| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Lokalizacija učenja na primeru geografije in zgodovine Oplotnice : magistrsko delo
Anja Regoršek, 2022, master's thesis

Abstract: Šola mora biti prostor povezan z okoljem, v katerem se nahaja. Njena naloga je, da pri učencih vzpodbudi zanimanje za domači kraj. Menimo, da imajo učitelji geografije in zgodovine precej možnosti za vključevanje lokalnega okolja kot vir poučevanja. Učencem med drugim nudijo priložnost, da se učijo zunaj razreda, kjer na konkretnih primerih dobijo pomembne izkušnje za življenje. Posebno prednost učenja v lokalnem okolju vidimo v uporabi inovativnih učnih pristopov, kjer učenci aktivno sodelujejo v procesu učenja. Ob ustaljenem vsakodnevnem načinu dela v šoli namreč potrebujejo dodatno motivacijo. Hkrati razvijajo in pridobijo številne pomembne izkušnje, kot so samostojnost, ustvarjalnost, kritično mišljenje, sodelovalno delo, komunikacijske spretnosti, uporaba IKT tehnologij in še več. Z aktivnostmi tudi bogatijo življenje v lokalni skupnosti. Pogovori z učiteljicami geografije in zgodovine so nam dali vpogled o vključevanju lokalnih tematik pri pouku. Podale so mnenje o vrednosti teh vsebin, izkušnjah in omejitvah, ki jih ovirajo pri pogostejšem vključevanju. V nadaljevanju smo oblikovali konkretiziran primer dvodnevnega projektnega dela na primeru geografije in zgodovine občine Oplotnice. Projektno delo smo naslovili z naslovom oplotniške himne Tu smo doma, priporočljiva je izvedba v 9. razredu. Predstavili smo pregled organizacije dela, vse od iniciative z oblikovanjem projektne teme do predstavitve dosežkov in ovrednotenja dela. Izdelali smo primer učne priprave in šestih delovnih listov, preko katerih učenci raziskujejo in spoznavajo svoj domači kraj.
Keywords: lokalna geografija, krajevna zgodovina, projektno učno delo, občina Oplotnica
Published in DKUM: 07.04.2022; Views: 515; Downloads: 68
.pdf Full text (3,47 MB)

2.
UREDITEV UČNIH KOLESARSKIH POTI V OBČINI ZREČE
Darja Javornik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene tri urejene učne kolesarske poti v občini Zreče. Urejene učne kolesarske poti imajo več funkcij in so namenjene širšemu krogu uporabnikov. Namenjene so obiskovalcem občine Zreče, turistom, izletnikom, učencem. Njihova funkcija je, da seznanijo obiskovalce z naravnimi in kulturnimi značilnostmi ob učnih kolesarskih poteh, popularizaciji kolesarskih poti in pokrajine ob poti. Imajo rekreacijsko funkcijo, namenjene so turistični ponudbi, vzgoji in izobraževanju. Učne poti nam omogočajo stik z naravnim okoljem in boljše razumevanje le-tega. V diplomskem delu je Ureditev učnih kolesarskih poti strokovno obdelana s pomočjo metod opazovanja, risanja, kartiranja, dela s pisnimi viri, zbiranja podatkov in analize podatkov. Priložena je tudi karta Ureditev učnih kolesarskih poti v občini Zreče, izdelana je zloženka in deset opazovalnih tabel, z namenom vzgojnega izobraževanja ob učnih kolesarskih poteh. Sama ureditev učnih kolesarskih poti ima velik pomen za občino Zreče.
Keywords: kolesarska učna pot, občina Zreče, geografija, izobraževanje, lokalna skupnost
Published in DKUM: 25.11.2009; Views: 3143; Downloads: 265
.pdf Full text (63,62 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica