SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V NEPROFITNIH ORGANIZACIJAH NA PRIMERU JAVNEGA SKLADA RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
Marko Rakuša, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje neprofitnih organizacij je postalo pomemben dejavnik za realizacijo poslanstva posamezne organizacije. Metodologija izvajanja marketinškega komuniciranja v neprofitnih organizacijah je enaka tisti v profitnem sektorju. Bistvena razlika med obema je samo v cilju. Neprofitne organizacije želijo z marketinškim komuniciranjem vplivati na vedenje ciljne skupine in s tem povečati njeno korist oziroma korist družbe kot celote, medtem ko želijo profitne organizacije z marketinškim komuniciranjem povečati svojo korist. V teoretičnem delu diplomskega dela je opredeljeno marketinško komuniciranje v neprofitnih organizacijah. Navedene in opisane so vse faze procesa načrtovanja marketinškega komuniciranja. Na podlagi teoretičnih spoznanj o marketinškem komuniciranju v neprofitnih organizacijah smo v praktičnem delu analizirali marketinško komuniciranje Javnega sklada Republike Slovenije za kulturne dejavnosti in na podlagi analize izdelali predlog programa marketinškega komuniciranja. Predlog zajema novo obliko organiziranosti, cilje in iz ciljev izpeljane strategije marketinškega komuniciranja. Nobena organizacija, naj bo profitna ali neprofitna, ne mora obstajati brez komunikacije s ciljnimi skupinami. Marketinško komuniciranje omogoča organizaciji, da se ciljna skupina organizacije zaveda, pokaže zanjo določeno zanimanje in željo po uporabi njenih izdelkov oz. storitev in na koncu spodbudi k dejanju, ki vodi do uporabe izdelka oz. storitve. Vse te faze lahko organizacija doseže s sistematičnim upravljanjem marketinškega komuniciranja, ki temelji na uspešnem načrtovanju le-tega. JSKD ima s svojo razvejano mrežo območnih izpostav ogromen potencial pri izvajanju marketinškega komuniciranja. S strateškim pristopom in pravilno uporabo instrumentov marketinškega komuniciranja, predvsem osebne prodaje, bi lažje zbrali prepotrebna občinska sredstva. Prav tako bi z uspešnim komunikacijskim programom dvignili zadovoljstvo svojih ključnih odjemalcev — kulturnih društev — in poskrbeli za večjo prepoznavnost in boljšo podobo organizacije v družbi.
Keywords: Neprofitne organizacije, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, načrtovanje marketinškega komuniciranja, Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti, ljubiteljska kultura.
Published: 27.09.2010; Views: 1601; Downloads: 198
.pdf Full text (1,55 MB)

2.
KULTURNI MARKETING - PRIMER: IZOBRAŽEVALNI PROGRAMI PRI JAVNEM SKLADU REPUBLIKE SLOVENIJE ZA KULTURNE DEJAVNOSTI, OBMOČNA IZPOSTAVA NOVO MESTO
Klavdija Kotar, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Kulturo razumemo kot izvirne ustvarjalne dosežke vseh znanosti in umetnosti, sprejemamo jo kot poustvarjanje umetniških del in seznanjanje širše družbe z vsemi njenimi oblikami. V najširšem pomenu pa jo čutimo kot kulturo bivanja, ki krepi pozitiven odnos do sočloveka, okolja in vrednot, ki so conditio sine qua non, prvi in nujen pogoj življenja in preživetja. Diplomska naloga temelji na posnetku stanja marketinške prakse izobraževalnih programov za otroke, mladino in odrasle, ki jih je novomeška območna izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti izvedla v obdobju zadnjih pet let. V empiričnem delu naloge smo s pomočjo ankete ugotavljali strukturo, navade, zanimanja in obveščenost uporabnikov izobraževalnih storitev. Namen diplomske naloge je prispevati k izboljšanju dosedanje marketinške prakse. V zaključku naloge smo predstavili možne rešitve in priložnosti za prihodnje na področju ljubiteljske kulture. Za ljubiteljsko kulturno dejavnost je v veliki meri značilna nedobičkonostnost, kar pa ne pomeni, da ni podvržena omejenosti virov ter potrebam tržnemu razmišljanju in racionalnemu odločanju. Nov izziv v ljubiteljski kulturi vsekakor predstavlja marketinški način razmišljanja, ki bi zagotovil ohranitev izvirnih kulturnih posebnosti in razvoj novih, sodobnih. Ugotovili smo, da so marketinška znanja zaposlenih pomanjkljiva in da so cilji prodaje izobraževalnih storitev višji od dejanske prodaje. Marketinške aktivnosti so skromne, in ne povečujejo tržnega deleža, prav tako pa niso razvojno naravnane.
Keywords: ljubiteljska kultura, politika, marketinški splet, delavnice.
Published: 16.07.2013; Views: 829; Downloads: 93
.pdf Full text (1,30 MB)

3.
Marketinški načrt širitve dejavnosti Gledališke skupine Dobrova
Tina Zuljan, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Gledališka skupina Dobrova obstaja z namenom uresničevanja svojega poslanstva, preko katerega prispeva k razvoju in dostopnosti ljubiteljske gledališke kulture. Omenjeni skupini zaradi skupnih interesov po gledališkem ustvarjanju in druženju svoj prosti čas posvečajo amaterski gledališčniki. Znotraj okvirov omejenih finančnih sredstev skrbijo za ustvarjanje, uprizarjanje in organiziranje gledaliških predstav ter abonmaja. Polna gledališka dvorana in zadovoljno občinstvo, ki se rado vrača v gledališče, predstavljata za gledališko skupino najvišje merilo uspeha in motivacijo za nadaljnje delovanje. Zaznan trend zniževanja števila obiskovalcev gledaliških predstav na Dobrovi ogroža dolgoročno delovanje gledališke skupine in predstavlja glavni motiv za ukrepanje. Brez obiskovalcev gledaliških predstav bi bilo delovanje gledališke skupine brez pomena. Enega možnih ukrepov člani gledališke skupine Dobrova vidijo v širitvi dejavnosti gledališke skupine z uvedbo otroškega abonmaja. Otroci, prebivajoči v občini Dobrova - Polhov Gradec, nimajo možnosti obiskovanja otroškega abonmaja v domačem kraju. Omogočanje zgodnjega stika otrok z gledališčem bi pomenilo nadgradnjo poslanstva gledališke skupine in hkrati pestrejše kulturno dogajanje v občini Dobrova – Polhov Gradec. Raziskava želja, pričakovanj, zanimanja in navad potencialnih obiskovalcev ter izdelava marketinškega načrta za uvedbo nove storitve otroškega abonmaja omogoča ovrednotenje smotrnosti nove storitve in določitev temeljev za njeno lansiranje in kakovostno izvedbo. Zaradi omejenih finančnih sredstev gledališke skupine, konkurence v smislu drugih oblik preživljanja prostega časa, vedno »zahtevnejših« obiskovalcev gledališča, potrebe po inovativnosti, pomanjkanja znanja, časa, angažiranosti prostovoljcev in številčnih deležnikov je načrtovanje pomembno orodje za obstoj in razvoj gledališke skupine Dobrova ter s tem kulturnih vrednot prebivalcev občine in bližnjih okoliških krajev.
Keywords: marketing, neprofitne organizacije, ljubiteljska kultura, ljubiteljska gledališka skupina, otroški abonma.
Published: 13.06.2019; Views: 163; Downloads: 9
.pdf Full text (895,56 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica