| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VPLIV POVEZANOSTI PONUDNIKOV DESTINACIJE NA USPEH V NJEJ DELUJOČE TURISTIČNE KMETIJE
Barbara Visočnik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem delu smo zapisali, kakšna je vloga destinacijskega managementa za turistično kmetijo delujočo v destinaciji. Pri čemer smo si zastavili cilje in dve osnovni trditvi, ki smo ju skozi diplomsko delo poskušali potrditi oziroma ovreči. Teoretični del diplomske naloge se nanaša na destinacijski management, delovanje regionalne in lokalne turistične organizacije ter segmentiranje. Destinacijski management se ukvarja z načrtovanjem, oblikovanjem ponudbe, segmentiranjem in zastopanjem interesov destinacije. Določili smo tudi pomembnost segmentiranja in ugotovili, da lahko segmentiranje bistveno izboljša kakovost ponudbe in uspešnost njene promocije. Za potrditev oziroma zavrnitev izbranih trditev smo izvedli primerjalno presojo med dvema turističnima kmetijama iz Slovenije in Avstrije. Prav tako smo izvedli tudi intervju z obema nosilkama turistične dejavnosti na kmetiji, ki smo ga v tretjem poglavju tudi analizirali. V sklepu predstavljamo ugotovitve, do katerih smo prišli pri pisanju tega dela ter priporočila, ki smo jih izdelali za izbrano turistično kmetijo v Sloveniji.
Keywords: Turistična kmetija, destinacijski management, segmentiranje, lokalna turistična organizacija, povezovanje turističnih ponudnikov.
Published: 27.10.2015; Views: 417; Downloads: 114
.pdf Full text (964,62 KB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica