| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 158
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Vpeljava ključnih dejavnikov uspešnosti na primeru malega podjetja
Jure Šuligoj, 2020, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo problem razvoja ključnih dejavnikov uspešnosti v malem podjetju. V ta namen smo raziskali uravnotežen sistem kazalnikov (BCS) in ključne kazalnike uspeha (KPI). Podrobneje smo predstavili priložnosti uporabe le-teh za mala podjetja, pri čemer se osredotočimo na implementacijo sistema v malo podjetje. Cilj magistrskega dela je analiza obstoječega stanja podjetja x, na podlagi tega razviti nov nabor ključnih kazalnikov podjetja, ter urediti zajem vhodnih podatkov in konsolidacije informacijskega sistema. Podjetje x bo v končni fazi implementiralo tudi spremljanje izbranih KPI v izbrani programski opremi. V začetnem delu so najprej predstavljena teoretična izhodišča za dobro zastavljen sistem ključnih dejavnikov uspešnosti. Podrobneje je opisano, kako dobro zapisati vizijo podjetja, kako na novo določiti strateške cilje ter izbrati merljive kazalnike uspeha. Vsa vsebina je prilagojena mikro in malim podjetjem, ki si želijo vpeljati tovrstni sistem. Jedro magistrske naloge je redefinicija vizije, določitev strateških ciljev in ključnih kazalnikov uspeha za malo podjetje x. Ključni kazalniki zajemajo tako določitev kazalnikov za uravnotežen sistem, kot tudi za nekatere operativne kazalnike, ki si jih podjetje želi spremljati. Na koncu je opisan postopek reorganizacije informacijskega sistema in tudi implementacija prej omenjenega sistema v preučevano podjetje. V zaključku podamo oceno in ugotovitve, do katerih smo prišli skozi izdelavo tega magistrskega dela, ter podamo predloge za nadaljnje delo in izboljšave.
Keywords: ključni dejavniki uspešnosti, uravnoteženi kazalniki uspeha, mala in srednja velika podjetja.
Published: 09.11.2020; Views: 299; Downloads: 84
.pdf Full text (2,14 MB)

2.
Analiza priložnosti zelo-zmogljivega računalništva za mala in srednja podjetja
Blaž Gašperlin, 2019, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu obravnavamo in raziskujemo področje zelo zmogljivega računalništva. Podrobneje predstavimo priložnosti uporabe le-tega za mala in srednje velika podjetja, pri čemer se osredotočimo na uporabo zelo zmogljivega računalništva v oblaku. Cilj magistrskega dela je izvedba analize priložnosti zelo-zmogljivega računalništva v oblaku za mala in srednja podjetja, kjer pridobimo pregled nad prednostmi, ki jih prinaša uporaba tovrstne tehnologije. V ta namen smo proučili tri projekte (Fortissimo, CloudFlow in SesameNet), financirane s strani Evropske unije (EU), v okviru katerih so potekali zanimivi eksperimenti, z izbranimi malimi in srednje velikimi podjetji, kjer je bil cilj teh projektov ugotoviti, kakšne ponudbe oblikovati za tovrstna podjetja, da se bodo odločila za potencialno uporabo teh storitev. V začetnem delu je najprej predstavljeno klasično računalništvo v oblaku, s pripadajočimi modeli in storitvami, ki jih ta nudi, sledi zelo-zmogljivo računalništvo ter uporaba le-tega v oblaku, z modeli in storitvami, ki jih ta oblika računalništva ponuja. Nadalje je podano trenutno stanje na tem področju, kjer preverimo, kakšno je obstoječe stanje uporabe zelo-zmogljivega računalništva ter podamo kritično analizo. Jedro magistrskega dela (empirični del) predstavljajo rezultati in diskusija, kjer je najprej predstavljena infrastruktura, potrebna za to vrsto računalništva in nekatera glavna področja uporabe. Nadalje je izpostavljena pomembnost usposobljenosti ter prednosti uporabe zelo-zmogljivega računalništva v oblaku. Nazadnje je izvedena analiza študije primerov uporabe tega računalništva v oblaku, v malih in srednje velikih podjetjih, ki predstavlja glavni del magistrskega dela. Na koncu so predstavljeni zaključki, kjer podamo oceno izvedene analize in ugotovitve, do katerih smo prišli skozi izdelavo tega magistrskega dela ter podamo možnosti nadaljnjega dela in raziskav na tem področju.
Keywords: zelo-zmogljivo računalništvo, računalništvo v oblaku, zelo zmogljivo računalništvo v oblaku, mala in srednje velika podjetja
Published: 10.10.2019; Views: 364; Downloads: 66
.pdf Full text (4,07 MB)

3.
Zadovoljstvo zaposlenih z njihovim ekonomskim položajem v malih podjetjih v podravski regiji
Nina Pignar, 2018, master's thesis

Abstract: Mala podjetja v Sloveniji predstavljajo pomembno vlogo, saj večinski delež vseh podjetij v državi pripada njim. Postajajo močna in uspešna tudi na nacionalnih ravneh gospodarstva. V zadnjih letih se njihovo število povečuje, kar predstavlja odlične priložnosti za nova delovna mesta in posledično manj brezposlenih in boljše socialno stanje v državi. V podravski regiji je v ospredju občina Maribor, ki ima dobre napovedi za krožno gospodarstvo in veliko podpore za uspeh. V Podravju je še veliko neizkoriščenih naravnih virov, ki znajo v prihodnosti veliko doprinesti gospodarstvu. Kljub še zmeraj precej veliki brezposlenosti v podravski regiji se rezultati izboljšujejo. S pomočjo stremenja k pospešenemu dvigu gospodarstva je prihodnost obetavna. Velik pomen k uspešnim podjetjem pripomorejo človeški viri. Zadovoljni zaposleni predstavljajo pomembno funkcijo, s katero ima podjetje najboljše pogoje za uspešno poslovanje. Zadovoljni zaposleni v podjetje prinesejo številne koristi, ki so pogoj tako za osebni kot tudi poslovni uspeh. Magistrsko delo z naslovom Zadovoljstvo zaposlenih z njihovim ekonomskim položajem v malih podjetjih v podravski regiji je sestavljeno iz dveh delov. V teoretičnem delu smo raziskovali položaj malih podjetij v podravski regiji. Pojem zadovoljstva zaposlenih smo opredelili po različnih avtorjih ter podrobneje raziskali dejavnike zadovoljstva zaposlenih, povezanih z njihovim ekonomskim položajem. V empiričnem delu smo predstavili raziskavo, s pomočjo katere smo ugotavljali zadovoljstvo zaposlenih z njihovim ekonomskim položajem v malih podjetjih v podravski regiji in te podatke interpretirali.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, ekonomski položaj, mala podjetja, podravska regija, dejavniki zadovoljstva.
Published: 18.10.2018; Views: 547; Downloads: 75
.pdf Full text (1,86 MB)

4.
Kadrovski management v malih podjetjih na Gorenjskem
Nina Lukan, 2018, master's thesis/paper

Abstract: Podjetja, ki želijo obstati v današnjem konkurenčnem boju na trgu, se morajo zavedati, da je okolje nepredvidljivo in se hitro spreminja, kar pomeni, da se morajo podjetja z njim. Še posebej prilagodljiva morajo biti mala podjetja, če želijo preživeti v tem morju možnosti. Mala podjetja morajo pravočasno spoznati poslovno priložnost in se hitro odzvati na spremembe v okolju. Da pa bo uspeh zagotovljen, mora podjetje oziroma manager izbirati ljudi, ki so se pripravljeni spreminjati in prilagajati z njim. Razumljivo je, da si mala podjetja ne morejo privoščiti kadrovskega strokovnjaka, zato v večji meri to odgovornost prevzema kar vodja oziroma direktor sam. Mora pa biti sposoben se prilagoditi hitrim spremembam in prav tako biti pripravljen prisluhniti in uslišati želje njegovih zaposlenih. Magistrsko delo zajema v teoretičnem delu osnovne opredelitve oziroma definicije kadrovskega managementa za lažje razumevanje kadrovskih procesov. V nadaljevanju sledi opredelitev strateškega kadrovskega managementa, kadrovskih procesov, ki smo jih uporabili v anketni raziskavi ter opredelitev malih podjetij, saj smo se v raziskavi omejili le na mala podjetja Gorenjske regije. Cilj raziskave je bil ugotoviti, kdo se ukvarja s kadrovskimi procesi v malih podjetjih, kateri kadrovski procesi se izvajajo ter kako se izvajajo. Zanimalo nas je, ali se planiranje kadrov, uvajanje kadrov, izobraževanje kadrov, usmerjanje kadrov, koordiniranje kadrov, razvoj kadrov ter mnenje o odgovornosti kadrovske službe razlikujejo med malimi podjetji na Gorenjskem, ki delujejo v proizvodnji in storitveni dejavnosti. Skladno s tem smo si nato zastavili sedem raziskovalnih vprašanj. Rezultati raziskave so pokazali, da so prevladovala anketirana podjetja, ki se ukvarjajo s storitveno dejavnostjo. V slabi polovici anketiranih podjetij je anketo izpolnjeval direktor oziroma lastnik, v ostalih podjetjih pa nekdo drug. Podjetja imajo v povprečju 25 zaposlenih. Najbolj so se strinjali s trditvami, da se potreba po novem delavcu načrtuje vnaprej, da se z novo zaposlenim najprej opravi razgovor, za zaposlene imajo v večini podjetij organizirana izobraževanja, zaposleni pogosto uporabljajo navodila za opravljanje svojih nalog, fluktuacija je nizka, zaradi nezadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu, direktor oziroma lastnik obvešča svoje zaposlene o ciljih podjetja in pri zadnjem anketnem vprašanju, so se anketirana podjetja najbolj strinjala s trditvijo, da se s kadrovsko dejavnostjo ukvarja lastnik oziroma direktor podjetja.
Keywords: Kadrovski management, Strateški kadrovski management, Kadrovski procesi, Mala podjetja
Published: 30.08.2018; Views: 645; Downloads: 91
.pdf Full text (1,35 MB)

5.
Poznavanje zunanjega revidiranja v malih in mikro podjetjih in razlogi za njegovo uporabo
Gregor Presker, 2018, master's thesis

Abstract: Delovanje podjetij je izpostavljeno številnim poslovnim tveganjem in negotovostim. Podjetja si lahko pomagajo z zunanjim revidiranjem obvladovati poslovna tveganja in s tem zagotoviti varnejše in uspešnejše delovanje. Zunanje revidiranje daje tudi zagotovilo, da so računovodski izkazi in računovodsko poročanje v skladu s predpisi in z zakoni. Zunanje revidiranje je obvezno za velike in srednje kapitalske družbe, dvojne družbe, banke, zavarovalnice in druge družbe, katerim je zakonsko predpisano. Za mala in mikro podjetja zakonske podlage ne zahtevajo obveznega zunanjega revidiranja. Vendar pa dopuščajo možnost, da se za prostovoljno zunanje revidiranje odločijo sama. Prostovoljno zunanje revidiranje lahko pripomore k večji verodostojnosti računovodskih izkazov, k vzpostavitvi ali izboljšanju notranjih kontrol, k izboljšanju zaupanja med lastniki in managerji ter med podjetjem in ostalimi deležniki (banke, dobavitelji, zaposlenci, država itd.). V magistrskem delu smo si zastavili cilj, odgovoriti na naslednji vprašanji: – Ali obstajajo razlike med malimi in mikro podjetji v splošnem poznavanju zunanjega revidiranja ter poznavanju koristi, ki jih prinaša uporaba zunanjega revidiranja? – Ali je najpogostejši razlog, zaradi katerega se preučevana mikro in mala podjetja odločijo za zunanje revidiranje, boljše pogajalsko izhodišče za pridobitev boljših pogojev kreditiranja pri posojilodajalcih ali za samo pridobitev posojil, katerega je morda celo zahteval potencialni posojilodajalec? V ta namen smo najprej opredelili osnovno teorijo o zunanjem revidiranju, ki je zajemala: pojem, namen in vrste zunanjega revidiranja, pravna, strokovna in etična načela zunanjega revidiranja, posebnosti zunanjega revidiranja v malih podjetjih, obvladovanje tveganj v povezavi z zunanjim revidiranjem in revidiranje računovodskih podatkov ter notranjih kontrol. S pomočjo tuje literature in opravljenih raziskav v tujini na temo prostovoljnega zunanjega revidiranja smo opredelili teoretične možne razlage za odločitev podjetij za prostovoljno zunanje revidiranje. Opravili smo raziskavo med slovenskimi mikro in malimi podjetji glede poznavanja in uporabe prostovoljnega zunanjega revidiranja med njimi. Podatke, potrebne za raziskavo, smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Nadaljevali smo s statistično analizo podatkov, ki nam je omogočila preveriti zastavljene hipoteze in odgovoriti na raziskovalni vprašanji.
Keywords: prostovoljno zunanje revidiranje, mala in mikro podjetja, poznavanje, stanje in razširjenost uporabe, razlogi za uporabo
Published: 26.06.2018; Views: 575; Downloads: 84
.pdf Full text (2,37 MB)

