1. Razvoj računalniške igre Planes v ogrodju libGDX z uporabo razširitve KTX : diplomsko deloJure Đaković, 2024, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu so predstavljene platformne igre in razvoj iger v ogrodju libGDX s pomočjo razširitve KTX. V uvodu diplomskega dela je najprej na splošno predstavljen žanr platformnih iger od začetkov do današnjih trendov. Sledi predstavitev ogrodja libGDX in njegovih prednosti. V nadaljevanju je na kratko predstavljen programski jezik Kotlin in nekoliko podrobneje moduli iz razširitve KTX. Na praktičnem primeru igre Planes je prikazano, kako lahko z uporabo programskega jezika Kotlin razvoj 2D platformnih iger poteka na bolj učinkovit način. V zaključku so opisane razlike med razvojem iger v razširitvi KTX in ogrodju libGDX. Keywords: libGDX, KTX, Java, Kotlin, računalniška igra Published in DKUM: 04.06.2024; Views: 267; Downloads: 39 Full text (1,86 MB) |
2. |
3. Izdelava računalniške igre ChronoSlime z libGDX : diplomsko deloJakob Šrumpf, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo se osredotoča na razvoj računalniške igre s pomočjo okvira LibGDX in sistema
ECS (Entity-Component-System). Namen dela je raziskati in predstaviti uporabo sistema
ECS pri ustvarjanju iger. Delo ponuja podroben opis vsakega vidika razvoja roguelike
igre, vključno s komponentami, entitetami in sistemi. Poleg tega se posveti tudi praktični
implementaciji tega pristopa v igri. Diplomsko delo predstavi uspešen razvoj igre Čhrono-
Slime”in poudari prednosti, ki izhajajo iz uporabe sistema ECS. Skozi to delo smo spoznali
pomembnost sistema ECS v kontekstu razvoja računalniških iger. Keywords: LibGdx, ECS, Igre, Programiranje Published in DKUM: 03.11.2023; Views: 767; Downloads: 70 Full text (2,57 MB) |
4. Proceduralno generiranje sveta v 3D računalniški igri, temelječi na kockah, v ogrodju libGDX : diplomsko deloKlemen Napast, 2023, undergraduate thesis Abstract: Čeprav so računalniki v današnjem času zelo zmogljivi, proceduralno generiranje naključnega sveta v realnem času predstavlja zelo velik izziv, saj brez pravilne optimizacije program ne deluje dovolj hitro, kar lahko vpliva na igralčevo izkušnjo in posledično onemogoči uspešnost njegovega igranja. V diplomskem delu smo preučili metode in rešitve za čim bolj optimalno generiranje na kockah temelječega naključnega sveta. Prav tako pa smo izdelali računalniško igro v ogrodju libGDX, v katerem lahko igralec upravlja z naključno generiranim svetom in ga raziskuje. Keywords: proceduralno generiranje, libGDX, java, računalniške igre Published in DKUM: 18.08.2023; Views: 812; Downloads: 126 Full text (2,29 MB) |
5. |
6. Razvoj računalniške kolutne igre : diplomsko deloNejc Planinšek, 2022, undergraduate thesis Abstract: V tem diplomskem delu, opišemo implementacijo mobilne kolutne igre. Opišemo osnovne pojme s katerimi se srečujemo in kako delujejo kolutne igre. Prav tako opišemo orodja, ki smo jih uporabljal pri izdelavi. Na koncu opišemo vso delo, ki smo ga opravil med implementacijo in predstavimo končni produkt kolutne igre. Keywords: razvoj računalniške igre, računalniška kolutna igra, libGDX, Android Studio, Java Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 712; Downloads: 106 Full text (3,88 MB) |
7. Primerjava urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D : diplomsko deloLeonard Fišer, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo vsebuje površinski opis vizualnih učinkov in njihovo uporabo v moderni razvedrilni industriji s posebnim poudarkom na uporabi v videoigrah. Delo vsebuje tudi opis urejevalnikov učinkov na osnovi delcev Talos VFX in libGDX 2D ter primerjavo med orodji. Glavni del diplomskega dela pa je opis postopka izdelovanja preprostega učinka ognjemeta kot učni primer in petih tematskih primerov učinkov. Tema učinkov je igra Astronavt, ki smo jo uporabljali pri vajah iz predmeta Razvoj računalniških iger. Poudarek je bil postavljen na izdelavo učinkov v orodju Talos VFX in implementaciji teh učinkov v libGDX projekt. Keywords: Talos VFX, libGDX 2D, urejevalnik učinkov na osnovi delcev, vizualni učinki Published in DKUM: 24.10.2022; Views: 430; Downloads: 34 Full text (2,96 MB) |
8. |
9. Razvoj računalniške igre Geometry : diplomsko deloPeter Urbanč, 2021, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bil razviti večplatformno igro, ki jo lahko igramo na več operacijskih sistemih, kot so Windows, Linux in Android, delujočo računalniško igro, katere ideja še nima podobnega principa na tržišču. Narejena je s pomočjo elementov, ki smo jih obravnavali pri predmetu RRI, in sicer so to libGDX, GIMP Inkscape, Tiled Map Editor, Box2D in OpenGL. V igri lahko z značajem raziskujemo po mapi, izvedemo simulacijo bitke med nami in AI ter igramo mini igro kliker. Keywords: računalniška igra, libGDX, JAVA, OpenGL Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 891; Downloads: 85 Full text (3,79 MB) This document has many files! More... |
10. Dobre prakse uporabe senčilnikov pri razvoju računalniške igre : diplomsko deloSimon Vajs, 2021, undergraduate thesis Abstract: OpenGL je API za programiranje aplikacij pri upodabljanje grafike. Ponuja ogromno funkcionalnosti za upodabljanje a je vsa funkcionalnost nizko nivojska. Za lažjo izdelavo iger se lahko uporabi ogrodje libGDX, ki ponuja potrebno abstrakcijo za implementacijo kompleksnih iger, z manjšim znanjem o knjižnici OpenGL. Cilj naloge je spoznati senčilni jezik GLSL in osnovne primere senčilnikov ter njihovo uporabo v ogrodju libGDX. Poudarek je tudi na abstrakciji, ki jo libGDX ponuja, za lažjo implementacijo 3D iger. Keywords: libGDX, OpenGL, senčilniki, GLSL Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 640; Downloads: 20 Full text (1,97 MB) |