| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Izdelava metode za iskanje najkrajše poti z dinamičnimi ovirami v računalniških igrah
Martin Ulbin, 2020, master's thesis

Abstract: V domeni računalniških iger problem iskanja poti in izogibanja dinamičnim oviram predstavlja enega izmed osrednjih izzivov. Potrebno ga je razrešiti na način, ki opazovalcu ustvarja vtis inteligence. V sklopu tega magistrskega dela smo razvili metodo za iskanje najkrajše poti, ki omogoča predvidevanje položaja ovir. Najprej smo preučili in predstavili najpogostejše pristope k iskanju najkrajše poti in izogibanju oviram v računalniških igrah. Na tej osnovi smo zasnovali in opisali razvoj lastne metode, ki združuje principe napovedovanja poti in sodelovalnega iskanja. Z našo metodo smo v izbranih scenarijih dosegli boljše potovalne čase agentov do njihovega cilja, kot so jih imeli z uporabo tradicionalnega pristopa k izogibanju oviram.
Keywords: algoritem A*, dinamične ovire, sodelovalno iskanje poti, lokalno izogibanje, napovedovanje poti
Published: 12.03.2020; Views: 444; Downloads: 64
.pdf Full text (1,41 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica