SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
LIKOVNI RAZVOJ UČENCEV 4. RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Mateja Gerjevič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Sodoben pristop poučevanja likovne umetnosti narekuje učitelju tudi zavedanje pomembnosti razvijanja likovno-ustvarjalnih in likovno-apreciativnih sposobnosti pri učencih. Zaradi aktualnosti obravnavane teme smo v diplomskem delu posebno pozornost namenili spremljanju omenjenih sposobnosti pri četrtošolcih. V teoretičnem delu diplomskega dela opredelimo pojem ustvarjalnosti, predstavimo temeljne vidike ustvarjalnosti, kriterije ustvarjalnosti ter povezavo med ustvarjalnostjo in inteligenco. Nato se osredotočimo na ustvarjalnost pri pouku likovne umetnosti v osnovni šoli ter podamo smernice za izvedbo vrednotenja. Dotaknemo se še dejavnikov likovne ustvarjalnosti, preko katerih smo v empiričnem delu proučevali likovno občutljivost otrok. V empiričnem delu diplomskega dela predstavljamo rezultate raziskave, s katero smo preko dejavnikov likovne ustvarjalnosti preverjali likovno občutljivost četrtošolcev z vidika spola in stratuma. Le-to smo spremljali s testom LV1. Analiza rezultatov je pokazala, da obstajajo statistično značilne razlike med spoloma v perceptivnih sposobnostih ter v skupnih likovno-apreciativnih sposobnostih, in sicer v prid deklicam. Pri ugotavljanju razlik med učenci glede na stratum (mestna in primestna OŠ) niso bili zaznani statistično značilni rezultati.
Keywords: ustvarjalnost, likovno-ustvarjalne sposobnosti, likovno-apreciativne sposobnosti, pouk likovne umetnosti v osnovni šoli, vrednotenje pri pouku likovne umetnosti, otroška ustvarjalnost
Published: 22.04.2015; Views: 732; Downloads: 115
.pdf Full text (1,36 MB)

2.
Spremljava likovno izraznih sposobnosti otrok na področju kiparstva na razredni stopnji
Nastja Tetičkovič, 2017, master's thesis

Abstract: Magistrska naloga z naslovom Spremljava likovno izraznih sposobnosti otrok na področju kiparstva na razredni stopnji je sestavljena iz dveh medsebojno povezanih zaokroženih celot – teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del gradita dva sklopa: splošno kiparstvo, ter likovna umetnost in kiparstvo na razredni stopnji osnovne šole. V praktičnem delu so podrobneje opredeljene likovno izrazne sposobnosti otrok na področju kiparstva. Ovrednoteni in analizirani so likovni izdelki učencev in učenk od prvega do petega razreda osnovne šole. Opredeljene so tudi izkušnje učiteljev in učiteljic z likovnega področja kiparstva, dejavniki, ki vplivajo na njihovo odločitev za izbor tega področja, materiali, ki jih uporabljajo za kiparstvo pri likovni umetnosti, ter koliko ur namenjajo področju kiparstva. Ugotovili smo, da so likovno-izrazne sposobnosti učencev in učenk vključene osnovne šole s področja kiparstva, slabše razvite. Ugotovili smo tudi, da se s starostjo te sposobnosti razvijajo, in da so deklice dosegle boljše rezultate pri oblikovanju. Ugotovili smo tudi, da je področje kiparstva pri učiteljih in učiteljicah manj zastopano in da imajo z njim manj izkušenj, ter da posledično zanj namenijo premalo učnih ur.
Keywords: likovno izrazne sposobnosti, kiparstvo, kip, kiparske tehnike, kiparske naloge, glina
Published: 08.11.2017; Views: 194; Downloads: 51
.pdf Full text (2,41 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica