| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko delo
Jure Đaković, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX.
Keywords: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra
Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 267; Downloads: 39
.pdf Full text (1,86 MB)

2.
Razvoj interaktivne predstavitve z uporabo tehnike tlakovanja sveta : diplomsko delo
Tilen Seršen, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Predstavitev na tabli je že od nekdaj prisotna v vsakdanjem življenju. Že dolgo služi kot predaja znanja med učiteljem in učenci v šolah. V zadnjem času pa se uporablja tudi v pisarnah služb za predstavitev projektov ali idej. V diplomskem delu smo preučili različna orodja za ustvarjanje predstavitev na tabli, in na podlagi tega implementirali svojo rešitev. Napisana je v ogrodju libGDX, uporabniku pa omogoča s pomočjo tlakovanih map ustvarjanje zanimivih in funkcionalnih predstavitev.
Keywords: libGDX, Interaktivna predstavitev, Predstavitev na tabli, Tlakovanje sveta, Java
Published in DKUM: 03.06.2024; Views: 170; Downloads: 13
.pdf Full text (2,64 MB)

3.
Izdelava računalniške igre ChronoSlime z libGDX : diplomsko delo
Jakob Šrumpf, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj računalniške igre s pomočjo okvira LibGDX in sistema ECS (Entity-Component-System). Namen dela je raziskati in predstaviti uporabo sistema ECS pri ustvarjanju iger. Delo ponuja podroben opis vsakega vidika razvoja roguelike igre, vključno s komponentami, entitetami in sistemi. Poleg tega se posveti tudi praktični implementaciji tega pristopa v igri. Diplomsko delo predstavi uspešen razvoj igre Čhrono- Slime”in poudari prednosti, ki izhajajo iz uporabe sistema ECS. Skozi to delo smo spoznali pomembnost sistema ECS v kontekstu razvoja računalniških iger.
Keywords: LibGdx, ECS, Igre, Programiranje
Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 767; Downloads: 70
.pdf Full text (2,57 MB)

4.
Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko delo
Klemen Napast, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje.
Keywords: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre
Published in DKUM: 18.08.2023; Views: 812; Downloads: 126
.pdf Full text (2,29 MB)

5.
Primerjava med igralnim pogonom godot in ogrodjem libgdx na primeru razvoja računalniške igre : diplomsko delo
David Režonja, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo primerjali razvijanje računalniške igre v pogonu Godot in ogrodju libGDX. Spoznali smo obe razvojni okolji in delo v njih. Primerjali smo tudi programska jezika Java in GDScript. Opisali smo razvoj dveh iger v pogonu Godot in ju primerjali z že obstoječo igro v ogrodju libGDX. Omenjeni igri se imenujeta AstronautGame in Mower.
Keywords: razvoj računalniške igre, Godot, GDScript, libGDX
Published in DKUM: 25.10.2022; Views: 799; Downloads: 80
.pdf Full text (1,58 MB)

6.
Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko delo
Nejc Planinšek, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre.
Keywords: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 712; Downloads: 106
.pdf Full text (3,88 MB)

7.
Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D : diplomsko delo
Leonard Fišer, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo vsebuje površinski opis vizualnih učinkov in njihovo uporabo v moderni razvedrilni industriji s posebnim poudarkom na uporabi v videoigrah. Delo vsebuje tudi opis urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D ter primerjavo med orodji. Glavni del diplomskega dela pa je opis postopka izdelovanja preprostega učinka ognjemeta kot učni primer in petih tematskih primerov učinkov. Tema učinkov je igra Astronavt, ki smo jo uporabljali pri vajah iz predmeta Razvoj računalniških iger. Poudarek je bil postavljen na izdelavo učinkov v orodju Talos VFX in implementaciji teh učinkov v libGDX projekt.
Keywords: Talos VFX, libGDX 2D, urejevalnik učinkov na osnovi delcev, vizualni učinki
Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 430; Downloads: 34
.pdf Full text (2,96 MB)

8.
Primerjava med ogrodjem libGDX in igralnim pogonom Unity na primeru razvoja računalniške igre Vitez : diplomsko delo
David Pintar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je primerjava tehnologij za razvoj dvodimenzionalne računalniške igre Vitez v ogrodju libGDX in igralnem pogonu Unity. Predstavljene so njihove prednosti in slabosti, ki smo jih zaznali pri izdelavi prototipnega nivoja igre. Na koncu sledi tudi implementacija celotne dvodimenzionalne igre v igralnem pogonu Unity.
Keywords: 2D, Unity, libGDX, računalniška igra
Published in DKUM: 17.10.2022; Views: 471; Downloads: 54
.pdf Full text (1,24 MB)

9.
Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko delo
Peter Urbanč, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker.
Keywords: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 891; Downloads: 85
.pdf Full text (3,79 MB)
This document has many files! More...

10.
Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko delo
Simon Vajs, 2021, undergraduate thesis

Abstract: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger.
Keywords: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL
Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 640; Downloads: 20
.pdf Full text (1,97 MB)

Search done in 0.87 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica