na vseh ravneh sistema, s vsemi potrebnimi ukrepi za njegovo zagotavljanje. Zajema pa različne pristope med katere spadata management celovite kakovosti (TQM) in model poslovne odličnosti (EFQM).
Marketing je bistvenega pomena pri zagotavljanju kakovosti, tako strateško marketinško načrtovanje skrbi za dolgoročno uspešnost organizacije.
V diplomskem seminarju sem teoretično prikazala kako naj bi izgledala celovita kakovost organizacije.
Keywords: celovita kakovost organizacije, managemet celovite kakovosti, model poslovne odličnosti, marketing, strateški marketinški načrt.
Published in DKUM: 13.12.2011; Views: 3403; Downloads: 739
Full text (647,02 KB)