6.
PEST-analiza v poslovnem okolju malih ter srednje velikih podjetij
Nina Zlatečan, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V ospredju dela diplomskega projekta so mala in srednje velika podjetja ter PEST-analiza, s pomočjo katere proučujemo zunanje okoljske dejavnike, ki neposredno vplivajo na poslovanje podjetij. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu obravnavamo učinke PEST-analize v poslovnem okolju malih in srednje velikih podjetij. Najprej opredelimo značilnosti malih ter srednje velikih podjetij (v nadaljevanju MSP) in sektorje, v katerih se pojavljajo, nato navedemo njihovo specifiko. Gre za gospodarski učinek teh podjetji, razvoj, značilnosti financiranja MSP in vpliv sodobnega okolja nanje. Za tem sledijo PEST-analiza, akronim političnih, ekonomskih, sociokulturnih ter tehnoloških sprememb, ki vplivajo na poslovanje družbe. Opredelimo ter opišemo zgodovinski razvoj analize, navedemo postopke in tehnike izvajanja analize ter razjasnimo vse PEST-variacije. Pojasnimo pomen in uporabo analize za mala in srednje velika podjetja ter opredelimo poslovno okolje in navedemo priložnosti za rast MSP. Empirični del vsebuje predstavitev podjetja Hyundai Zoran Zlatečan s. p. ter izvedeno PEST-analizo. Ker se skozi diplomski projekt osredotočamo na mala in srednje velika podjetja, PEST-analizo izvedemo na primeru majhnega podjetja. S tem poslovnim orodjem opredelimo zunanje okoljske dejavnike tega podjetja – politične, ekonomske, sociokulturne ter tehnološke – ki za dotično podjetje prestavljajo nevarnost oziroma priložnost. Opredelimo tudi njihov status glede na okoljske razmere – ali gre za naraščajoč, padajoč ali nespremenjen trend.
Keywords: poslovno okolje, PEST-analiza, mala in srednje velika podjetja, majhno podjetje Hyundai Zoran Zlatečan s.p.
Published: 16.05.2018; Views: 903; Downloads: 183
.pdf Full text (614,10 KB)

7.
Vpliv projektov in projektnega managementa na rast malih in srednje velikih podjetij
Martina Breznik, 2018, master's thesis

Abstract: Hitro rastoča mala in srednje velika podjetja igrajo pomembno vlogo v gospodarstvu, kar zadeva zaposlovanje in njihov prispevek k nacionalnemu bogastvu. Mala in srednje velika podjetja so tako tudi gonilna sila prihodnje rasti v gospodarstvu, pri čemer imajo pomembno vlogo projekti in projektni management. Različne študije so pokazale, da je projektni management ključnega pomena za uspešno izvedbo projektov, katerih uspešnost vpliva na rast podjetij. Večina teh študij je bila izvedena na primeru velikih podjetij, učinek teh veščin pa v sektorju malih in srednje velikih podjetjih ni dobro znan. Namen te magistrske naloge je zato opredeliti vlogo projektnega managementa pri uspešnosti projektov ter ugotoviti vpliv projektnega managementa in uspešnosti projektov na rast hitro rastočih malih in srednje velikih podjetij. Na podlagi tujih strokovnih študij je bil oblikovan vprašalnik, ki proučuje projekte, projektni management in stopnjo rasti v teh podjetjih v Sloveniji. V raziskavi je sodelovalo 176 podjetij. Rezultati kažejo, da ima projektna organiziranost značilen vpliv na uspešnost projektov, uspešno zaključeni projekti pa vplivajo na rast hitro rastočih malih in srednje velikih podjetij. Na podlagi omejitve glede velikosti podjetij se kaže potencial za nadaljevanje obravnavane študije v ugotavljanju razlik in podobnosti med MSP in velikimi podjetji na področju projektnega managementa v Sloveniji in tudi širše v svetu. Prav tako bi bilo smiselno proučevati razlike v rasti med malimi in srednje velikimi podjetji ter velikimi podjetji, saj številni raziskovalci ugotavljajo, da velika podjetja rastejo počasneje, zato se tudi dejavniki rasti med temi podjetji najverjetneje razlikujejo.
Keywords: mala in srednje velika podjetja, rast, projekti, projektni management, uspešnost projektov
Published: 24.04.2018; Views: 651; Downloads: 146
.pdf Full text (2,58 MB)

8.
Diverzifikacija poslovanja kot strategija rasti in razvoja msp
Urška Mlinarič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski projekt obsega teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo najprej opredelili mala in srednja velika podjetja ter predstavili poslovanje le-teh v Sloveniji. Opredelili smo tudi, kaj je življenjski cikel podjetja, največji poudarek pa smo namenili strategijam rasti in razvoja. Našteli smo dejavnike podjetniške rasti, kasneje pa opisali vrste strategij. Izbrali smo diverzificirano rast podjetja kot eno izmed temeljnih strategij rasti. Najprej smo po različnih avtorjih poiskali različne definicije diverzifikacije ter opredelili priložnosti in nevarnosti izbrane strategije rasti. Na koncu smo opisali še vrste in načine doseganja rasti s strategijo diverzifikacije. Teoretični del smo podkrepili s praktičnim primerom podjetja Hemptouch, d. o. o. Za to podjetje smo se odločili zato, ker smo tudi sami njihovi odjemalci. Podjetje se namreč ukvarja s posebnim segmentom izdelkov, in sicer s kremami in kapljicami za različne težave s kožo. Veljajo za 100-odstotno veganske izdelke. Vsebujejo pretežno hidrolat konoplje in konopljine kanabinoide, poleg tega pa še ostale sestavine, kot so bergamotka, nageljnove žbice, muškatna kadulja, šentjanževka, damaščanska vrtnica, geranija, kajenska paprika, propolis, koencim Q10, limona, hialuronska kislina in druge. Izdelke prodajajo prek svoje spletne strani in v trgovinah Biotopic in Kalček. Ne dolgo nazaj pa so začeli prodajati svoje izdelke tudi v trgovini Hofer, a le določene kreme. V praktičnem delu smo najprej predstavili izbrano podjetje Hemptouch, d. o. o., in ugotovili, da je podjetje še zelo mlado, saj je bilo ustanovljeno na začetku leta 2014. Ko smo se poglobili v rast in razvoj podjetja, smo ugotovili, da so dokaj hitro začeli razmišljati o diverzifikaciji. Za strategijo diverzifikacije so se v podjetju odločili, ko so spoznali, da na generičen način podjetje ne more več rasti. Na diverzificiran način so rastli tako, da so z obstoječimi proizvodi stopili na tuji trg. Podjetju je uspelo pravi čas na pravem mestu udejanjiti idejo o izdelkih iz industrijske konoplje. Do tega so prišli, ker so na eni strani imeli znanje o konoplji, na drugi strani pa znanje o zeliščarstvu in naravnih zdravilnih učinkih zelišč. Tako je prišlo do ideje o konopljini kozmetiki. V Sloveniji imajo kar nekaj konkurence, saj obstajajo podjetja, ki imajo recimo konopljine kapljice, nimajo pa razvite celotne linije izdelkov, kot jo ima podjetje Hemptouch, d. o. o. Veliko več konkurence imajo na tujih trgih, saj so tam ljudje veliko bolj ozaveščeni o zdravilnih učinkih industrijske konoplje kot pri nas. Odjemalci so tudi pripravljeni več plačati, zato je tudi tam prodaja večja.
Keywords: mala in srednje velika podjetja, življenjski cikel podjetja, dejavniki podjetniške rasti, strategije rasti, generična rast, diverzificirana rast
Published: 22.12.2017; Views: 1311; Downloads: 158
.pdf Full text (2,38 MB)

9.
Posebnosti izbire in uvedbe celovite informacijske rešitve v mala podjetja na primeru podjetja 3tel d.o.o.
Vito Jakič, 2017, master's thesis

Abstract: Za uvedbo nove ERP-rešitve so danes na voljo številni ponudniki, ki malim podjetjem ponujajo mnogo različnih rešitev, kar je edina možna rešitev za uvedbo novega informacijskega sistema s strani zunanjih izvajalcev. Pozorni morajo biti pri izbiri, da izberejo najprimernejšo in za njih najpravilnejšo možno rešitev, ki bo odpravila težave poslovanja. Glede na čas, v katerem smo, je v malih podjetjih še toliko bolj pomembno, da na odločitve o spremembah poslovanja gledajo predvsem z vidika stroškov, saj je poleg uspešne spremembe pomembno tudi, da je le-ta finančno ugodna za podjetje. Implementacija nove rešitve predstavlja za podjetje nedvomno velik izziv, na katerega mora biti dobro pripravljeno. Da se pri upravljanju z novo rešitvijo izognejo nepotrebnim nevšečnostim, kot npr. počasnost in nepripravljenost zaposlenih, mora vodstvo z uvedbo seznaniti zaposlene že pred začetkom projekta. Uspešnost projekta uvedbe pa še ne pomeni, da je delo opravljeno in da so pozitivni rezultati zagotovljeni, ampak je potrebno znati z novo programsko opremo tudi pravilno upravljati in izkoristiti vse tiste atribute, ki jih s prejšnjo sploh ni bilo mogoče ali pa njeno delovanje ni bilo pravilno. Tako sta za uspešnost poslovanja potrebni dve stvari, in sicer, sistem je potrebno dobro integrirati in izrabiti je potrebno vse možne kapacitete vpeljane ERP-rešitve.
Keywords: ERP-rešitev, izbira, uvedba, celovite informacijske rešitve, mala podjetja, Pantheon, informacijski sistem, kritični dejavniki uspeha, hitra strategija.
Published: 23.10.2017; Views: 655; Downloads: 86
.pdf Full text (2,24 MB)

10.
Slovenski podjetniški observatorij 2003
Miroslav Rebernik, Dijana Močnik, Jožica Knez-Riedl, Polona Tominc, Karin Širec, Matej Rus, Tadej Krošlin, Silvo Dajčman, final research report

Abstract: Monografija Slovenski podjetniški observatorij 2003 je sestavljena iz več raziskovalnih področij. V prvem delu je podan pregled trenutne stopnje podjetništva, ki je pripravljen na osnovi ekonomskih in statističnih podatkov. Razumevanje o tem, kaj se dogaja s slovenskimi podjetji, je pomembno ne samo zaradi izvajanja ustrezne nacionalne ekonomske politike, ampak tudi, da bi ugotovili prednosti in slabosti slovenskih podjetij in v primerjavi s podjetjih iz drugih evropskih držav. Če se želi Slovenija pridružiti najbolj razvitim evropskim državam, bo namreč morala pospešiti svojo gospodarsko rast. Drugi del monografije sestavlja več tem, ki temeljijo na primarni raziskavi vzorca 672 podjetij. Tako so vanj vključene naslednje teme: proučevanje odnosa med bankami in malimi in srednje velikimi podjetji (MSP) z vidika financiranja, proučevanje ženskega podjetništva, možnosti grozdenja ter značilnosti okoljske odgovornosti podjetij in razvoja kompetenc.
Keywords: podjetje, podjetnik, podjetništvo, žensko delo, mala podjetja, podjetniška demografija, financiranje MSP, žensko podjetništvo, grozdenje, okoljska odgovornost
Published: 18.01.2017; Views: 1001; Downloads: 107
URL Link to full text
This document has many files! More...

Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica