| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
BARVA IN OBLIKA IN FENOMEN SUBLIMNEGA
Duška Maglica, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Barva in oblika in fenomen sublimnega je bilo zastavljeno teoretično in dovolj široko, da lahko podane informacije in znanje uporabljamo pri vseh smereh likovnega udejstvovanja. Služi nam lahko kot pomoč pri obnavljanju znanja in hkrati odpira prostor za razmislek o odnosu barve in oblike z nekaterimi drugimi komunikacijskimi sredstvi oz. znakovnimi sistemi. Posebej je bila izpostavljena povezava med barvo in obliko z t.i. miselnimi oblikami; podobami, ki jih ljudje tvorimo kadar mislimo in čustvujemo. Pri raziskovanju zgoraj omenjane teme so bile uporabljene: deskriptivna in komparativna metoda ter metoda abstrakcije in konkretizacije.
Keywords: Likovna teorija, Barva, Oblika, Sublimnost, Miselne oblike
Published: 14.04.2010; Views: 2845; Downloads: 331
.pdf Full text (7,39 MB)

2.
POMEN LIKOVNIH ELEMENTOV V GRAFIČNEM OBLIKOVANJU
Metka Zrim, 30, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi se bomo osredotočili na likovno teorijo in grafično oblikovanje. Diplomska naloga obsega tako teoretični kot praktični del. V teoretičnem delu bomo podrobneje predstavili osnovne likovne elemente, likovno kompozicijo in se seznanili s področji likovnega ustvarjanja. V nadaljevanju bomo definirali, kaj je grafično oblikovanje, predstavili bomo vlogo in delo grafičnega oblikovalca ter predstavili pomembno področje grafičnega oblikovanja – tipografijo. Ker se grafično oblikovanje ukvarja z vizualnim sporočanjem, bomo na kratko opisali, kaj je bistvo vizualnega komuniciranja. Praktični del diplomske naloge bo zajemal analize in opise grafičnih del na podlagi likovne teorije. Uporabili bomo kvalitativno metodo raziskovanja, kjer bomo ugotavljali kakšna čustva vzbujajo izbrana grafična dela pri posameznikih. Na ta način bomo ugotovili ali se pomen likovnih elementov v grafičnem oblikovanju spremeni ali ne.
Keywords: likovna teorija, likovni elementi, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, oglaševanje
Published: 26.01.2012; Views: 8758; Downloads: 694 
(1 vote)
.pdf Full text (1,67 MB)

3.
POMEN GRAFIČNEGA UPORABNIŠKEGA VMESNIKA PRI INTERAKTIVNEM MEDIJU
Nina Ružič Koželj, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Grafični uporabniški vmesnik je tisti del elektronske naprave (v našem primeru računalnika), ki olajša komunikacijo med programskim delom naprave in uporabnikom. Gre za slikovni ali grafični prikaz funkcionalnosti programskega dela naprave, ki bazira na abstraktnem nivoju natančnega programiranja informacijskih strokovnjakov. Da bi bili omenjeni programi dostopni in enostavni za upravljanje tudi laikom, potrebujejo dober grafični uporabniški vmesnik. Za snovanje in izdelavo le-tega moramo upoštevati več vidikov, predvsem psihološkega, ergonomskega in likovno-teoretskega. Likovna teorija, ki jo danes poznamo, temelji na raziskavah človekovega dojemanja zunanjega sveta in povratno tudi na vplivu vizualnih sredstev na človeka. Grafični uporabniški vmesnik namreč ni zgolj sličica na programski osnovi, pač pa natančno premišljena slikovna oziroma grafična podlaga za upravljanje z različnimi računalniškimi sistemi in programi. Pričujoče diplomsko delo skozi teorijo, raziskavo in praktično delo na omenjenem področju potrjuje zgoraj navedeno.
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, standardi, smernice, vizualna komunikacija, likovna teorija, grafično oblikovanje, spletne strani
Published: 04.10.2012; Views: 2349; Downloads: 103
.pdf Full text (14,85 MB)

4.
SPREMLJANJE LIKOVNO-INTELEKTUALNEGA RAZVOJA V ZGODNJEM OSNOVNOŠOLSKEM OBDOBJU
Petra Vdovč, 2016, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo z naslovom Spremljanje likovno-intelektualnega razvoja v zgodnjem osnovnošolskem obdobju je sestavljeno iz dveh sklopov – teoretične vsebine in empiričnega dela. V teoretičnem delu so predstavljene znanstvene teorije, ki zajemajo intelektualnost in njen razvoj, vezan na otroško obdobje, na podlagi katerega opisujemo tudi likovni razvoj. Za lažjo predstavo in razumevanje zunanje plasti likovnega dela oziroma predvsem področja risbe smo nekatere izmed njih predstavili in podkrepili z likovno-teoretskimi zakonitostmi. Teoretično izhodišče smo zaključili s predstavitvijo vzgojno-izobraževalnega procesa likovne umetnosti v zgodnjem osnovnošolskem obdobju, katerega del so tudi otroci, ki so vključeni v naš raziskovalni vzorec. V drugem delu magistrskega dela smo predstavili rezultate raziskave, s katero smo spremljali likovno-intelektualni razvoj učencev, starih 7 in 8 let. S pomočjo posameznih kriterijev optično-tematskega testa smo preverili začetno in končno raven likovno-intelektualnega razvoja. Rezultate smo primerjali tudi glede na spol. Z izvedbo inicialnega in finalnega testa smo ugotovili napredek v otrokovem razvoju, ki se pojavi v časovnem okviru 8 mesecev in se glede na spol ne razlikuje.
Keywords: magistrska dela, intelektualni razvoj, likovno izražanje, otroški likovni razvoj, likovna teorija, vzgojno-izobraževalni proces likovna umetnost
Published: 18.11.2016; Views: 650; Downloads: 83
.pdf Full text (3,53 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica