| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA IN POMEN MALIH OGLASOV NA INTERNETU
Jernej Založnik, 2011, undergraduate thesis

Keywords: mali oglasi, oglaševanje, reklame, internet
Published: 22.02.2021; Views: 146; Downloads: 15
.pdf Full text (2,54 MB)

2.
IZDELAVA E-POSLOVNEGA MODELA ZA PORTAL NAJDIOBRTNIKA.SI
Domen Močnik, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi želimo izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. NajdiObrtnika.si je spletni portal namenjen predvsem oglaševanju obrtnikov, njihovih izdelkov oziroma storitev. Portal želi z inovativnimi idejami, preprostim izgledom, konkurenčno ponudbo in koristnimi informacijami poseči na trg tovrstnih portalov, ki posredujejo informacije oziroma male oglase na področju oglaševanja obrtnikov. S konkurenčno ponudbo, ažurnimi informacijami ter prijaznim pristopom želimo doseči zaupanje tako obrtnikov, ki oglašujejo na portalu, kot iskalcev teh oglasov ter s tem ustvariti neko spletno skupnost in pomoč tako obrtnikom kot iskalcem. Opredelitve in oblike e-poslovnega modela se razlikujejo od strokovnjaka do strokovnjaka, saj je težko opredeliti neko področje, ki se stalno spreminja in nadgrajuje. To pa je ravno prednost e-podjetij, ki lahko hitro spremenijo svojo ponudbo ali jo nadgradijo. Od nekaj naštetih opredelitev ter oblik e-poslovnega modela smo izbrali štiri ključne med seboj povezane temelje e-poslovnega modela, kot sta jih predlagala Osterwalder in Pigneur (2001): predlog izdelka oziroma storitve, odnos do strank, infrastruktura managementa, finančni plan. Preko teh štirih temeljev želimo predstaviti in hkrati izdelati e-poslovni model za portal najdiObrtnika.si. S tem, da predstavimo idejo portala oziroma storitve, ki jih ponuja, politiko odnosa do uporabnikov, infrastrukturo in nenazadnje finančni plan portala, želimo portal predstaviti, organizirati in hkrati usmerjati. E-poslovni model je nujno potreben za nadaljno delovanje portala, v kolikor želi resno konkurirati na trgu. Z bolj jasnim vpogledom v nekatera področja delovanja portala želimo pridobiti in graditi tudi na zaupanju uporabnikov kot potencialnih investitorjev.
Keywords: e-poslovni model, internetni portal, internetna stran, oglaševanje preko interneta, obrtnik, samozaposlovanje, posredovanje informacij, mali oglasi
Published: 04.07.2011; Views: 1675; Downloads: 86
.pdf Full text (638,05 KB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica