1.
Management poslovnih ter privatnih dogodkovAlin Klančnik, 2022, undergraduate thesis
Abstract: Vsak od nas se je v svojem življenju že vsaj enkrat udeležil dogodka, ki nam bo za vedno ostal nekje v mislih in nas spominjal na lep dogodek. Pa naj bo to zaradi njegove lokacije, okrasitve, posebnih aktivnosti, pogostitve s hrano in pijačo, glasbe ali česa popolnoma drugega. Ne zavedamo pa se, da za vsako od teh lastnosti stoji velik sistem ljudi, nabavnih in distribucijskih kanalov, tehničnega, tržnega in kreativnega znanja, katerih delovanje literatura označuje s pojmom management dogodkov oziroma »Event management«. Človek že od nekdaj teži k temu, da poudari in na poseben način zaznamuje najpomembnejše dogodke svojega življenja, npr.: rojstvo, smrt, poroko, spremembo družbenega stanu, napredek, menjavo letnih časov in podobno. Svet prireditvenega turizma in managementa dogodkov pa danes zajema širok spekter načrtovanih poslovnih, političnih, komercialnih, športnih, kulturnih, dobrodelnih in privatnih dogodkov. Zraven toliko posebnih vrst dogodkov se zdi, da se vsak teden pojavljajo novi. Njihova posebna privlačnost pa delno izhaja iz omejenega trajanja in prirojene edinstvenosti vsakega dogodka. Sama se v diplomski nalogi zraven osnovne opredelitve dogodkov, njihovega opravljanja ter opisa dela in spretnosti managerja, podrobneje osredotočam na raziskavo področja in primerjavo poslovnih in privatnih dogodkov, s podrobnejšim vpogledom na primere konferenc in porok. Ob tem je skozi celotno delo možno zaslediti še obravnavanje vpliva vpeljave tehnologije v proces organizacije dogodkov kot podporne storitve, ki danes predstavlja vedno večji segment same dejavnosti. Analiza organizacije dogodkov temelji na intervjujih z dvema uspešnima slovenskima managerkama organizacije dogodkov, ki nudita vpogled v prakso poslovanja na tem področju. Na podlagi obravnavane teorije in opravljenih intervjujev lahko zato ugotovim, da je za uspeh dogodka potrebna dobra in podrobna organizacija, ki zajema časovne okvirje, finančno upravljanje in doseganje ciljev ter mnoge druge dejavnosti.
Keywords: management dogodkov, poslovni dogodek, privatni dogodek, organizacija porok, organizacija konferenc
Published in DKUM: 24.11.2022; Views: 695; Downloads: 85
Full text (1,43 MB)