| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ ZRAČNEGA TRANSPORTA V EU PRIMERJALNO S ŠPANIJO
Zala Kaube, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi razvoja zračnega transporta v EU in v Španiji. Prvi del naloge je teoretičen. Obravnavali smo značilnosti zračnega transporta in dogodke, ki so spremljali njegov razvoj vse do danes. V drugem delu smo analizirali pomen zračnega transporta v EU in prikazali spremembe v potniškem in tovornem transportu. Zanimal nas je tudi pomen zračnega transporta za turizem. Osrednji del naloge smo namenili razvoju zračnega transporta v Španiji. Osredotočili smo se na najprometnejše letališče Madrid Barajas International Airport in najpomembnejšo letalsko družbo Iberia. Najpomembnejše ugotovitve diplomskega dela so:  Zračni transport je v zadnjih 20 letih ena izmed najhitreje rastočih transportnih panog.  Deregulacija in liberalizacija sta najbolj vplivale na razvoj zračnega transporta v EU in ZDA.  Španija je velesila v turizmu, ki spodbuja razvoj zračnega transporta.  Iberia ohranja položaj najpomembnejšega letalskega prevoznika.  Iberia in letališče Madrid Barajas International Airport sta bila skozi zgodovino uspešna na trgu in kljub trenutnim težavam napovedujeta optimistično prihodnost.
Keywords: Ključne besede: razvoj zračnega transporta v EU, liberalizacija in deregulacija zračnega transporta, zračni transport v Španiji, zračni transport in turizem, napoved razvoja zračnega transporta.
Published: 28.01.2011; Views: 1578; Downloads: 114
.pdf Full text (1,03 MB)

2.
PROCES LIBERALIZACIJE ZRAČNEGA TRANSPORTA V EU IN V DRŽAVAH SKANDINAVIJE
Danijel Kociper, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V začetnih fazah liberalizacije so na trgu letalskih storitev nastale spremembe: velikost in struktura omrežja letalskih linij sta se spremenila, prišlo je do znižanja cen, ker se je sprostil sistem oblikovanja cen, nastanek močnejšega razlikovanja storitev in uvedba novih storitev, nekatera podjetja so se specializirala za prevoze na daljših relacijah z uvedbo žariščnih letališč in njihovimi povezavami z obrobnimi letališči. Liberalizacija je ugodno vplivala na poslovanje prevoznikov. Pri nalogi upoštevamo različna izhodišča glede izvedbe procesa liberalizacije zračnega transporta v EU in v ZDA. Leta 1997 je odbor za civilno zrakoplovstvo začel odpravljati ovire v zračnem transportu ter dovolil popuste tudi na rednih linijah. Na nekaterih progah so zaradi morebitnega umika prevoznikov z majhnih trgov dovolili vstop in izstop prevoznikov. Vlada je sprožila reformo zračnega transporta, ki jo je ameriški kongres leta 1978 podprl in sprejel Zakon o deregulaciji zračnega prevoza. ZDA so bile prva država, ki je deregulirala zračni transport in kasneje so ji sledile tudi druge države. V osrednjem poglavju smo analizirali zračnega prevoznika SAS. Najprej smo predstavili prevoznika SAS, ugotovili smo, kakšni so cilji organizacije in kakšen je dolgoročni cilj prevoznika ter opisali smo poslovni področji prevoznika. Nato smo orisali razvoj prevoznika, od njegovih začetnih let do leta 2005. Pri notranji analizi smo prikazali mejnike v razvoju prevoznika, od leta 1940, do leta 2000. V nadaljevanju je opisana strategija prevoznika, kjer smo med drugim opisali tri segmente uporabnikov. Prav tako smo omenili SWOT analizo, ki pomeni prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti prevoznika. Omenili smo tudi pozicioniranje prevoznika s specifičnimi strategijami za znamko SAS in ''Snowflake''. Temu sledi opis marketinškega spleta in nov poslovni model prevoznika SAS. Pri analizi zračnega prevoznika SAS, smo odkrili, da se potrošniki večinoma odločajo za vozovnice različnih razredov predvsem na podlagi cene in točnosti, ki sta zanje najpomembnejša dejavnika. V manjši meri vpliva na odločitev za nakup vozovnic udobnost potovanja. Konkurenčna prednost prevoznika SAS je, da je najbolj točen prevoznik v Evropi. Poslovni segment je sicer v upadanju, vendar se povečujejo potovanja na turistične destinacije. Morali bi obuditi blagovno znamko ''Snowflake'' s predstavitvijo nove identitete znamke, in sicer s sloganom: biti mlad in moderen, kar bi lahko dosegli s predstavitvijo pozicioniranja nove spletne strani Snowflake.com.
Keywords: Ključne besede: Liberalizacija zračnega transporta v EU, deregulacija zračnega transporta v ZDA, analiza zračnega prevoznika SAS, GATS in zračni transport, novi poslovni model prevoznika SAS.
Published: 04.08.2014; Views: 538; Downloads: 30
.pdf Full text (1,21 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica