| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporaba evolucijskih algoritmov za preverjanje znanja iz matematike
Boštjan Gornik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen razvoj igre Matematični trening, tj. igra za učenje in utrjevanje osnovnih računskih operacij: seštevanje, odštevanje, množenje in deljenje. Jedro igre predstavlja evolucijski algoritem, ki omogoča dinamično ustvarjanje matematičnih računov na podlagi predhodnega znanja igralca. Pridobivanje znanja poteka s pomočjo analize drevesne podatkovne strukture aritmetičnih operatorjev. Igra ne vključuje starostne omejitve in je namenjena osebam z različnim predznanjem. Razvita je s pomočjo odprtokodne, visokozmogljive programske knjižnice libgdx, ki je napisana v programskem jeziku Java in omogoča medplatformski razvoj. Igra je tako dosegljiva za namizne, mobilne in spletne platforme, v kar šestih različnih jezikih.
Keywords: igra, matematika, aritmetični operatorji, evolucijski algoritem, libgdx
Published: 18.09.2013; Views: 1363; Downloads: 78
.pdf Full text (16,77 MB)

2.
IZDELAVA UPORABNIŠKIH VMESNIKOV V RAZVOJNEM OKOLJU LIBGDX
Adel Bureković, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Pri izdelovanju grafičnih uporabniških vmesnikov se od razvijalcev zahteva vedno več kompleksnih rešitev. Zato je včasih v že uveljavljenih tehnologijah težko izdelati želeni izdelek. V tem diplomskem delu je opisana programska knjižnica libgdx in analizirana izdelava uporabniških vmesnikov, narejenih z njo. Predstavili bomo preprost prototip aplikacije, ki je ustvarjen s pomočjo libgdx knjižnice in se uporablja za shranjevanje delovnih ur. Aplikacija bo podpirala namizne platforme, Android telefone in spletne brskalnike.
Keywords: grafični uporabniški vmesniki, libgdx
Published: 06.11.2015; Views: 701; Downloads: 54
.pdf Full text (2,01 MB)

3.
PREDSTAVITEV SISTEMA DELCEV V OGRODJU LIBGDX
Matic Ribič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V računalniški animaciji večkrat želimo upodobiti naravne pojave, kot so oblaki, ogenj, eksplozije in podobno. Za izvedbo tega lahko uporabimo različne metode, ena izmed njih je uporaba sistema delcev. V tem diplomskem delu smo predstavili brezplačno odprtokodno aplikacijo, za izdelavo animacij s sistemi delcev ter njihovo uporabo z odprtokodnim ogrodjem LibGDX. V delu na kratko opišemo delovanje sistemov delcev ter ogrodje LibGDX.
Keywords: sistem delcev, libgdx, java, android
Published: 10.12.2014; Views: 860; Downloads: 84
.pdf Full text (2,25 MB)

4.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Keywords: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Published: 13.10.2015; Views: 773; Downloads: 77
.pdf Full text (3,40 MB)

5.
RAZVOJ IGRE S POMOČJO UREJEVALNIKA TILED IN KNJIŽNICE LibGDX
Gregor Mohorko, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pri razvoju iger je potrebnih veliko različnih znanj. Igre ne potrebujejo samo programsko kodo, ampak tudi narisane objekte, glasbo, zgodbo ipd. Veliki projekti vključujejo tudi po več sto ljudi. Za učinkovitejše usklajevanje vseh, ki sodelujejo na projektu, se po navadi celoten razvoj razdeli na več korakov. Ločeno, vendar hkratno delo je včasih nujno za dosego časovnih omejitev projekta. Eden izmed načinov, kako delo razvoja ločiti pri ustvarjanju iger, je z uporabo urejevalnika Tiled. V njem lahko razvijalci oblikujejo stopnje brez kakršnega koli programiranja. Medtem pa seveda programerji vzporedno delajo na aplikaciji, ki bo pognala stopnjo iz urejevalnika. V delu smo predstavili funkcionalnost in delo z urejevalnikom Tiled. Praktična uporaba orodja je prikazana na implementaciji naše igre, ki poganja stopnje iz urejevalnika. Igra je narejena s pomočjo knjižnice LibGDX. Za podporo hitremu razvoju smo implementirali možnost nalaganja in prenosa stopnje na strežnik, kar omogoča hkratno testiranje stopenj iz različnih naprav.
Keywords: Java, igra, urejevalnik stopnje, Tiled, oblikovanje, implementacija, Android, grafika, Android Studio, LibGDX
Published: 05.09.2016; Views: 685; Downloads: 88
.pdf Full text (2,17 MB)

6.
IGRIFIKACIJA PREVERJANJA ZNANJA IZ PROGRAMSKEGA JEZIKA C++
Niko Štumberger, 2016, master's thesis

Abstract: Namen magistrske naloge je implementirati igrifikacijo v izobraževalno okolje, in sicer na področje izobraževanja programskega jezika C++. V nalogi smo predstavili igrifikacijo in njeno široko uporabnost ter jo povezali z osnovnimi elementi programskega jezika C++. Na podlagi tega smo izdelali program AIDA. Ustvarjen je bil v programskem jeziku Java z odprto-kodnim ogrodjem libGDX, njegov namen je bil primerjati uspešnost igrifikacije v primerjavi s standardnimi preverjanji znanja. Rezultati so pokazali, da so bili udeleženci pri nalogah igrifikacije manj uspešni, vendar pa so ocenili takšen tip reševanja nalog kot zanimiv, zato bo potrebno implementacijo igrifikacije v izobraževalnem okolju še nadgraditi in razširiti.
Keywords: igrifikacija, programski jezik C++, libGDX, preverjanje znanja
Published: 27.10.2016; Views: 639; Downloads: 120
.pdf Full text (2,41 MB)

7.
Dobre prakse pri razvoju računalniških iger
Luka Horvat, 2018, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo predstavi metode in prakse, potrebne za razvoj računalniških iger. Najprej opišemo orodja, ki so nam na voljo od samega začetka koncipiranja do konca razvoja. Zatem se posvetimo tehnični implementaciji in dokumentaciji ustaljenih metod ter praks v treh orodjih: RayLib, LibGDX in pogon Unity. Za potrebo demonstracij opisanih metod implementiramo igro Breakout v vseh treh orodjih in končni izdelek tudi opišemo.
Keywords: računalniška igra, metode, prakse, RayLib, LibGDX, Unity
Published: 23.08.2018; Views: 338; Downloads: 66
.pdf Full text (4,21 MB)

8.
Primerjava izvajalnikov kode orodja Spine
Marko Mlakar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljeno orodje Spine, ki služi za izdelavo 2D animacij. Potek izdelave animacij je predstavljen na praktičnih primerih in animacije so implementirane v preprosto 2D igro. Koncept igre je izdelan v pogonih LibGDX in Unity. Narejena je tudi primerjava in implementacija izvajalnikov kode orodja Spine za omenjena pogona.
Keywords: Spine, LibGDX, Unity
Published: 24.10.2018; Views: 287; Downloads: 71
.pdf Full text (3,40 MB)

9.
Zvok in zvočni efekti pri razvoju iger
Lovro Šarić, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V delu najprej navedemo pomembne faktorje v digitalnem zvoko. Potem analiziramo pogoste avdio formate uporabljane pri razvoju iger in predstavimo avdio sistem LibGDX igralnega pogona. Potem analiziramo Unity avdio sistem na večjem nivoju abstrakcije. Na koncu analiziramo avdio sistem Unreal Engine 4 in implementacije njegovih novih funkcionalnosti, kot so DSP efekti in sintetizatorji.
Keywords: video igre, LibGDX, Unity, Unreal Engine 4, DSP efekti
Published: 09.10.2018; Views: 288; Downloads: 45
.pdf Full text (649,12 KB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica